Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

Tiistai 4.1. 2011





Yritys/TJOTtailu alkanut:

HekkuLiini ........... kp 89/28-32 .......... yk 1 ........... 2.



Catherine- (21)..... kp 34/? ................. yk 1 ................ 1.
Anin......................kp33/28-30............yk?.....................4.



Kauniina Päivänä Tuut......27/27-29............yk ?................ 3.
Ambrosia85 ......... kp 24/?-32 ........... yk 2 ................ 1.
Eevaliisa (26) ....... kp 24/25-30 .......... yk 1 ................ 3.
(Jomi (24) ............ kp 20/27-35 .......... yk 5 ................ 1.)



Salainen toive ...... kp 19/24-36(44) ... yk 2 ................ 2.
äiti88 .................. kp 17/30-40 ........... yk 6 ................ 3.
Maijamehi (29) .... kp 12/0 ................. yk 2 ................ 3./2.



(Tuutunen ............. kp 7/31-35 ........... yk 4 ................... 1.)
kuumeilija 38...........kp 7/?.....................yk ?................... 1.
Minnuska89.............kp 7/32-33...............yk 12..................2.
Ansis (29) ............ kp 5/34 .................. yk 2 ............. 3./1.
Tine (25) ............. kp 1/28-38 .......... ....yk 3 ................ 1.
pörhölä (31) ........ kp 0/0 .................. yk 3 ................ 4./2.
Heenu...................kp 0/0.....................yk 1 ................... 4.
Isosiskoksi..............kp 0/0....................yk 1 .................... 2.



Yrityksen myöhemmin aloittavat:

Lolaa (19) ..................... 1/2011 ............................. 1.
Sinisilmä-91 ................... ? .................................... 1.
nuppu86 ....................... 02/2011 ........................... 2.
Kolmio .......................... 1-2/2011 .......................... 2.
chrisu............................1-2/2011 ...........................1.
Bassets ........................ kevät 2011 ....................... 3.
Anskilia...........................kevät 2011........................?.
Mutsikka81.....................kesä 2011........................ 7./1.
lily-rose ........................ 5-6/2011 .......................... ?
tryffeli89 ....................... 6/2011 ............................ 1.
Peepe ........................... 6-7/2011 ......................... 1.
Anna333 ....................... kesä 2011 ........................ 2.
bellabambini ................... 8-10/2011 ........................ 1.
Spukka..........................kesä/2012............................?



Taustailijat:

An-nie
(Jomi)
(Tuutunen)





Plussanneet:

Kesäkuu 2010: tombatar
Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu,
Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123 (yk 1)
Marraskuu 2010: jasmin-- (yk 3)
Joulukuu 2010: kamiraro (yk 1), hopeful86 (yk 2), tömpsis (yk 3), Ruutinen (yk 1)



kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen




+++++ PLUSSARIKASTA TAMMIKUUTA +++++
 
Viimeksi muokattu:
Hitsin hauskaa arkihuomenta :headwall: Tekee niin älyttömästi mieli töihin, että :kieh: Mulla on niiiiin huono olo taas ja kun asiakastyötä teen niin voihan tää alku olla vähän :stick:

Tervetuloa uusi kasvo Kauniina Päivänä Tuut :flower: Toivotaan että tärppi käy :) Monettako lasta odotat ja monellako yrityskierrolla nyt mennään? Kerro jos vain haluat niiin voin päivittää tietoja.

Tosiaan omat oireet ovat aika vahvat, mutta pelko on kylä hanurissa koko ajan. Varsinkin kun yskäistessä tuntuu repäisykipuja vain oikealla puolella eikä koskaan vasurilla. Pelkään tietty sitä kohdunulkoista ja tänään soitankin neuvolaan ja sit yksityiselle alkuraskauden ultraan. En yksinkertaisesti saa mielenrauhaa ellen näe Morria oikeassa paikassa ja sillä sydänääniä :/

Mut hyvää ja hedelmällistä alkanutta viikkoa kaikille

Ruutinen ja Morri (4+4) jännäilevät Aninin testaamista =)
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uusille haaveilijoille =)

Ruutinen kiva käydä asiakaspalvelu tehtävissä välillä yökkäilemässä asiakkaiden välillä :whistle:

ON: Täällä menkat jatkuu, tosin ei runsaina...Turvottaa, kiukuttaa ja tasasin väliajoin masentaa :stick: Mies parka saa tutaa naisen raivon :whistle: Eilen illalla se rahtas mulle maitoa ja pipareita takkahuoneeseen, kun kysyi miten vois piristää mua :heart: :popcorn: Sais nää loppua jo! En muistanutkaan kuin tylsää tää valuminen on!! Sais ruveta bongailemaan ovista :xmas: Mutta nyt kuntosalille piiitkästä aikaa rehkimään, josko mieli tulisi iloisemmaksi ja enempi löytyis tätä energiaa! Mukavaa päivän jatkoa!!
 
No nyt on testattu ja negahan sieltä tuli niinku vähä arvelinki... :| Kai se vaan täytyy uskoa että kierto on vaan venähtäny (mikä on omituista koska mulla ei ikinä oo kierto venähtäny) : / Mahassa on koko ajan sellanen jomotus eli kaipa se nyt sit enteilee et menkat alkaa lähipäivinä...seuraavan testin teen vasta loppuviikosta jos siihen mennessä ei oo alkanu.
 
Anin Niin kauan kuin tätiä ei näy on toivoa :)

).( Plääh...olen pitkään haaveillut erääst'ä työpaikasta ja nyt se on tullut avoimeksi!! Ja arvatkaa vaan pitäisikö sitten vauvahaaveet unohtaa.. :O On meinaan varmaan ihan turha vaihtaa uuteen työpaikkaan ja olla sitten maha pystyssä.
 
Viimeksi muokattu:
Hei, minäkin palailen tähän ketjuun piiiiitkän hiljaisuuden jälkeen. Eli esikoisesta haaveilen ja yritys olisi tarkoitus aloittaa tässä kevään mittaan. Meille tuli muutto ulkomaille (Saksaan) ja syksy oli sellasta hösellystä, että vauva-ajatukset olivat ihan taustalla. Mieskin on ollut aiheesta hiljaa ja välillä alkoi jo toivo hiipumaan, että pitääkö tässä nyt vuositolkulla odotella edes yrityksen aloittamista. Nyt on kuitenkin vähän toiveikkaampi mieli!

Ihania plussatuulia kaikille aloittaneille / TJOTeille ja tsemppiä vielä aikaileville :)
 
Mies lähti taas töihin, tulee kyllä vissiinkin keskiviikkona kotiin. Tuo oma kierto kun ei ole ihan täysin selvillä niin en oo sitten varma et oltaiskohan keskiviikkona/torstaina oviksen tietämillä.. Jospa tuon miehen körilään sais houkuteltua pupuilemaan silloin, ihan vaan varoiks=)

Tuosta testaamisesta esikoisesta testi näytti plussaa vasta kun menkat oli yli viikon myöhässä. Tästä neidistä testi kyl näytti haaleampaakin haaleamman plussan kun menkkojen olis pitänyt alkaa.
 
Ruutinen ja vauvako? Niinhän se on ja toivotaan nyt etteivät alkaisikaan :D

Muistelin tossa että tein positiivisen testin kuopuksesta kun menkat oli kolme päivää myöhässä, sitä ennen tein kolme testiä ja kaikki negoja. Ja viimesimmän negan taisin saada kun oli päivän myöhässä.
Jotenkin mulla vaan on sellanen olo että olisin raskaana, tosin johtuu varmaan siitä että toivon sitä niin paljon.

Onko teillä tullu noita repäsykipuja ennen kuukautisia? Voiko niitä edes tulla... :confused: Muistaakseni mulla ei oo tullu ja nyt on parina päivänä tullu sohvalta noustessa pieni repäsy...voikohan senkin kuvitella??? :whistle:
 
Anin Mulla oli just viimeksi ennen tätiä sellaisia ihme repäisykipuja jos esim. yskäisi tai nousi nopeasti sohvalta ylös...mä olin jo ihan varma et olisin raskaana mut sitten täti tulikin jo 5pv etukäteen (eli siis mulla ei ollut täti vielä likikään myöhässä). Joten sulla vaikuttaa kyllä tosi hyvältä et se plussa sieltä paukahtaa!!!

Ruutinen Mut voisi paiskata takaisin listalle eli nyt kp.22/23-28 ja neljäs haaveissa. Yritys alkaa nyt sitten seuraavasta kierrosta! :D

).( Edelleen pohdin näitä työkuvioita..jos olisin viisas lykkäisin yrittämistä niin et mahdollinen uusi työpaikka olisi sitten jo varma (koeaika ohitse jne..) ja sitten voisi jos vielä haluaisi aloittaa yrityksen. Toisaalta jos saisin vielä 2009 verotuksen mukaan äitiyspv.rahan niin se olisi taloudellisesti huomattavasti järkevämpää... plääh...
Nyt olen kuitenkin täysin henkisesti valmistautunut raskauteen yms.. :O
 
Saakos liittyä joukkoon?
Meillä on esikoinen parin kuukauden kuluttua 2v.
Nyt tammikuussa aloitetaan toisen yrittäminen.
Kiertopäivistä en ole ihan varma, joten ei päivitetä niitä vielä tässä kierrossa tänne. ;)
Niin ja ensimmäinen yrityskerta nyt.
 
Tervetuloa Isosiskoksi.
Vauvako? aika pahan heitit.. onko sun ala mikä?
Mä itse kun olen it-alalla niin jo järkisyistä ois "hyvä" saada jälkikasvut pienellä poissaololla töistä kun ala kehittyy ja kiitää niin pikavauhtia eteenpäin. Lähinnä itse ajattelee että olis mukava että joutuis vaan kerran opettelemaan asiat uudestaan, eikä esim parin vuoden välein :D

Mulla juilii, samanlaisia repäsyjä kun viimeksi n.10-14pv ennen menkkoja. Ovista veikkaisin. Vieläkään en tikuttamaan ole ryhtynyt.. jos ens kerralla vaikka lämpöjä mittais jos jaksais..
Pupuilu ei vieläkään oikein nappaa, onkohan mussa vai parisuhteessa vika :D ?
 
hei,minäkin voisin tulla tähän pinoon.huomenna poistetaan kierukka ja neljättä odoteltaisiin tämän lauman jatkoksi :)kuume senkuin kovenee,saas nähdä tuleeko tämä yhtä nopeasti kuin aikaisemmat.plussatuulia kaikille!!!
 
Tervetuloa uusille =) :wave:

Anin
Pahottelut negasta...

Testaamisesta...
Esikoisesta tein ekan testin kp26/27-32 ja dpo13 oli ilmeisesti sillon. Selkee haamu siihen piirty. Herkällä one step-kasettitestillä testasin ja sillä testasin seuraavanaki päivänä, vahvempi viiva tuli mut tavalliseen pregent stickin-liuskatestiin tuli sen sijaan selvä plussa. Olis tullu varmasti jo edellisenä päivänä.
Kunpa sais kokee sen tunteen pian uudestaan... Esikoisesta plussasin tammikuussa 2009, tarkalleen ottaen 27.päivä :heart:


Nyt iski vissiin pojalle se kova kuume mikä mulla oli sen yhen päivän.. : /
Pyllystä mitattuna 39,7astetta lämpöä... Reppana...
Täytyy mennä ite nukkumaan, saattaa olla raskas yö tulossa...
 
Anin höh! Ihan selvästi testeissä on jotain vikaa!!

Anskilia tervetuloa takaisin :wave:

Tervetuloa myös Heenu ja Isosiskoksi

Vauvako? sinun tilanteessa varmaan hakisin paikkaa ja silti yrittäisin lasta! Koska yleensä koeajat olisi jo ohi, kun vauvavatsa alkaa kunnolla näkyä ;)

Salainen toive pikaista paranemista pojalle!

Maijamehi ja muut joiden mies "repputyössä" tai muuten paljon pois kotoa töiden vuoksi, niin kuin te jaksatte?? Ite en pitäis ajatuksesta lainkaan, et mies pois vaikka viikon kerrallaan..tosin hän on itekkin sanonut, ettei lähtis ikinä enää reppuhommiin (joskus muinoin ollu). Mä ainakin tartten toisen illoiks kotiin jutusteleen mun kaa, kun lapset nukkuu ja vois käpertyä toisen kainaloon, koska haluu. Tosin olen ollut yh jokusen vuoden, ettei se nyt jaksamisesta tai muustakaan ole kiinni! Että lähinnä tottumiskysymys :whistle:

Mutta mukavaa päivänjatkoa kaikille!!
 
Maha juilii niin vietävästi..Grrr...olin jo varma aamulla et täti on paukahtanut paikalle, nukkumaan mennessä alavatsa ja selkä olivat aivan liekeissä. Näin vielä oikein untakin, et täti oli paukahtanut paikalle. Mut ei se nyt vielä ainakaan aamulla minua riemastuttanut läsnäolollaan. Toivottavasti tämä on nyt sitten viimeinen täti kun hetkeen saapuu :D

Hauska tunne kun jotenkin tätiä odottaa ja sitten toisaalta toivoo et mitä jos kuitenkin se ei tulisikaan (oviksen aikaan käytetty keskeytettyä...et jos sieltä olisi kuitenkin joku vilkas siimahäntä päässyt livahtamaan :O )

Pakko myöntää et eilen jopa testailin Hahahah... Ovis testiin haamu (mikä nyt voi tulla missä vaiheessa kiertoa tahansa) ja raskaustestiin selkeä nega. On se hassua et toivoo plussaa vaikka se nyt on TODELLA epätodennäköistä, jotenkin ihmismieli on vaan niin "petollinen". :)

Ansis ja Ambrosia85 Olen tässä pohdiskellut ja päättänyt hakea tota työpaikkaa joka tapauksessa. Katson nyt ainakin et saisinko sen :D Eihän sitä sitten ole pakko vastaanottaa. Toisaalta jos koe aikana päättävät työsuhteen johonkin turhaan "syyhyn" voihan sitä sitten olla liittoon yhteydessä.:kieh: Koska en mä sitä ihan "sormien läpi" katsoisi. Ja kyllä sitä aika kauan pystyy raskautta piilottelemaan.
Jos esim. nyt seuraavasta kierrosta raskautuisi niin kai sitä jotenkin saisi piiloteltua. toisaalta olen myös miettinyt et jos paikkaa haen ja sen saisin ja jos tietäisin olevani jo raskaana voisi ihan suoraan sanoe et otan paikan vastaan, mutta olen raskaana joten päätös on nyt sitten teillä.:confused:

Ambrosia85 Mä olen lähinnä edustustyössä, eli hoidan asiakassuhteita. Niissä tietenkin on tärkeetä et tutustuu ja pääsee kuvioihin sisälle. Toisaalta olen nyt jo tehnyt toisella työnantajalla sitä reilu 2v eli osa asiakkaista olisi jo ennestään tuttuja, osa olisi sitten uusia. Mut voisi sitten käydä vauvankin kanssa piipahtamassa ja pikkuista heille näyttämässä yms.. eli tavallaan suhde pysyisi yllä myös äitiyslomalla, eli ei mun äitiysloma mun "kuvioita" täysin kaataisi eikä olisi mikään maailman loppu edes uudessa työpaikassa. Tietty vaan se et siihen täytyisi tilalle palkata joku sijainen. Joka tapauksessa mä palaisin töihin heti äitiysloman jälkeen..viimeksi palasin jo kesken äitiysloman kun joustava työaika ja oma äitini hoisi nuorimmaista ennen tarhaan vientiä.

Onko muuten yleisin koeaika 4kk vai 6kk?

Heenu :wave: Mukavaa että tulit myös tääne :D

Isosiskoksi ja Kauniina Päivänä Tuut Tervetuloa!

Nyt sitten "jännäillään" vaikka siis täti ovella koko ajan kolkuttaa.

Kp 23/23-28 dpo 11
 
Viimeksi muokattu:
tervetuloa uusille! toivotan nopeaa tärppiä!

itsellä tänään kp 24/25-35,menkkajomotuksia ollu viikon ja rinnat kipeät. katsellaan.

Itsellä'kin tilanne töiden kanssa että sain uuden työsuhteen jossa aloitan nyt 10.1 jatkuen kesäkuun alkuun ja siitä mahdollisesti vielä puoli vuott eteenpäin,on jo luvattu,joten jos raskaaksi tulen,niin sitten tulen ja jään äippälomaalle työstäni,raskautta ei katsota hyvällä,jos siitä ei ole kerrottu ja koska siitä ei ole pakko kertoa 2kk ennen LA:ta niin mä en ainakaan kerro,sitten vasta kun on pakko...:ashamed: luulen kyllä että mun tilanteessa masu ainakin alkaa näkymään kun ei omaa rasvavarastoa ole yhtään,aiemmista näkyny viikolta 13..
 
Ansis
Mulla mies tekee kaks kertaa vuodessa keikkahommaa toisella puolella suomea. Saattaa olla poissa 2vko tais sitten melkein 2kk... Riippuu vähän. Joskus saattaa olla että pääsee pitkän keikan aikaan puolessa välissä kotona käväsemään. Onhan se tympeetä mutta töitä on tehtävä sillon ku niitä on...

Eevaliisalla lupaavan kuulosia oireita :)
Mä jouduin tapaturman kautta kertomaan töissä viikolla17. Maha mulla alko näkymään kans joskus 13viikon paikkeilla. Ite olen kans ihan normaalipainonen ja lyhyt niin varmaan silläkin.
Töissä kuitenki löysähkät työvaatteet niin pysty piilottelemaan. Vaikka uutisen paljastuttua moni sano arvanneensa jo... Naisvaltanen ala ku on niin hoksiihan ne :whistle:



Yö meni yllättävän hyvin. Pari suppoa pyllyyn ja vaipan vaihto. Meijän viereen otin aamuyöstä nukkumaan. Kova jano toisella oli, ihmekkös tuo tuollasessa kuumeessa...

Täälläki varmaan aletaan sitten jännäilemään. Olisko lie ovis ollu sunnuntaina tai eilen, veikkaan ennemmin sunnuntaita...
 
Viimeksi muokattu:
Ei vieläkään mitään....täti on eksynyt matkalla tänne tai sitten vaan todella myöhässä :p
Tilasin eilen netistä testejä ja tulevat varmaan huomenna....taidan siis testailla taas huomenna :D
 

Yhteistyössä