Hei ihana
Ruutinen!!!!!!!!!! Kiva kun kaipailit mua! :heart: ja sulla on samannäkönen haamu ku mullakin oli!
Mitäs testejä s-marketista saa, en ookaan sieltä koskaan ostanu... ja mies sano eilen ettei ala iloitsemaan ennenkuin saadaan kunnon viivat apteekista ostettavaan testiin, hän ei tahdo luottaa mihinkään muihin testeihin...
niin, täällä... tuhru hävis, eilen olin labrassa, ja tulokset saan huomenna, että onko alapäässä joku tulehdus vai ei. kipua ja outoa tunnetta on ollu välillä paljon ja välillä vähän, otin panadoliakin... david-testeihin on viivat vahvistunut, mutta tänä aamuna tehtyyn b-sure testiin tuli aika säälittävä vaalea viiva. siis selkeät viivat saan, mutta ei ne vahvistu... tarpeeks nopeesti?
en oikein tiedä miten niiden pitäis vahvistua, tuleeko sitä kunnon viivaa koskaan...
Neuvolaan soitin silti, halusin sinne heti tiedon raskaudesta. Sain tammikuun puoleen väliin ekan ajan, ja aika ultraankin on varattuna jo... mutta niihin on niin kamalan pitkä aika vielä... Neuvolan puhelintäti sanoi, että "panadolia ja paratabsia saat ottaa, et mitään muita. ja muutenkin kaikki lääkkeet minimiin" täh? en oikein tajunnu tota... no en sille kuitenkaan alkanu selostamaan mun lääkitystä... Oon syöny paria luontaistuotetta nyt, ja niistä toista mietin, että pitäiskös lopettaa... Oireista: mahakipu on vähän helpottanu, lämmöt on koko ajan koholla 36,7-37,0 ja tänään sitten tuli ensimmäinen hajuoire: tomaatit haisee ihan tillille, yök!!
Ja kahvi oli pahaa :O voi apua jos en voi enää kahvia juoda, tuun hulluksi
Sellasta siis täällä, huolissani oon, toivotaan parasta ja pelätään pahinta... Huomenna onneks tiedän ees noista tulehdusjutuista.
Harmi, että ei
Tuutunen plussannut vielä
Älkää masentuko, kyllä te
Jomin kanssa pian tulette perästä! :hug: :hug: :hug:
Ambrosia: sä oot ihan varmasti jostain samasta suunnasta kotosin ku mä, sulla on sama "murre"
Eevaliisa: Kiitos kun sinäkin kaipailit :heart: Toivottavasti siellä tulee myös plussa pian
Me vietetään uuttavuotta kaveriperheen kanssa, ja sitten kotona koirien kanssa - vanhin uros pelkää raketteja jonkun verran, ei haluta jättää sitä kotiin ilman ihmisseuraa.
Ansis: mitä testi näyttää??? Plussaa toivottavasti! :heart:
Katoitteko eilen sen Apua saamme kuutoset -ohjelman? Me katottiin se miehen kanssa, se oli aika hullua hommaa, mutta sulosia niistä vauvoista tuli, vaikka syntyivätkin niin kamalan pieninä ja rumina
(ja hei oikeesti, se nainen painoi odottaessaan kuutosia sen jättimahansa kanssa 64 kiloa!!! kuinka anorektinen se on ollu ennen raskautta...)
Kiitos kaikille onnitteluista ja kannustavista kommenteista, tuli hyvä mieli niitä lukiessa :heart:
Tervetuloa mukaan uudet! Tää on ihana pino, tänne kannattaa tulla