Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol.4 !!!

Milas: Kiitos! Sun oireet kuulostaa aika samalta kuin mun, nimittäin mahaa juilii niin että välillä tuntuu että se kääntyy ympäri. :$ Edelleenkin on tunne että menkat alkaa koska vain, mutta tuo testi tuossa väittää muuta. :)
 
Terve uusille! :flower:

Kuukupin tilasin netistä Lastenpuoti Potitosta (http://www.potito.fi/). Tilaus tuli tosi nopeasti ja oli muutaman euron halvempikin toimituskuluineen, mitä lähiapteekista ostettuna (Potitosta 32,05? ja apteekissa n. 35?). Nettikaupassa oli pari eri värivaihtoehtoakin :xmas: Jossain vaiheessa tarvitsee vaan harjoitella hiukan sen käyttöä, ennen seuraavia menkkoja. Vaikuttaa hankalalta, mutta eiköhän siihenkin totu.

Janni- ymmärrän hyvin tuon jatkuvan kamppailun mielessä tuosta opiskelu vs. vauva. Itsellä samanlaisia ajatuksia pyörii välillä mielessä, mutta tarkkaan ollaan se miehen kanssa mietitty, että vauva saa tulla, jos on tullakseen. Mulla se pääongelma lähinnä pyöri rahan ympärillä, kun tuntuu välillä kurjalta, jos mies joutuu siihen asti "elättämään" mut ja vauvan, kunnes itse saan työtä. Mies itse sanoi, että hän nimenomaan haluaa huolehtia perheestään ja kyllähän me toimeen tultaisiinkin hänen palkallaan. Mitä alaa muuten opiskelit?

Muoks onnittelut vielä plussasta An-nie! :heart:
 
onnea annie ja testaa nyt milas täällä muutkin jännittää sun puolesta peukut pystyssä... tääl oli tänäään nega noh en kuitenka tie ees mun kiertoo ja kp vast 29... ja aikaisemmat oon plussannut ku kuukautiset yli viikon myöhässä!
 

Tänään päätin vihdoin lopettaa nuo pilleri myrkyt. Mulla olisi vielä 1 pilleri tuossa liuskassa jäljellä, mutta en haluaisi edes syödä sitä. Joten samapa se kai on vaikka jo päivää aikaisemmin ne lopetan. Niin ja nyt mielenkiinnolla odottelen mitä tapahtuu kiertojen kanssa. kun tosiaan en ehtinyt syödä näitä pillereitä kun kahden "liuskan" verran. Mulla tuli jotenki jo ensimmäisen satsin jälkeen semmonen olo että mitä oon menny tekee ku alottanut syömään noita. Vuosin sen ekan kuukauden kokoajan ja olin ihan järkyttävällä tuulella. Vastapainoksi sitten taas kärsin kamalista kuukautiskivuista ilman pillereitä. Toivottavasti ei tarvitsis kauaa niistäkään kärsiä =)

breezer: Opiskelen sosiaali ja terveysalaa, eli lähihoitaja pitäis tulla. Ja vaikka koulun kävisin siinä 1-1,5 vuodessa loppuun niin silti tulisi siis lapsille isompi ikäero mitä olisin halunnut. Kun vielä kerran kotona ollaan vuosi niin miksei käyttäisi aikaa olemalla raskaana ja lykkäämällä koulua vielä vuodella kahdella. Vaikka mistäs sitä koskaan tietää vaikkei toisen lapsen teko onnistuisikaan...
 
annie Onnea todella paljon :flower: , jos minä tässä syksyllä tulen perässä odotuspuolelle, niin sitten oikeesti voidaan pitää ne vauvamiittingit ensi vuonna Mli:n suunnalla :) Oletko jo työelämässä vai opintoja vielä?
 
. Tjooh, tänään tehty apteekin oma testi, puhdas nega! :headwall: Tänään sit aikaa lääkärille et mikäs on ku ei menkat tule, varmaan joku hormonihäiriö kehissä :( Saan varmaan jonku kasan lääkkeitä et saapi ruveta popsimaan. Kyllä mä nyt vaadin kaikki maholliset testit et tiietään mikä vaivaa ku toisen kerran tää kroppa jo tätä teki :( V***taa aivan suunnattomasti :'(

**MUOKS MUOKS*** Ei tässä tiiä onko lintu vai kala. Taas testiajan ulkopuolella viiva!!! haaleahko viiva!!! No onneks lääkäri kertoo totuuden tänään
 
memelisa jos se muuttuis plussaksi. Joillakin menee pitkään pillereiden lopetuksen jälkeen ennen kuin luomumenkat alkaa, toivottavasti (jos plussa ei tummennu) saat tukihormonit ja kierto lähtee käyntiin :) Itellä huolestuttaa nää pitkät kierrot, viimeset kierrot venyi 40 ja 37 päivään.

oN:Mun kaveri saa lokakuussa vauvan, tämän henkilön kanssa oltiin tosi läheisiä muutama vuosi harrastuksen kautta ennen kuin muutin tänne opiselupaikkakunnalle. Olen pettynyt, kun ei ole jakanut noita uutisia mun kanssa. Vaikka muuten ollaan oltu yhteyksissä tässä vuoden sisällä. Tääkin kävi ilmi facesta vahinko laukauksena, kun joka asiasta tietävä lipsautti. SAnoi, ettei halua sinne mitään juttuja asiasta. Voihan se asian ilmoittaa muutenkin, kuin facessa...Olen kyllä onnellinen heidän puolesta, vaikka vähän itkinkin asian puolesta :(
Sitten kerroin äitille tästä, niin äitin outo kommentti, kaveri on 26v. "Eihän se mikään kamalan nuori ole äidiksi", tämä tarkoittaa sitä, että jos minä nyt keväällä kerron uutiset, niin varmaan shokki, luulin ettei olisi, noh sen näkee sitten kun joskus tärppää. Olen keväällä 24v. Ovista en ole bongannut, tuttua nipistelyä vatsalla kp 22 asti. (kp25/31-40)
 
Hohhoi, meinaa olla vähän dagen efter... :snotty: Eilen olin kaverin ja sen miehen läksiäisissä (lähtevät vaihtoon) ja samalla toivotettiin tervetulleiksi takaisin Suomeen kolme kaveria, jotka puolestaan palasivat Australiasta vaihdosta. En ihan kauheasti juonut ja lähdin kotiin ennen klo 24, mutta niin vaan piti käydä pönttöä halailemassa yöllä :x En yleensä juo mitään viinejä, kun en tykkää niistä, mutta tuolla sitten huitaisin lonkeron lisäksi pari lasillista sangriaa, mistä seurasi huonon olon lisäksi myös aivan järkky päänsärky. Onneksi oli olot jo yöllä, nyt on nimittäin ihan hyvä olla. Tuli jo siellä juhlissa vähän semmoinen olo, että ei tää juominen ja pippalointi oo nyt ollenkaan mun juttu, olisin niin paljon mieluummin limulinjalla raskauden takia.

Onnea An-nielle plussasta! Toivottavasti myös Memelisa ja Milas plussaavat!
 
Joo, sieltähän se tyly päätös sit tuli, NEGATIIVINEN :'( Tää oli lääkärin nopea pikatesti verestä. Huomenna saan sit lopulliset arvot, tuskin niissä mitään muuta on. Tää on ehkä vittuimaisin tilanne ku ei oo menkkoja, ei raskautta ei mitään. Ei mitään tietoo mistään et millo ois ees seuraava mahollisuus yrittää ku ei oo ovulaatiosta mitään hajuakaan, tapahtuuko sitä ees??? Ikettää ja harmittaa tosi paljon. Mies ei tajua miks mulla on niin paha mieli nyt ... kai se tästä jossain vaiheessa paremmaksi kääntyy... tää meni nyt näin :'(
 
Meikäläinen taitaa nyt vetäytyä takavasemmalle, tuli tänään selville että mies on valehdellut mulle ja pitänyt pelkkänä panopuuna koko tän meidän yhdessäoloajan, pari vuotta siis. En nyt lähde selvittämään tarkemmin, mutta kovasti teille kaikille hyvää ja vilkkaita plussatuulia! :heart: Miepä menen kaverin luo selvittelemään nyt ajatuksani, saattapi olla että riipaisen myös kovan sunnuntaikännin...
 
Kiitoksia onnitteluista! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Keiju123:
annie Onnea todella paljon :flower: , jos minä tässä syksyllä tulen perässä odotuspuolelle, niin sitten oikeesti voidaan pitää ne vauvamiittingit ensi vuonna Mli:n suunnalla :) Oletko jo työelämässä vai opintoja vielä?
Se oiskin kiva juttu! Jokos teillä pian alkaa yritys? ;)

Mulla on opinnot suunnilleen puolivälissä. Tää plussa tuli sinänsä hyvään aikaan, että ei haittaa opiskelua juurikaan kun jää vain keväältä yksi harjoittelu myöhemmin suoritettavaksi. :) Sä taisit olla jo työelämässä?

muoks breezer :hug:
 
Voi ku täälä on ikäviä uutisia.. :( halaukset breezerille ja Memelisalle.

Hurjasti onnea plussanneille :heart:

Meillä oli tarkoitus kans aloittaa nuo vauvantekohommat tuos syyskuulla, mutta jätinkin pillerit jo pois :) eilen söin viimeisen. Mieskin vaan tuumas että mitäs ny yhdellä kuukaudella on väliä :)

Niin tosiaan mulla on ikää 23v ja esikoinen haaveissa.
 
Milas
breezer :hug: voimia sulle.
Omaa napaa: PLUSSA ja vahva sellainen ihan iltapäiväpissasta. Taidan lähtee kurkkimaan huhtikuisiin :D Onnellisia ollaan, vaikka pieni pelko aina ettei otus pysy mukana. Mutta nyt silti silkkaa iloa. Toivottavasti tavataan sankoin joukoin odottajissa.
 
Milakselle aivan valtavat onnittelut :heart: :flower: :hug:
Toivottavasti ite päästäs tässä piakoin perässä, vaikka nyt on kaikki haaveet heitettävä roskakoriin ennenku asiat selvenee. Tiistaina ois gyne, joka osaa kertoo tarkemmin miten edetään.

Breezer Otan osaa, kyllä sun ukkos onki ollu ikävä tapaus ku on noin sua vedättäny! Onneks homman nimi tuli nyt selväksi eikä sitten ku oisitte jo lasta oottanu. Voimia sulle kaikkeen tulevaan :hug:
 
uaargh että ihan sattuu ku mieskin joka ilta puhelee kuinka odottaa että ois aika jättää ehkäsy pois. Tehdä raskaustestejä, puhumattakaan ultrasta ja kaikesta mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Voi tätä kaipuuta..
Mulle kyseessä esikoinen. Miehelle toinen.
Yrityksen piti alkaa syyskuussa 2011, mutta kun kumpikaan ei malttaisi odottaa niin pitkälle.. ja syyskuussa siksi, että elokuussa tanssitaan häitämme. Oivoi..
Mut siis voi lisätä tänne haaveileviin...:)
 
annie

Meillä pitäs alkaa yritys syyskuussa eli ihan kohta, saattaa venyä vähän lähemmäs tammikuuta jos mies ei saa töitä nyt syksyllä. Mulla vielä vuosi koulua, eli viimestä viedään.

breezer voimia :hug:

milas onnea suunnattomasti! :heart:
 

Yhteistyössä