Noniin, jos nyt ehtis vähän kirjoittamaan.
Turvotusta olen havainnut nyt parina aamuna. Just sormissa huomaan sen että on tullut. Pitänee juoda tosiaan vettä enempi, viime aikoina mulla on jäänytkin veden litkiminen vähän vähemmälle.
Vetinen valkovuoto Täällä on ollut jo pidemmän tovin tuota. Ei kivaa ei. Tosiaan ilman pikkuhousunsuojia ei vaan voi olla.
Ummetusta on täällä, lähinnä maha toimii ihan tosi harvoin ja sittenkään ei tule tunne että "tyhjentyy" kunnolla.
Olen yrittänyt kiinnittää huomiota entistä enemmän ruokavalioon.
Huomenna olis sitten taas neuvola. Kivaa.
Käydään lävitse niitä Kelan asioita, joten saa ilmeisesti sitten pistää äippäpakkauksen tilaukseen.
Sitten neuvolan jälkeen onkin suuhygienistille aika. Sekin raskauteen liittyvä tarkastus.
Mies haluaa huomenna lähteä taas neuvolaan mukaan, viimeksi ei ollut joten haluaa nyt tulla kuuntelemaan sydänäänet.
Mies on ollut nyt ihan tosi innoissaan tuon pienen liikkeistä, eilenkin se kutsui tuota "Isin Herneeksi" samalla kun siveli mahaani vauvan potkiessa. :heart:
Oletteko muuten ottaneet jo
vauvavakuutuksia? Me otettiin viime viikolla mutta vielä ei ole tullut mitään päätöstä siitä. Sanoivat siis että mun alkuraskauden pahoinvointilääkkeiden sekä alkuraskaudessa syödyn antibioottikuurin (virtsatieinfektioon) takia se joutuu menemään Tapiolan jonkun lääkärin kautta. Tapiolasta siis otettiin se.
Eilen sain töihin satulatuolin, nyt on takamus ihan hellänä, vaatinee siis totuttelua äkkiseltään istua tuossa tuolissa. Viime kesänä istuin pomon satulatuolissa ja sillä perusteella halusin sen sitten itsellenikin. Ei mulla silloin tullut takapuoli näin kipeäksi.
Nyt sitten kävin hetkeksi hakemassa vanhan tuolin alleni että takamus saa hetken levätä.
Eihän tuosta satulatuolista ole mitään "haittaa" näin raskausaikana?
Nyt väsymyksestä huolimatta yritän siirtyä takaisin töiden pariin. Viime yön unettomuus oli aiempaa erilaista, en saanut illasta unta vaan valvoin kahteen asti. Aamulla sitten olisikin nukuttanut kun kello soi kuudelta.
- Hapsiainen ja Herne 22+0
*POKS*