Jääkyynel Ostappa tulevalle isälle vaikka sellainen hauska "isäopas", en nyt nimee muista, mutta sellaisia ainakin on, mitkä on vähän samantyylisiä kuin auton korjauskirjat
Siinä isäoppaassa on sitten kerrottu kaikki, että minkälaista kakkaa vauvalla voi olla yms.. Se vois olla ihan hauska, vois tuleva isä siitä sitten opetella
Toivottavasti jotain ymmärsit mun sepustuksesta
Jenskuliini Neuvoisin sua vaunuasiassa ehkä niin, että käykää jossain liikkeessä katsomassa vaunuja ja jos löytyy jotkut mieleiset, niin katselkaa sitten vaikka kyseisiä vaunuja netistä tai muista liikkeistä, että missä olis halvimmat.. Vähän niinkun että tiedät ensin edes mitä vaunuilta haluat!
Tervetuloa Sonjasusanna! =)
Sukupuoli/nimi Me aiotaan ottaa sukupuolesta selvää jos mahdollista, niinkuin viimeksikin. Nyt oon kyllä alkanut miettimään, että jos ei sitten muille kertois, et sais muut sitten jännittää loppuun asti kumpi tulee
Meillä kun viimeks kaikki tiesi etukäteen kumpi tulee ja nimikin sitten kerrottiin ennen ristiäisiä.
Nimi on pojalle valmiina, tytölle on niin vaikee keksiä, ja luulenpa että meille on poika tulossa
Buam Et oo ainoo joka tulee täältä perästä, mä oon sua nimittäin päivän jäljessä
ja tod. näkösesti pääsen rakenneultraankin vasta tammikuussa
Mutta hyvää vauhtia mekin täältä tullaan perässä
Mä niin haluisin ostaa uuden pinniksen, mut mies on sitä vastaan.
Hoitopöytä meillä on edelleenkin pojan huoneessa vaikka ei sitä enää käytetä, mutta eipä sitä enää kannata purkaa ja sit taas keväällä ottaa esille. Täytyis vaan irrottaa hoitotaso niin jäis pelkkä lipasto.
Katyana & Väpä <3 14+5