Huomenta!
Assari, muistan kyllä teidät

. Me tosiaan tultiin viime tipassa, kun mies ei päässyt ajoissa töistä. Meinas iskee perheriita matkalla, kun luultiin, että myöhästytään oikein huolella

. Mulla oli musta paita ja polven alle yltävät farkut, hiukset oli ponnarilla ja punasävytteiset. Olin muuten ihan sen näyttövauvan vieressä

. Ihan tajuttoman suloinen! Kyllä tuli miehen kanssa katsottua toisiimme sen jälkeen ja sanottua, että saadaanko me oikeesti tommonen käärö kotiin täältä

.
Oli kyllä mukava paikka muuten. Toivottavasti osutaan samaan aikaan sinne tosi toimiin. Meillä oli yllärinä toinen tuttavapariskunta siellä myös. Ne joilla soi kännykkä kesken kaiken. Tai mulle ne ei ole tuttuja, mutta miehelle työn kautta kylläkin

. Ei tiedetty, että meillä on niin lähekkäin lasketutajat.
Wera, mä en tiedä, kuinka pystytte ottaa rennosti tän viikonlopun! Mä olisin jännityksestä kankeena koko ajan, kun tietäis milloin synnytys tapahtuu. Laitapa sitten fiiliksiä, kun ehdit ja jaksat.
Mitenköhän Nuka jakselee, kun siitä ei ole kuulunut mitään pitkään aikaan. Jokohan siellä on H-hetki ollut.....
Nyt pitää lähtee kaupoille ennen kuin juhannusruuhkat iskee.
Aamu73, ja Onni 36+4 tai 37+2