Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 6

Tervetuloa uusille!!

Ruutinen ja Tömpsis negaahan se näytti :headwall: Mutta eipä menkkojakaan kuulu! Tissit ihan pirun kipeät ja turvnneet ihan kivan kokoisiksi :p

Nyt kiirustöissä, mutta palaan töiden jälkeen uudelleen koneelle...

Tajusin tänään että mulla on hiukset rasvottunu nyt tosi nopeesti, joudun pesemään joka päivä hiukset (normaalisti joka toinen päivä). Tuo oli yks raskausoire viime raskaudessa, mutta ehkä se voi kuitenkin johtua alkavista menkoistakin :| En halua nostaa omia toiveita kauheen korkeelle jos tuleekin pettymys ja täti tulee kylään.... :'(

Tervetuloa uusille :wave:

Ruutinen
No mut toihan on niin selkee viiva ettei voi olla epäilystä! Varovaiset onnittelut :)
Taidetaan tarvita uus päivittäjä pinolle... :whistle:

Ansis
Pahottelut negasta. Hm...Jospa se vaan ei vielä näy testissä... Jos ovis ollu myöhemmin... Toivoa on ku menkkoja ei näy...

Eilen illalla yhtäkkiä kahessa tunnissa nous kuume melkein 40`c :O
Kurkku vähän kipee ja joka paikkaa kolottaa... Mietin jo että onkohan mulla sikainfluenssa tai myyräkuume... Nyt sitten melkein normaali olo... Väsyttää vaan |O Outoo...
Pupuilut jäi eilen välistä mut tänään vaikka pää kainalossa :LOL:
Nyt pietetty huoli että tulis ainaki joka toinen päivä pupuiltua ettei vaan ovis mene ohi...

Viimeksi muokattu:
Bongasin oireen! Oon koko kierron ollu niin oireeton, oviskin jäi bongaamatta. Oon ootellu, et tulis ees tätioireita mut ei. Noh, aamulla ku käänsin asentoa, niin tuntu repäsykipu. Onnellinen oon tuostaki. Olkoon se sit raskaudesta tai tädin tulosta johtuvaa. :) Testailun jätän iha loppukiertoon, ainaki kovasti yritän jättää. :D

Ansis Pahoittelut negasta! Mut älä vielä heitä kirvestä kaivoon, onhan täti kuitenki vielä tulematta!

Eevaliisa: No nyt kun se plussa tuli niin ei ainakaan skumpalla juhlisteta uutta alkavaa vuotta :D Varmaan tyttären kanssa paukutellaan parit raketit, valetaan tinat ja jos sää on selkeä, käymme katsomassa kaupungilla ilotulituksen.

Anin: Mulla on kuules ollut menkkakipuja jo pitkään, eli ei se täti välttämättä paikalle kurvaa =)

Tömpsis: Ihanaa että kaikki on hyvin! Joko olet odottajien puolella jossain pinossa? Minä en todellakaan uskalla sinne puolelle vielä moneen viikkoon :ashamed:

Ansis: Ei kirvestä kaivoon vielä! Me muut pidetään sulle peukkuja!

Salainen toive: Mä päivitän kyllä vielä jonkun aikaa että ei kiirettä. Ellei sitten vapaaehtoisia ole? :) Mulla on ihku pinon pohja jo odottelemassa tammikuuta :heart:

Nyt kai voin listata tähän joitain oireita, mitä en ole uskaltanut/kehdannut kaikkia edes täällä aikaisemmin kirjoittaa. Ne kun olisivat voineet johtua vaik mistä muustakin :)

- Aaton aikaan oli oviksesta kulunut n. viikko. Silloin sairastuin vatsatautiin. Eli ei siis sinällään oire, mutta silloin alkoi tapahtumaan muutakin...
- Kuten tupakka ja olut alkoivat yhtäkkiä etoa mua hirveästi. Molemmat ovat olleet mulle aina tosi "herkkua" joten tämä tuntui toooodella kummalliselta. Mies toi eilen mulle kaksi saunakaljaa ja toista join vähän kunnes meinas lentää spytta. Onneksi seisoin keittiön altaan vieressä niin yökkäsin suustani kaljat viemäriin (siis ihan yökkäsin) ja kaadoin loput pois. Aaton jälkeen en ole polttanut kuin 1-2 tupakkaa päivässä mutta nyt on helppo ollut lopettaa :)
- Kaulalle ja rintaan ilmestyi puolenkymmentä tulehtunutta finniä (yyhhh...)
- Kaikenlaisia alavatsatuntemuksia ollut oviksesta lähtien. Välillä olen vaan ollut kohdusta erittäin tietoinen, välillä ollut menkkakipuja aaltoilevana ja nyt tuntuu välillä että joku tuikkisi pienellä neulalla tuolta sisältä päin aina välillä.
- Repäisykipuja aivastaessa tai yskäistessä joskus. Ei tosiaankaan joka kerta. Niin ja aivastelen tosi paljon. Varmaan 10krt päivässä. :O
- Nenä ollut tukossa varsinkin iltaisin.
- Aamulla kun herään, maha tuntuu tosi tyhjältä ja mulla on etova olo. Näin tupakoitsijana kun aamulla joutuu räkimään jos jonkinmoisia limoja (yök, anteeks) niin ne limat yökkäyttää. Ennen ei ole tuollaista ollut. Mä kyllä pidän tällä kertaa pintani enkä aloita tupakoimista enää synnytyksen jälkeen jos tämä raskaus kestää loppuun asti!
- Mitäs muuta.... hiki haisee kamalalle.

Ei oireita:
- Ei lämmönnousua
- Ei vessassa ravaamista
- Ei ole tarvinnut oksentaa (vielä)
- Tissit ei ole kipeät eivätkä turvonneet ollenkaan. Ainoastaan nännit kosketusarat.

Tosiaan mulla on nyt tosi kovat pelot kun taustalla on keskenmenoa ja kohdunulkoista :'(
Toivotaan nyt että kun on uusi mies ja uudet simpat niin tämä kestäisi :D Mies on ollut aika hiljainen uutisen kuulemisen jälkeen.. Kysäisin tuossa varovasti, että haluaako hän jutella vauva-asiasta niin puisteli vain hiljaisena päätään. No minä tunnen hänet sen verran hyvin, että parin päivän päästä hän kysyy jo laskettua aikaa ja alkaa osoittaa kiinnostustaan. Hänen pitää vaan saada pureskella ajatus rauhassa kun tärppäsikin niin äkkiä.

Voisinkohan minä saada kunnalliselta lähetteen alkuraskauden ultraan nuiden mun aikaisempien kokemusten ja tän mun pelon takia? Mitäs luulette? Huojentaisi kyllä päästä näkemään se tuikkiva tähti siinä ruudulla :heart:

Tiedän kyllä että pelkäämällä en vauvaa kohdussa pidä ja km tulee jos on tullakseen, mutta täytyy ihan tosissaan keksiä koko ajan jotain tekemistä etten ajattele asiaa koko ajan.

Ruutiselle voimia

tömpsis
käyppäs uteliaisuuttas kattoo mun profiilista että ollaanko samalta suunnalta :D

Joo autot on miesten leluja, mutta jos kyse on mun autosta ja kyseessä on vaan kosmeettinen häriö joka ei edes johda katsastuksessa hylkyyn niin pitääkö mun siitä maksaa 450e :D tää oli siis arvio kun kävin autoa näyttämässä tänään..

Pikaisesti tämä oli tässä, töissä liikaa silmiä 8)

Ambrosia: no aika läheltä :D Mutta ne oli ne rajamäkeläiset pojat jotka eniten mua on kiusannut tosta murteesta, että en sit tieä miten sä oot sen saanu :p Sillon asuin siis Lohjalla, ja lohjalaisuuteenhan kuuluu tuo "katsosin" -puhe. :D (mun mielestä se on ihan normaali tapa puhua! :whistle:)

Nyt stressaa noi luontaistuotteet! Juu, en halua ottaa mitään ylimääräsiä riskejä, mutta miten tuote, jossa on maitohappobakteereja (suositellaan raskausaikana) ja karpalouutetta (karpaloa ei ole kielletty) niin vois olla haitallista??? ÄH. ostin just uuden paketin, ja onhan se älytöntä sit ostaa tilalle toista maitohappobakteeria ja vaik karpalomehua? :p

Ruutinen:
mä kysyin, enkä saa. :( Kyllä se neuvolantäti oli aika pahoillaan, ettei sellasta heiltä saa, kai niitäkin harmittaa kun eivät voi auttaa... eri kunnissa on tietty eri tavat, toisissa neuvoloissakin on kuulemma ultraus joka kerta alussa :O mut np-ultraan odottaminen on mun mielestä väärin, valtion pitäis maksaa aikasempi ultraus! Seuraatko sä viivojen vahvistumista vai riittikö sulle toi yksi plussa? :) En oo vielä missään pinossa, syyskuisiin menen heti kun uskallan/voin... ja sitten on parit muutkin ketjut mihin "pitää" kirjottaa :) Mikäs nimi tän ketjun jatkolle annetaan? "Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 -ketjun odottajat"? Ehkä joku aikasemmin plussannut avaa sen... tai voin mäkin, jos selviän tästä kunnolla odottavaksi...

Tinelle onnea oireesta! :D :heart:

Poissa työkoneelta =) Olipa pitkä työpäivä...

Ruutinen ONNEA :D Selvä viivahan tuo on, eikä mikään haamu!! Mun täytyy vissiin kanssa käydä ostamassa noita S-marketin testejä josko sais itekkin viivan aikaseks :D Kyllä täytynee ruveta peräänkuuluttamaan uutta päivittäjää... Kyllä sinulla kaikki menee hyvin! Tietysti varmasti pelottaa, kun alla vaikeuksia, mutta kyllä se joskus osuu kohdilleen ;)

Tömpsis hyvä, että sinulle kuuluu hyvää! Se oli tosi mielenkiintoinen se kuutos-ohjelma! Aikamoinen masu oli sil naisella ja 4kk:n kuluttua synnytyksestä (tai oikeastaan heti) sil ei ollu lainkaan vattaa!!! Mahtoikohan ne kiristää sitä hiukan siel leikkaussalissa :LOL: Sulla oli oikein hyvä nimiehdotus odottaja ketjulle! Kannatan!

Salainen toive Pikaista paranemista!! Ja kiitos kannustuksesta!

Kiitos kaikille tsempeistä! Saa nähdä miten meikäläisen eka kierto etenee... Ei tosiaan mitään menkkatuntemuksia edelleenkään ole. Mutta lupaan olla testaamatta ennen uutta vuotta :xmas: Heheh! Rinnat tosiaan on kasvanut ja ne tuntuu tosi raskailta ja kipeiltä koko ajan, pahoinvointia ei ole, eikä kyllä mitään juilimista vatsassakaan...Noh! Tuskinpa tällä ikää niin helposti raskaaksi tuleekaan, kun 10-vuotta aiemmin...Nautinnollista vuoden vaihdetta! Varovasti paukkujen kanssa! :vampire:

tömpsis en oo ku vasta puoltoista vuotta seuduilla asunu, mutta nähtävästi omaksun puhetyylin aika äkkiä. Johan sen huomaa jos on katsonut esim bb:tä niin alkaa vääntää ja kääntää ;)

Plääh pitäis keskittyy töihin mut ei tästä taas tuu yhtään mitään.. arrrimurri :/ noh, kai joskus saa lusmuta? Vaikka pitäis varmaan sanoa että kai joskus pitäis tehdä töitä :D

Pakko vielä naurahtaa, kävin duunikavereiden kanssa tupakalla tossa (miehet ikää 45 ja 33) ja mistäpä puhuttiin... vertailtiin vaippoja. Totesin kavereille että oon minäki keskusteluun ajautunut kun en mistään kokemuksesta voi puhua. Jopa alko naljailu että kyllä se aika vielä koittaa..

Mutta enpä olis uskonut että miesten kanssa jauhan vaipoista kahvitunnin :D

Ruutinen Ihan selkeä plussahan tuo, nyt paljon tarrasukkia pikkuiselle!
Ja onnittelut:flower:

Tömpsis Hienoa että siellä on kaikki hyvin! :) Itse olen käynyt aina yksityisellä alkuraskauden ultrassa niin saanut varmuuden et pienokainen on oikeassa paikassa yms.. kummasti aina rauhoittanut, kun sinne np-ultraan on niiiin pitkä matka.

Kiitos kaikille onnitteluista ja rohkaisusta!! Ihan herkistyy tässä :'( (hormoonit :D )

On nuo S -ketjussa myytävät raksaustestit sitten niin vekkuleita. Ihan tekemisen puutteesta testailen ku ovat nuin halpoja (PregCheck 2xliuskatesti 2,90euroa) :O Ja Prismasta voi käydä vaikka joka kerta ohi ajaessaan ostamassa paketin kun voi valikoida aina eri kassanaaman :D Ei kato nolota niin paljoo :LOL: Vinkkinä, että löytyypi luontaistuotehyllystä :whistle:

Tein siis juuri äsken uuden testin kaksi tuntia rakossa olleesta pissasta ja tummempi viiva tuli :heart: Testaan huomenna aamulla vielä ja sitten varmaan vielä ja vielä... siihen asti varmaan et neuvolassa dopplerista kuuluu sydänäänet :D

En ole edes neuvolaan tohtinut soittaa :ashamed: havettää jos ne alkaa toppuuttelemaan että pitäisi odottaa menkkojen alkamispäivää... Taidan soitella ensi viikolla :)

Omanapailin tässä vaan. Tsemppiä teille kaikille! Ja ehdottomasti samalla sakilla odottajiin pino. Meillä on hyvä porukka! :flower:

Viimeksi muokattu:
Huomenta ja hyvää uuden vuoden aattoa kaikille:D

Ruutinen Ihan selvä plussahan siellä näkyy. Oikein paljon onnea=)

Sieltä ne menkat taitaa sitten tulla ja pettymys sen mukana.
Koko yön ainakin jomotellu ja enteilly niitä:| ( olen siis yö töissä )

Plussatuulia kaikille ++++++

Huomenta :wave:

En sit malttanut odottaa uuden vuoden yli :p tein äskön testin ja negaahan se näytti :'( Testaan uudestaan jos ei ole maanantaihin mennessä alkanut. Koko ajan on mahassa sellasta pientä jomotusta ja eilen kun nousin sohvalta reippaaammin niin tuli repäisykipu ja siitä jo melkein päättelin että tänään tulis plussa testiin :whistle:
Nyt on sellanen olo että kyllä se täti sieltä viikonlopun aikana tulee...

Perjantai 31.12.2010

Yritys/TJOTtailu alkanut:

HekkuLiini ........... kp 85/28-32 .......... yk 1 ........... 2.
hah .................... kp 80/26 ................ yk 1 ........... 2.

Emeriini ............... kp 55/? .................. yk 2 ............ 2.

satuh83 ............... kp 39/33-35 ........... yk 1 ............ 1.
Catherine- (21)..... kp 30/? ................. yk 1 ................ 1.

Tine (25) ............. kp 29/28-38 .......... yk 2 ................ 1.
Anin......................kp 29/28-30............yk?.....................4.
Ambrosia85 ......... kp 20/?-32 ........... yk 2 ................ 1.
Eevaliisa (26) ....... kp 20/25-30 .......... yk 1 ................ 3.

(Jomi (24) ............ kp 16/27-35 .......... yk 5 ................ 1.)
Salainen toive ...... kp 15/24-36(44) ... yk 2 ................ 2.
äiti88 .................. kp 13/30-40 ........... yk 6 ................ 3.

Maijamehi (29) .... kp 8/0 ................. yk 2 ................ 3./2.
(Tuutunen ............. kp 3/31-35 ........... yk 4 ................... 1.)
kuumeilija 38...........kp 3/?.....................yk ?................... 1.
Ansis (29) ............ kp 1/34 .................. yk 2 ............. 3./1.
pörhölä (31) ........ kp 0/0 .................. yk 3 ................ 4./2.

Yrityksen myöhemmin aloittavat:

Jumima ........................ 12/2010 ............................ 2.
Lolaa (19) ..................... 1/2011 ............................. 1.
Sinisilmä-91 ................... ? .................................... 1.
nuppu86 ....................... 02/2011 ........................... 2.
Kolmio .......................... 1-2/2011 .......................... 2.
chrisu............................1-2/2011 ...........................1.
Bassets ........................ kevät 2011 ....................... 3.
Mutsikka81.....................kesä 2011........................ 7./1.
lily-rose ........................ 5-6/2011 .......................... ?
tryffeli89 ....................... 6/2011 ............................ 1.
Peepe ........................... 6-7/2011 ......................... 1.
Spukka..........................kesä/2012............................?
Anna333 ....................... kesä 2011 ........................ 2.
bellabambini ................... 8-10/2011 ........................ 1.

Taustailijat:

An-nie
(Jomi)
(Tuutunen)

Plussanneet:

Kesäkuu 2010: tombatar
Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu,
Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123 (yk 1)
Marraskuu 2010: jasmin-- (yk 3)
Joulukuu 2010: kamiraro (yk 1), hopeful86 (yk 2), tömpsis (yk 3), Ruutinen (yk 1)

kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen

ONNEA UUDELLE VUODELLE 2011

Viimeksi muokattu:
Ambrosia sinullahan on ollut oikein hyvä vaippavertailu töissä :LOL: Osaat sitten tulevaisuudessa ostaa oikeaa merkkiä ;)

Anin tyhmiä nuo negat...testeissä on selvästi jotain vikaa :whistle:

Ruutinen sulle tulee kova testiurakka jos sinne asti meinaat testailla :LOL: Voitko päivittää kohdalleni tälle päivälle kp1/34 ja yk2... :xmas:

ON: Tissien kasvu ja kivut siis johtuivat tänään alkaneista menkoista :stick: Onhan se kiva olla vielä uhkeampi kerran kuussa :whistle: Eikun uutta matoa koukkuun!! Mutta aikaa hassua, ettei mitään tuntemuksia kyllä ollut. Ei tunne selvästikkään omaa kroppaansa :xmas: Eilen luettiin työkavereiden kanssa suurta vuosihoroskooppia (niin kuin joku noihin uskoisi??) ja minulle luvattiin vauvauutisia tammikuulle :D Täytynee vissiin ruveta uskomaan horoskooppeihin :kieh: Mutta rauhallista vuoden vaihdetta ja plussia tulevalle vuodelle!! :wave:

Josko minäkin kaivaisin ne tuolta roskista ja vaatisin rahoja takaisin?? :LOL:
:LOL:

ei hittolainen teidän kanssa. Lens kahvit kaaressa koneelle :D

Täällä on painoa lähteny 1,5kiloa 4:ssä päivässä :wave: tosin nestepöhötystähän se suurimmaks osaks on mutta silti!
Tänään tein lumityöt (hiki) ja yritin jumpata siihen päälle. Kaatu vartin treeniin.. mulla on vatsalihakset vieläkin keskiviikosta tautisen kipeät. Nyt sentään tosin pääsee sängystä ja autosta pois ilman pahempaa kipua.. liikuntako muka terveellistä :rolleyes:

Ei oo yhtään uusvuos olo.. ihan mälsää kun nää osuu viikonlopuille :( ihan normipäiviä, kaupat ei vaan oo huomenna auki.

Mulla ei oo mitään oireita! Siis oviksesta.. maanantaina vähän oli sellasta kutinaa, mut nyt ei oo ollu sitä vähääkään. Ei ees seksiä pahemmin tee mieli vaikka tässä jo neljättä päivää ollaan "ilman". Tai sitten tää on se oire :LOL: tai sitten tästä tulee ylipitkä kierto ja ovista voi oireiden perustella bongailla joskus hutkiuussa :stick:

Missä on HekkuLiini, hah,Emeriini sekä satuh83 ??

Täällähän taas on plussailtu.. pitää varmaan itsekin kokeilla ottaa vastuuta listan päivittämisestä jos vaikka tärppäis heti ;) No ei tässä mitään ressiä jaksa ottaa.. Oishan se kiva jos jos raskaaks tulis, mutta sit tulis järjetön stressi niistä häistä.. Ja mikäs tässäkin ketjussa roikkuessa? Vaikka väitän kyllä että jos tässä kuukausia vielä menee niin alkaa ketuttamaan koko palsta ja kaikki jotka plussaa jne :)

Ambrosia85 Onko sulla siellä laihis menossa? Itsekkin pitäisi taas joulun repsahduksen jälkeen ryhdistäytyä : / Se kun vaan on niin vaikeaa..aloittaminen meinaan.

Anin ja Ansis Joo, kyllä noissa testeissä nyt jokin takuu pitäisi olla!!

Ruutinen Näin heti ajatuksissani minut viilettämässä lähi prismassa kori täynnä raskaustestejä(ja pälyilevän hyllyjen välistä...mikäs kassa tällä kertaa) :LOL:
Onko muuten Prismassa edullisia ovistestejä myös? Vai vaan noita raskaustestejä??

Ovulaatiosta Täällä kun kyselin ovulaatiosta yms.. niin kun ketään ei vastannuty kaivelin vähän itse tietoa ja laitan nyt teillekkin. ELi normaalisti ovulaatiosta kuukautiset alkavat n.12-15vrk kuluttua, mutta jos kierto on lyhyt voi ovulaation jälkeen kuukautiset alkaa myös 7-9vrk ovulaation jälkeen. Jotkut lääkärit olivat sitä mieltä että jos ovulaation jälkeen kuukautiset alkavat jo 7vrk:n päästä on tämä liian lyhyt aika että munasolu ehtisi kiinnittymään tai että kohdunseinämä olisi tarpeaksi paksu kiinnittyimistä varten.

).( Itsellä ovulaatio tikutettu kp10 ja nyt eilisestä asti maha poltellut ihan kuin täti tulisi...toivottavasti nyt ei taas tule liian lyhyt kierto :|. Nyt siis kp 16. se nyt tästä puuttuisi että ovis kyllä tulee mutta myös täti liian aikaisin...ennen kierukkaa kun kierto oli aina sen 26-28 ja nyt tosiaan viimeksi vain 23 :|

Oikein hyvää vuotta 2011 kaikille ja ennen kaikkea toivon että on plussa rikas vuosi meille kaikille!!

Ja ilmoittaudun myös vapaaehtoiseksi tädin tänne ottamaan,jos vain joku teistä ketkä ensimmäistään yrittävät niin se teille suotaisiin.

~~~~~plussatuulia~~~~~~~~

Ruutinen
Onpa teillä nuo testit halpoja! Meillä s-marketissa nuo pregcheckit maksaa n.4e se paketti...
Tuosta ultrasta tuli mieleen et mulla ainaki oli ennen np-ultraa lääkärineuvola, jossa sitten ultrasivat. Sillon oli viikkoja tosin jo 9+1.

Ansis
Pahottelut menkoista... Noista sun oireista olis tosiaan kyllä voinu luulla et oot raskaana.
Mulla ei ikinä ole ollu ennen menkkoja tissit kipeet, omalla kohalla pidänki tissikipua varmana merkkinä... Vaikka voihan seki pettää...

Täällä pika sairastettiin... Tais tuo melkein 40asteen kuume tappaa pöpöt niin tehokkaasti ettei niitä riittäny pitempään sairastamiseen :D

vauvako? ehkä pikemminkin elämäntaparemontti eikä laihis. En usko laihikseen :D
Mulla lähti pco "pois" 10kilon painon pudotuksella, ja nyt on takas tullu 4kiloa (josta taas lähtenyt toi puoltoista).
Meillä myös häät ensi kesänä joten siinä yksi syy lisää katsoa mitä suuhunsa laittaa ja miten liikkuu :)
Ja takuulla helpottaa ylipainoisella myös raskautumishaaveita :)
Villi tavote olis saada jopa 20kiloa pois häihin mennessä joka ois 2,5kiloa kuussa, mutta sanotaan jos kympinkin saan pois niin olen tyytyväinen. Ja toki jos tässä plussaa tulee niin sitten pistetään tavotteet uuteen uskoon :)

Uusia vuosia kaikile!

Me puhuttiin miehen kans tänään siitä, kenelle kerrotaan raskaudesta. Tultiin molemmat siihen tulokseen että on ihan ookoo kertoa jo nyt vanhemmille ja läheisimmille ystäville. Jos jotain ikävää tapahtuu niin ovatpahan sitten tietoisia asiasta.

Äiti oli ihan mielettömän iloinen uutisesta :D

Jotenkin mua ei ole nyt enää kovasti edes pelottanut kun oireet ovat niin selviä, onneksi. Edellisillä kerroilla tällaista ei ollut, siis niillä kerroilla kun keskenmenoja ym. tuli. Joten nyt on fiilis ihan erilainen :)

Pahoittelut Aninille ja Ansikselle negoista :kiss: Kyllä se sieltä tulee vielä se plussa :)

Mulla odottelee tuossa uuden vuoden appeet viittä vaille valmiina. Kaverit tulee auttamaan tuon sapuskavuoren kans kun nnostuin vähän ruokakaupassa :LOL: Pistin roihut pihalle ja illalla mennään tyttären kans paukuttelemaan. Uusi vuosi on kiva juttu aina, kun saa "aloittaa puhtaalta pöydältä" vaikka oikeasti kuitenkin se on vain yksi päivä muiden joukossa.

Olkaa varovaisia raketteinenne ja tinoinenne!

[URL=http://www.aijaa.com/v.php?i=7234371.jpg][/URL]

Heipparallaa kaikille=)

Täällähän sitä ollaan. Käyn joka toinen päivä lueskelemassa teidän kaikkien kuulumisia. Itse tosiaan bongasin ovulaation itsenäisyyspäivän jälkeen- niin ainakin luulin.. Tikkuun niin vahvat viivat. Mutta negatiivisen raskaustestin tein(tosi monenakin päivänä testasin) mutta eipä ole menkkojakaan tullut. Luulen että mulla toi osittainen imetys näköjään toimii ehkäisykeinona eikä tosiaan menkkojakaan tuu=(... Pitäis kaiketi vähentää imetystä. Alavatsa on ollut kipeenä jo jonkin aikaa ja sen miljoona kertaa oon juossut vessaan että nytkö vihdoin menkat ees alkais kun on vatsaa vihlonu menkka kipujen tapaan mutta ei ees sitä...
Masentaa negatiivisten ovistestienkin tekeminen.. Joten päädyttiin miehen kanssa siihen että pidetään tikutuksissa tauko. pupuillaan sitten 2-3 päivän välein ja mä seurailen valkovuotojani... Toivoin pientä ikäeroa lapsille ja lokakuusta asti on vauva saanut tulla mutta,mutta...
Tuntuu vaan välillä että putoaa niin pohjalle kun toivoo,odottaa,haaveilee ja negatiivista vaan näyttää! Mitenköhän sitä oikeen sais oman hormoonitoiminnan toimintaan taas? Vinkkejä?

On äärettömän ihana kuitenkin lukea uusista plussautumisista, se kyllä rohkaisee ja innostaa=) Joten uusi vuosi alkakoon ja toivottavasti me kaikki täällä olijat saadaan siirtyä odottajien puolelle=) Eikös vaan=)
OIKEIN IHANAA ALKAVAA UUTTA VUOTTA 2011 KAIKILLE!!!!!!!!

Yhteistyössä