Alkuperäinen kirjoittaja commander77:
Voi Miuski, kävitkö lääkärissä vai mistä tulit siihen johtopäätökseen? Tosi kurjaa! :
No ensinnäkin mä en ole lääkäri joten en ihan isseksein vetelis johtopäätöksiä
joten tämä on lääkärin "tuomio". (eikä siis pahalla mitenkään tämä kommenttini!!)
Ollut jo vuosia, enemmän ja vähemmän ärhäkkänä. Aiheuttaa mulle tätä "ovuloimattomuutta" ja kovia kipuja sun muuta. Oli tuossa Möttiksen odotuksen jäljiltä taas kuosissaan ja sitten alkoi oireilemaan jälleen uudelleen aloittaen kivuista.
Mulla ei ole mitään pahaa liikalihavuutta, omppumahaa kerään helposti. Karvankasvu ei ole mitään megaluokkaa naamassa, mutta jalat...no onneksi on epilaattori
ja mitä tulee akneen niin sekin on rauhoittunut verraten mitä on ollut....tosin mä söin taas pillereitä tuossa välissä joten vaikutus voipi olla niistä lähtöisin.
Lääkityksen kouriin en ole muulta osin joutunut vielä toistaiseksi, olin joutumassa, mutta Möttis ilmoittikin sitten tulostaan. E-pillerit aloitettiin mulla tämän kyseisen ilkeilyn takia muinoin ei seksielämän kuvioihin mukaan tulemisen....
Mulla on siis lievemmästä päästä oleva. Kystia keräilen, mutta ei olla vielä jouduttu leikkaamaan. Munasarjat on ilkeästi arpeutuneet joka todettiin viimeisessä ultrauksessa.
Sanottiin myös, että raskautuminen voi tämän vuoksi olla hyvin vaikeaa(kuopusta yritettiin about vuoden verran ennen kuin luovuttamisen kohdalla tärppäsikin ihan luomusti) ja insuliinires....mikälie aiheuttaa sen, että karkit sun muut makeat on pannassa jos meinataan ihan oikeasti yrittää vaavia. Se tosin ei ole huono juttu
Gyne siis totesi mulle suoraan, että ei ole tarvetta laihduttaa, koska en ole liikalihava, mutta sokeria kannattaa välttää jolloin voidaan saada paremmalla zäänssillä tuloksia... enkä jaksanut sitä kaivella, että miksi. Selitti vaan jotain insuliiniresistenssi-juttuja ja se siitä.
Vaiva siis todettiin mulla jo teininä. Silloin ei sanottu sen olevan pco:ta, oli vain kystia ja monirakkulaiset munasarjat. Sanottiin kuitenkin, että kipuilu ja sekavat kierrot viittaavat siihen, että on mahdollisesti "puhkeamassa" riesaksi ja muutama vuos sitten diagnosoitiin ihan virallisesti moinen.
Olikohan jo sekavaa....