Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol.4 !!!

äizikkä ihanaa :) Onnea plussasta :heart:

An-nie :hug:

ON: kp 21/31-38 ja mielikuvitus lentää. Oivoi, tästä se taas alkaa, oireiden kuvittelu meinaan. En viitsi edes luetella, kun varmasti on vaan oman pään kuvitelmia.... Niskat on kipeet nyt kolmatta päivää (ei raskausoire). Erittäin inhottavaa :( Kaippa tämä tästä. Kohti tätiä siis täällä. Ja tosiaan jos olisin raskaana niin olisi ihme, kun on meillä sen verran hyvin toi yhdyntä oviksen aikaan tässä kierrossa keskeytetty... eihän sitä silti ikinä tiedä, mutta tuskinpa tuolla mitään on.

Plussapuhureita! :heart:
 
hopeful86 jännäillään yhdessä :whistle:

on: Tänään kp29/31-40, eipä tullu bongailtua ovista. Voiko lähes 40 päivän kierto olla hedelmällinen? Olen tota miettinyt. Lauettu sisään kp10,20,29 ja muuten menty keskeytetyllä. Ovista en siis bongannut, varmaan jossain kp24-27 välissä, sillä silloin pisteli ajoittain mahaan. Et kierto venyy lähemmäs 40 päivää. Jännätään miten käy :)

muoks. ja tänään lämmöt olleet 37,4 astetta. Pitää mitata aamulla, mutta ei ne ikinä noin korkeat ole olleet, vaikka mikä vuorokauden aika tahansa olisin mitannut.
 
Onnea äizikkä!

Mulla alkaa vauvakuume taas yltyä, hirveästi tekis mieli alkaa jo hamstraamaan/tekemään pieniä vaippoja, ostaa söpöjä vaatteita jne... Ja bongailla niitä raskaustuntemuksia =)
Vielä tästä kierrosta ei nyt kyllä kannata niitä toiveita herätellä, mutta toivottavasti sitten seuraavasta!

Kaikille paljon plussauutisia tasapuolisesti! Ja niille ketkä ei vielä ole yritystä aloittanut niin kärsivällisyyttä odotteluun!
 
mua ärsyttää.. millä tässä lasta yritetään kun menkka oloa ei ole suuntaan eikä toiseen.. no ens viikol pitäis alkaa ja jollei ala niin neuvolaan sit tutkittavaks.. ja ens viikol selviää pääsenkö kunnalle oppisopimuksella laitoshuoltajaks on ihan liikkaa ajatuksia pääs.. Mutta onnea plussanneille ja :hug: tädin yllättämille ja an-niel myös :hug:
 
Kiitos kaikille teille, olo alkaa jo pikkuhiljaa helpottaa. Lueskelin eilen ja tänään muiden kokemuksia ja huomasin että hirmu monille aikaisessa vaiheessa keskenmenon kokeneille oli annettu lupa yrittää samantien uudelleen, eli kai se on vain kaavinnan jälkeen se yksien menkkojen odotus suositeltavaa? Voipi olla että yritys alkaakin samantien uudelleen, tai ainakin saa tulla jos on tullakseen... Pieni pelko persiissä kuitenkin on, että käykö seuraavalla kerralla samoin ja mitä voisin tehdä toisin vai voisiko mitään?! Huoh... Tähän menetykseen paras lääke kuitenkin lienee toivo siitä uudesta mahdollisuudesta, ja tuntuu tuskalta odotella kaksikin kuukautta tekemättä mitään. :ashamed:
 
annie- Varmaan kertovat asian, kun käyt neuvolassa tarkastuksessa. Toivotaan, että pian pääsette taas yrittämään. Helpottavaa sinun kuitenkin tietää, että voit tulla raskaaksi, ettei sinussa ole mitään vikaa sen suhteen. :heart: :hug:
 
Keiju Mulle sanottiin neuvolasta että luonto hoitaa homman eikä tarvitse mennä minnekkään, kun kysyin. Oonkin vähän ymmälläni että mitä pitäisi tehdä, kun muut puhuu tarkastuksesta mutta neuvolaan eivät pyytäneet käymään. :eek:
 
Terkkuja maalaustalkoista!

muksu lähti mummilleen yökylään ja me miehen kans on sudittu koko päivä autotallia maaliin. Ja kun ei ole mikään yhden tai kahden auton talli niin koko päivä meni, huoh.
Mutta ollaan suunniteltu et jos koittas tätä taloa kaupata vielä tänä syksynä niin pakko saada nää pienet pintaremontit tehtyä :)

Se olisikin niin ihana päästä toimivimpiin tiloihin kunnolla sitä lastakin yrittämään.. Mutta ei ole hengenhätä, kyllä tässäkin pärjätään jos niikseen tulee!


An-nie Sun km tapahtui niin aikaisilla viikoilla että onko silloin tapana tehdä kaavintaa? En osaa sanoa, yhdellä ystävälläni meni kesken noilla viikoilla ja en muista hänen käyneen, mutta en osaa tosiaan varmaksi sanoa?

sansu86:lle toivottelen kärsivällisyyttä (joo helppo sanoa!) ja toivotaan että asiat ratkeaa menkkojen suhteen, tsemppiä!

Linttu Mä en uskalla katsoakkaan mihinkään pieniin vauvatamineisiin päin tai musta karisee ihan varmana samantien tää "sitten syksymmällä"-asenne :D

Pikaisia plussauksia niitä toivoville! :heart:
 
jasmin- niin ei kaavintaan varmaan luojan kiitos tarvitse lähteä, lähinnä ajatuksissa on ollut se että kohtu varmasti tyhjenee kunnolla. Kai se on neuvolaa uskottava, vaikka muualta tulee toisenlaisia kehoituksia. Pää tässä menee pyörälle! :ashamed:
 
mä voisin liittyä tähän pinoon jos mukaan vielä mahtuu? ens kuussa olis tarkotus poistattaa kierukka ja kokeilla kuin käy. mulla ennestään 2 lasta jotka saaneet alkunsa helposti mut nykyään mulla rasitteena kilpirauhasen vajaatoiminta joka saattaa aiheuttaa lapsettomuutta. tosin ei pitäs jos arvot on ok ja mulla ne alkaa kohta olla. vkon päästä olis kontrollilabrat ja toivon et tsh on laskenu sinne liki yhtä.
 
AN-NIE sitten pitää mennä ultraan jos tulee jotain vaivaa mutta mulla oli keskenmeno viikolla14 ennen kuopusta ja luonto senkin hoiti pois! niin ja yritys jatkui heti ja kuopus tarttuikin heti matkaan! että eikun yrittämään vaan jahka taas se kohta kierrosta... ja huomaat sen kyllä jos jotain on kohtuun jäänyt.... kipuja jne... tai jos km vuoto haisee kovin pahalle tulehdus jne... mutta tavallisesti tulee itsekseen ulos ja sulla vielä niin vähän viikkojakin!
 
Annie tämän päivän iltalehdessä oli juttu, et keskenmenon jälkeen saa heti yrittää toista..käyppä lukasemassa...

Jessi75 tervetuloa!

Meidän naapuri saa jälleen vauvan! Kuulin tänään :) Kolmas peäkkäisinä vuosina! Kyllä nyt jo itse toivoisi,et olisi jo oma aika päästä edes siihen yrittämiseen...Ei meillä mitään lasketa, mutta (toivottavasti) kierukka poistetaan 66 yön kuluttua :LOL: Nuorin lapsista laski eilen, että häihin 65 yötä, joten siitä sitten maanantaihin :whistle: Eilen kävin nettiputiikeissa tutkailemassa mammavaatteita :ashamed: En mitenkään innokas en...
 
Ansis teidän naapurissahan huisketta sitten on! :D

Mun kierukan poisto siirtyi kahden viikon päähän kun lääkäri ei jostain syystä ollutkaan paikalla. Harmittaa vaikka eihän meidän edes (kai!) ollut tarkoitus ees aloittaa heti yritystä. Tietääkö muuten joku pitääkö hormoonikierukan poiston jälkeen odotella kuinka monet menkat ennenkuin voi yrittää? Ohjekirjassa lukee vain että raskaaksi voi tulla heti poiston jälkeen. No, se selviää viimeistään kahden viikon päästä että millä aikataululla!

Vitsi kun joka toinen hetki haluais vimmatusti hetimiten ruveta yrittää, ja sit taas tulee tunne et vielä muutaman kuukauden jos jaksais odotella....

Muuten, mun ja mun miehen kummipoika oli tässä hiljattain kylässä (vähän alle vuoden vanha että enemmän vauva kuin tuo meidän :) ) ja kun hänet otin syliin niin oma poika jätti heti leikkinsä ja tuli repimään lahkeesta että hän tahtoo syliin.
Oli mustasukkainen kaikesta tekemisestä mitä koitin kummipojan kans tehdä. :|
Heti tuli mieleen että kuinka riivatun mustis tulee olemaan jos meille tuliskin pieni käärö tässä jossain vaiheessa. Tietysti tosta ehtii vähän kasvaa vielä mutta kuitenkin.


Tulipas omaa napaa, olkaa hyvä vaan :ashamed:


Tervetuloa minunkin puolesta Jessi75 plussailemaan! :)
 
kiitoksia tervetulotoivotuksista! =)

eli teillä myös ansis ja jasmin on kierukan poistot edessä. mulla noin kuukauden päästä eli aika samaan aikaan päästään jasminin kanssa jännäilemään B) mun käsityksen mukaan pitäs oottaa yhet normimenkat hormonikierukan poiston jälkeen ennenku saa alkaa yrittää mut en kyl tiiä et onks siinä muuta syytä ku se raskauden keston määrittäminen. jos ei muuta oo ni miks pitäs oottaa ku selviihän se raskauden tarkka kesto sit ultrassa, varhaisraskauden ultraan pääsee kuiteski jo vkolla 7. me ei kyllä varmaan ootella mitään ku ukko ei suostu kumeja käyttää ni mitäs siinä muuta ehkäsyä sit käyttäs...?
onks teillä muuten menkat loppunu kokonaan hormonikierukan myötä? mulla ei mut aika olemattomat on, onneks.
jasmin onko sun poika minkä ikänen? meillä 2,5 vee erittäin mustis poitsu ja oon kans miettiny et mitä sit tapahtuu jos/kun meille vauva tulee :|
ansis aika tiukka tahti tein naapurilla lasten teossa, huh... ite en jaksais mitenkään noin pienillä ikäeroilla mut onhan se sit myöhemmin helpompaa ku lapset leikkii keskenään ja on paljo yhteistä ku pienet ikäerot. molemmissa on puolensa, pienessä ja isossa ikäerossa.
 
Kävin eilen siis otattamassa kierrukan pois, ja kyselyikä iski siellä vastaanotolla, lääkäri sanoi, että heti vaan yritystä kehiin, ei tarvitse odotella mitään, ja siis erikoislääkäri tosiaan...
Miehelle iski kauhea puhetauti viime yönä...joo tosiaankin yöllä, heräs ja päätti sitten herättää mutkin B) . Sanoin, että kierrukka oli kyllä tosi hyvä ja käytönnöllinen ja ajoi asiansa hyvin ja jos sitä joskus nyt tärppää, niin sitten tulevaisuudessa aion ottaa sellaisen myöskin uudelleen kuin vain mahdollista, niin tokas siihen sitten että " älä nyt kuitenkaan heti sellasta laita synnytyksen jälkeen" ihmettelin, että miksipä ei, niin vastaus kuului " että koitetaan sitten saada se toinenkin pieni meidän perheeseen aika pian" :eek: ....Nooh, ei sellaisesta ole ollut puhetta, ja olis tosi mukava kuin meille suotaisiin se yksikin nyt...miehet :D ...
 
JA82 ei voi muuta sanoa ku ihana mies sulla :D onnea yritykseen :heart:

on: täällä on menkat lopuillaan ja sitten ens viikolla ois ovulaatiota ja sänkypuuhia tiedossa:D onkin sopivasti lomakin... vaikka mies on kyllä aamusta iltaan pellolla...mutta öisin sitten vaan:D kp 7/30 ja yk 2 ois menossa!
 
Tervetuloa, Jessi75!

odottava ja onnellinen Ihanaa, tsemppiä teille! :)

Meillä on keskusteltu paljon asioista ja olen myös antanut miehen pohtia rauhassa omia tuntemuksiaan. Tilanne onkin nyt semmoinen, että mies vielä miettii ostanko tän ensi viikolla loppuvan pilleriliuskan jälkeen enää pillereitä ja jos ostan, niin haenko yhden vai kolmen kuukauden satsin :p Kuuden kuukauden pillereitä ei kuulemma ole tarvis hakea ainakaan :heart: Koko ajan siis ollaan lähempänä yk 1:tä! Sovittiin, että ehkäisyn jäädessä vauvalla on lupa tulla, jos on tullakseen, ainakin alkuun, eli varsinaisesta yrittämisestä ei vielä puhuta. Koitetaan ottaa rennosti ja heilutella peittoja vain silloin, kun oikeasti tekee mieli - tosin saapa nähdä kuinka tää TJOTtailu onnistuu mun osalta, heh... Aion kyllä ostaa jotain raskausvitamiineja ja ehkä jossain vaiheessa kokeilla greippimehunkin kanssa, mutta oviksen tikutteluun en kovin heti haluais ruveta. Sitten kyllä, jos molemmista siltä tuntuu.

Ihanaa viikonloppua kaikille! :flower:
 
päivittäjä vois päivitellä mun tietoihin et yritys alkaa ens kuussa ja kolmas lapsi ois toiveissa. plussaonnea kaikille jo yrityksen alottaneille ja pitkää pinnaa vielä odottaville. ite en jaksais enää millään oottaa tätä vajaata kuukautta B)
mä meinasin tota greippimehua kokeilla vaikka mulla aika säännöllinen kierto onki ja oviksen suunnillee tietää mut onhan se kiva kokeilla kaikkee :D ovista en kyllä aio ruveta tikuttelemaan. ainiin, mä muuten ostin jo raskaustestipaketin ku oli jossain marketissa alennettuun hintaan :LOL: minäkö kärsimätön ja etuajassa :whistle:
odottava ja onnellinen onnea yritykseen, pääsit piinasta :D
jomi toi tjottailu ei ainakaan multa viimeks sujunu vaan yritykseks meni :whistle:
 
Jessi75 Mäkin oon tilannut parit liuskatestit :whistle: Ja joo, tunnen itseni sen verran hyvin, että aika kovasti saan pinnistellä, ettei lipsahda hampaat irvessä yrittämisen puolelle :LOL: Mutta koitan ainakin!! Ja ainahan sitä voi suurinpiirtein sen oviksen laskeskella mielessään ;)
 
jomi joo ovista laskeskellaan :xmas: meil vaa pitäis heilutella peittoja ennen ovista ni sit tulis tyttö mitä toivotaan, luotettava keino :LOL: :LOL: mäki muutes vähä vilkasin noita netin raskaustestejä ja mietin et pitäskö tilata jo valmiiks niitäki :whistle: :LOL:
noista työjutuista ni mä oon vasta vuoden alussa alottanu uudessa duunissa ja vähän hirvittää miten pomo reagoi mahdolliseen raskausuutiseen ja kun satun olemaan vielä miesvaltasella alalla :|
 

Yhteistyössä