:wave:
Kiitos synnytyskertomuksesta pink :flower: ja paljon onnea minä vaan-84! :flower:
bettis kyllä on komeat raidat, joku sanoi joskus että ne on ne äidin parhaat tatuoinnit joita kannetaan ylpeydellä. Omat on ihme kyllä pysyneet aisoissa, hieman vaan punertavaksi muuttuneet mutta ei vielä ainakaan kasvaneet lisää, mutta vielä kerkiää
juu eikä ole muistanut rasvaillakaan..
nimiäiset/ristiäiset meillä pidetään varmaankin samalla kaavalla kun edellisetkin, ajankohdasta ei ole kyllä mitään tietoa, varmaankin huhtikuun lopussa kun tulee se 2kk täyteen. Pääsee taas käyttämään isoisomummoni tekemää neulottua kastepukua minulle, molemmat on siinä saaneet nimensä ja muutama muu tämän sukuhaaran lapsi. Mutta tarkemmat suunnitelmat sitten kun vauva on syntynyt...
(.) perjantaita odotan jännityksellä kun on viimeinen lekuri ennen syntymää. Että onko tapahtunut jo jotain ja miten päin tämä hilja hissukka majailee, kun on myös täällä kysymys merkkinä onko kääntynyt perätilaan. Toivottavasti ei, mutta ehkä se pe selviää. En ole "uskaltanut" selvitellä että mitä sitten perätila synnytyksen suhteen tarkoittaa. Kääntää varmaankaan ei voi kun mullakin on eteis istukka..
Tänään kävin sitten ostamassa kaikkea mahdollista tarvittavaa, korviketta, tuttipulloja, vanhoihin uudet tutit, vaippoja, tutteja, pumpuli puikkoja, rasvat, pesuaineet, rintakumit.. Ja tietysti bb-voidetta itselle
melkein kaikki tipehöörejä myöten on kasassa, kerrankin ajoissa, apteekki reissu vaan puuttuu. Nyt voikin sitten rauhassa odotella ja viettää aikaa muksujen kanssa :heart: vielä kun järjestelee nuo tavarat ja vaatteet paikoilleen joku päivä..
Taikamyrsky 35+5
Ai niin,
sairaalan lisä maidosta kannattaa vaatia sitä tosiaan. Esikoisen kanssa kävi niin että sokerit laski ja jouduttiin sokeri seurantaan saatiin vielä väärät syöttö ohjeet ja kaikkea muuta mukavaa sekaannusta sairaalan puolelta tämän asian kanssa. Imetin 12h putkeen asentoa vaihtaen ja pieni oli ihan nääntynyt. Mulla kun ei se maito ole koskaan noussut niin toisella kertaa kun tapasin osastolla ensimmäisen hoitajan niin keskustelu meni jokseenkin näin " minä imetän kyllä mutta kun minä sanon niin te tuotte joka syöttö kerran päälle 20ml maitoa, onko selvä?"
hoitaja oli hieman hämmentynyt. Tästä huolimatta myös toisen sokerit laski, hoitajat ei huomanneet vaan itse sanoin että nyt sokeri mittari tänne ja lisää lisä maitoa kiitos. Ei tullut maitoa taaskaan. Ja Oikeassa olin sokerit alhaalla, kun yhdestä kerrasta jo opin että miten se menee. Kun maitoa ei tule niin ei tule vaikka olisin mitä tehnyt. Äidin vaistoon kannattaa luottaa. Ja lisä maidossa ei ole mitään pahaa, minusta. Joten olkaahan naiset vahvoja
monet on saaneet imetyksen onnistumaan vaikka alussa onkin vara pullosta huikkaa otettu, jopa paremmin kun ei ole rikottu rintoja heti parina ensimmäisenä päivänä. Ja minusta ei ole kiitän järkeä rääkätä lasta kun ei eletä enään keskiaikaa vaan on hyvät korvikkeet apuna. Mutta näin, samalla mennään taas ruma ilme naamalle ja selväksi mitä tahtoo :kieh:
kun osastolle pääsee tai joutuu jos ei poli synnytys onnistu.