Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

Keskiviikko 5.1. 2011

Yritys/TJOTtailu alkanut:

HekkuLiini .......................kp 90/28-32 .......... yk 1 .............. 2.

Catherine- (21)............... kp 35/? ................. yk 1 ............... 1.
Anin................................kp34/28-30..............yk?................4.

Kauniina Päivänä Tuut......kp28/27-29...............yk ?................ 3.
Ambrosia85 ................... kp 25/?-32 .............. yk 2 ............... 1.
Eevaliisa (26) ................ kp 25/25-30 ............ yk 1 ............... 3.
Vauvako? .......................kp 24/23-28 ............. yk? .............. 4.

(Jomi (24) ....................... kp 21/27-35 ............. yk 5 .............. 1.)

Salainen toive ............ kp 20/24-36(44) ....... yk 2 ............... 2.
äiti88 ......................... kp 18/30-40 ............. yk 6 ............... 3.
Maijamehi (29) ........... kp 13/0 .................... yk 2 ........... 3./2.

(Tuutunen ................. kp 8/31-35 ................ yk 4 .................. 1.)
kuumeilija 38..............kp 8/?.......................yk ?.................. 1.
Minnuska89.................kp 8/32-33.................yk 12................ 2.
Ansis (29) ................. kp 6/34 .................... yk 2 .............. 3./1.
Tine (25) .................. kp 2/28-38 ................yk 3 .................. 1.
Lolaa (19) .................kp 2/? ........................yk1.................. 1.
pörhölä (31) ............. kp 0/0 ...................... yk 3 ............. 4./2.
Heenu.........................................................yk 1 ................. 4.
Isosiskoksi..................kp 0/0........................yk 1 ................ 2.

Yrityksen myöhemmin aloittavat:

chrisu..........................1-2/2011 ........................................ 1.
Kolmio ....................... 1-2/2011 .......................................... 2.
nuppu86 .................... 02/2011 .......................................... 2.
anskilia........................kevät 2011.........................................?.
Bassets ...................... kevät 2011 ....................................... 3.
Miiuliini85....................kevät 2011........................................ 2.
Sinisilmä-91 ............... viim.kevät-kesä 2011 ......................... 1.
lily-rose ...................... 5-6/2011 ......................................... ?
tryffeli89 ..................... 6/2011 ........................................... 1.
Peepe ........................ 6-7/2011 ......................................... 1.
Anna333 ..................... kesä 2011 ....................................... 2.
Mutsikka81...................kesä 2011.................................. 7./1.
bellabambini ................8-10/2011 ....................................... 1.
Spukka.........................kesä 2012.........................................?

Taustailijat:

(An-nie)
(Jomi)
(Tuutunen)

Plussanneet:

Kesäkuu 2010: tombatar
Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu,
Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123 (yk 1)
Marraskuu 2010: jasmin-- (yk 3)
Joulukuu 2010: kamiraro (yk 1), hopeful86 (yk 2), tömpsis (yk 3), Ruutinen (yk 1)

kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen

+++++ PLUSSARIKASTA TAMMIKUUTA +++++

Viimeksi muokattu:
Jeee! Onnistuinko mä? :D

Ambrosia meinasitko sitä taustailijat hommaa noin miten nyt on?

Vauvako ja Anin pahottelut negoista :hug:

Lolaa
Onnea yrityksen alkamisesta :wave:

Sinisilmä
Toivottavasti aika lekuriin tippuu pian postilaatikosta niin pääsette yrittämään...
Laitoin sun kohalle listaan et yritys alkaa kevät-kesä 2011?

Huomenta täältäkin... :wave:
Ei oikein poika nukkunu yöllä ja sitten ku viimein nukahti niin herättiinki vasta tunti sitten...
Epäilen et ovis saatto kyllä olla sittenki eilen...Vaan ota siitä selvää, siks pupuillaan koko kierto ja koko ajan :D

Viimeksi muokattu:
Salainen toive hyvälle kuulostaa teidän suunnitelma! =)

Kiitos kaikille vinkeistä sen suhteen, mistä voi ostaa testejä. Pitää tutustua vielä lähemmin ensi kuun alussa. Nyt jos niitä ostaa, niin tietäähän sen, mitä siitä tulee..
Mulla iski yht'äkkiä hirveä närästys päälle. Toivottavasti ei ole oksennustautia. Olen monta vuotta sen onnistunut välttämään. Ja kun olis vielä pitkä viikonloppu edessä perheen kesken (ja mahdollisesti olis jopa oviksen aika), joten huonompaa ajoitusta ei voisi olla.

Anin ja Vauvako? ja Catherine Kyllä noi negan testaamiset on niin ärsyttäviä, varsinkin kun menkkojakaan ei näy ja oireita suuntaan ja toiseen! Tsemppiä ja muuttuis nyt plussaksi vielä testit! :hug:

Ambrosia Koita nyt säkin löytää joku ratkaisu tuohon tilanteeseen, punanuttuämmä tai jos kuitenki ennemminkin vauvanalku! :D

Eevaliisakin saa jännäillä!

Onpa paljon nyt taas väkeä kaivelemassa testitikkuja kaapista, jes! :flower:

Tömpsis Hyväksyin oitis sun kaveripyynnön vaikka en itsekkään tiedä sen syvempää tarkoitusta :D

Salainen toive Hyvän listan teit! Meillä poika kyllä nukkui oikein hyvin mutta ei se riittänyt mulle vaan yhdentoista aikaan sain kootuksi itseni ylös sängystä, väsytti niin vietävästi |O
Nyt oon jo kerennyt päikkäreitäkin tälle päivälle vetämään, ihme unikeko :ashamed:

Loppupäivä sit valvotaan, mies lähti iltavuoroon!

hzz
uusi täällä kans. vähän masentaa, puoli vuotta yritystä takana ja näköjään menkat alkoi taas. nyt sentään normi 3,5vkon kohdalla eikä yli viiden viikon jälkeen kuten edellisessä kierrossa...tulee kyllä pitkät puolitoista vuotta jos kahden vuoden jälkeen vasta pääsee johonkin hoitoihin. edelliset lapset on saaneet alkunsa kerrasta ja nyt vastustaa sitten ihan urakalla eikä ainakaan jokapäiväisen yrityksen puutetta ole...mutta vielä jaksan uskoa että kaikelle on aikansa ja tarkoitus :)

anskilia, lily-rose ja Spukka :wave:
Teiltä puuttu listasta mones lapsi haaveissa... :)

Sitten kans pörhölä, Heenu ja Isosiskoksi :wave:
Miten nuo teijän kiertopäivät?

Tervetuloa hzz :wave:
Toivottavasti käyntisi täällä on vain pikanen! Laitatko tietoja niin lisään sut listaan :)

Tuosta lääkärille menosta... Mä olen ainaki kuullu että ku on takana vuosi tuloksetonta yritystä niin vois hakeutua lääkärin juttusille...

Viimeksi muokattu:
eilen otettiin kierukka pois ja nyt on ihme oloja,maha pinkeenä ja muutenkin ihan kumma.onko mulla siis nyt ovis vai johtuuko poistamisesta????miettikää nyt että mä en tiedä yhtään kierroista enkä mistään :D pupuiltu on reippaasti,yritystä ei ainakaan siis puutu ;)

Tsemppiä kaikille,toivotaan että päästään kaikki pian odottajiin:heart:

mä en siis tiedä kiertopäivistä muuta kuin sen,että loppukuusta aina menkat,olisikohan viimeksi alannut viikko ennen joulua????mä lupaan nyt laittaa seuraavista päivät ylös!!!ihan hävettää..:$

Mä päätin viime kierrossa että seuraavan testin teen jos oikeesti on oireita et vois olla raskaana... Ei siis mitään "Mulla ehkä vähän mahaa jomottaa" :D Niitä jomotuksia ku mulla näyttää olevan millon sattuu :LOL: Tissit mulla ei ikinä ole ennen menkkoja kipeet niin sitä tissikipua pidän melko varmana merkkinä omana kohalla :)

Hei!

Salainen toive Sopii hyvin.

Tänään jo melkeen hyppäsin katoon ku posti tuli, mutta eipä sieltä kutsua vielä tullu. Välillä tuntuu että ihan sama tuolle viisurille, ku ei se oo ees kipee. Se vaan että se syövyttää pikkuhiljaa 7. juurta..

Mieheni ole eilen ihana kun harmitteli ettei meille oo vielä vauva tulossa, ku lastentarvike liikkeessä on mahottomat alennukset. Siihen se viel lisäs että toivottavasti syksylläki on jotain alennuksia, ku me ollaan vaunuja ettimässä. :heart: Taittaa miehelläki vauvakuume kasvaa hurjaa vauhtia. ;)

Koska täti ei ole vielä minua lasnaolollaan riemustuttanut..niin laitetaanpa OIREITA :LOL:

Pääsärkee, vatsaa vihloo, kuvottaa, väsyttää, rintoja pistelee ja koko ajan saa vessassa ravata, Koko ajan myös iso hätä vaikka toisaalta ummettaa. Ihan uusi oire on ihmeellinen häpyluun vihlonta : / No anyway, täti kuitenkin paikalle kiittä ja kiitää vielä nopeammin kun nämä oireet tänne kirjoitin. (taitavat olla mun ihan normaaleja täti oireita). Kun kierukka ehti olemaan 3v, eikä täti käynyt lainkaan tänä aikana on nämä täti oireetkin ihan "uusia" en mä muistanut et se ennen menkkoja tälläistä on! :headwall:
Viimeksi olin ihan varma et olen tullut "vahingossa" raskaaksi, minä hölmö...täti oireitahan ne olivat. Hormoonit on valloittanut mun kropan, pitkän hiljaiselon jälkeen :kieh:

Heenu Mulla vihlo useamman päivän maha kierukan poiston jälkeen, kunnes sitten ajattelin kokoille ovis testiä ja plussahan siitä paukahti! Eöi hyvin voit ovuloida nyt :)

Vinkki kaikille joista tuntuu et aika menee liian nopeasti, ala yrittämään lasta. Kyllä kuluu aika hiiiiiiiiiiitaaaaaaasti, ainakin loppu kierrosta. Miten nämä päivät voi mennä näin hitaasti:headwall: :confused:
Pitkästä aikaa odotan et olisipa jo sunnuntai...eikä täti olisi tullut ja testiin tulisi plussa -hohhoijaa, en sentään ihan neitsyttä sikiämistä sentään toivo :LOL: mutta ei kaukana olla :LOL:

Salainen toive Täällä toiveissa 4.lapsi

Hei!
Mahtusko mukaan porukkaan toista kuumeileva neitonen? :) esikoinen syntyi maaliskuussa 09, ja nyt on alkanut pikkuhiljaa nostaa vauvakuume päätään täälläkin talossa.
Itse yritystä ei vielä ole aloitettu, painoa yritän saada vielä vähän pois ennenkun yritys voi alkaa :) viimeksi toki meni vuosi että tärppäsi, mutta josko nyt menisi vähän nopeammin,hope so :)
Eli luultavasti yritys alkaa tuossa keväällä :)
Kiva silti lukea teidän muidenkin kuumeilijoiden elämästä, ja nostattaa omaa kuumettaankin samalla, ja odotan jo sitä että joskus saa raskaustestin ostaa :LOL:

Salainen toive joo, juurikin jotain tällaista mietin :)

Jasmin-- Toivoa sopii, mä en enää jaksa. Mikä lie kevät väsy tässä varmaan päätään nostelee kun mikään ei oikein nappaa ? Vaikka kyllähän jotkut väittää että saattas raskausoireeksikin olla laskettava tää mun "plääh"-fiilis, mutta musta on tullu jo niin skeptinen koko jutun suhteen että tää kierto menee kyllä ihan ohi..
jos ens kiertoon reipastuis :D

Heenu
, en mäkään aiemmin miettiny miten menkat tuli ja meni, ne tuli pari päivää pillereitten lopettamisen jälkeen ja sen jälkeen oon kalenteriin merkannu ku on alkanut.
Kalenteri on vähän niinkuin päiväkirja, laitteleen myös päiviä merkille koska on ollu esim ovistuntemuksia ym.. ja tääkin vaan yhden kierron perusteella, koska tähänkään en ole intoutunut sitten yhtään

Tosin täältä onneks voi laiskoina päivinä käydä kiertopäivänsä lunttaamassa, on ainakin suht varmasti oikea :D

En oikein jaksa siis odotella yhtään mitään tästä kuusta :D

Mutta tervetuloa uusille :)
päivän pessismistiviesti taas kirjotettu :)

Hzz ja miiuliini85 tervetuloa!!

Heenu Minulla poistettiin marraskuussa kierukka, se oli keskiviikko ja menkat alkoi saman viikon lauantaina...

Anin josko muuttuisi silti vielä plussaksi!

Tömpsis Lohdutan sinua sillä, että minulla ei ollut minkäänlaisia oireita raskauksissani!! Ainoa vain, ettei menkkoja tullut! Joten ei mahdotonta, et sinullakin menisi niin! :)

Ambrosia Ihana uni :D

Vauvako? vai tuli nega...No onneksi on sit uusia testejä tulossa :LOL: Kyllä niistä joku voi näyttää eri tulosta!

Salainen toive ihana ja selvä lista! Jos sinulla tärppää pian, niin minä otan sit seuraavan päivittäjän pestin :D Täytyy vaan opetella sit käyttään konetta :xmas:

Tervetuloa miiuliini :wave:

Ansis
No kiitos, vaikka enhän mä ku yhen kuvan vain tuosta listasta vaihtanu... :LOL:
Olis niin ihana olla jo raskaana. Esikoinen sai alkunsa helposti mut nyt oon aikalailla asentoitunu että voi raskaaksi tuleminen kestää ku menkat niin epäsäännöllisesti ja imetänki vielä...

vauvako? Mulla on nyt menossa kp 34/28-30 ja yleensä menkat ollu säännölliset. Oviksen bongasin.

Soittelin tänään neuvolaan muissa asioissa ja mainitsin samalla että on kuukautiset myöhässä ja negaa näyttää niin sanoi että nuo kaupan testit ei välttämättä aina näytä ihan heti plussaa jos on raskaana ja käski soittaa alkuviikosta jos ei kuukautiset ole alkanu niin menen sinne niin tekevät testin siellä.
Mulla vaan on jotenki niin vahva tunne siitä et olisin raskaana (tai sit vaan haluan sitä niin paljon) : /

Viimeksi muokattu:
hzz ja miiuliini85 Tervetulotoivotukset!

Heenu Multa poistettiin kierukka elokuussa, mitään tuntemuksia ei aiheuttanut ja viikko poistosta alkoi menkat ja tuli kyllä kellontarkan tasainen 26pv kierto kun merkkailin ylös niitä, ennen en oo pitänyt mitään kirjaa menkoista ja ovat olleetkin ennen kierukkaa tosi epäsäännölliset. :)

Anin Saisitpa nyt sen plussan, viimeistään siel neuvolassa, kiva juttu ku lupasivat testata!

Tömpsis Tee vaan haaveilijoiden odotuspino sitten joskus kun viitsit, mä en oikein hallitse näitä tekniikkajuttuja :ashamed: Ootko muuten tehnyt vielä raskaustestiä jos tulis vahvempi viiva jos se sua vielä epäilyttää ettei oo kunnon oireita? Kyllähän hyvinkin voi oireitta mennä raskaus, ei siinä mitään! =)

Ambrosia No mä olin ainakin ihan älyttömän väsynyt ennen plussaa, eli sitä se on eikä liity kevääseen mitenkään :D

Nyt painelen sänkyyn ja lueskelen hetkisen kirjaa, jos huomenna jaksais herätä ennen puolta päivää |O

Heipsan!
Voisipas liittyä tännekkin :) Vauvakuumetta on ja kovasti! Tarkoituksena olisi saada oma pieni mitä luultavimmin vuoden 2012 puolella. Meille tehdään ivf maalis-huhtikuun vaihteessa ns. meistä johtumattomista syistä. ns, lapsettomuutta ei ole niin ajattelin että myös tämä pino käy :)

Tsemppiä kaikille! Tästä tulee hyvä vuosi ;)

Yhteistyössä