Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 6

Tuutunen Ookkos testaillut jo? :p

Ruutinen Joo tää palsta tuntuu nyt vähä pätkivän. : / Äsken en päässy koko sivustolle. Mut nyt tuntuis taas pelittävän.

ON: Ei raskausoireita ei menkkaoireita. Ei siis mittään. Oon jo varautunu (yrittäny henkisesti varautua) siihen, että kierto on sen 38 päivää. Mutta hulluksihan sitä ehtii tulla sitä ennen.

Niin ja komppaan kyllä, et odotuspuolelle tehhään ketju jonne tästä pääsis sit, kun plussa mulle suodaan. Ja muille! +++++++++++++++++++++++:whistle:
 
Perjantai 31.12.2010





Yritys/TJOTtailu alkanut:

HekkuLiini ........... kp 85/28-32 .......... yk 1 ........... 2.
hah .................... kp 80/26 ................ yk 1 ........... 2.



Emeriini ............... kp 55/? .................. yk 2 ............ 2.



satuh83 ............... kp 39/33-35 ........... yk 1 ............ 1.
Ansis (29) ............ kp 35/? .................. yk 1 ............. 3./1.
Catherine- (21)..... kp 30/? ................. yk 1 ................ 1.



Tine (25) ............. kp 29/28-38 .......... yk 2 ................ 1.
Anin......................kp 29/28-30............yk?.....................4.
Ambrosia85 ......... kp 20/?-32 ........... yk 2 ................ 1.
Eevaliisa (26) ....... kp 20/25-30 .......... yk 1 ................ 3.




(Jomi (24) ............ kp 16/27-35 .......... yk 5 ................ 1.)
Salainen toive ...... kp 15/24-36(44) ... yk 2 ................ 2.
äiti88 .................. kp 13/30-40 ........... yk 6 ................ 3.



Maijamehi (29) .... kp 8/0 ................. yk 2 ................ 3./2.
(Tuutunen ............. kp 3/31-35 ........... yk 4 ................... 1.)
kuumeilija 38...........kp 3/?.....................yk ?................... 1.
pörhölä (31) ........ kp 0/0 .................. yk 3 ................ 4./2.




Yrityksen myöhemmin aloittavat:

Jumima ........................ 12/2010 ............................ 2.
Lolaa (19) ..................... 1/2011 ............................. 1.
Sinisilmä-91 ................... ? .................................... 1.
nuppu86 ....................... 02/2011 ........................... 2.
Kolmio .......................... 1-2/2011 .......................... 2.
chrisu............................1-2/2011 ...........................1.
Bassets ........................ kevät 2011 ....................... 3.
Mutsikka81.....................kesä 2011........................ 7./1.
lily-rose ........................ 5-6/2011 .......................... ?
tryffeli89 ....................... 6/2011 ............................ 1.
Peepe ........................... 6-7/2011 ......................... 1.
Spukka..........................kesä/2012............................?
Anna333 ....................... kesä 2011 ........................ 2.
bellabambini ................... 8-10/2011 ........................ 1.



Taustailijat:

An-nie
(Jomi)
(Tuutunen)





Plussanneet:

Kesäkuu 2010: tombatar
Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu,
Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123 (yk 1)
Marraskuu 2010: jasmin-- (yk 3)
Joulukuu 2010: kamiraro (yk 1), hopeful86 (yk 2), tömpsis (yk 3), Ruutinen (yk 1)



kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen




ONNEA UUDELLE VUODELLE 2011
 
Viimeksi muokattu:
jahas, täällä eilen ollu nippailuja munasarjojen kohdalta.. tiedä häntä oisko ovis? pitäisköhän tässä alkaa nyt laskemaan taas menkkojen alkuun, että osaako sitä kroppaansa tulkita vai onko nippailu kuitenkin ollut vaan joulun syömisten tulos :D

Mulla alko nyt kuntokausi; meinas tippua silmät päästä kun puntarilla aamulla kävin. Eilen tosin pistin jo syömisiä&juomisia uusiks ja eilinen treeni tuli tunnin lumen kolauksella ja kuusen raahaamisella pihalle. Pientä mutta sentään jotain.
Tänään vedin tunnin lihastreenin ja voi sitä hien määrää. Päässyt ilmeisesti kunto todella huonoksi vaikka hyvin jaksoin ja nyt fiilis on mahtava.

Mutta yhtäkaikki, jos tässä ovuloin jossain vaiheessa, niin onneksi on peittoja taas heiluteltu, nähtävästi joulu teki hyvää kun kolme päivää sai ottaa rennosti, jaksaa niin mies kuin minäkin ;)

Eilen iski hillitön häästressi, joten jos vaikka tää vauvatouhuilu menis nyt vähän aikaa "siinä sivussa". Päätin alottaa niinkin helpolla projektillä häävalmistelut taas kuin istumajärjestys. Ongelmaks tulee vaan se ettei olla vielä kustomoitu vieraslistaa valmiiksi :D Mutta ainakin saa todellakin muuta ajateltavaa kun oma kroppa, kierto ym :)

Plussatuulia ja peiton tuuletushetkiä !! +++++ !!
 
hui mut on laitettu plussanneisiin... no tottahan se on, mutta HUI! :D

varsinkin kun äsken tuli pyyhkiessä aavistus ruskeeta... :( alkaako ne menkat sieltä sittenkin, vaikka viivat on vahvistunu??? pelottaa!

gyne soitti ja laittoi labraan lähetteen että tutkitaan mikä siellä alapäässä vaivaa - hei halooo, eikö tätä voinu tehä jo kuukausia sitten??? tai no ainakin uudestaan papan jälkeen ku siinä ei näkyny muita ku kohonneet valkosolut... :headwall: ku viimeks gyne vaan määräs "kokeile tota ja sit tota" -lääkettä, niin eikös voisi ottaa heti ne kokeet että ei tungettais sinne turhia lääkkeitä??? menee kyllä nyt niin hermo..... koskakohan pääsen labraan. mahdollisimman pian pitää päästä, että ei ainakaan raskaus ton vaivan takia kärsis.

mut joo täällä tuhruillaan ja pelätään... :(
 
No tehdään tömpsis niin, että jos se tuhruilu muuttuu vuodoksi niin vaihdan sut muitta mutkitta takasin listoille ilman eri kehoitusta :) Toivotaan kuitenkin että se on vaan sitä samaa tuhruilua kuin monella, monella muullakin alkuraskauden aikana :) Liimaa ja tarroja ja kakspuoliteippiä sinulle :heart:
 
Tömpsis ONNEA minultakin valtavasti ja peukut pystyyn että ihan harmitonta tuhruilua on! Tuntuu että sellainen pieni (ja joskus suurempikin) vuoto on aika yleistä alkuraskaudessa vaikkakin tosi stressaavaa itselle. :hug:

Haaveilijoiden yhteinen odotuspino Voidaan ehdottomasti perustaa minun puolestani! En ole taas hetkeen kirjoitellutkaan heinäkuisiin, odottelen nyt sitä np-ultraa että näkisi kyytiläisen hyvissä voinneissa ja uskaltaisi alkaa uskomaan ja odottamaan kunnolla pikkuihmettä :heart:

Spukka Tervetuloa!

Jomi Ihana kuulla että teidän joulu oli sujunut mukavasti. Hyvin oot kyllä päivittäjän hommia hoidellut ja ruutinen pärjää varmasti hienosti kans uudessa työssään :)
Nyt vaan joo löysäät kravattia palstahommissa jos se auttasi vähän fiiliksien kanssa :hug:

Mulla oli aattoyönä oikea liskojen yö, vessassi istuin kun tuntui että ihan just lentää oksennus, maha oli ihan sekasin. Ämpärin kera menin takas nukkuu mut aamulla vointi oli taas ihan tavallinen ja hyvä. Olin kyllä illalla jättänyt syömiset väliin ja tässä raskaudessa tuntuu että se pahoinvointi iskee samantien kun maha tyhjenee että jospa oli vaan sitä sitten eikä enteile tulevaa mahapöpöä :x


Ambrosialle Hikistä uutta vuotta siis ja himoliikunnan iloa! :D Pitäis kyllä seurata sun jalanjäljissä :ashamed:


Plussia tikkuihin jänniä päiviä eläville :wave:
 
Ruutinen sinun oireesihan kuulostavat hyvälle!! Toivotaan, ettei täti kurvaa paikalle!! Seuraavaan 9kk:n! ;) Onnea uudelle päivittäjälle! Niin ja kiitos erityispuhureista :)

Töpsis en ole testiäsi nähnytkään, mutta onnea oikein kovasti :D Toivottavasti vain tuhruilee, eikä muuta...

Jomi toivottavasti mielesi kohenee pian :hug: Esimerkillisesti hoidit päivittäjän pestiä! Kiitos siitä! Ja toivotaan, että rentouttava stressitön joulu tuottaa tuloksia :)

Tuutunen tämä on piristys ja rohkaisu puhuri sinulle!! *Puh puh*

Spokkalle tervetuloa!!

Ehdottomasti oma ketju odottajiin! Kyllä me loputkin täältä vielä perässä tulemme ;)

ON: Omaan napaan kuuluu uusi oire! Tai ainakin sarjassamme valeraskaus... :whistle: Mulla on tissit ihan pirun kipeät...eilisestä lähtien! Mieskin yritti niitä hiukan pidellä, mutta oli niin kipeät, etten kauheasti antanut pidellä. Tietty sit tenttasin onko ne edes yhtään kasvannut :kieh: Kuulemma ehkä kenties hiukan :rolleyes: Menkkoja ei kuulu, mutta tässä odotellessa... :D
 
tömpsis
Kyllä mäki sua onnittelisin! Kävin tuolla plussatesti-pinossa kattomassa noita sun kuvia...
Meillä mies ei uskonu et oon raskaana ku se viiva ei ollu yhtä tumma ku se kontrolliviiva... Miehet :D
Tosin se oli muutenki pitkään, varmaan lähemmäs puoleen väliin asti aina et vaikee uskoo et oon raskaana... Niin vaikka mulla mahaki pullahti esille aika aikasin :D

Ansis
Sulla on kyllä luupavan kuuloset tissioireet :D



Mä kirjottelen samoja juttua muihin pinoihin mut olkoon...

Ootteko käyny kattoo tuota kn:n tunnistelu ketjua?
Harrastaako joku sitä täällä?


Luulen et nyt on alkamassa hedelmälliset ajat. Ainaki mahaa jomottelee siihen malliin ja alakerta on paljon märempi ku normaalisti :D Pupuilukausi alotettu jo muutama päivä sitten :)
 
Jasmin- Kaikki mukaan vaan kuntoilemaan niin saa vertaistukea :D
On sitä vaan saanu ittensä huonoon kuntoon... ennen treenas 13hviikossa ja nyt puolituntia ja oon ihan rikkipoikki kuollut :( Onneks suihkun jälkeen taas piristyy ja jaksaa töissäkin paremmin :

Kattosin tossa äsken kun oli hetki enemmän aikaa vilkasta tätäkin ketjua että meillä on Jomi siirtynyt taustalle. Toivottavasti taustailu saa sut tonne odottaviin asap :flower:
Kiitosta siis paljon nykyiselle päivittäjälle Ruutiselle !

Tervetuloa myös uusille ja tervemenoa plussanneisiin okei :) ?

Meikä repäs eilen kivan loven taas budjettiin.. Peruutin töistä lähtiessäni tolppaan. Onneks meni vaan puskuri, eikä sekään mennyt onneksi säpäleiksi. Onneksi oli lämmin talli. Pakkasessa jos ois sillä vauhdilla pussannu betonia, niin ois kyllä takuulla ollu pi**un päreinä koko puskuri :D Nyt on vaan parit painaumat. Huomenna pitäs käydä kysäsee korjaamolta että paljonko arvioivat sen kunnostuksen maksavan.. noh aivan taatusti esim hääkakun verran :D
Onneks ei kuitenkaan ketään jääny alle, en törmänny kenenkään autoon, eikä itselle käyny mitään ja omakin auto selvis pienellä. Johan se 8vuoden päivittäisellä ajamisella olikin aika törmätä :)

leppoisaa keskiviikkoa kaikille :)

Onkos teistä kuinka moni jo takaisin arjessa vai saatteko lomailla vielä?
 
Huomenta :) Olen iiihanalla joululomalla ja saan nukkua niin pitkään kuin haluan :heart: Ja se tekee hyvää!

Ambrosia85:
Jopas tempun teit :O Toivottavasti ei maksa paljoa etkä saa pahaa läksytystä mieheltäsi :LOL: Mä saattasin saada vähän piiskaa jos tolleen kävis :D Toivotaan myös että peitot on heiluneet oikeaan aikaan!

Tömpsis: Mä en jotenki jaksa uskoa että raskaus kärsisi noista sun alapäävaivoista kun sen ootte kerta saaneet jo alulle :) Mut inha vaiva ja poishan se on saatava. Muista, että joskus terveydenhuollossa jouluu vähän vaatimaan sitä palvelua. Ainakin täällä meilläpäin...

Ansis: Tissit! Tuo on hyvä oire! Milloin testaat seuraavan kerran? Itse taidan odottaa ensi vuoden puolelle sattuneesta syystä : /

Salainen toive: Itse olen tuota kn -toimintaa harrastanut :LOL: ja olen kyllä sitä mieltä että se muuttuu mulla ihan koko ajan (aamulla kova-illalla pehmeä-aamulla kova ja kaukana). En oikein ole antanut sille painoarvoa :)

Tuutunen: Tsempit sulle :hug: Kyllä se palstalta tauon pitäminen tekee joskus ihan oikeasti hyvää. Mitä sitä stressaamaan kun on elämässä (varmaankin, toivottavasti) tärkeämpiäkin asioita kuin kaksplussan palsta :) Itse olen täällä täyttänyt sivuja aika tiuhaan oviksen jälkeen niin katsotaan laantuuko jos yk lähtee taas alusta.

).( Testasin aamulla puhtaan negan :ashamed: Muka näin jotain väriä ensteks, mutta eheeei kyllä se ihan puhdas nega oli. Jos tammikuun ekana ei oo menkat alkaneet ni saatan testata uudestaan. Ennen sitä en edes pyllistä apteekkiin päin :kieh:

Oireita tulee ja menee.. Mitään niin radikaalia ei ole kyllä kehossa muuttunut että olisin kovin toiveikas nyt, mut katotaan :)
 
Huomenta päivää!

Ambrosia85: Mulla alkaa kanssa nyt kunnon urheilukausi, jos sais vaikka vielä muutaman kilon pois eli oon mukana =)

Tömpsis Pidän teille peukut ja varpaat pystyssä, että siellä maha-asukilla kaikki kunnossa!:hug:

Täällä vatsanippailut jatkunu, mutta ne voi kyllä johtua huonosti syömisestä ja mahan toimimattomuudesta.
Mulla jatkunu nännien arkuus, mutta muuten ei oo kyllä tissit mitenkään erilaiset.
Kovasti oon mieheltä udellu onko tissit jotenki muuttunu.:p
Aamulla päätin tehdä testin ja puhdasta negaahan se sitten näytti. Näihin aikoihin pitäis alkaa nuo menkatkin, mutta vielä ei oo kuulunu paitsi pikkasen alaselkää jomotellut.
Tilasin muutaman herkän testin netistä ja niitä odotellessa.:)
 
Minä myös tänne :wave:

Neljäs lapsi olis haaveissa :) Nyt on menossa kp 27/28-30 :eek: Tuossa oli joulua edeltävinä päivinä vihlaisuja mahassa jotka kesti noin neljä päivää....mahtoivatkohan olla vaan kuitenkin myöhäinen ovis kun ei kai kiinnittymiskivut kestä neljää päivää... : /
Nyt on kans ollu hiukan alamahalla tunnetta, ehkä ne menkat sieltä alkaa parin päivän sisällä :p
 
Neuvokaa nyt viisaammat...

jos siis ovulaatio on esim. 25.12. Sitä ennen kuukautiset alkaneet 13.12, eli välissä on 12 vrk...pitäisikö tädin tulla sitten ovulaatiosta 12vrk päästä vai 14 vrk päästä? Viimeksi kierto oli vain 23vrk. Ehtiikö muka näin lyhyellä kierrolla munasolu kiinnittymään kohtuun???
Onko siis ovulaatiosta aina 14vrk kun täti tulee vai kierron mukaan???
Plääh..en muista kyllä yhtään :headwall:

Anin Tervetuloa! Myös täällä on neljäs lapsi toiveissa. minkä ikäisiä sinun/teidän aikaisemmat lapset ovat?

Jomi Kyllä se välillä tekee pitää vähän taukoa palstailusta ja saada ajatuksia vähän jonnekkin muualle. Meillä näyttää nyt hyvältä ja mieskin alkaa olemaan innolla mukana. Eli vaikuttaa siltä et meillä alkaa yrittäminen ensi kierrosta =) Toivottavasti päästään samaan aikaan plussanneisiin! :)

Tömpsis Toivottavasti turuilu loppuisi pian, ja kaikki olisi hyvin. Oletko vielä testaillut? Onko viivat vahvistuneet?

Ruutinen Toivottavasti täti pysyy pois ja nega muuttuu plussaksi :)
 
Tervetuloa Anin!

Catherine- no mulla voidaan lisätä se nolla perään. Onneks on 8kk aikaa, niin jos vaikka 10sais pois. Ei luulis ihan mahdottomuus olevan jos vaan pitää syömiset ja juomiset kurissa ja muistaa liikkua.

Ruutinen en mä kovaa läskytystä saanu, luuli että huijasin :D aika pieni tosiaan on skraidu puskurissa. Huomenna pitäs käydä kysymässä arviotuomio korjaamolta. Itseäni ei kosmeettinen häiriö muovissa haittaa, mutta mies haluaa kuntoon.
Mies oli vaan tyytyväinen ettei säpäleiksi ollu menny, eikä puskuri irronnut. Myös toki tyytyväinen siitä etten törmännyt kenenkään toisen autoo, ihmiseen/eläimeen eikä mulle käynyt mitään. Ihana mies <3
 
Salainen toive Toivottavasti juu tissien kipuilu on hyvä ennen, eikä enne menkoista... :xmas:

Tuutunen :hug: Josko tauko tekisi hyvää...

Ambrosia Autot ovat miesten leluja, ne pitää olla kunnossa! ;) Täällä ollaan arjessa hyvinkin tiukasti...Töitä ihan jumalaton putki edessä, mutta onneksi se sit korvataan, kun kerkiän pitämään ylityötunnit pois sitten seuraavassa listassa =)

Ruutinen no höh! Vai tuli nega :| Olis ollut kiva saada yhdessä plussat testiin... Itse testaan huomen aamulla (eli to:na), kun tarkoitus olis illalla lähteä kaverin pirskeisiin, joten haluan varmistaa joko raskauden tai ei raskauden! Jännittää kyllä...

Anin tervetuloa seuraan =)

Vauvako? minä en osaa auttaa asiassa...Kiinnostaisi kyllä itseänikin!
 
Mä ilmoittaudun uutena mukaan. Tarkoitus on aloittaa kesämmällä peiton heiluttelu vauva toiveissa. Nyt on vielä opiskeluja lokakuun loppuun jäljellä ja mieskin pitäis saada saman katon alle. Asuu vielä kaukana mutta muuttaa heti kun töitä löytyy.
Ollaan siis uusperhe minulla kolme poikaa ja miehellä 4 joista 1 poika. Meillä ei asu kaikki lapset vaan osa. Mutta siis kokonaisuutena olemme aika iso porukka, mutta on ihanaa kun on elämää =D
oli kiva lukea vauvahaaveita... edellisen kanssa minulla meni yli vuosi ex mieheni kanssa ja nyt mietinkin pidänkö kierukkaa kesään vai voisko sen ottaa jo aikaisemmin pois. en jaksais odottaa. Uudella miehelläni pahempi vauvakuume kuin minulla =D harvinaista vai kuinka..
nyt siirryn taustoihinja lueskelen silloin tällöin ja välillä tietty ilmoittelen ittestäni.
 
Hei,

Ovis itsenäisyyspäivän tienoilla, sitten rinnat kipeytyivät ehkä normaalia enemmän ja turposivat.

Joten toiveet olikin korkealla eiliseen 28.12. asti.

Tänä aamuna epäkiva herätys, polttava mahasärky ja täti tuli kylään... :( Normaali menkoilta vaikuttaa, MUTTA rinnat on yhä kipeät ja pinkeät...OUTOA, vai onko.

Yleensä rintojen pigotus on heti hävinnyt, kun menkat alkaneet. Eli liekö enää mitään mahdollisuuksia?

Olen siis uusi kuumeilija, ikää 38v., esikoinen haaveissa.

Onnellissa Uutta Vuotta 2011!! :D
 
Tervetuloa uudet! :flower: lisäsin teidät pinoon. Jos haluatte täydentää tietojanne (kiertopäiviä, yrityskertaa) niin vinkatkaa niin päivitän nekin tuonne vielä.

Aamusta ekaks oma napa: En vaan v-o-i-n-u-t vastustaa tuossa s -marketissa myytäviä halpoja testejä. Pissasin tänä aamuna haalean haamun :cool: Ei nyt vaan passaa liika aikaisin iloita vaan käyn tänään ostamassa niitä testejä lisää. Ehkä kymmenen :LOL: ja testailen joka päivä ja katson haalistuuko vai vahventuuko haamu. Pitää koittaa ottaa kuva siitä kun aamu valkiaa ja muukin porukka herää etten täällä kolistelullani heitä herätä :)

Mites Ansis, Catherine, Tine ja Anin? Milloin testaatte? Ansis taisi tänään? Jännää!:heart:!:heart:!
Minäpä palaan asiaan vielä päivemmällä :wave:

No empä jaksanut odottaa... Ei jostain syystä uni tule =)
Muokkasin haamua vähän näkyvämmäksi mut keskimmäinen tikku on siis au naturel. Älkää välittäkö saastaisesta altaanreunasta.

Klik

Muoks. Hei, mutta missä on tömpsis?? Toivottavasti se tuhru ei merkannut mitään *huoli*
 
Viimeksi muokattu:
uhhuh...täällä eilen ollut kovat menkkajomotukset ja jotain vuotoa,tänään ei taas mitään.
missä on tömpsis,toivottavasti voi hyvin..: /
Ruutisella iiiihana avatarkuva..tykkään:p
kaikille tuollaiset kuvat niiin mekin plusstaan..toivotaan että viiva vahvistuisi,nää on niin ihania juttuja lukea,iloitsen jok´ikisen plussasta..:)
Omaa odotellessa.

kuinkas meinasitte uutta vuotta ottaa vastaan?
minä oon kotona lapsten kanssa,tulee yksi ystävä kolme vkosen pojun kanssa meille,valetaan tinataikoja ja syödään:p...mies on töissä: /
 
Viimeksi muokattu:
Vauvako? Meillä on tyttö 02/07 ja pojat 06/08 ja 05/10

Ruutinen Tänään on kp 28/28-30 joten odotan varmaan uuden vuoden yli ja testaan sitten jos tätiä ei näy.

Tänään tuntunu alamahassa pientä kipua joten kyllä se täti taitaa kohta tulla, en jaksa uskoa että olisin raskaana vaikka sitä koko ajan toivonkin :heart: Mutta katsotaan mitä tapahtuu....
 
Hei ihana Ruutinen!!!!!!!!!! Kiva kun kaipailit mua! :heart: ja sulla on samannäkönen haamu ku mullakin oli! ;) Mitäs testejä s-marketista saa, en ookaan sieltä koskaan ostanu... ja mies sano eilen ettei ala iloitsemaan ennenkuin saadaan kunnon viivat apteekista ostettavaan testiin, hän ei tahdo luottaa mihinkään muihin testeihin...

niin, täällä... tuhru hävis, eilen olin labrassa, ja tulokset saan huomenna, että onko alapäässä joku tulehdus vai ei. kipua ja outoa tunnetta on ollu välillä paljon ja välillä vähän, otin panadoliakin... david-testeihin on viivat vahvistunut, mutta tänä aamuna tehtyyn b-sure testiin tuli aika säälittävä vaalea viiva. siis selkeät viivat saan, mutta ei ne vahvistu... tarpeeks nopeesti? :( en oikein tiedä miten niiden pitäis vahvistua, tuleeko sitä kunnon viivaa koskaan... :( Neuvolaan soitin silti, halusin sinne heti tiedon raskaudesta. Sain tammikuun puoleen väliin ekan ajan, ja aika ultraankin on varattuna jo... mutta niihin on niin kamalan pitkä aika vielä... Neuvolan puhelintäti sanoi, että "panadolia ja paratabsia saat ottaa, et mitään muita. ja muutenkin kaikki lääkkeet minimiin" täh? en oikein tajunnu tota... no en sille kuitenkaan alkanu selostamaan mun lääkitystä... Oon syöny paria luontaistuotetta nyt, ja niistä toista mietin, että pitäiskös lopettaa... Oireista: mahakipu on vähän helpottanu, lämmöt on koko ajan koholla 36,7-37,0 ja tänään sitten tuli ensimmäinen hajuoire: tomaatit haisee ihan tillille, yök!! :p Ja kahvi oli pahaa :O voi apua jos en voi enää kahvia juoda, tuun hulluksi :p :D :D Sellasta siis täällä, huolissani oon, toivotaan parasta ja pelätään pahinta... Huomenna onneks tiedän ees noista tulehdusjutuista.

Harmi, että ei Tuutunen plussannut vielä :( Älkää masentuko, kyllä te Jomin kanssa pian tulette perästä! :hug: :hug: :hug:

Ambrosia: sä oot ihan varmasti jostain samasta suunnasta kotosin ku mä, sulla on sama "murre" :D :D :D

Eevaliisa: Kiitos kun sinäkin kaipailit :heart: Toivottavasti siellä tulee myös plussa pian :) Me vietetään uuttavuotta kaveriperheen kanssa, ja sitten kotona koirien kanssa - vanhin uros pelkää raketteja jonkun verran, ei haluta jättää sitä kotiin ilman ihmisseuraa.

Ansis: mitä testi näyttää??? Plussaa toivottavasti! :heart:

Katoitteko eilen sen Apua saamme kuutoset -ohjelman? Me katottiin se miehen kanssa, se oli aika hullua hommaa, mutta sulosia niistä vauvoista tuli, vaikka syntyivätkin niin kamalan pieninä ja rumina :D (ja hei oikeesti, se nainen painoi odottaessaan kuutosia sen jättimahansa kanssa 64 kiloa!!! kuinka anorektinen se on ollu ennen raskautta...)

Kiitos kaikille onnitteluista ja kannustavista kommenteista, tuli hyvä mieli niitä lukiessa :heart:

Tervetuloa mukaan uudet! Tää on ihana pino, tänne kannattaa tulla ;) :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä