Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

Lauantai 8.1.2011





Yritys/TJOTtailu alkanut:

HekkuLiini .......................kp 93/28-32 .......... yk 1 .............. 2.



Ambrosia85 ................... kp 28/?-32 .............. yk 2 ............... 1. niiskuneiti90....................kp 25/(26-28............. yk 2.............. 1.

(Jomi (24) ....................... kp 24/27-35 ............. yk 5 ............ 1.)
Salainen toive (22)......... kp 23/24-36(44) ...... yk 2 .............. 2.
äiti88 ......................... kp 21/30-40 ............. yk 6 ............... 3.



Maijamehi (29) ........... kp 16/0 .................... yk 2 ........... 3./2. Mamu82.......................kp 13/28-30...............yk 2 .............. 5.

(Tuutunen .....................kp 11/31-35 ............ yk 4 .............. 1.)
kuumeilija 38................kp 11/?.....................yk ?.................. 1.
Minnuska89...................kp 11/32-33...............yk 12............ 2.



anskilia.........................kp10/30....................yk1............... 1.
Ansis (29) ................... kp 9/34 .................. yk 2 .............. 3./1.
Tine (25) .................... kp 5/28-38 ..............yk 3 .................. 1.
hzz..............................kp 4/25.......................yk7.................?.
Lolaa (19) ...................kp 4/? ......................yk1.................. 1.
Teollisuuskypärä...........kp 4/28-30...............yk1...................2.
Catherine- (21)............ kp 3/35 ................. yk 2 ................. 1.
Eevaliisa (26) ...............kp 2/27 ................. yk 2 ................. 3.
Kauniina Päivänä Tuut......kp 2/27-30............yk ?................ 3.
Vauvako? .....................kp 2/23-26 ............ yk? ................. 4.
pörhölä (31) ................ kp ?/? .................... yk 3 ............. 4./2.
Heenu.........................................................yk 1 ................. 4.
Isosiskoksi....................kp ?/?......................yk 1 ................ 2.



Yrityksen myöhemmin aloittavat:

metsätähti.........................?................................................4.
chrisu..........................1-2/2011 ........................................ 1.
Kolmio ....................... 1-2/2011 .......................................... 2.
nuppu86 .................... 02/2011 .......................................... 2.
kn071 (22).................ivf 03-04/2011....................................1.
Bassets ...................... kevät 2011 ....................................... 3.
Miiuliini85....................kevät 2011........................................ 2.
Anin............................kesä/syksy 2011..............................4.
Sinisilmä-91 ............... viim.kevät-kesä 2011 ......................... 1.
lily-rose ...................... 5-6/2011 ......................................... ?
tryffeli89 ..................... 6/2011 ........................................... 1.
Peepe ........................ 6-7/2011 ......................................... 1.
Anna333 ..................... kesä 2011 ....................................... 2.
Mutsikka81...................kesä 2011.................................. 7./1.
bellabambini ................8-10/2011 ....................................... 1.
Spukka.........................kesä 2012.........................................?




Taustailijat:

(An-nie)
(Jomi)
(Tuutunen)





Plussanneet:

Kesäkuu 2010: tombatar
Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu,
Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123 (yk 1)
Marraskuu 2010: jasmin-- (yk 3)
Joulukuu 2010: kamiraro (yk 1), hopeful86 (yk 2), tömpsis (yk 3), Ruutinen (yk 1)



kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen




+++++ PLUSSARIKASTA TAMMIKUUTA +++++
 
Viimeksi muokattu:
Kauniina Päivänä Tuut
Sullaki hyvin noita päiviä jo :)

HekkuLiinin siirsin taustalle... Mikähän siellä on tilanne? :wave:

Eevaliisa
:hug: Menkoista. Missäs päin sä oikeen asut jos mies on torniossa koulussa?

Vauvakolle myös pahottelut :hug:

Heenu
Tiiätkö yhtään minkä pitusia kiertoja sulla on ollu?
Viikko ennen jouluakos sulla edelliset menkat alko? Jos niin sullahan olis melko samat kp:t menossa ku mulla... :D Mulla alko viimeks menkat 17.12
Mulla tosin niin epäsäännöllinen kierto ja epäilen et ovis vasta nyt eilen/tänään et vielä pari viikkoo pitäs ootella...Sitä ennen tieten ens viikonloppuna vois alkaa oottelemaan oireita :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
hzz
no hei, ollu niin hässäkkä työpäivä että nyt kerkisin tulla vasta kääntymään täälläkin :)
eli oliskohan se kp 3/25 ja seitsemäs yritys, voi hohhoijaa...sikäli kiva toi lyhyt kierto ettei tarvii ikuisuutta odotella sitä uutta tärppiä, mutta muuten en muistanutkaan miten kivoja noi kaikenmaailman menkkoja ennakoivat oireet olikaan kun kerkisin ehkäisyä käyttää yli neljä vuotta kuitenkin tässä välissä...varsinkin kun samat turvotukset niin mahassa kun rintavarustuksessakin voisi liittyä myös raskauteen niin vainoharhaiseksi tulee joka kuukausi :D
kissanhiekkalaatikkoa olen kyllä itekin siivonnut aikaisempien muksujen odotusaikana ja meinaan siivota nytkin, en nyt mee väittämään mutta muistaakseni sisäkissoilla ei sitä toksoa ole...
 
salainen toive mä en muista yhtään :D mut suunnilleen varmaan noihin aikoihin,nyt kyllä merkkaan sit ylös..kierron pituudestakaan ei oo mitään hajua,järkky :D tänään luulin et menkat alkas ku olin ulkona,mut ku pääsin vessaan niin ei mitään,valkovuotoo vaan.Vaikuttaakohan tuo kierukan poistaminen kiertoon/meneekö sekaisin ym?Luulis et ei,ku ei hormonikierukka ollut kyseessä?
Hyvää viikonloppua kaikille,tutkaillaan kehoa ja oireita :):heart:
 
Mahtuukos mukaan yksi neljän lapsen äiti joka kärsii kroonisesta vauvakuumeesta :)
Mulla tilanne siis tällainen, eli hormonikierukka poistettiin 10.11... ja kova yritys on ollut päällä siitä lähtien mutta ainakaan ei vielä ole tärpännyt : /
 
Heenu
Veikkaan et tuo on niin henk.kohtasta... Joillaki menkat tulee ilman mitään ongelmia ja säännöllisesti... Kun taas joillaki menee aikansa ku kierto hakee paikkaansa...

Tervetuloa Mamu82 :wave:
Kerrotko mitäs sun kohalle laitetaan listaan niin lisään sitten sutki mukaan :)
 
tervetuloa Teollisuuskypärä (ihana nimimerkki) ja Mamu82!

Anin, Vauvako? ja EevaLiisa kaikille teille pahoittelut menkoista :( Toivottavasti Anin pikaisesti palautuu meidän listoille :)

Kn071 rankka sairaus :( Toivottavasti miehesi parantuu! Ja teillä hoidot toisi toivotun tuloksen =)

Anskilia Onnea yritykseen :D

ON: Menkat jatkuu...Hohhoijaa!!
 
Vieläkö teidän pinoon mahtuu:)?

Mä oon täällä vatovonut, käännellyt ja väännellyt tätä meidän lapsilukua jo yhdeksän kuukautta:)Ja tänä iltana miehelle sanoin et mä oon sitä mieltä että poistan tän kiurukan (tais olla tyhmää edes ottaa se kun se ei oo kuin 6kk ollut:ashamed:) eli maanantaina meinaan soittaa lääkärille:)
Jännittää ja samalla on niin onnellinen olo että on saanut tehtyä sen päätöksensä.Kyllähän se melkoista hulinaa tulee varmasti vuoden verran olemaan mut sitten se taas rauhoittuu:)Te joilla on jo neljä niin minkaläsitä se arki on:)?
Mä yhdeltä kaverilta kysyin kun sillä on jo viis et onks iso hyppäys kolmesta lapsesta neljään niin se vaan totes et jos sulla menee kolmekin rutiinilla niin siinä samassa se neljäskin menee, jospa se ois noin.Vauva-aika on tietysti vähän eriasia mut luottavaisin mielin oon että me selvitään:)
Harmittaa kun on toi härveli niin ei voi heti heittää ehkäisyä menemään, mut ompahan asiaa ainakin mietitty perusteellisesti:)

Kaikille kovasti plussatuulia:)Mä täällä odottelen maanantaihin että saan tietää koskaa pääsen eroon tuosta härvelistä:)

Mukavaa viikonloppua kaikille:)
 
Kiitos =)
Eli mä oon 32-vuotias yhden tytön äiti(12/2000)ja ny haaveissa toinen.jätin pillerit pois kesken liuskan,5 pillerii olis ollu viel jäljel...eli yritykset alkaa vasta kohta iha tosissaa.Nyt kp 3/28-30.
Mulla ei oo varmaa vuoteen ollu näin runsaita kuukautisia ku nyt ja jos noita ei olis ni voisin jo luulla olevani raskaana mielialanvaihtelun takia..iha hulluu tää meno,mut varmaan johtuu siit et nyt toista päivää kokonaan ilman tupakkaa =)Aiemmin tosin ku lopettanu ni ei oo mitää tällästä oo...
Mutta te viisaammat,kertokaa onko mitää mahd et olis ees voinu tulla raskaaks ku lopetn ne pillerit 5 pvää etuajas ja hommailtii ja nyt jo kp 3,(Pillerit siis jäi pois 2.1)
 
Jopas tänne on ryntäys tullu! :D Tervetuloa metsätähti :wave:
Laitoin sut myöhemmin yrityksen alottaviin ku kierukkaki vielä paikallaan. Neljäs ilmeisesti toiveissa puheista päätellen? :)

Teollisuuskypärä
Mä veikkaan et ne menkat voi hyvinki olla runsaammat ku lopetit pillerit...
Raskausoireita käsittääkseni voi tulla vasta ku kiinnittyminen on tapahtunu eli luulisin et noi mielialanvaihtelut voi hyvinki johtua siitä ku lopetit pillerit ja hei onnea tupakin polton lopettamisesta! :) Se kyllä kannattaa. Mulla on nyt takana 2v1kk savutonta elämää :)
 
Heippa=)

Kyllähän mä täällä oon, en ole taustailijana. Laitoinkin tuossa vuoden vaihteessa tilanteestani ja harmittelin, miten mulla näköjään imetys pitää menkat poissa:(....Kyselinkin silloin vinkkejä miten saisin hormoonitoiminnan toimimaan..... Nyt sitten ollaan tässä imetyksen vähentämistä pohdiskeltu josko se toisi tilanteeseen apua... tosiaan mulla oli kahdet menkat ihan säännölliset,syyskuussa ja lokakuussa mutta sen jälkeen ne katosi... Harmittelin sitäkin aiemmin että keikun siellä listan kärjessä,mutta minkäs teet...
Haaveillaan kakkosesta miehen kanssa ja puuhastellaan säännöllisesti.... Käytin ovisliuskoja mutta nyt pidän taukoa niistä...siitäkin kirjoitin tuossa vuodenvaihteessa....
Toivon kovasti perheenlisäystä perheeseemme, en aina ehdi kommentoimaan mutta sivuja luen joka toinen päivä. Tosiaan jos se haittaa että keikun siellä kärjessä,niin voi mut sieltä ottaa pois.. En vaan mahda tilanteelle mitään:'( , silloin oli just nuo toiset menkat loppuneet kun liityin tänne kuumeilijoihin....
 
lauantaita kaikille!

Salainen toive: asutaan pääkupunkiseudulla,mutta mies on opiskellut jo ennen tapaamistamme torniossa,niin jatkaahan se siellä...:) sillä viimeinen kevät menossa...

kauhea silmätulehdus päällä...tulijo vko sitten,mut rauhoittu viikolla,eilen taas otti ja ärsyyntyi,ei auta tropit,ei minkään maan tropit...:(

Nyt KAHVIA ja kaurakeksejä ja vielä miehen viereen pötkölleen...<3
 
HekkuLiini
Sori ku mä täällä sotken... Oon vasta niin vähän aikaa päivittäny listaa niin en ollu perillä asioista...
Mäki tosiaan imetän vielä. Viimeset kaks kiertoa menny paljon vähemmällä imettämisellä, eilen poika ei syöny tissiä ollenkaan. Mut yleensä kerran päivässä syöny tai joskus kahesti.
Mut tosiaan viime kierrossa tunsin niin selvästi oviksen ja torstaina arvelen taas oviksen olleen. Että uskon kyllä sunki kohalla imetyksen vaikuttavan tässä...

Toivottavasti ne menkat pian alkais niin pääsisitte kunnolla yrittämään b:)d

metsätähti
Mun piti ennen esikoista miestä "käännyttää" aika pitkään :D Sillon kävi kans näin niinku nyt että ku yrityksen alkamisen ajankohta on saatu päätettyä niin sitten otetaanki varaslähtö :D
Nyt meillä piti alkaa yritys vasta kesäkuussa :p


Mistä sen tunnistaa et ovis on menny ohi?
 
Huolitaanko yksi hirveän kovasta vauvakuumesta kärsivä tyttönen mukaan? :) Nyt on lopuillaan yk2, kp 25/26-28.

Muutama kuukausi sitten päätimme miehen kanssa, että nyt saa lapsi tulla jos on tullakseen... Mutta enhän minä tässä hirveässä vauvakuumeessa osaa ihan niin leppoisasti suhtautua, kyllä se odotus on kova, jospa ne menkat jättäisivät nyt tulematta ja kohta saisi plussailla! :heart: Hirveä juilinta ja outo tunne alamahassa jatkuvasti. Myös yskiessä ja kylkeä kääntäessä vihloo alamahaa ja munasarjoja voimakkaasti. Tuntuu että tunteet koko ajan voimistuvat.

Plussia kaikille, peukut täällä pystyssä :)
 
Heenu: Lapset on tyttö 01, poika 02, poika 06 ja tyttö 07... touhua ja tohinaa riittää :D niinkun isommassa perheessä aina, mutta siinä se neljäs menee missä kolmaskin ;) Vaatiihan se välillä hermoja ja kärsivällisyyttä että asiat sujuis toivotulla tavalla, mutta niinhän se taitaa olla vähän joka perheessä.
Salainen toive: mulla taitaa olla nyt sitten kp 13/28-30 ja yk 2, ja vitosta yritellään.
Eilen illalla alko niin järkyt oviskivut ja kestivät koko yön että ihme on jos sieltä mitään ei ole irronnut...vieläkin jomottaa ja alavatsa ihan hirmuisen kipeä : /
 
Tervetuloa uusille Niiskuneiti90 ja metsätähti :)

Kauniina päivänä tuut Pahoittelut menkoista :hug:

EevaLiisa minulla oli joskus hamassa menneisyydessä 6vko:a silmätulehdus! :headwall: Otettiin kaikki näytteetkin, et miksi mikään ei auta, mutta ihan normi bakteeri oli...Sit yhtenä päivänä päätin hetkeksi lopettaa tipat ja kas vain, tulehduskin lähti! Vaikka ei missään vaiheessa ollut tippapullojen suut mennyt likaseksi. Mutta ei mikään kiva vaiva!!

Heenulle pikaista paranemista!

Omassa navassa ei mitään uutta...Josko nuo menkat näyttäis nyt loppuvan tänään...ainakin siltä nyt tuntuu...Mutta viimeksi kanssa kestivät 9 päivää... Yksi ystävä ilmoitti odottavansa lasta =) Ihana uutinen!!
 
Tervetuloa niiskuneiti mukaan :wave:

Mamu
Teillä onki jo mukavasti lapsia, siinä se yks vielä menee... Ja sitten vielä kuudes ja... ;)
Mä ite olen kasvanu viiden lapsen (kaikki muuten tyttöjä) katraassa ja on kyllä ollu mukavaa ku on ollu seuraa sisaruksista :)

Mä kans yllätyin viime kierrossa ku luulin kp23 et menkat on tulossa mut se oliki sitten ovis :O
Ja nyt kans kovat jomotukset alko torstaina ja tänäänki vielä jomotellu mut ei yhtä kovaa ku torstaina ja perjantaina... Peittoja onki sitten pöllytetty :)
Tärppionnea sinne kans :)
 

Yhteistyössä