Heipsansaa!!
Ja uusille :wave: tervetuloa!!
Piikillä kävin maanantaina, siis vaikka olin jo melkein päättänyt etten ota..
No tietysti minä kuulun siihen ryhmään sitten joka saa kaikki mahdolliset sivuoireet..
Eli käsi edelleen kuin jyränallejäänyt, eilinen meni kuumeessa (parhaillaan päälle 39c )ja muutenkin
tosi huonossa olossa.
Tänään onneksi on jo vähän helpompaa, yönkin sai nukuttua.. Eli ehkä tää tästä. Nyt vaan mietityttää että mitenhän noi meitin muksut oirehtii rokotteesta kun aika tulee että saavat..
Ehkä heillä paremmin..
Kuten
Whitney, en minäkään entuudestaan ole mitään influenssa rokotteita saanut.. Eli liekö siinä osa syytä, ja kun meillä se flunssa jylläsi viime viikolla niin kai näistä kaikesta sitten tämä vain tuli..
Ihania masukuvia teillä on, itsellä ei tosiaankaan näy noin paljoa.. Vaikka uudelleen synnyttäjällä pitäisi..
Marylene Jaksamista masun kanssa, itse jäin poikia odottaessani saikulle jo rv 20 jonka jälkeen en töissä käynytkään.. Tosin mulla supisteli jo silloin ja hivenen oli avautumista/lyhentymistä..
Mutta rohkeasti vaan lääkärille kerrot että olo on tukala.
Turvaistuimesta takapenkille meilläkin olen ajatellut virittää.. Josta pääsenkin autoasiaan (en muista kuka kyseli.. :ashamed: ) Eli meillä on vanhempi peugeot farmari jossa takakontissa kaksi lisäpenkkiä, tehdasasenteiset eli ihan tukevat ja turvalliset. (eli 7h mahtuu)
Tällähetkellä isoimmat istuvat siis takana ja kaksoset siinä takapenkillä, turvakaukaloa olin ajatellut siis tuohon keskelle tai sitten siirrän pojat vierekkäin istumaan ja kaukalo reunaan.. Täytyy jossain vaiheessa kokeilla miten mahtuu..
Onneksi on aikaa.. Toistaiseksi..
Farmville Kutsuja on tullut, mutta olen tähän asti onnistunut välttämään kiusauksen..
Nimiä ei olla mietitty ja
ultrassa jos näkyy ja kertovat otetaan tieto vastaan..
Meiltäkään ei ole koskaan kyselty mitään nimiä etukäteen, siis hätäkasteeseen.. Vaihtelee siis näköjään tämäkin paikkakunnittain..
Talvivaatteita olen kanssa koittanut katella, tai lähinnä housuja.. Tosin toppikset kyllä mahtuu isommankin masun kanssa, mutta olis se niiiin kiva kun olis uudet..
Mulla siis ihan normaalimitoitetut lasketteluhousut joissa saa tilaa helposti kun jättää vetoketjua auki, sitten olen laittanut lenkkeihin huivin niin pysyy masu lämpimänä ja pysyy kiinni..
Näin mentiin siis tytön odotuksessa (syntyi huhtikuun puolessa välissä.. ).
Nyt laittaa neitiäkin päiväunille.. Paljon olitte taas jutelleet, en hömelönä muista kai puoliakaan taas... :ashamed:
Jaksamisia!