Joanna tällä hetkellä mä voisin muuttaa MINNE VAAN missä on tiskikone
kuunsillalla mulla on se, että alapää "turpoaa" jos olen paljon jaloillani. ja sitten sattuu sairaasti. mutta pahimmat liitoskivut on helpottaneet, tiiä sitten miksi. pahimmillaan ne oli tuossa viikoilla 20-30. nyt vaan alkaa supistella herkästi
ja edellisessä raskaudessa mulle tuli just ennen synnytystä paise nivusiin. perhana että oli kipeä ja ISO. sitten sattui vielä lääkäri joka ekana tuumasi että "minä en kyllä ole suostunut hoitamaan raskausajan vaivoja". selitin kyllä sedälle että tämä ei liity mitenkään raskauteen, joten herra on hyvä ja katsoo nyt vaan sinne nivusiin eikä tartte tehdä sisätutkimuksia tai mitään. loppujen lopuksi lääkäri sitten ihan soitti pari kertaa sen jälkeen ja kyseli että miten ab-kuuri tehosi ja voiko vauva hyvin jne. kai sitä vähän hävetti ensikommenttinsa
mä näin unta että pääsiäisenä meillä oli vauva
ei siihen ole kuin kolme viikkoa. saapi nyt kattoa mitä tuumaavat sokeripolilla 12. päivä. mulla on huomenna neuvola ja pitäisi mennä tytön kanssa kaksistaan, vähän jänskättää että miten menee.
Heililtä mun piti jotain kysyä mutta en muista mitä :ashamed: ai niin! onko sulla aiemmissa raskauksissa ollut raskausdiabetesta? sullahan esikoinen taisi syntyä aika aikaisilla viikoilla? oisin vaan kysynyt että minkäkokoisia oot pyöräytellyt... ja
muutkin joilla on edellisissä raskauksissa ollut diabetes, minkä kokoisia lapsia ja millä viikoilla ootte synnyttäneet? meillähän tuo tyttö oli 4040g rv 39+3 ja näin jälkeenpäin on terkkarin kanssa tuumattu että olisin varmaan viime raskaudessakin OLLUT insuliinilla, jos se perhanan verensokerimittari olisi ollut noin helppo käyttää kuin tämä nykyinen. mutta silloin oli siis ruokavaliohoito, jota en kyllä pätkääkään noudattanut :ashamed: olen mä nytkin herkutellut, mutta alkaa olla se että makeaa ei tee niin mieli kun oksettaa helposti.
ja PikkuNöpönen meillä on kyllä kaikki "valmiina". ensi viikolla aattelin taiteilla sivuvaunuun lakanat valmiiksi
seisomalauta on, samoin ihana uusi kantoliina :saint: kasa vaippoja, vaatteet on pesty ja missä mikäkin säilössä. tuttipulloja en ole kyllä mäkään ostanut, pitäisikin muistaa. ja keitellä jossain vaiheessa nuo maidonkerääjät, rintakumit ja rintapumppu valmiiksi odottelemaan.
anuuu kuulemma TAYSissa ei jaeta liivinsuojia. mutta kaveri muistutti että siellähän saa ne lahjakassit (Pampers, Libero, whatever) ja siellä on pieni paketti suojia jos tarttee. että en mä viitti niitä ostaa. jos tarttee lisää niin pyydän miestä tuomaan.
ja mä olen 26, täytän aprillina 27. mies täyttää kesällä 31.
eipä tässä muuta. päätä särkee, että jospa sitä hyppelis hetkeksi pihalle.