Juu, ihan selvä raskausdementia on minunkin diagnoosi
Piipalle
Eli ihanaa ensimmäistä adventtia vaan kaikille!! :xmas:
Feles Tunsit liikkeitä kuitenkin vähän?? Eikös näillä viikoilla vielä voi tulla niitä tunnottomiakin päiviä? Ymmärrän kyllä huolesi :hug:
Jensku Tulehan kertomaan kuulumisasi! =) Kyllä mäkin varmaan pikku herneenpalon olisin vetänyt, jos minun jotakin ongelmaani ei uskottaisi.. Mutta se asia on jo unohdettu, eikö vain?
Tänne kirjoittaminen on hyvää vertaistukea meille kaikille. Jatka vaan kirjottelua!
Onnittelut poksujille ja puolen välin saavuttaneille! :flower:
Olen esikoisen kanssa käyttänyt
kantoliinaa Semmonen pitkä trikoinen. Käytän Piksullakin, mikäli vaan tykkää olla siinä. Liinojen kannattaja olen muutenkin, koska harvassa repussa lapsen jalat ovat oikeassa asennossa.
Osakestoiltiin pojan kanssa harkkahousuihin asti. Siis harkkahousuja ei enää käytetty/kokeiltu. Oli juuri raskauden alku enkä jaksanut ottaa selvää niistä ja siirryttiin kertishousuvaippoihin ja pottaan. Nyt mennään vaippojen kanssa silleen miltä tuntuu. Jos jaksetaan niin kestoillaan päivät ja yöllä kertis, kuten pojallakin siis.
Kummilapsia ei ole kummallakaan. Ei olla siis ev.lutteja. Pojalle haluttiin yksi "kummi". Pidän ajatuksesta, että lapsella on joku muukin aikuinen kuin vanhemmat, johon voi muodostaa kestävän siteen.. Uskonasiat hoidamme me itse, "kummin" tehtävä on olla läheinen..
Piksun "kummi" on jo valittu ja hän on erittäin halukas tehtäväänsä.
Voimia lähettelen täältä
sairauslomalaisille! Onneksi ette väkisin yritä töissä olla vaan otatte kuitenkin saikun vastaan
Mä en ekassa raskaudessa halunnut työharjoittelun aikana saikulle, vaikka lääkäri olisi laittanut. Supistelut loppuivatkin heti kun harjoittelukin loppu..
sonjasusanna Kyllä mä varmasti sinuna pyytäisin/vaatisin lääkärinvaihtoa. Ei ole lapsellekaan hyväksi jos stressaat pelkkää lääkäriä..
Hemmi Eiköhän tuo tuntemus liity juurikin siihen, että on esikoisesta kyse. En muista oliko itselläni tuollaisia ajatuksia. Nyt miehen kanssa mietimme, raskastetaanko me Piksua yhtä paljon kuin esikoistamme?
Nyt en kyllä muista muita juttuja mitä piti kommentoida :/
Tuntuu tosi hassulta, että tammikuisten pinossa on jo 2 äitiä saanut vauvansa. Hui, toivottavasti meidän pinon masukit pysyy vielä piiiiitkään masuissa!
Noniin, nyt herättämään poikaa, että saadaan se illallakin nukkumaan.
Greddy ja Piksu 21+4