Muutama rivi taas ennen kotitöitä... Ihana hiljaisuus taas kun pienet nukkuu...
Hankinnoista sen verran, ei varmaan ihmeempiä tehdä. Aika hyvin kaikki kasassa..
Osin vielä tuplana..
Uutta trikooliinaa haikailen, mutta sen ehtii.. Varmaan jokunen vaate tulee ostettua, eihän niitä voi olla ostamatta..
Lineanegra aiemmissa ollut, ei vielä havaittavissa.. Sitä siis odotellessa..
Turvotus, aika monella tais olla aamuturvotusta.. Mulla iltaisin, sukista jää hirveet rannut nilkkoihin ja sormuksia ei meinaa saada pois.. :|
Vakuutus ei muillakaan ole ollut, ollaan oltu pääasiassa hyvin tyytyväisiä julkiseen terveydenhuoltoon. *kop kop koputan puuta* eikä ole tarvittu isompia lääkärireissuja tehdä.
Hemoglobiinista sen verran, sitä ei kuulema enää välttämättä seurata joka käynnillä. Vaan jos on aihetta. Muuten vissiin oliko peräti vaan alku ja loppuvaiheessa..
Mulla aina heikko joten pyydän aina sen ottamaan.
Hemmi: Kelan sivuillahan on se että laatikon saa ostaa reiman myymälästä, oliko vajaa 280e +pk:t hintaa sillä...
Muuten en osaa sanoa mitään tuosta hinta asiasta..
Elokuiset tuli huomattua..
Muuten
ajankulusta.. Ei mun mielestä hirveen nopeesti mene.. :ashamed:
Ehkä vois nopeamminkin mennä..
Joulu vaan lähestyy kovaa kyytiä, mietin koskahan sitä alkais valmistelut.. Siis no lahjoja on jo hankittuna -liki kaikki. mutta laatikot, piparit, kakut ym ym.. Koskahan niitä tohtis alkaa laittelee.. Sunnuntainahan se olis eka adventtikin eli vois kai kohta koristeita hakea esille..
Joulukalenterit ajateltiin tänään hakea muksuille..
Jännä noista
painoarvioista ultrassa, meillä ei tosiaan ollut mitään puhetta. Ehkä se tosiaan "jäi" kun mulla on edessä jokatapauksessa se synnytystapa-arvio sitten lopussa polilla.. Kurkkailin tuossa edellisiä kortteja (joo ei sais vertailla raskauksia.. :ashamed: ) ja menee aika samoilla mitoilla kuin neidin odotuksessa.. Saapa nähdä miten menee..
Nyt lähden minäkin puuhailemaa, ettei taas käy niin että heräävät ennenkuin ehdin mitään tehdä.. :$
Ainiin
stoppis kyseli siitä hiivalääkkeestä, mä olen ainakin käyttänyt canestenia. Sitä voidetta. Asetinta ei vissiin saanut käyttää, muuten ok..