Huomenta!
Täällähän on paljon sokerirasitukseen menijöitä, tsemppiä sinne kaikille!
Mullahan se tehtiin siinä rv 16 ja viimeksi neuvolan täti siit puhu et pitäis tehdä toisen kerran, mutta vielä en siihen ainakaan suostu, kun mitään syytäkään sille ei periaatteessa ole. Lähinnä vetoavat siihen, että äiti sairastaa II-tyypin diabetestä, ni se olis perusteena sille sit. No, joka tapauksessa parin viikon päästä meenkin sit neuvolalääkärille ja hänen kanssa keskustellaan siit sitten paremmin. Lähinnä toistamiseen en halua mennä jo senkään vuoksi, kun ensimmäisessä rasituksessa kaikki arvot oli priimaa, ei lähellekään sitä, että olisi viitannut rd:hen. Toisekseen se, että toistamiseen mä EN anna ottaa verikokeita avoneulalla. Pyörtyminen 2 tunnin sisäänx3 ei ole hauskaa...
Uudestavuodesta on ollut juttua kanssa. Me ollaan ihan kotosalla kolmistaan. Mieskin aikoi viettää selvän uudenvuoden, joten odotankin innolla tätä, että vieläkö lupaus pitää
Eikun, yleensä mies on tavalla tai toisella pilannut uudenvuoden aaton. Lähinnä kännäämisellä ja sit jostain suuttuneena. Eli katsotaan mitä tuleman pitää. Mut en ite ota ressiä tuosta, jos juo, ni sit saa mennä muualle juomaan, mä en jaksa sitä sit kattoo tässä. Aion olla nyt ilkeenä :kieh:
Hankinnoista Mä hain eilen kaverilta 3 pussia vaatteita, 56-70 cm. Eli siltä väliltä. Laitoin ne tuonne vaatehuoneeseen odotteleen pesua ja perkkausta. Tammikuun aikana käydään hakemassa sit se hoitopöytä ja pinnasänky sieltä, mutta nekin menee vielä odottelemaan autotalliin. Mutta nää lähinnä siks, et hänelle tulee tilaa varastoon ja pääsee perkkaamaan lasten muita tavaroita sinne. Mut on se silti niin kivaa laitella niit tavaroita paikalleen, sit kun sen aika on. Pinnasänky me varmaan sit laitellaan aikalailla viimeseksi paikalleen, hoitopöytä, lipasto ja vaatteet aiemmin, mut pinnis tulee tonne makkariin ni on turhaan viemässä tilaa siellä. Vaunut on täällä sisällä odottelemassa, mutta tossa vauvan tulevassa huoneessa, joten eivät ole tiellä.
Nyt mun täytyy jo rientää, pitää mennä viemään tk:hon pissanäyte, meinaa olla pissiksen oiretta ja soittelin aamulla neuvolaan, et laittaa lähetteen, et pissa jo purkissa
Joko niin, että vauva painaa nyt virtsarakkoa, kun eilen illalla sain oikeesti käydä vessassa niin, että tulin sieltä pois ja pian sain mennä takasin. Siis ihan koko ajan pissatti. Sit myös särki selkää aika paljon, joten enemmän viittais pissikseen, entä muuhun, vaa mistäpä senkään tietää.
Ku jaksais vaa lähtee...laiskotuttaa.
Buam ja myy poksuu 23+0!