memelisa jos se muuttuis plussaksi. Joillakin menee pitkään pillereiden lopetuksen jälkeen ennen kuin luomumenkat alkaa, toivottavasti (jos plussa ei tummennu) saat tukihormonit ja kierto lähtee käyntiin
Itellä huolestuttaa nää pitkät kierrot, viimeset kierrot venyi 40 ja 37 päivään.
oN:Mun kaveri saa lokakuussa vauvan, tämän henkilön kanssa oltiin tosi läheisiä muutama vuosi harrastuksen kautta ennen kuin muutin tänne opiselupaikkakunnalle. Olen pettynyt, kun ei ole jakanut noita uutisia mun kanssa. Vaikka muuten ollaan oltu yhteyksissä tässä vuoden sisällä. Tääkin kävi ilmi facesta vahinko laukauksena, kun joka asiasta tietävä lipsautti. SAnoi, ettei halua sinne mitään juttuja asiasta. Voihan se asian ilmoittaa muutenkin, kuin facessa...Olen kyllä onnellinen heidän puolesta, vaikka vähän itkinkin asian puolesta
Sitten kerroin äitille tästä, niin äitin outo kommentti, kaveri on 26v. "Eihän se mikään kamalan nuori ole äidiksi", tämä tarkoittaa sitä, että jos minä nyt keväällä kerron uutiset, niin varmaan shokki, luulin ettei olisi, noh sen näkee sitten kun joskus tärppää. Olen keväällä 24v. Ovista en ole bongannut, tuttua nipistelyä vatsalla kp 22 asti. (kp25/31-40)