Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 6

Perjantai 15.10.2010



Yritys/TJOTtailu alkanut:

An-nie ................ kp 1/1 .................. yk 1 ........................ 1.
Murmeli88 .......... kp 1/1 .................. yk 1 ........................ 1.
sansu86 ............. kp 1/1 .................. yk 1 ........................ 1.
äiti88 ................. kp 1/1 .................. yk 1 ........................ 3.
Jomi .................. kp 6/27-30 ............ yk 3 ........................ 1.
Jessi75 .............. kp 40/28 ............... yk 1 ........................ 3.
jasmin-- ............ kp 18/26 ................ yk 2 ........................ 2.
hah ................... kp 3/26 ................. yk 1 ........................ 2.
tömpsis ............. kp 37/? .................. yk 1 ........................ 1.
Keiju123 ............ kp 17/37-43 ........... yk 1 ........................ 1.
Hellun martta ..... kp 1/1 .................... yk 1 ........................ 1.
Jotain ................ kp 24/27-32 ............ yk 1 ........................ 2.



Yrityksen myöhemmin aloittavat:

hopeful86 ................. marraskuu 2011 ..................... 1.
Jumima .................... joulukuu 2010 ........................ 2.
Ansis ....................... joulu-/tammikuu 2010 ............. 3.
Sinisilmä-91 .............. ? .......................................... 1.
Ambrosia .................. ? .......................................... 1.
nuppu86 ................... helmikuu 2011 ....................... 2.



Plussanneet:

Kesäkuu 2010: tombatar
Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu,
Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
Lokakuu 2010: amma




kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
TJOT = tulee jos on tullakseen



Edellinen ketju:
Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 5
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikki!

Siinä nyt on uusi pinontekele :) Ja kuten huomaatte, niin se on todellakin vielä tekele ja suurin osa tiedoista on väärin. Laittakaa kaikki yrittäjät tähän teidän tiedot, niin korjailen tuonne pinoon sitä mukaa. Ja jos olet pudonnut listalta, olen pahoillani, et varmasti ole ainoa :xmas: Karsin väkeä aika raskaalla kädellä pois ihan tarkoituksella, koska mulle tuntemattomia nimiä oli ihan hirveä määrä. Avaa sanainen arkkusi, niin lisään takaisin listoille!
 
Kiitos Jessi! :)

Mukavaa päästä taas porukkaan mukaan, tosin viimeks kirjoittelin muualla mutta kuitenkin :) Vauvakuume on jo päällänsä ollut jonkun aikaa, mutta tosiaan helmikuuhun pitäis malttaa :D Esikoinen täyttää kohta vuoden, on tyttö :) Hänen tärppäämiseen meni 10kk, saas nähdä kauan menee seuraavassa :)
 
Tervetuloa nuppu86!

Jessi75 Kyselit tuolla aiemmassa pinossa meidän karvakuonoista. Ne on cavalier kingcharlesinspanieleita eli tuttavallisemmin cavaliereja :) Täytyykin tästä taas nousta ahteriltaan ja lähteä lenkille. Väsyttää vaan ihan sikana, haluaisin jo peiton alle |O
 
Kiitokset pinkasta Jomi ja tsemppiä päivittäjän hommiin! :flower:

Jessi Juu, minäkin vannoin eilisaamuna että jumaliste viiminen kerta kun kosken alkoholiin. Harvakseltaan tulee joskus muutama siideri juotua, ehkä se on se max 2 juominkia just sen takia että tulos on tämä jos ottaa holtittomammin! :|

Tervetuloa haaveilemaan nuppu86! :flower:

Jeps, huomenna heti aamusta uuden kodin kuntotarkastukseen, toivottavasti ei paljastu mitään pommia mikä purkaisi kaupan! Tässä on ollut ja tulee olemaan muutenkin lähes joka päivälle jotain uuteen kotiin liittyvää hoidettavaa hommaa niin ei käy aika pitkäksi miettiessä että tuleeko täti muutaman viikon päästä vai ei!

Öitä!
 
hah
Kiitoksia Jomi uudesta pinosta! Ja tervetuloa kaikille uusille! :)

Jasmin, oon vähän kateellinen kun uusi koti ja vielä kaikenlaista puuhaa just ettei kokoajan ole miettimässä mahdollisia raskausoireita... Mulla kun on ollu jo lämpöö sen verran kohta kaks viikkoo et oon sellanen puolkipee kokoajan ja sittenhän en jaksa mitään erikoista tehdä... ja senhän sitten arvaa että oon kokoajan miettimässä et no... onko tärpänny vai ei... Oon kyl asennoitunu siihen et täti kurvaa paikalle viim lauantaina kun ei tässä mitään oireitakaan ole tai jos on niin laitan ne mielikuvituksen piikkiin :D
 
Tervetuloa mukaan kuumeilemaan, Jumima!

Jos ei olis niin selvät nämä menkkakrampit ja vuoto runsasta, niin tekisin varmaan raskaustestin. Maanantaista saakka on särkeny päätä, tosin syynä taitaa olla ihan vaan niskajumitus. Muutaman kerran on sitten huimannu ja oksettanutkin nähtävästi samasta syystä. Piikkimatollakin tuossa makoilin, mutta ei auttanut. Ja tää väsymys on ihan järjetöntä, voi elämä. Oon nukkunut pikkasen liian lyhyitä yöunia, mutta luulin, että viimeöinen lähes 8 tuntia riittäis, vaan ei. Päikkäritkin nukuin, mut nyt taas tuntuu, että voisin painua yöunille jo. Onneks on enää kaksi päivää työharjottelua ja sitten viikon loma, ihanaa! Lähdetään käymään ensin mun porukoiden ja sit miehen äidin luona, joten en varmaan pysty sillä välin päivittämään ainakaan joka päivä. Kännykällä pääsen surffailemaan tänne kyllä, mut päivittäminen ei varmaankaan sillä onnistu enkä halua jäädä kiinni Kaks Plussan käytöstä :whistle: Mutta saa nähdä, voipi se onnistuakin :)

Tuntuu, että pää on niin jumissa ettei näissä mun jorinoissakaan oo mitään päätä eikä häntää. Täytyypäs painella taas lenkille, jos se vaikka vähän auttaisi.
 
tervetuloa uusille!

jasmin toi on hyvä et on puuhaa ettei kerkee koko ajan kelata tätä vauva-asiaa. tää kun ei yhtään edistä raskautumista et vatvoo ja vatvoo :kieh:

hah samavika täällä, ajatukset pyörii melkeen vaan tässä vauvaprojektissa. meinaatko testata millon jos menkat ei ala?

jomi mua kans väsyttää koko ajan mut se johtuu ehdottomasti näistä mun huonoista öistä. koko vko on ollu öitten osalta ihan perseestä, joka yö valvon ja herään aamulla ennen kukonpierua. käy rankaks ku töissäki pitäs jaksaa :| no onneks vkl pääsen vähä kerää voimia mun äitille, siel ei o ku koirat mekkaloimassa :D paitsi et nyt tulee mun enon katinretale sinne hoitoon, teippaan sen kuonon umpeen jos se yhtään mouruaa |O

mä vissii teen itelleni näitä oireita... on niitä repäsykipuja ja sit tota lämpöilyä koko ajan, 36,8-37,5 ja aamulla korkein vaikka pitäs olla matalampi ja lääkkeillä ei laske. nyt sit huomasin suihkussa et tisseistä tulee puristessa "maitoa". vaikka voihan nää kaikki johtua siitä kierukan poistostaki. hitto jos johtuu ni kroppahan on sit ihan sekasin ja kierto mitä sattuu et tuskin hirveen helppo raskautua :|
 
Hyvä lista ja uusi pino, Jomi! :) Jos mä täällä mukana olen kauan - en tietenkään ole vaan plussaan ihan kohta, eiksni ;), niin sitten voisin ehkä joskus auttaa päivityksissä tai jotain jos tarvitsee! Hieno juttu, että otit päivityksen vastuullesi, mä oon välillä liian laiska sellaseen :D

Mun tiedot tais olla suht oikein, kp pitää tarkistaa vielä ja kierrot voi olla mitä tahansa 30-75 väliltä...

Tänään kovasti jännitti mennä sinne gynelle, mutta hyvinhän se meni. Se on kyllä tosi mukava ja rento lääkäri, vaikka papan otto sattukin :O ei oo koskaan ennen tuntunu ollenkaan :O Se epäili että syy mun oireiluun on ehkä bakteeritulehdus, mutta niin lievänä, että voi mennä ohi itekseen, tai käsikauppalääkkeillä. Ja että kun limakalvot on rasittunu, niin sen takia yhdyntä aina tuo ne oireet uudestaan. Sain kuitenkin reseptilääkettä, jos oireet jatkuu vielä Vagi-C:n ja Gynolactin jälkeen (se kuulemma on suositellu joillekin, että käyttää Gynolactia joka yhdynnän jälkeen ehkäsemään tollasia oireita :O vautsi! mutta aika kalliikshan se tulis... ;) ) ja miehelle se kirjotti sen suun kautta otettavan hiivalääkkeen varmuuden vuoksi :) :) Papa otettiin siis kans, tulokset tulee parin viikon päästä, ja siitäkin sit näkee onko bakteeritulehdus vai ei. Eli nyt haen apteekista vähän "kevyempiä" lääkkeitä ensin ja sitten katotaan mitä taas tapahtuu. Kohtua se kokeili ja sanoi ettei vielä ainakaan raskautta tunnu siellä... mun piti testata tänään aamulla, mutta kun ei ne mammaksi.fi:ltä tilaamani testit oo vieläkään tullu! :kieh: Eli ei mitään suurta vikaa, ellei Papassa sit jotain oo, jee! :) Ja bepanthenia se käski käyttämään jatkossakin reilusti, paikat kun hankautuu yhdynnässä niin helposti kipeiks... Eikö muilla naisilla oo sitä ongelmaa? Mulla on aina ollu vähän herkät paikat, nyt tulehduksen takia siis erityisesti, mutta ihan muutenkin on valitettavan vaikea kuvitella et joka päivä ois lapsentekopuuhissa... :ashamed: :'( Vai johtuuko se miehestä... :LOL:

Tuli kyllä parempi mieli, toivottavasti tropit tepsii pian ja olo ois normaali äkkiä. Sen kyllä oon päättäny, että antibioottikuureihin en enää suostu ikinä! ainakaan helpolla! ainakaan ilman samanaikaista Gynolact tms hoitoa. Antibiooteistahan tää mun kierre alko pari kuukautta sitten :mad:

Tänään on taas ollut välillä ihme oireita, paleltaa, väsyttää ja oksettaakin. Mutta kyllähän niille muukin selitys löytyy kuin raskaus...

Pitikös vielä jotain muuta muistaa kommentoida? No, nyt ei muistu mieleen, huudelkaas jos jotain pitää kertoilla :D Hyvää iltaa ja yötä kaikille ja paljon plussatuulia! :)
 
Viimeksi muokattu:
Tömpsis Kiva juttu että osu mukava gyne ja oot nyt hyvillä mielin! Toivottavasti nyt rupeais helpottamaan :hug: Mulla on ollut esikoisen raskaus-ajasta lähtien tosi kuivat limakalvot ja siksi meillä on liukkari käytössä silloin tällöin ja tarpeen mukaan peiton heilutushommissa, suosittelen jos se hankaus aiheuttaa noita oireita =)

hah Voi että toivottavasti pääsisit testaileen ja plussaileen nii ei tartteis tosiaan koko ajan miettiä ja kärsimättömänä ootella päivien hidasta kulumista. Kun mullakin vaikka on menoa ja meininkiä ollut joka päivä niin silti hiljaisempana hetkenä päivittäin sitä raskauden mahdollisuutta miettii!

jessi jaksamista edelleen öihin ja päviin, älä nyt vaivu synkkyyteen, mieti nyt jos oisitkin raskaana jo, on vaan tosiaan pitempi kierto! Millois sä viimeksi testasit, testaa uudelleen =)

Jomille Mukavaa reissua ja älä nyt siellä tosta päivittämisestä stressiä ota, eiköhän me muutama päivä aina selvitä vanhemmillakin tiedoilla! =) Ja jaksamisia väsymysoireisiin sinnekkin!

Jumima tervetuloa!
 
Huomenta vaan täältä sorvin äärestä, kävin pikaiseen päivittämässä tuon pinon :whistle: Ajattelin, että yhtä sivua kohden varmaan riittää yks lista, joten oon nyt tuohon aloitusviestiini päivittänyt, mut sit kun mennään toiselle sivulle, niin teen sinne päivityksen. Ei sit tartte aina loikkia ykkössivulle tiiraamaan kiertopäiviä ja muita :)

jasmin-- Kiitos! Ja en stressaa, hih :)

Tosin reissu on hieman vaakalaudalla nyt, kun auto ei suostu käynnistymään :mad: Tää on niin meidän tuuria, aina kun olis pidempi matka tiedossa, niin varmasti alkaa auto temppuilla - ja siis meillä on viime vuosina vaihdettu tiuhaan autoa, ettei edes samasta autosta oo ollut kyse. Junakyyti ei oikein kolmen koiran kanssa houkuta, kun ollaan sen verran mukavuudenhaluisia ja omalla autolla meneminen tulee halvemmaksi koko köörille, vaikka molemmat päästäänkin opiskelijahintaan... Mutta onneksi on tosiaan ens viikko lomaa, että eiköhän me saada auto kuntoon. TOSIN sit loppulomasta olis paree olla kotona tikuttelemassa ovista ja harrastamassa lapsentekoa! :saint: Mieskin eilen sanoi, että hän innolla odottaa jo harjoituksia ;) Nyt vaan odotellaan, että hanat sulkeutuis pikkuhiljaa...

Mukavaa torstaipäivää! :flower:
 
Jomi: inhoon autoja, jotka hajoilee! :mad: ja varsinkin sitä, että auton korjaamista varten pitäis olla joku miljonääri, ei meillä oo monen tonnin remonttiin varaa!!! (autosta hajos moottori, ja siitä on vielä rahotustakin jäljellä! :headwall:) Eli teille hyvää lomaa ja autolle toimintasäteitä! :D Ja ehdottomasti riittää yks lista per sivu, tai ensimmäisenkin sivun lista, ihan miten vaan :)

Mua alko kiinnostamaan, saakos tehdä pienen gallupin? :popcorn: Minkä ikäsiä ootte ja missä päin Suomea asustatte? Ois kiva tietää enemmänkin taustoja :) Itse oon 31 ja asun läntisellä uudellamaalla. :)

Joko mun testit ois tänään tullut? mammaksi.fi sivuilla sanoivat muistaakseeni 1-3pv, tilasin ne viime perjantaina... :attn:
 
tömpsis mitä testejä tilasit? mulle tuli ilmotus et herkät testit lopussa ja kysyvät et sopiiko et laittaa norma r-testejä tilalle vähä enempi. sopi mulle ja eilen on postiin laitettu mut ainakaan tänään ei vielä ollu tullu vaikka niin ootin :kieh: oisin testannu tänää ja huomen mut en nyt sit testaa :mad: huomiseks pitäs kyllä tulla.
meillä kans autosta hajonnu kerran moottori, iosin remppa mitä autoon voi tulla ja tietty meille sellanen tuli :headwall: 3 tonnin paukku :rolleyes:

jasmin en muista millon oon testannu, tänää oisin mut ku ei ne pirun testit tullu! huomen ip sit testailen, kattoo sit mitä näyttää.

jomille hauskaa reissua!
 
hah
Moro... ööh.. Sieltä se täti kurvas ja 2 päivää aikasemmin (siis eilen) Ihan odotetus...ihan outoo, ei oo näin käyny ennen että menkat ajoissa! Toisalta parempi niin niin pääsee alottaa nopeemmin yrittämisen ;) Mutta siis mulla viime menkat alko 2 päivää myöhässä mikä sekään ei todella ole tavallista.. voiko siis edelliset menkkojen myöhästyminen vaikuttaa tähän kiertoon kun luulin että uus kierto lähtee aina normisti alusta... (ymmärsiköhän kukaan mitään.. heh) no mut nyt siis kp 2/26

Jessi Voihan se kroppa tosiaan olla sekasin vähän aikaa, kai aika yksilöllistä... mulla kaikki meni aika sutjakkaasti.. vuotopäivät lyheni 5 kolmeen ja kiertopäivät piteni 23:sta 26:teen...
Mutta hui että jotain "maitoa" niin oho.. toivottavasti olis sitä itseään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

tömpsis Hyvä että tosiaan oli hyvä gyne... on niitä vähemmän mukaviakin.. : /

Jomi Mullakin en viikko lomaa ja loppuviikosta voi sitten taas heilutella peittoja ja onneks ukko just ehtii työreissulta kotiin sopivasti!

Mä asun pääkaupunkiseudulla ja oon 27

Nyt otan kyllä kaljan kun vähän v******a nää menkat vaikka oli sellanen olokin että ei ollu tärpänny.. Mut ens kerralla sit.. heh eiks? Ja huomenna juhlimaan! Otetaan ilo irti vapaaviikonlopusta kun muksu siskolla yökylässä ja sit KUN raskaudun niin saa unohtaa baarihommat... Paljon plussia teille!!!!!!!!:heart:
 
hah toivotaan et ei olis mun itselle tekemiä oireita vaan sitä itseään :saint: ja nyt tosiaan kannattaa juhlia jos juhlituttaa kun siihen on vielä mahdollisuus ;)

galluppiin: 35 vee ollaan ja etelä-suomesta
 
kyselin tätä jo tuolla muuallakin:

eli mä alan ymmärtämään testailijoiden tuskaa... sain tänään tilaamani mammaksi.fi testit, ja liuskan kanssa sotkettuani (miksi en tilannu puikkoja, oi miksi! :headwall: :D ) siinä on vahva kontrolliviiva, mutta viivan vasemmalla puolella piste. siis värillinen piste, ehkä toisen viivan kohdalla, tai lähempänä tuota kontrolliviivaa kuin mitä noissa kuvissa yleensä testiviivat on :O onko muille tullut sellaista?

Jessi: tilasin ihan normaaleita liuskatestejä, en herkkiä siis. Ja toinen tuote mitä tilasin, ei ollut paketissa mukana, olin juuri laittamassa kiukkusta palautetta niin ne olivatkin lähettäneet sähköpostia, että palauttavat siitä rahat. Mutta voi kääk, liuskatestihän on ihan kamala. Vai vaatiiko se vaan harjoittelua etten sotke paikkoja :LOL:

no kai toi nega sit on, kun se pistekin on vähän niinku väärässä paikassa kait... tälleen niihin testeihin sit näköjään jää koukkuun kun ei saa kunnollista vastausta heti! :kieh: :D :D voisinpas kohta jatkaa jo vauvantekopuuhia, meillä kun ei ovista bongailla ja aikaisempikin raskaus tullut ties mimmosilla kierroilla niin aina kannattaa yrittää ;)
 
Viimeksi muokattu:
tömpsis Autorempat on kyllä ihan järkyttävän kalliita :mad: Ja vastaus gallupiin on, että minä olen 24 ja mies 25, Tampereella asutaan, mutta ei olla täältä kotoisin.

hah Pahoittelut tädin tulosta! :flower:

Mä tilasin maanantaina mammaksi.fi:stä 14 o-testin ja 6 r-testin paketin sekä kaks CB Plus -testiä ja ne tuli kyllä jo tänään. Mutta olin kans käsittänyt, että nuo liuskat olis Sofi One Stepejä, mut ne onkin Davideja. Mulla on jotenkin semmonen kuva, että nuo Davidit ei olis niin hyviä tjsp. Sofeissakin on kyllä viivanpaikka eli saa arpoa aina... Onhan se arpominen ihan jännääkin toisaalta :popcorn: Ja joo, liuskatestien tekeminen oli aluksi vähän hankalaa, mutta parisen testiä tehtyäni en enää sotke, ainakaan kovin paljon :D
 
tömpsis Mullakin on välillä outoo kirvelyä ja runsasta valkovuotoa. Papa oli kuitenkin ok. Kai sitten ph:t heittelee. Sanoko gyne sun kierroista mitään? Itekin päätin, että ensi kerralla menen samalla gynelle joka oli viimeksi niin mukava. Menen puolen vuoden päästä, jos ei tärppää, selvittää näiden pitkien kiertojen syytä.

gallup[/B 23v molemmat. Etelä-savosta.

hah pahoittelut :(

Meen keikalla viikonloppuna ja ovis vasta viikon parin päästä näillä kierroilla, niin ajattelin kyllä juoda alkoholia kun vielä voi :)
 
Jomille kiitos uudesta pinosta :) Itseni tiedoissa tuo yrityksen aloitusajankohtaan voisi vaikka laittaa että marraskuu 2010 :) Kun melkein varmaa tuo yrityksen aloittaminen kuitenkin on :)

tömpsis meikäläisellä on myös tuo kuivuus ongelma (vaikka gynekologi onkin sanonut ettei limakalvot ole kuivat). Jos useampana päivänä peräkkäin heiluttaa peittoja niin alkaa tekemään kipeää ja mulle se taas aiheuttaa virtsaputken tulehduksen, johon käytän aina yhdyntöjen jälkeen antibioottia ehkäsevänä lääkkeenä. Liukkaria on käytössä, mutta esim silikonista luikkaria taas en voi käyttää koska siitäkin tulee virtsaputken tulehdus.... että jebou vaan. Huvittavaa on se että gyne on sanonut että tää vaiva on yleinen kun seksinharrastuksen aloittaa... mutta miks vaiva mulla vaan jatkuu vaikka sitä seksiä on harrastettu jo yli viis vuotta ;)

ON: Loppu kiertoa mennään, en ole pahemmin katsellut kiertopäiviä. Ehkä parempi niin, pää kehittelee jo omiaan ilmankin. Eilen illalla oli ihan pakko päästä tuntia aikaisemmin nukkuun kun yleensä ja tokihan tänään ja eilen on jo nippaillutkin, tosin todella lievästi... että tässä omaa kehoa syynätessä tämä loppu kierto sitten meneekin. Nyt vaan en pysty enää vakuuttaan itseäni enään edes puoliksi etten olisi raskaana kun täydet mahdollisuudet on ja jotenkin mieli vaan huutaa kokoajan että olisin raskaana... noh, tuskin nyt kuitenkaan taaskaan :)

galluppi
ikää on 24 ja asustelen Pirkanmaalla

Plussatuulia kaikille :heart:
 

Yhteistyössä