KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

hmm.. no meillä kans haaveissa pikku kolmonen.. :) entuudestaan poika 4v ja poika 5kk:tta, eli toiveissa ois lisää lapsia piakkoin.. (eli siis nyt jo toinen kuu ilman pillereitä, nyt treenataan; ja syksyllä ihan kunnolla yritetään......) mut kuka tietää???? :D nyt ois kp 12/28 eli puolväli, ja vähän treenailtu... ;) eli pysytään maisemissa, ja katellaan millon tärppää... :D ja hirveesti onnea kaikille kolmatta "treenavia".... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja commander77:
Voi Miuski, kävitkö lääkärissä vai mistä tulit siihen johtopäätökseen? Tosi kurjaa! :
No ensinnäkin mä en ole lääkäri joten en ihan isseksein vetelis johtopäätöksiä ;) joten tämä on lääkärin "tuomio". (eikä siis pahalla mitenkään tämä kommenttini!!)
Ollut jo vuosia, enemmän ja vähemmän ärhäkkänä. Aiheuttaa mulle tätä "ovuloimattomuutta" ja kovia kipuja sun muuta. Oli tuossa Möttiksen odotuksen jäljiltä taas kuosissaan ja sitten alkoi oireilemaan jälleen uudelleen aloittaen kivuista.

Mulla ei ole mitään pahaa liikalihavuutta, omppumahaa kerään helposti. Karvankasvu ei ole mitään megaluokkaa naamassa, mutta jalat...no onneksi on epilaattori :LOL: ja mitä tulee akneen niin sekin on rauhoittunut verraten mitä on ollut....tosin mä söin taas pillereitä tuossa välissä joten vaikutus voipi olla niistä lähtöisin.

Lääkityksen kouriin en ole muulta osin joutunut vielä toistaiseksi, olin joutumassa, mutta Möttis ilmoittikin sitten tulostaan. E-pillerit aloitettiin mulla tämän kyseisen ilkeilyn takia muinoin ei seksielämän kuvioihin mukaan tulemisen....

Mulla on siis lievemmästä päästä oleva. Kystia keräilen, mutta ei olla vielä jouduttu leikkaamaan. Munasarjat on ilkeästi arpeutuneet joka todettiin viimeisessä ultrauksessa.

Sanottiin myös, että raskautuminen voi tämän vuoksi olla hyvin vaikeaa(kuopusta yritettiin about vuoden verran ennen kuin luovuttamisen kohdalla tärppäsikin ihan luomusti) ja insuliinires....mikälie aiheuttaa sen, että karkit sun muut makeat on pannassa jos meinataan ihan oikeasti yrittää vaavia. Se tosin ei ole huono juttu :LOL: Gyne siis totesi mulle suoraan, että ei ole tarvetta laihduttaa, koska en ole liikalihava, mutta sokeria kannattaa välttää jolloin voidaan saada paremmalla zäänssillä tuloksia... enkä jaksanut sitä kaivella, että miksi. Selitti vaan jotain insuliiniresistenssi-juttuja ja se siitä.

Vaiva siis todettiin mulla jo teininä. Silloin ei sanottu sen olevan pco:ta, oli vain kystia ja monirakkulaiset munasarjat. Sanottiin kuitenkin, että kipuilu ja sekavat kierrot viittaavat siihen, että on mahdollisesti "puhkeamassa" riesaksi ja muutama vuos sitten diagnosoitiin ihan virallisesti moinen.

Olikohan jo sekavaa....
 
mä soitin aamulla terveysasemalla ja kysayin onko mahoillista päästä ultraukseen,kun epäilen nyt vahvasti sitä pco:ta!
ja sainkin ajan jo heti tänään, ja kysyn sitä ultrausta pian! ja mulla selkäkin tossa venähti aamusta että saapi senkin kuvata,mulla on olut jo useemman vuoden ajan selkävaivaa,ja kerraan 2006 se kuvattu ja oli ihan ok..mut ku se on niiiin kipeä ajoittain.
 
voi miuski00, oon tosi pahoillani sun puolesta... :hug:
Ja tuo ajatusmörkö tuli nyt munki päähän kummittelemaan.Pitääpä tutkia asiaa paremmin ja sit kans soittaa ultra-aikaa jos vaikuttaa siltä ettävois jotain häikkää jossain olla...

No anyway, testasin eilen ja tyylipuhdas nega, kuten odottaa saattaa. Nyt vaan venaillaan ferrarin kurvaamista. Olotilasta ei ota selvää. Iho-ongelmat mulla sen kun pahenee taas, vaikka välillä oli ihan täydellistä kiertopäivistä riippumatta.
 
Kiitos Orwokki!! :hug:

ja viesti läks ennen kuin kirjoitin taas loppuun...

Toivottavasti Orwokki teillä tärppäisi eikä tämä monsteri pääsisi ajatuksiisi sotkemaan. Se ikävä kyllä on yleistynyt riesa meidän naisten keskellä :( Toivoa kuitenkin on aina siihen asti kunnes toisin todistetaan :)

Mulla meni Esikoista odottaessa naama ihan hirveeseen kuntoon ja aknea pukkas selkään ja kaikkialle, yöks. Mutta tytönhän sanotaan vievän äitinsä kauneuden ;) Pojan kohdalla sitten taas iho oli muuten hyvässä kunnossa naamasta, mutta muu kroppa saikin kaikkea kivaa riesaksi asti, mutta ei siitä enempiä...

Jos vähänkään epäilet jotakin ilkeää niin kannattaa jo oman mielenterveytensä kannalta hakeutua lekurille ja ultraan niin saa selvyyden ja varmuuden!
 
TIISTAI 1.6.2010



nahar.....................................kp 73/26-30.............................yk 4
Pompula32.............................kp 72/29..................................yk 4
PoitsujenÄippä.......................kp 57/27..................................yk 2
Orwokki..................................kp 41/35..................................yk 12
Barbamama35........................kp 40(30)/??............................yk 1

frutti.......................................kp 32/27..................................yk 1
smesmira...............................kp 32/?-37...............................yk 2
Minttis81................................kp 31/28-38............................yk 8

mymosa.................................kp 26/28.................................yk 4
Lime26...................................kp 23/28-29............................yk 2
PieniTytönTylleröinen.............kp 23/26.................................yk 1
Sssalla...................................kp 20/19-32............................yk 13

commander77........................kp 19/28.................................yk 3
höperö75...............................kp 14/28.................................yk 24
Niina22..................................kp 14/28(?).............................yk 1
Miuski00................................kp 13/28-35............................yk ?
tääl taas................................kp 13/20-26............................yk 9
äizikkä...................................kp 12 /28.................................yk 2
BansQu..................................kp 10/28..................................yk 2

Mädchen.................................kp 7/28-33.............................yk 8
kekkis.....................................kp 6/31-38.............................yk 5
Ninnuski.................................kp 2 / 28.................................yk 3


Marble....................................kp??/??..................................yk
Manzu....................................kp ??/??..................................yk
ankanpoikanen......................kp ??/??..............................
satukirjan sankari..................kp ??/32-38.........................yk 1,5v
Black Adder............................kp ??/??.............................
Laurelias................................kp ??/??.............................
bambi07.................................kp ??/??.............................yk.1
mwoana.................................kp??/??............................ ....yk





Taustalla:

puupi
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl
äitx2
UuTeEnNoUsUUn
gammi
Shamandalie
TaikaWiitta




Haamut






Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini, Poni06, unikeiju, Wandii, Epeti, P123, Marjaporkkana, Muutosta, Mintukas, sutulii, justiina83, Lihapulla, snowangel, syksyinen, Ella-83, kahvilla, Gitta85, helmikuun, Alba, tytöt0400, töppänä, smirgel sekä:

Keffeli, yk 4
Varpu30, yk 3
mussu81, yk 5
miisuliisa, yk 2
Neppi, yk 1
Tarkse, yk 5
HelinäKeiju10, yk 1
MamaDeDos, yk 1
vauvahaaveilija85, yk 2
kääkkis, yk 2




Plussaonnea!!




Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen. Kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!
[/quote]
 
Miuski ja Orwokki :hug:

Tervetuloa uusille! Tulkaahan vaan mukaan keskusteluun. Tämä listaa tuntuu hiljenevän liikaakin plussien myötä ;)

Täällä mennään päivä kerrallaan ja odotellaan kierron normalisoitumista. Koitan keskittyä ajattelemaan, että tämä kierto menee harakoille ja ensi kierrosta sitten uudestaan. Silti aina välillä käyn lukemassa noita myöhäisen plussan keskusteluja ym. ja toivo herää taas... Jos menkat ei ala viikonloppuun mennessä, silloin testaan uudestaan. Jos sekin on nega, täytyy vaan unohtaa toiveet vähäksi aikaa ja keskittyä odottelemaan tätiä kylään ;)
 
mymosa
Negaa näytti tän päivän testi.. tosin päivällä tein..
Aamulla oli niin paha oksetus olo, että hetken jo toivoin.. mutta saattoi johtua ihan ruokavaliosta.

Varmaan ikinä saa sitä plussaa.. :'(

kp26/28 dpo11
 

Yhteistyössä