Iltaa,
koko loppupäivä kului sitten pojan perässä juostessa joten nyt pikaiset tervehdykset vielä!
Mies on iltavuorossa, puuduttavin viikko eikä ees puolessa välissä |O
Eli hatunnosto vaan
Maijamehi ja kenes muun mies oli viikot tai vielä pitempään kerrallaan pois, mulle nää iltavuoropäivätkin on pitkiä ku nälkävuosi |O Varsinkin nyt kun raskaus tekee kestoväsyneeksi niin elämä on haastavaa
Tömpsis Puhuitko sä Lohjalais murteesta, itse siellä asunut 20 vuotta elämästäni enkä tunnista mitään murretta

Verrattuna ainakaan näiden Pirkanmaalaisten puhetyyliin

Mä oon monesti hekottanut kun mies käyttää ihan hassuja sanoja mun korviin, tosi osa niistä tarttunut jo munkin sanavarastoon
Ansis En oo tainnut suakaan lohdutella kun tädinperk*le oli kurvannut paikalle kaikista oireista huolimatta, siis todella väärin että niin kävi! :headwall: Tsemppiä uuteen kiertoon sylikaupalla!
Salainen Toive Yksi lista/sivu on minun mielestä ollut hyvä meininki =) (jos saan vielä mielipiteen sanoa siis) Onnea uralle, toivottavasti jätät sen taas pikapuoliin seuraavalle kun plussaat!
Sinisilmä Kiva että sielläkin päästään yrityksen makuun! =) Toivotaan tosiaan että pääsisit viisurista PIAN eroon jotta pääsette alkuun!
Vauvako? Uiii, peukut pystyssä jännäilen sinunkin puolesta täällä! Testaahan plussa!
).( Tänään kävin veriseuloissa, aina mua on ällöttänyt noi piikitysjutut, jossain vaiheessa elämää oli ihan kunnon fobia päällä mikä helpotti kun jouduin puolisen vuotta käymään joka viikko verikokeissa

Mut koskaan ei oo pyörryttänyt tms, pelottanut vaan ihan sairaasti, mutta tällä kertaa meinas vintti pimetä samantien kun veri rupes valuu putkeen :O Oli tosi huono olo pitkään sen käynnin jälkeen, ihan outoo.
Viikon päästä olisi vuorossa sitten nt-ultra, sitä jännäillen ja odotellen mitä masusta löytyy =)
Eilen olin jo bongailevinani sykettä kotidopplerilla, viikko takaperin ei vielä kuulunut.
Jeps, mies tuli töistä juurikin, moikkaan häntä ja kaadun sänkyyn ZzZzZzZzZzZzZ.....
Öitä, tsemppejä ja plussia!