~ Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 ~ vol.5!!

Uusi pino vaan :wave:

Jätin tänään jokapäiväisen parin tunnin välikuolemani tekemättä ja olen siivonnut hullun lailla. Vielä imurointihommiin jos kerkeis ennen pojan unen loppua, mukavaa päivää! :wave:

Niin, mulla menossa kp15/26 ja oisko se yritys alkanut siis viime kuussa vaikka mehän vaan tjot, ei yritetä :whistle:
 
uutta pinoa vaan niin helpompi ehkä sillee, listaa sitä mukaa miten porukkaa ilmottautuu vai miten jomi meinasit? ja niille kp:t ketkä yrittää ja yrityksen alotus aika niille ketkä vielä oottelee. ja sit vois laittaa edelliset lapset ja vaikka iän?

jasmin krapula :x mä päätin kesällä mein yhteissynttäreitten jälkeen et ei ikinä enää mulle kankkusta! niin hirvee oli olo : / sitä ennen olin puol vuotta täysin ilman alkoo ni ei ihme et kankkunen iski ku juotii sit viel kuoharia aika reilusti :xmas: se rasvasen ruuan mieliteko johtuu siitä et elimistön suolatasapaino viskaa alkoholin takia ja sitä sit kroppa yrittää korjata. et tänään vaan pitsaa tms napaan ;)

jomi mitäs koiruuksia sulla on? mä rakastan koiria ja pennut, oih ja voih! :heart: tekis mieli itelleki mut aika ei ikävä kyllä : / mut jossain vaiheessa kyllä meille koiruus tulee :) mun äitillä on 2 mäyräkoiraa ja niitä välillä lenkkeilytän koirakuumeessani :xmas:

täällä sato aamulla räntää vaakatasossa, kamalaa ajaa töihin ku mitää ei nähny :| 75:ttä vetelin motarilla... mein autossa ku vielä sakkokumit, takarenkaat ihan slicksit eli helposti lähtee liirtoon tms. ja sit ku meil viel iso ja painava auto ni seuraukset vois olla aika tuhoisat jos jossain motarilla lähtis hanskasta :| nyt siihen on vaihettu talvirenkaat ni ei tarvi jännittää aamusin vaikka tulis pakkaset ja lumet.
 

Yhteistyössä