Phuuh,
onneks on viikonloppun takana ja yövuorot. Oon jotenkin ollu keskiviikosta asti pinna todella kireällä kokoajan. Mikään ei oo hyvin ja kaikki ketuttaa. Tekis mieli itkeä tirauttaa kun ei vaan oikesti tunnu mikään sujuvan suunnitelmien mukaan. Ja hassuintahan on että mitään oikeasti vakavaa ei oo tapahtunut. Mutta esim jo ihan se että tupakka maistuu pahalta (eli ei siis maistu miltään) alkaa itkukiukuttaa
Oon nyt melkein sokerittomalla linjalla ollu kohta 2viikkoa vissiinkin.. no ainakin puolitoista. Jätin kaikki sokerijuomat (batteryt, limpparit ) pois ja siirryin näihin sokerittomiin korvikkesiin. Torstaina alotin myös tän juomaan opettelun, eli kuljen joka paikkaan puolenlitran vesipullon kanssa jotta opin juomaan oikean määrän.
Ihmettelin kun painolle ei oo käyny mitään, ja sit tajusin että mähän en juo! Mä juon joo melkein pannullisen kahvia aamuisin, ja töissä puolen litran pepsi maxin tai strpped batteryn tms mutta en juo oikeasti vettä! Noh, nyt on opettelu kohdillaan ja vessassa ravataan jatkuvalla syötöllä
Pahimmat ongelmat viikonloppuna - ukon muksu oli meillä ja telkkari oli KOKOAJAN päällä. Joko pelattiin pleikkaria tai katottiin jotain disney channellia tv ja mä en voi sietää niitä lastenohjelmia. Minkä takia pitää olla mokomia kanavia? Itse ainakin lapsena pärjäsin ihan vallan mainiosti ilman lastenkanavia tai mitään pelikonsolia! ja joo, jossei kakara kattonu telkkaria tai pelannu ni oli sitte koneella! Voi kerpele!!!
Eikä yhtään helpottanu se että mies ottaa aina etäisyyttä jos oon "känkkä". Eli ei syliä eikä läheisyyttä. Tai no olihan sitä joo, mutta oisin halunnu sellasta tietynlaista läheisyyttä (en edes ihmekyllä seksiä) ja eihän tässä olossa pysy kukaan kärryillä.
Ketuttaa myös se että missasin tikuttelussa sen oviksen kun sillon kp:nä 10 vai 11 oli testissä selkee viiva mut sen jälkeen ei.. eli tikutin vissiin liian myöhään ja nyt en edes tiedä oliko mulla ovis..
Ja nää finnit.. voi morjens itkupotkuraivarit =(
Ei hei tänne muuta kun omaa napaa taas..
Mutta listaa päivittäessä huomasin että
HekkuLiinillä pärähtänyt uusi kierto käyntiin! Onneksi olkoon ja olkoon kierto edeltävää lyhyempi jossei raskautta vielä
Onnittelut ja pahoittelut kaikille muillekin miten on kierron kanssa käynytkään. Toivottavasti ei oo hirveesti heittoja noissa päivissä. Pahoja nää parin päivän koneboikotit kun menee sitten laskuissa sekaisin
Mut joo, kiitos ja anteeksi