Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

Kiitoksia! =)
Me alettiin odottamaan ensimmäistä todella helposti, joten saa nähdä miten nyt käy.

Anin, mistä tilailet testejä? Ovatko huomattavasti halvempia kuin apteekista?
Minä ajattelin, että testaan kyllä vasta sitten kun kuukautiset ovat useamman päivän myöhässä. Niin taisin viimeksikin luvata, mutta pitihän sitä testata herkällä testillä jo pari päivää ennen niiden alkamista :rolleyes: Tosin ekassa oli todella selkeät tuntemukset jo heti aluksi.
Toivottavasti huomenna testiisi tulee jo näkyviin jotain muutakin :)
 
Anin Täälläkään ei edelleen mitään. Mä päätin kanssa että tilaan netistä testejä ja testailen seuraavan kerran kun ne tulee :)

Vauvako? Se on yleensä se 4kk. Mä yritän kovasti kanssa etsiä vähän normaalimpia työaikoja kun tuo 3-vuorotyö alkaa kyllästyttämään.
 
Isosiskoksi Tilasin sellasesta paikasta ku halpa-testi.fi. (Tilasin niitä liuskatestejä 5kpl ja maksoivat 9€. Puikkotestejä saa kaksi hintaan 7,50€...)

Catherine- Toivottavasti nyt ne plussat saadaan seuraaviin testeihin :heart:
 
Viimeksi muokattu:
:wave:
Olette pistäneet jo uuden pinon pystyyn ja vanhassakin oli sivu kaupalla tekstiä, olen tainnut vaipua talviunille palstailusta! =) Kiitos Ruutinen kauniista pinosta ja ONNEA, sinulla oli ihana vauvauutinen!!! :heart:

Tervetuloa lämpimästi jokaiselle uudelle palstahaaveilijalle :flower:

jahas, poika heräs päikkäreiltä, kirjottaminen loppui lyhyeen :|

Palaan asiaan!
 
IsosiskoksiHalpoja testejä oli myös raskauskeiju.fi
Alessa just se pienempi paketti :)

Oli muuten hienoja äitiysvaatteitakin...jos vaikka joskus niitäkin taas tarvitsisi :whistle:

Tätiä odottelen mut ei vielä ole kurvannut paikalla..valkovuotoa kylläkin lorahtelee ihan kunnolla, ja mahaan sattuu :kieh:

kp.24/24-28
(mut tuollaista 28 kiertoa ei kyllä ole ollut kierukan poiston jälkeen).
 
Auttakkee minnuu!! :D

Mulla on tässä 24/7 kuvotus ja yökötys meneillään ja väsymys on kaatanut minut suurimmaksi osaksi päivää peiton alle. Kuka olisi halukas ottamaan tämän päivittäjän homman itselleen? Saattaa tulla hedelmällisyysbonus kaupan päälle :LOL: Tosiaan minä voin kyllä päivitellä siihen asti että joku ottaa vastaan tämän tehtävän. kuten Jomi edellisessä ketjussa kertoikin, se ei ole vaikeaa ollenkaan. Yhden kerran päivässä pitää vain tehdä ja nopsasti menee, parissa minuutissa :) Kopioin tähän törkeesti Jomin antamat päivittäjän ohjeet, jotka ovat tosi selkeät:

Pinon päivittäminen on erittäin helppoa, tuosta mun kokoamasta listasta voi aloittaa muokkaamisen niin, että painaa viestin oikeasta alanurkasta tuota Lainaa-nappia. Lista avautuu kirjoituskenttään ja siitä täytyy poistaa alusta se [ QUOTE=Jomi ; numerosarja ] ja lopusta [ / QUOTE ]. Sitten vain vaihdetaan päivämäärä, lisätään kiertopäiviin niin monta päivää kuin edellisestä päivityksestä on kulunut ja siirretään tippuneet listan alapäähän. Oon myös vaihtelevalla menestyksellä yrittänyt jaotella ihmiset kiertopäivien mukaan niin, että alimmaisena pinossa on kp 1-9, sitten kp 10-19 jne. Kun meitä pulisijoita tässä pinossa on suhteellisen pieni määrä, niin olen itse tykännyt siitä systeemistä, että joka sivulla on vain yksi lista, jota sitten muokkaan Muokkaa viestiä –namiskaa painamalla. Noita kuvia, listan jakajia ynnä muita löytyy mm. osoitteesta Glitter Graphics: the community for graphics enthusiasts!.

Tosi paljon plussatuulia kaikille ja Tinelle pahoittelut tädistä :flower:

Ruutinen ja Morri 4+5
 
Tine
Höh... Pahottelut menkoista :hug: ja paaljon onnea uuteen kiertoon, toivottavasti tää on SE kierto :)

Ruutinen
Jos kukaan muu ei ilmottaudu niin mä voin ottaa pestin vastaan niin saat levähtää... :wave:

Raskaustesteistä...
Yhessä toisessa pinossa oli juttua siitä et joittenki puikkotestien sisällä oli samat liuskat ku mitä myyään niitä liuskatestejä eli samaa tavaraa mut vaan eri paketissa... Musta on turha maksaa siitä muovista :D


Onkohan tuolla pojalla joku rokko? :confused:
Eilen ku se kuumeilu alko niin selkään ja pyllyyn tuli pientä hentoa näppylää, ajattelin et on vaan vaipasta tullu jotain...
No mut tänään pyllyssä isommat näppylät, lisäks myös etupuolella.
Jaloissa, suupielissä ja kielessä... Lämpöö ei enää tullu olevan...
Voisko tuo vauvarokkoa olla vai pitääkö siinä aina olla eka se muutama päivä kuumetta?

Epäilen muuten et onkohan se ovis sittenki tänään ku jotain ihme limaa tuli... En tiiä voisko enää eilisiltasen pupuilun jäliltä olla :confused:
 
Viimeksi muokattu:
Vakituisessa työsuhteessa koeaika on 4kk
ja jos on määräaikainen niin max 4kk tai puolet työsuhteesta mikäli kestää vähemmän

Cathrine- 3vuorossa minäkin, onneksi en "virallisessa" tyyliin 2*amu 2*ilta 2*yö. Tosin veikkaan että meillä tulee uudelleen sijoitus jos pitkään lomailen, eli kenties pääsen "luonnollisesti" päiväduuniin.. tai sitten en :)
 
Tuli muuten tossa mieleen että alotin tupakoinnin uudestaan tuossa pari viikkoa sitte :ashamed: et voisko se vaikuttaa noihin kuukautisiin niin etteivät tule?? :confused: Ei kyllä ikinä aikasemmin ole vaikuttanu mutta tuli vaan mieleen....
No huomenna saa taas testailla :D

Kävin päivystyksessä mein kuopuksen kanssa kun on huutanu jo kaks yötä putkeen...nielurisatulehdus pienellä sitten todettiin (kävin eilenki lääkärissä ja sano että ihan terve kurkku).

Salainen toive Eikö vauvarokossa yleensä ole se kolmen päivän kuume, niin mulle ainakin neuvolassa sanottiin...
 
Hei pitkästä aikaa!

En ole täällä käynyt pitkään aikaan kun tuosta yrityksen aloittamisesta ei ollu niin varma. Lisäksi myönnän häpeäkseni olleeni niin kateellinen teille jotka olette yrityksen aloittaneet tai jo plussanneet, etten yksinkertaisesti pystynyt lukemaan teidän juttuja.. :ashamed:
Mutta nyt olaan siinä onnellisessa tilanteessa että pillerit on heitetty nurkkaan ja yritys alkaa heti kun lääkäritäti repii mun viisaudenhampaan veks! Se vaan ettei sieltä suupolilta oo vieläkään kuulunu leikkausaikaa, mutta hoitotakuu loppuu helmikuussa eli ennen sitä pitäis saaha aika. Eihän sitä tiiä jos kirje vaikka tipahtaa huomenna postiluukusta! Eli yritys alkaa viimeistään keväällä tai kesällä! :)
 
Anis, mun avomies on rekkakuski, on viikot poissa. Jotenkin tää sopii mulle, olin tossa hetken aikaa yh:na ja sitä ennen mulla oli sellainen aviomies, joka oli usein poissa (milloin pelaamassa, milloin jossain saunaillassa ja ilmeisesti petti mua jonkin aikaa) eli totuin jo ekassa avioliitossa tuohon että olin pojan kanssa paljon kahden, nyt on pojan lisäks tuo pikku neiti mutta päivääkään en vaihtais pois. Jotenkin näen tän niin että meen suhde pysyy tuoreena kun toinen "käy" vaan kotona, toki välillä on todella raskasta olla kotona ja toinen on maailmalla. Tää meen yhteinen sai alkuna toisesta yrityskerrasta, vaikkakin olin varautunut pitempään yritykseen kuten nytkin oletan et menee aikaa ennenkuin seuraava mahdollisesti saa alkunsa
 
Anin
Juu näin mäki oon käsittäny... Ja nyt ku asiaa tutkin niin ei se vauvarokkoa ole...
Kitalaessaki paukamia/näppyjä eli eiköhän tää entrorokkoa ole... Toivottavasti ei pahaks äitys :(
Ainaki tällä hetkellä poika vaan leikkii, kuhan yöllä ei olis pahana.

Ruutinen
Juu mä kuitenki joka päivä täällä käyn niin jos kukaan muu ei ehottomasti halua niin jos otan huomisesta lähtien otan listan haltuuni...? :)

Listan päivityksestä...
Jos mä nyt siihen pestiin alan niin teenkö mä joka päivälle listan tähän pinoon vai miten haluatte? :wave:
Ja sitten semmonen tuli mieleen et jos päivittettävät asiat laittas tummennuksella niin ne paremmin sieltä sattus silmään... :)
 
Viimeksi muokattu:
Mun mielestä ois hyvä että jokainen tummentaa jos on listalle jotain sanottavaa
Ja mun mielestä toi miten Jominkin aikana homma pyöri niin on ihan asiallinen, että joka sivulla on päivitetty lista. Jos on vähän kirjotusta niin päivittää sitä samaa, muuttaa vain päivämäärän.

Joissakin pinoissa kaikki päivittävät listaa niin on se aika järkyttävän näköstä kun yhdellä sivulla saattaa olla pelkkiä kp-listoja |O

Ja mulla myös olis toive, että kun on näitä virallisia taustailijoita niin voidaan pitää ne mukana ihan listassa, mutta voisko ne laittaa jollain toisella värillä? Siis nämä jotka nyt on sulkeissa. Itselläni meni aika tovi miettiä näitä sulkeisia =)

Plääh, vois alkaa ne menkat jo, en tiedä mikä on. Mikään ei oikein nappaa ja tekis mieli järsiä porkkanaa kokoajan. Vaan enköhän mä tätiä joudu vielä sen avbout 10päivää odottamaan jossei kierto nyt alkais vaikka normaalisoitumaan. Siltikin on olo että vastahan mä leikin punanuttuämmän kanssa :D

Nyt on fiilis et ihan sama tuleeko raskaaksi vai ei.. melkein jopa parempi ettei tulis niin ois toivoa ehkä mahtua hääpukuun.. Ihan outoa... meillei oo edes mitään kriisejä parisuhteessa :D
 
Salainen toive Rupea ihmeessä päivittämään pinoa ja lisäätkö mut samalla sinne :D

Ruutinen Toi aamupahoinvointi on niin kaameeta :( Onneksi se helppaa jossakin vaiheessa. Tosi lohduttavaa :)
Itse sitä jo "innolla" odotan :headwall: ja kun se sitten alkaa (toivottavasti päästään plussaan asti) niin sitten jo miettii et kyllä ihminen on hullu kun tähän taas ryhtyy :)

Sinisilmä91 onnea yrityksen aloittamisesta...mäkin poistuin jossakin välissä kun mies ei halunnut yritystä aloitta, mut nyt sitten pienen harkinnan jälkeen on valmis, joten seuraavan tädin jälkeen pitäisi sitten yritys oikein kunnolla aloittaa..vaikka nyt jo toivon ettei täti tulisikaan vaan keskeytetyn jälkeen olisi joku siimahäntä karannutkin..no toivossa on hyvä elää :headwall:

Eevaliisa Nwogu Kierukka multa poistettiin muistaakseni marraskuussa, eli kaksi kertaa on täti tullut sen jälkeen (oikeastaan vasta viimeksi oli vasta kunnon täti, mut kierto oli vain 23pv). Mut yritystä ei meillä vielä takana, mut ei periatteessa olla ehkäisyä käytetty, eli ihan keskeytetyllä menty. Nyt tietty toivon ettei täti tulisikaan vaan olisi joku siimahäntä päässyt karkaamaan.Mut taitaa olla aika turhaa haaveilua :kieh:

).( Täti oireet katosivat..yleensä se on tiennyt tädin tuloa. Ainoa "outo" oire on nyt päänsärky. nimimerkki: alkuraskauksissa kärsin kauheista hormonaalisista päänsäryistä, eli nyt se alkoi. Keksityt raskausoireet!! Koittakee kestää :whistle:

Ei tätä kauaa kestä kun täti kurvaa paikalle : / Mut toivossa on hyvä elää ja vähän haaveilla. Tänään siis kp 23/23-28. Kun nyt noita testejä tuolla kaapissa on niin jos huomenna aamulla yhden tuhlaisi :whistle: Ihan vaan testaamisen ilosta. Yleensä se saa sitten tädin viimeistään kurvaamaan paikalla.
 
Iltaa,
koko loppupäivä kului sitten pojan perässä juostessa joten nyt pikaiset tervehdykset vielä!
Mies on iltavuorossa, puuduttavin viikko eikä ees puolessa välissä |O
Eli hatunnosto vaan Maijamehi ja kenes muun mies oli viikot tai vielä pitempään kerrallaan pois, mulle nää iltavuoropäivätkin on pitkiä ku nälkävuosi |O Varsinkin nyt kun raskaus tekee kestoväsyneeksi niin elämä on haastavaa :)


Tömpsis Puhuitko sä Lohjalais murteesta, itse siellä asunut 20 vuotta elämästäni enkä tunnista mitään murretta :D Verrattuna ainakaan näiden Pirkanmaalaisten puhetyyliin :D Mä oon monesti hekottanut kun mies käyttää ihan hassuja sanoja mun korviin, tosi osa niistä tarttunut jo munkin sanavarastoon :whistle:

Ansis En oo tainnut suakaan lohdutella kun tädinperk*le oli kurvannut paikalle kaikista oireista huolimatta, siis todella väärin että niin kävi! :headwall: Tsemppiä uuteen kiertoon sylikaupalla!

Salainen Toive Yksi lista/sivu on minun mielestä ollut hyvä meininki =) (jos saan vielä mielipiteen sanoa siis) Onnea uralle, toivottavasti jätät sen taas pikapuoliin seuraavalle kun plussaat! :whistle:

Sinisilmä Kiva että sielläkin päästään yrityksen makuun! =) Toivotaan tosiaan että pääsisit viisurista PIAN eroon jotta pääsette alkuun!


Vauvako? Uiii, peukut pystyssä jännäilen sinunkin puolesta täällä! Testaahan plussa!


).( Tänään kävin veriseuloissa, aina mua on ällöttänyt noi piikitysjutut, jossain vaiheessa elämää oli ihan kunnon fobia päällä mikä helpotti kun jouduin puolisen vuotta käymään joka viikko verikokeissa :D Mut koskaan ei oo pyörryttänyt tms, pelottanut vaan ihan sairaasti, mutta tällä kertaa meinas vintti pimetä samantien kun veri rupes valuu putkeen :O Oli tosi huono olo pitkään sen käynnin jälkeen, ihan outoo.
Viikon päästä olisi vuorossa sitten nt-ultra, sitä jännäillen ja odotellen mitä masusta löytyy =)
Eilen olin jo bongailevinani sykettä kotidopplerilla, viikko takaperin ei vielä kuulunut.

Jeps, mies tuli töistä juurikin, moikkaan häntä ja kaadun sänkyyn ZzZzZzZzZzZzZ.....

Öitä, tsemppejä ja plussia!
 
Oikein paljon tervetuloa uusille=)

Eevaliisa Siellä on oikeen lupaavia oireita täällä yhet peukut pystyssä:)

Ambrosia85 Mä olen töissä hotellin vastaanotossa ja justiin noita sekavuoroja teen mulla menee ihan ristiin rastiin vuorot.
Ja oon aika varma, että sama tulee jatkumaan myös sen jälkeen ku töissä raskaudesta kerron (jos joskus näin tulee käymään).

Isosiskoksi Mä oon tilannu tuolta halpa-testi. fi ja nyt tilasin raskauskeiju.fi.
Täytyy sanoa, että tuolta jälkimmäisestä saa halvemmalla, ostin 7 r-testiä ja ne makso 7,5€ + 1€ ( postikulut) ja sain vielä kaupan päälle yhen testin.

Täällä jatkuu alavatsa nippailut, mutta vooi johtua siitä kun on tosi huonosti toiminut maha jo pari viikkoa, joka taas vois olla oire... kenties:p
Tuossa äsken justiin miespuolinen kolleega tuli kysymään olenko raskaana, kun kuulemma hehkun kun raskaana oleva nainen:)
Mutta testit ne edelleen negaa näyttää :( täytyy taas keskittyä tähän työtekoon!

Huomiseen öitä öitä kaikille ja +++++++ :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Olipas tullut tekstiä!

Vauvako? Toivos on hyvä elää... Josko keksityt raskausoireet olisikin oikeita :D Minun mielestä kans yleisin koeaika vois olla tuo 4kk:tta!

Salainen toive Keikkahommasta sen verti, et tottahan tuo on, et sillon on tehtävä, kun töitä on! Voisiko muuten pojallasi olla vesirokko? Minulle sopii, että rupeat päivittämään meitin listaa! Itseltäni se ei sujuisi, kun on nnäissä tietsikka asioissa kaksi vasenta kättä... Jomi hoiti mallikkaasti tehtäväänsä ja mielestäni kaikki uudistuksehdotuksetkin kuulostaa hyvältä :) Kiitos vaan, kun ryhdyt pestiin!

Anin ja Eevaliisa peukut täällä pystyssä!

Tinelle pahoittelut tädin paikalle kurvaamisesta!

Sinisilmä kiva, kun pian pääsette yrittämään :)

Maijamehi ei minullakaan ollut mitään ongelmaa asian suhteen, kun emme mieheni kanssa asuneet yhdessä (välimatka tuolloin 200km). Mutta se et hän lähtis nyt johonkin kauas töihin, niin olisin varmaan ihan hukassa :xmas: On niin tottunut taas jo siihen, et arkea on kaksi aikuista jakamassa...

Ambrosia Sä toivot, et menkat alkais ja mä taas et ne loppuis...Minulla kävi ennen häitä niin, et mulle tuli yhtä-äkkiä "pakokauhu" ja halusin pistää kapuloita rattaisiin lapsen yrittämiselle. Mies kunnioitti tätä...Onneksi melko pian häiden jälkeen tunne hävisi ja rupesimme yrittämään :) Voisiko johtua häästressistä??

Jasmin ei muuta kuin uutta matoa koukkuun meillä :D

Catherine Josko työkaveriin olisi uskominen :D

ON: Täällä valutaan vieläkin! En muistanutkaan, et se olis oikeesti näin aneemista! Mä olen ollut kuin persiisiin ammuttu karhu koko tän ajan...tai sit itkeetihruttelen, niin kuin eilenkin :xmas: Eilen kuntosalilla pyöri Pieni talo preerialla- ohjelma ja tippa tuli linssiin sitä sivusilmällä seuratessa :LOL: Sais jo lakata valuttamasta kun hermot menee itellä!! Vuoto ei ole ollut runsasta missään vaiheessa, joten mahtaisko siksi kestää kauan? Vaikkei viisi päivää olekkaan kauhean kauan :whistle: No josko tästä pääsis pian yrittämään taas kunnolla...olis tossa pupuilussa jotain muutakin tarkotusta, kuin mielihyvä ;) Mutta taas painelen kuntosalille ja sit lasten kanssa rahaa tuhlaamaan! Kaikki vapaat hävis tältä viikolta, kun joudunkin menee töihin vapaapäivinäni, joten täytyy vapaat käyttää hyödyksi!
 
Hei!

Eilen alkoi menkat(vaikka ois kyllä pitäny vasta 7.1) eli jos tärppää n.19.1 niin nyt ois raskauden ensimmäinen viikko...


Lopetin muuten nyt koulun(pitäs jatkuu 10.1) ja meen nyt töihin...tai no olin mä jo viimeviikon töissä. Tän viikon pidän lomaa ja maanantaina sit töihin ja oon niiin pitkään kun pystyn olemaan. Onpahan sit enemmän rahaa ja omaa rahaa. Kyllä me pärjättäis vaikka mä olisinkin ollu koulussa enkä menis kesällä töihin. Mut mua ei vois vähempää kiinnostaa se koulu, vaikka keväällä pitäs valmistua(mulla on niin hirveesti rästejä et en todellakaan valmistu). Haen sitten jossain vaiheessa toiseen kouluun, haluun meinaan lastenohjaajaksi ja päiväkotiin töihin.

Kihlattu sai nyt gradun valmiiks ja on myös töissä nyt(samassa paikassa onneks) ja me ollaan nyt ostamassa halpa auto, jolla pääsee nyt ees tänn talven töihin ettei tarvii pyöräillä. Ostetaan myöhemmin sit parempi auto(tai siis en mä oo mitään maksamassa :D)
 
On se vaan pakko uskoa että en oo raskaana, taas tuli niin puhdas nega kun vaan voi tulla!! Mistäköhän nyt sit mahtaa johtua että tätiä ei kuulu... :(
Outoa vaan että alavatsaa jomottanu jo yli viikon mutta mitään ei tapahdu...
 
Heippa Toverit! :heart:

Ruutinen: mulla ei oo mitään oireita :( Vaikka tiedän, ettei se mitään takaa, niin oon ihan pessimistinen nyt tän raskauden kaa :( :(

Jasmin: ääääk mä on asunu lohjalla yli 20 vuotta elämästäni :D Eihän sitä murretta ite huomaakaan, mä vaan tiedostan sen, kun pojat siitä aina niin paljon kiusas :D Mä testasin tota kaveripyyntö-juttua, mutta mitä se tekee? Onko siitä jotain hyötyä? Ruutinen tieätkö sä?

Koska laitetaan tän ketjun odottajat pystyyn? :) Mä voin laittaa jos pääsen pitemmälle, mutta jos joku nyt jo haluaa laittaa niin ois kiva :)

Anin: jos sullakin ovis on myöhässä? Jatkakaa pupuilua niin voi natsata pitkälläkin kierrolla ;)

Tulkaa kaikki pian odottajiin, mulla on teitä ikävä! :hug: Tai jos tää olo pitää paikkansa, niin mä tuun kohta tänne takasin... :(

Plussatuulia kaikille! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ansis joo voihan tää olla häistäkin johtuvaa stressiä :D
Näin toissa yönä unta että duunikaveri toi morsiuspuvun mulle joka oli kokoa 52 ja se ratkes päälle :LOL: Vaikka mulla on tavote saada painoa pois niin en ihan noin isoja kokoja kuitenkaan joudu käyttämään :D eikä siinä jos jollain on noin iso vaatekoko, mutta kun lyödään omaan vaatekokoon kymppi lisää, eikä unessa mahdu ni kyllä se sapettaa :D

Täällä ei mitään tuntemuksia minkään suhteen.. ei oviksen, ei menkkojen, ei raskauden... oon vaan ja möllötän!
 
Aamulla testailin..mut pakko se vaan on uskoa et ei tässä mitään raskaana olla. Eli ihan puhdas nega :(
Ja ihan hullua nyt plussaa olisi toivoakkaan. Ovis oli 25.12, joten ihan hyvin on aikaa vielä tätin tulla. Eiköhän se tossa torstaina jo paikalle pyyhällä. Ihan hyvä jos toi kierto tuosta nyt vähän pitkittyisi sinne kp 26 tietämille.

Jos sitten jo tästä seuraavasta kierrosta natsaisi, kun kunnolla aloitetaan yrityskin :whistle:

Anin Mikä kp, sulla nyt menossa? Miten sulla oli aikaisempi ehkäisy/kierrot??
Entä oletko ovista pongaillut viime kierrosta?
Josko vielä voisi plussa tullakkin, jos ovis vaan ollut myöhemmin!! :confused:

Eilen tilasin kasan testejä, niin on taas sitten niitäkin :LOL:
Ja toisaalta onhan tässä kiva piinailla, niin kauan kuin tätiä ei näy. Vaikka aika tyhmäähän se oikeasti on, kun todennäköisyys on n. 1% :headwall:
No huvinsa kullakin :LOL:

kp.24/23-28
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä