anteeksi kun minusta ei ole taas vähään aikaan kuulunu mitään, mutta kun meillä viikko alkanu niin kauheen hyvin.. tekstiä oli tullut muutama sivu, millään en nyt voi tässä koneella kipujen takia istua ja lukea kaikkia, mutta koitin kumminkin jotain..
meän viikonlopusta ja viikosta.. joka on todella hyvin alkanu
itellä alkanu pääkipu jo parisen viikkoa sitten, ei helpottanut lääkekuurikaan, väsyttää ihan kauheena, mahaa ja selkää särkee, eikä tee mieli yhtään ruokaa, i oo moneen päivään tehnyt..
lauantaina
---aamusta lähdettiin kaverin häihin rovaniemelle, jätettiin tytti mun äidille ja mentiin laurin kaa kahdestaan
---käytiin moikkaamassa häiden jälkeen laurin isäntää, kun on rollossa töissä ja oli mökillä niin vietiin sille ja sen työkaverille lottoa
---sit äiskän luo ja nukkumaan, tytin kaa meni parituntia yhden kitinän ja kätinän kanssa, ennen kuin nukahti loppujen lopuksi, ja kellohan olikin silloin jo puoli kakstoista
sunnuntai
---syötiin aamupalat ja lämmin ruoka lähdettiin ajamaan takaisin tornioon päin
---käytiin laurin isäntää ja sen työkaveri moikkaamassa keskellä kaupunkia ku ne oli töissä
---tultiin kotiin, syöpästiin, käytii hakee mulle ja laurille kebabrullat, ja tytti sai ranskalaisia (vaikka mulla ei itellä todellakaan ollut nälkä)
---mentiin vielä sitten käymään laurin siskon luona mutka, ku sillä mies iltavuorossa ja sillä meinas mennä omien tyttöjen kanssa hermot
---siellä syötiin (lauri ja tytti siis söi) iltapalaksi lappapuuroa
---sit kotiin ja nukkumaan ajoissa
maanantai
---lauri lähti seitsemäksi töihin ja me tytin kaa herättiin puoli kahdeksan maissa
---lauri soittaa kymmenen maissa, että hän tulee pois töistä keskenkaiken, ku hän oli saanut tieton että hänen isänsä oli keskenkaiken kaatunut työmaalla ja kiidätetty teholle keskussairaalaan, oli sydän infarkti
---syöpästiin kotona lämmin ruoka ja mentiin laurin siskon luo, kun laurikin meni sinne
---oli tarkoitus laurilla ja hänen siskollaan mennä kattoo isäntää, mutta ei ollut mitään järkeä kun satu sinne sairaalaan soitti, ja sitä pidetään nukutuksessa huomiseen (tiistaihin) puoleen päivään asti, joten mennään sinne varmaan sitten huomenna (tiistaina) käymään
---no sitten siihen samaan syssyyn laurin kaveri soitti, että hän oli viikonlopun ollut sairaalassa kun ei saanut happea, oli keuhkokuume, mutta oli onneksi päässyt pois
---sit kotiin, ja mieli tietenkin maassa
tiistai
---lauri ei mennyt töihin
---yhdeksän aikaan otettiin laurin veli kyytiin, sit satun luo, sieltä satu kyytiin ja rovaniemelle
---minä ja tytti mentiin mun äiskälle, ensin kun muut oli mennyt sairaalaan
---yhden maissa hain heidät pois sieltä, ei sitä ollu vielä herätetty, kun alettiin vasta 19.00 tänään (tiistaina) nostamaan ruumiinlämpöä (tällä hetkellä pidetty siellä 33 asteessa ja nukutuslääkkeet ja kipulääkkeet menny), nostetaan tunnissa 0.5astetta, ja sitten kun on se normaali lämpö niin unilääkettä ja muita kipulääkkeitä vähentään (eli mahdolliseasti huomenna (keskiviikkona) aamulla herää)
---lähdettiin ajamaan kotiin siinä kolmen maissa
---käytiin satun luo mentäessä satun ja näiden tädin luona ja hänellekin kerrottiin tilanne, sitten mentiin vähäksi aikaa satun luo
---seitsemän maissa lähdettiin sieltä käytiin kaupassa ja sitten laurin veli kotiin ja me laurin ja tytin kanssa kotiin
---kaikilla oli mieli vähä herkässä. tytti kiukutteli, laurilla paha olo, mulla paha olo, samasta ja eristä syystä, itellä menee heikosti ja vielä kaikki muu tähä päälle. omilla huolilla en kehtaa lauriakin vielä vaivata ku sillä on muutenkin rankkaa
---mentiin nukkuu
keskiviikko
---lauri lähti töihin
---satu aiko tänää soittaa teholle, että miten isän voi
---oottelen laurilta nyt soittoo tai sitten oottelen että se tulee kotiin
---tytin kaa menee välillä järki.. kiukuttelee ja pelleilee koko ajan
---itellä todella heikko-olo henkisesti ja fyysisesti
torstai:
---tytti taas tänää heränny kuuden maissa.. tuli mun viereen ku lauri lähti töihin, ei nukkunu, mutta mä torkahtelin siinä..
---noustiin sitten aamupesulle ja palalle siinä puoli 8 maissa..
---kaikki meilläkin ehkä menee parempaan suuntaan..
---laurin isäntä oli eilen herännyt ja aamupäivästä jutellu laurin siskon kaa puhelimessa
---illalla oli jouduttu antamaan nukahtamis ja rauhottumislääkettä, kun oli alkanu koko ajan nouseen sängystä ja lähteen sängystä pois, normaalia jäähdytyshoidon jälkeen
perjantai:
---meillä herätty tytin kaa vasta pikkasen ennen kahdeksaa, vissiin autto kun eilen käytiin tunnin kävely lenkki..
---itse olen nukkunu todella huonosti, näin painajaisia ja heräilin vähä väliä..
---eilen sain kumminkin makkareihin ja keittiöön silitettyä ja laitettua uudet verhot, vähä vaihtelua ja sitten vielä pestyä pari konetta pyykkiä.. ja sain tehtyä ruokaakin (hernekeittoa (kaupasta purkkia kumminkin) ja röllipöminää (makarooni-jauheliha-herne-maissa-paprika-sekoitusta) sekä hillasoppaa)
---voi olla että mua ei netissä vähää aikaa näy, kone pitää sellaista meteliä, että voi olla että vetelee viimeisiään.. ja uus saadaan sitten vasta joskus..
---tytti kävi äsken iltapesulla, ja kun rutiiniksi on tullut jo potalla käynti ennen hampaiden pesua ja yövaatteiden vaihtoa, niin kävi nytkin.. yleensä pissat lirahtaa, joskus ei sitäkään.. mutta nyt.... nyt tuli ISOT kakatkin pottaan
vitsit että oon tyytyväinen..
---huomenna lauri lähtee veljensä ja siskonsa kanssa käymään rovaniemellä katsomassa isäänsä, mutta minä ja tytti jäämme kotiin, muutenkin rytmi vähä heittelee häränpyllyä, niin siksi ei jaksa nyt lähtee, ja kun itsellä on kipuja.. paljon kipuja..
mistähän johtuu kauheet pistoskivut munasarjojen kohdalla!? viikkoja tulee huomenna 21 täyteen, ja koko tämän päivän ollu Todella tuskaisia kipuja oikean munasarjan kohdalla. ei kärsi oikein olla missään asennossa.. auttakaa mua, mistä voi johtuu? vakavaa?
kukka80: mä vaan koitan jotenkin tuon paino asia kestää, aina se vaan masentaa kun käy neuvolassa vaa'alla ja se näyttää kilon tai puolikin kiloa lisää mitä edellisellä kerralla..
onnea ultrassa käyneille ja sukupuolesta vihjeitä saaneille..
t.pia, tytti 10/06, nökö 20+6