Mullakaan ei oo mitään haisua tuosta
synnytystapa-arviosta. Maanantaina tosin soittavat sieltä äitiyspolilta noita omia sokerimittauksia ja sen jälkeen varmaan oon taas hieman fiksumpi. Mut eiköhän se tosiaan ole siinä vikojen viikkojen aikana.
Hyvä, kun
Keisha mainitsit tuon
rintapumpun niin tajuan minäkin sen ostaa lauantaina Jyskälästä.
Ja eipä oo muuten tietoa noista hyvistä lastenvaatekirppareista Jyväskylässä - oon jotenkin ihan ulalla niistä, vaikka 8 vuotta siellä asuinkin. Me käydään viikonloppuna suosiolla vaan Lastentarvikkeessa Ahjokadulla ja sit suuntaan keskustaan PoPille ja varmaan name it pitää kans tsekata.
Nyt siis pitää muistaa vielä amme ja rintapumppu, petivaatteet (tyyny+peitto), lakanoita jne. Sitten vaatteita tietysti jonkin verran.
Linea negraa ei täällä näy vieläkään, mutta osasin odottaakin, ettei sitä tule. Äiteellä kun ei kummastakaan sitä tullut niin tuskin ilmaantuu mullekaan.
Arpia kyllä on tullut, edelleen sellaiseen ympyräiseen muotoon.
Oikeastikaan mua ei haittaa niin yhtään noi raskausarvet, ne on omalla tavallaan hienoja "taisteluvammoja".
ila mä kyllä huomaan noi valveillaolot ja unirytmin tirriäisestä hyvinkin - aika samanmoisella rytmillä elänyt jo tovin.
Valveilla ollessaan reagoi helposti esimerkiksi siihen, kun laulan ja unessa ollessaan ei tapahdu mitään. Liikehdintä on melkoista hereillä ollessa - välillä tuntuu (ja näyttää
) että maha heiluu kuin viimeistä päivää.
Napa on edelleen "normaali" - mulla on tosi syvä napa, että ei pitäisi pullahtaa ulos - isäntää se hirvittäis, kuulemma kauheinta mitä tietää, jos napa pullahtaa ulos.
Ja toiveesta tältä päivältä masukuvatus, rv28+0
Hitsi, kun tehtiinkin hyvää ruokaa miehen kanssa - feta-tomaatti-pekoni täytteinen lihamureke ja pottumuussia. Nam. Oon vieläkin ihan täynnä, onneks kohta saunaan.
Huomenna vapaapäivä, jonka pyhitän täysin sille, että nukun ensin hyvin ja pitkään - sitten otan imuroiden ja pyykkään noita vauvanvaatteita. :heart:
Siivousintoa on täälläkin jostain tullut, kuuluu selkeesti tähän pesänrakennusvimmaan... muutenhan en juuri siivoile, imuriin ei jaksa välttämättä koskea kuin kerran kuussa, joskus jopa kahdesti.