Kalenteri kiva kuulla että poitsu voi jo paremmin, eikä suurta murhetta ja tuskaa jäänyt. Mietin itsekseni, että toivottavasti muistan sitten itse tuon kertomasi jäätelö jutun

auttaa varmasti heti kipuun (ellei jotain aivan hirveää tapahdu)
Heili ja Anuu ihanat masukuvat :heart: yritän itsekkin tässä joku päivä, jos saisin tänne laitettua. Koneella on kyllä masukuvia, mutta tuntuu niin turkasen vaikeelta laittaa niitä tänne. Tällä koneella en oikeen osaa edes käsitellä kuvia, kun se pitäis vielä pienentää...eihän tämä ole meillä ollutkaan kuin vasta joku 4kk
Ei kellään olisi muuten vinkkiä mistä sais halvella ms office paketin, jotenkin oletin että sekin tulee tässä mukana muta ei :kieh: perkule, pitää sekin ostaa :headwall: näyttää maksavan virallinen versio lähemmäs 200? (siis juuri ne mitä tarvittaisiin excel, word ja power point)
SähköhellaElla kyseli potkuista, mulla vähän sama juttu kuin
dooriksella tuntuu että kaveri potkii ympäri masua, aivan hirvee viipottaja on :heart: en saa kyllä mitään tolkkua miten päin on milloinkin. Tänä aamuna punkesi jotain osaa, päätä tai peppua, ihan tuonne ylös, tuli hauska kohouma ja tunsin selvästi. Välillä taas tuntuu virtsarakkoon hurjat potkut/töytäisyt, varsinkin kävellessä on tunne että vessaan ja äkkiä
Oma ( . ) ihana oli lukea tuota
Dooriksen :hug: ihan kuin minä. Tungen itseeni ihan liikaa kaikkea, siis ruokaa ylipäätänsä. Pitää keskiviikkona neuvolassa kysyä joudunko minäkin tuohon sokerirasitukseen, siitä ei vielä ole ollut puhetta, mutta vähäh pahaa pelkään, tuntuu olevan tosiaan muotijuttu.... Ja varmasti vauvan aktiivisuus masussa nyt viimeaikoina liittyy tuohon jouluna saamaan suklaan määrään, jonka olen jo syönyt... :ashamed: Olo tuntuu valaalta, mitähän se on parin kuukauden päästä, mulla on kesältä hyviä kuvia otettuna, joten tiedän varsin hyvin miltä näytin ennen raskautta, ja nyt harmittaa että näytän pahalta....
Jaa niin ja Vuotaraaputin, huimia juttuja olet saanut valmiiksi omin käsin....hui...itse olen tosi tunari kaikkien neulomisten kanssa, tuntuu kyllä että ylipäätään kaiken kanssa, mitenhän äitiydestä selviän
Sunnuntaita toivotellen Hysteerinen :wave: