KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT MAALISKUUSSA

MAANANTAI 29.3.2010


Shamandalie..........................kp 41/??...............................yk 1
nahar.....................................kp 36/26-30..........................yk 3
Keffeli....................................kp 35/32-37..........................yk 4
töppänä.................................kp 33/32-35..........................yk 12
mussu81................................kp 31/28...............................yk 4
Harhaanjohtaja......................kp 26/ 26-?...........................yk 1
Tarkse....................................kp 26/29-32..........................yk 4
TaikaWiitta.............................kp 26/27-30..........................yk ??
Frutti......................................kp 22/27...............................yk 8
smirgel...................................kp 21/27-30..........................yk
tääl taas................................kp 20/20-26..........................yk 6
Neppi.....................................kp 13/28-??.............................yk 1
Orwokki..................................kp 12/35.................................yk 11
Dora2010...............................kp 12/29-??.............................yk 8
Lasihelmi................................kp 10/30.................................yk 16
Varpu30.................................kp 8/29-36............................yk 3
kekkis....................................kp 8/31-38...........................yk 3
Sssalla...................................kp 8/19-32...........................yk 11
Minttis81................................kp 7/28-38...........................yk 7
Mädchen................................kp 6/28................................yk 6
höperö75...............................kp 5/28...............................yk 22
smesmira................................kp 5/??................................yk 1



Manzu....................................kp ??/??...............................yk
Helinäkeiju10..........................kp??/??........................ .....
ankanpoikanen.......................kp ??/??..............................
satukirjan sankari...................kp ??/32-38.........................yk 1,5v
Black Adder.............................kp ??/??.............................
Laurelias.................................kp ??/??.............................
bambi07..................................kp ??/??.............................yk.1
mwoana..................................kp??/??................................yk
PoitsujenÄippä........................kp ??/??..............................yk




Taustalla:

puupi
Miuskipa
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl
äitx2
UuTeEnNoUsUUn
smurffiina84
gammi


Haamut




Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini
Poni06
unikeiju
Wandii
Epeti
P123
Marjaporkkana
Muutosta
Mintukas
sutulii
justiina83
Lihapulla
snowangel
syksyinen
Ella-83
kahvilla
Gitta85
helmikuun
Alba
tytöt0406



Plussaonnea!!


Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!


 
Hei vaan kaikille!

Liittyisin mukaan mukavan kuuloiseen joukkoonne. Luin maaliskuun ketjun läpi ja mukavaa olisi vaihdella kuulumisia samanlaisia aikoja elelevien äitien kanssa. Täällä on eilen virallisesti aloitettu kolmannen "yrittäminen", tosin kierron aika ei ollut vielä kohdallaan. Oli siis ns. harjoituskerta :LOL: Olen 33 v, aiemmat lapset poika 05/05 ja tyttö 04/07, eli kohta 5 ja kohta 3. Miehen aloitteesta päätettiin kolmosta nyt ryhtyä yrittämään, tosin mua ei todellakaan tarvinnut taivutella tähän hommaan. Vauvakuume on ollut jo pitkään, mutta ajattelin, että odotellaan vielä vuosi. Mutta näin ne tilanteet iloisesti muuttuu!

Minä olen hieman pihalla ovulaation laskemisesta yms. ja yritän itse asiassa ottaa homman nyt aluksi niin kevyesti, että en niistä stressaakaan. Molemmat aiemmat lapset ovat saaneet alkunsa ekasta kierrosta, yhdellä yhdynnällä ilman ovulaation laskemista, joten jospa tämä kolmonen tulisi yhtä helposti. Ikää on tosin nyt vähän enemmän, joten eihän sitä tiedä. KP mulla on nyt 10/28 (lasketaanhan se menkkojen alusta?). En tiedä mikä yk on :ashamed:

Vähän hirvittää, että mitenkähän se kolmonen sopii tähän meidän hyvin toimivaan perheeseen, mutta kai sitä kaikesta selviää. Eniten pelottaa, miten lapset sopeutuvat vauvan tuloon, kun jo nyt kilpailevat meidän vanhempien huomiosta. Mutta koska meillä on miehen kanssa niin kova vauvakuume, on pakko nyt itsekkäästi toteuttaa sitä tunnetta, ennen kuin ikää tulee liikaa.

Mutta näillä puheilla liittyisin siis joukkoonne ja rupean nyt surffaamaan vaunuja sun muuta, että saa kuumeen oikein toden teolla päälle :D
 
tervetuloa commander :wave:
jos sinun kiertosi on säännöllinen niin tämänviikon aikana sulla on varmaan ovis kiertopäivistä päätellen :)


Minä yritän täällä pysyä nahoissani, ovis, jos sellainen meinaa ylipäätänsä tulla, pitäisi tapahtua parin päivän sisällä. Voitte varmaaan arvata olisko suuri kiusaus ostaa niitä ovulaatiotestejä mutta kun yritän pysyä erossa niistä ettei tulisi paineita vaikka niitä tulee kuitenkin kun kuume on niin kova :heart:
En tiedä kuvittelenko vain mutta oikean puolen masunipistelyt jatkuu edelleen eli olisko sieltä sit irtoamassa jotain. Toisen lapsen kanssa en kyllä voinut erehtyä ovulaatiosta sillä olin melkein varma että mulla on umppari tai jotain kun kuljin kaksinkerroin kun sattui niin. Vaan ei ollut umppari ei, kun parin viikon päästä testissä oli kaksi viivaa =)

Kysymys, onko teillä muilla kierto säännöllistynyt kuinka nopeasti kun menkat on ekan kerran alkaneet synnytyksen jälkeen??
 
:wave: Mahtuuko sekaan?

Yk 1 menossa syksyisen km:n jäljiltä (rv 14+6). Olen 24v, lapset 05/04 ja 04/08. Vauvakuumetta on ollut jo viime keväästä, mutta km:n jälkeen ei ole uskaltanut edes ajatella. Toipuminen vei oman aikansa.

Nyt on menossa 43/32, eli ylipäivillä mennään ja raskausoireitakin on vaikka muillekin jakaa, mutta testit näytti negaa vielä viime viikolla. Tässä siis katsellaan ja toivoillaan plussaa. Pää on sitä mieltä, että mitään vauvaa ei ole, mutta kun kroppa on nyt päättänyt, että olen raskaana... :|
 
Uusille kuumeisille tervetuloa :D
commander77 yk = yrityskerta/-kuukausi
harhaanjohtajalle onnittelut "perhepedin purkamisesta"

Meilläkin on mietitty tai ehkä enemmän minä olen miettinyt, sitä millaisen vastaanoton mahdollinen toivottu kolmonen saa lasten taholta. Kyllähän nuo tytöt ovat kovin vauvarakkaita ja nukke leikit on in, mutta eihän se sitä tarkoita että uuden sisaruksen vastaanotto olisi heti helppoa.

Oli itselleni luvannut etten tikuttele enää ovista, mutta testejä löytyy vielä kaapista. Eihän niitä voi olla käyttämättä!!! Noh, eilen tuli selkeä viiva testiin, ei kuitenkaan kontrollin veroinen, mutta viiva kuitenkin!!! Edes tuollaista en ole vielä saanut tämän projektin yhteydessä :eek: Tisutkin on olleet arat ja limojakin löytyy :D Kyllä tuli hyvä mieli, aika näyttää vahvistuuko viiva koskaan ja tuleeko sitä KAUAN toivottua ovista... Miehelle eilen asiasta mainitsin ja se oli vähintäänkin yhtä innoissaan kuin itsekin olin. Peittoja heiluteltava ahkeraan :heart:

Nyt yritän taas ryhdistäytyä ja viilentää hieman näitä ajatuksia. Ettei taas vaan tule liian suuria pettymyksiä jouluvauvan suhteen... Se olis mun elämäni paras joululahja :xmas: ps. Koskahan uuden äitiyspakkauksen kuvat julkaistaan???? Oon kyttäilly jo jonkin aikaa :ashamed:
 
Tervetuloa uusille kuumeilijoille :)

Täälä ovulaation jälkeen ollut kroppakin ihan rauhallinen ;) muutamia kertoja vihlassu joko alamasulta tai sit tosta navan seudulta, josko sielä jotain olisi tapahtumassa (ainakin kovasti toivon niin). Nyt on onneks monta päivää töitä ja kaikkea muuta ajateltavaa niin ei tuu turhaan hätiköityä ton r.testin kanssa sitten.

Meillä vanhempi poika kuumeessa, oksensi tosiaan viime yön. Ja nuoremmalla pojalla (2v6kk) on nyt kaks pvä ollu pissassa ketoiinit koholla :eek: eilen vein alunperin pisun päivystykseen kun oli ihan punaista, näytti siis siltä et siinä ois ollu verta.. no eipä ollu verta onneks, mutta ketoiinit koholla. ja kuivunut tuo ei kyllä ole, syö ja juo hyvin ja on muutenkin ihan normaali. Tänään sit vein toisen pisun ja siinä oli myös ketoaineet koholla :/ googlettelin sitten ja kaikki mitä tuli tohon liittyvää niin oli 1.tyypin diabetes juttuja... kamalaa jos meillä nyt tuollanen olisi :eek: onko kenelläkään tietoa, voisiko tuo nyt vielä johtua jostain muusta kun kuivumisesta tai diabeteksestä tuo et ketoaineet plussalla? Mä todellakin toivon niin :(
 
Heipä hei pitkästä aikaa. :wave: Ei ole tullut kirjoiteltua, kun ei oikein ole ollut mitään kommentoitavaa (omassa navassa). Mutta nyt tänne on tullut uutta porukaa, tervetuloa commander77 ja vauvahaaveilija85! =)

Dora2010: Aiotko ottaa äitiyspakkauksen? Mä en ole ajatellut ottaa, kun vauvanvaatteita ja tarvikkeita on muutenkin joka nurkka täynnä. Meillä lapset siis 3- ja 1-vuotiaat ja molemmille olen pakkauksen ottanut. Mutta huomasin jo toisen lapsen jälkeen, että ei olisi tarvinnut. Vaikka...olishan se ihanaa päästä niitä vaatteita hypistelemään. :heart:

Neppi: Mulla alkoi kuopuksen jälkeen kierto heti säännöllisenä, kunnes viime kierrossa (yk2) heitti ihan häränpyllyä ja kierto venyi melkein viikolla. :| Luulenpa, että tämä vauvakuumestressi aiheutti sen. Parempi siis olisi olla tuijottamatta kiertopäiviä ja muita, mutta minkäs teet. :ashamed: Esikoisen jälkeen ehti olla menkat noin puolisen vuotta, kunnes aloin odottaa toista lastamme. Siinä välissä kierto ei tasoittunut lainkaan vaan oli jotain 30-43 päivää. Raskaaksi tulin siitä huolimatta. :)

commander77: Mua on peloteltu, että kolmas lapsi "sekoittaa pakan" täydellisesti, mutta silti olen tähän leikkiin lähtenyt mukaan. Kyllähän sitä välillä miettii, että onko sitä ihan järjissään, kun kolmannen vielä haluaa. Mulla vaan on jo jonkin aikaa ollut tunne, että perhe on koossa vasta sen kolmannen jälkeen. Ja olisi ihanaa saada vielä yksi sisarus meidän kahdelle lapselle. Toivottavasti mulla sitten joskus kolmannen jälkeen on edelleen ajatus, että perhe on nyt koossa. Kai tämä vauvakuume sitten jo loppuu. Vai loppuuko?!? :eek:

Ja vähän omaa napaa... Täti on vieraillut piinallisen pitkään, mutta eiköhän tänään taas päästä harjoittelemaan. B) Toivottavasti tässä kierrossa ovis tulee ajoillaan. Siitä huolimatta mahdollinen LA menisi vuoden vaihteeseen. Olis kyllä lapselle paljon reilumpaa olla syntynyt 1.1 kuin 31.12. Hmmm.... Mutta kyllä mä sen plussaan siitä huolimatta tässä kierrossa voisin ottaa vastaa. :D

Plussatuulia kaikille! ++++++++++++++
 
varpu30 Haluisin päästä vakoilemaan sitä pakkausta... Meillä yksi pakkaus tallessa ja olettaisin sen riittävän, mutta tiedä häntä sitten. Se on niin ihana hakea postista ja päästä tutkailemaan sisältöä =) Taas olllaan paljon asioiden edellä :ashamed: Hupsista :whistle:

nahar :hug:
 
Mahtuuko mukaan?
olen kahden lapsen äiti ja kolmannesta haaveillaan ja kuumeillaan kovasti. nyt varsinaista yritystä 1kk takana. kierukan otin pois tammikuun lopussa. sen jälkeen kierto onneksi pysynyt samana mitä ennen sitä oli. kovasti pelkäsin kuinka käy kun ylensä minulla ehkäisyn lopetettua tai synnytysten jälkeen saanut cabaser kuurin syödä että vuoto lakkaa.

pitkään olen täälä teidän juttuja lueskellut ja nyt päätin että teen tunnukset ja liityn mukaan keskusteluihin.

-miisuliisa kp 1/33 yk1 vai onko tää nyt sitten yk 2 kun viime kierrossa tuo yritys aloitettiin?
 
No niin jos nyt sit paremmalla onnella sais yrityksen alkuun. Tädin pitäisi tulla ens viikolla kylään. Ja yritys saa taas alkaa. Ilmoitan heti kun vuodot alkaa niin minut saa lisätä takas listalle. Että olen ONNELLINEN. :heart:
 
MAANANTAI 29.3.2010

vauvahaaveilija85..................kp 43/32..............................yk 1
Shamandalie..........................kp 41/??...............................yk 1
Keffeli....................................kp 35/32-37..........................yk 4
töppänä.................................kp 33/32-35..........................yk 12
mussu81................................kp 31/28...............................yk 4
Harhaanjohtaja......................kp 26/ 26-?...........................yk 1
Tarkse....................................kp 26/29-32..........................yk 4
TaikaWiitta.............................kp 26/27-30..........................yk ??
Frutti......................................kp 22/27...............................yk 8
smirgel...................................kp 21/27-30..........................yk
tääl taas................................kp 20/20-26..........................yk 6
Neppi.....................................kp 13/28-??.............................yk 1
Orwokki..................................kp 12/35.................................yk 11
Dora2010...............................kp 12/29-??.............................yk 8
Lasihelmi................................kp 10/30.................................yk 16
commander77........................kp 10/28..................................yk 1
nahar.....................................kp 9/26-30..........................yk 4
Varpu30.................................kp 8/29-36............................yk 3
kekkis....................................kp 8/31-38...........................yk 3
Sssalla...................................kp 8/19-32...........................yk 11
Minttis81................................kp 7/28-38...........................yk 7
Mädchen................................kp 6/28................................yk 6
höperö75...............................kp 5/28...............................yk 22
smesmira................................kp 5/??................................yk 1
miisuliisa................................ kp 1/33................................ yk2


Manzu....................................kp ??/??...............................yk
Helinäkeiju10..........................kp??/??........................ .....
ankanpoikanen.......................kp ??/??..............................
satukirjan sankari...................kp ??/32-38.........................yk 1,5v
Black Adder.............................kp ??/??.............................
Laurelias.................................kp ??/??.............................
bambi07..................................kp ??/??.............................yk.1
mwoana..................................kp??/??................................yk
PoitsujenÄippä........................kp ??/??..............................yk




Taustalla:

puupi
Miuskipa
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl
äitx2
UuTeEnNoUsUUn
smurffiina84
gammi


Haamut




Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini
Poni06
unikeiju
Wandii
Epeti
P123
Marjaporkkana
Muutosta
Mintukas
sutulii
justiina83
Lihapulla
snowangel
syksyinen
Ella-83
kahvilla
Gitta85
helmikuun
Alba
tytöt0406



Plussaonnea!!


Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!

 
Kiitos neuvoista Neppi ja Dora!

Varpu: minä taas olen kuullut, että kolmonen ei muuta tilannetta läheskään niin paljon kuin kakkonen, joten saa nähdä. Eipähän sitä kai auta liikaa tällaisia miettiä, sittenhän sen näkee.
Kyllä lasketun ajan on tosiaan hyvä mennä ennemmin sinne vuoden alkuun kuin aivan joulukuun loppuun, on lapselle tosi kurjaa olla syntynyt ihan loppuvuodesta. Koulunkin kannalta olisi parempaa olla syntynyt ihan vuoden alusta, ehtii "kypsyä" vuoden enemmän ennen koulun alkua. Sillä on iso merkitys, vaikka toki myös persoonalliset erot vaikuttaa kehitystasoon.

Yksi tosi iso ilo jo heti tässä alkuvaiheessa on se, että nyt ei enää ole niin suuria paineita päästä takaisin entisiin mittoihin. Sitä asiaa tarvitsee murehtia vasta reilun vuoden päästä (toivottavasti!). Joten pidettiinpä lasten kanssa illalla lettukestit, äiti sai pitkästä aikaa herkutella ilman syyllisyyttä :LOL:
 
TIISTAI 30.3.2010

vauvahaaveilija85..................kp 44/32..............................yk 1
Shamandalie..........................kp 42/??...............................yk 1
Keffeli....................................kp 36/32-37..........................yk 4
töppänä.................................kp 34/32-35..........................yk 12
mussu81................................kp 32/28...............................yk 4
Harhaanjohtaja......................kp 27/ 26-?...........................yk 1
Tarkse....................................kp 27/29-32..........................yk 4
TaikaWiitta.............................kp 27/27-30..........................yk ??
Frutti......................................kp 23/27...............................yk 8
smirgel...................................kp 22/27-30..........................yk
tääl taas................................kp 21/20-26..........................yk 6
Neppi.....................................kp 14/28-??.............................yk 1
Orwokki..................................kp 13/35.................................yk 11
Dora2010...............................kp 13/29-??.............................yk 8
Lasihelmi................................kp 11/30.................................yk 16
commander77........................kp 11/28..................................yk 1
nahar.....................................kp 10/26-30..........................yk 4
Varpu30.................................kp 9/29-36............................yk 3
kekkis....................................kp 9/31-38...........................yk 3
Sssalla...................................kp 9/19-32...........................yk 11
Minttis81................................kp 8/28-38...........................yk 7
Mädchen................................kp 7/28................................yk 6
höperö75...............................kp 6/28...............................yk 22
smesmira................................kp 6/??................................yk 1
miisuliisa................................ kp 2/33................................ yk2


Manzu....................................kp ??/??...............................yk
Helinäkeiju10..........................kp??/??........................ .....
ankanpoikanen.......................kp ??/??..............................
satukirjan sankari...................kp ??/32-38.........................yk 1,5v
Black Adder.............................kp ??/??.............................
Laurelias.................................kp ??/??.............................
bambi07..................................kp ??/??.............................yk.1
mwoana..................................kp??/??................................yk
PoitsujenÄippä........................kp ??/??..............................yk




Taustalla:

puupi
Miuskipa
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl
äitx2
UuTeEnNoUsUUn
smurffiina84
gammi


Haamut




Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini
Poni06
unikeiju
Wandii
Epeti
P123
Marjaporkkana
Muutosta
Mintukas
sutulii
justiina83
Lihapulla
snowangel
syksyinen
Ella-83
kahvilla
Gitta85
helmikuun
Alba
tytöt0406



Plussaonnea!!


Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!

 
Hei, kertokaas mitä mä teen? Tuli kutsu joukkopapaseulontaan ja nyt pitäisi varata aika. Mitäs luulette, vaikuttaako moinen ronkkiminen jotenkin raskautumiseen. Jos menen nyt heti niin olisi vapaat ajat tänään ja huomenna tai sitten ensi viikolla oviksen aikaan. Ihan pöhköä miettiä tämmöstä, mutta nyt en haluaisi riskeerata millään "ylimääräisellä". Pitäsikö vaan odotella käykö tärppi ja mennä sitten ensi kuussa jos ei tärppää? JOS tärppää niin eikös ne ota papa-kokeen raskaanaoleviltakin? Vaikka esikoista odottaessa mä jätin kyllä tuon joukkoseulan väliin..

Pöhkö mikä pöhkö :D
 
Mädchen, etköhän voi ihan turvallisesti mennä tänään tai huomena...

Pitipäs kysyä, että kuinka aikasin r.testi voi näyttää plussaa?...Olis tossa pääsiäisenä pidempi vapaa ja tekis vähän mieli lähteä tuulettumaan... mutta, enhän mä uskalla kun kuitenkin raskauden mahdollisuus on.. voiko plussa näkyä jo jotain dpo 8-10?...
 
keffeli
Niinkauan kun et raskaudestasi tiedä, eli ei näytä plussaa testi niin niin kauan ei juhlimisesta haittaa ole, näin sanoi minulle lääkäri =) Täällä supermenkat loppui, oli aikamoiset.. huh huh
Nyt oottelemaan sitä ovulaatiota että pääsee hommiin.. jos vanhat merkit paikkansa pitää ja kpt on samat kuin ennen niin sitten mentäis kp 6/30 ja yk 1 sitten:) mutta tuo varmistuu sitten tietty vast jos seuraavat menkat tulloo- aah kattos huomasinki et joku oli tuonne laittanutkii jo. kiva kiva =)
Vitsit että tuo vauveli kasvaa niin hurjaa vauhtia kohta jo 4kk, iso jössikkä jo, ihanaa seurata hänen kasvuaan kun ei sitä esikoisesta oikein muista enää kun hän täyttää kesällä jo 8vuotta.. mihin tämä aika menee???
 
KESKIVIIKKO 31.3.2010

vauvahaaveilija85..................kp 45/32..............................yk 1
Shamandalie..........................kp 43/??...............................yk 1
Keffeli....................................kp 37/32-37..........................yk 4
töppänä.................................kp 35/32-35..........................yk 12
mussu81................................kp 33/28...............................yk 4
Harhaanjohtaja......................kp 28/ 26-?...........................yk 1
Tarkse....................................kp 28/29-32..........................yk 4
TaikaWiitta.............................kp 28/27-30..........................yk ??
Frutti......................................kp 24/27...............................yk 8
smirgel...................................kp 23/27-30..........................yk
tääl taas................................kp 22/20-26..........................yk 6
Neppi.....................................kp 15/28-??.............................yk 1
Orwokki..................................kp 14/35.................................yk 11
Dora2010...............................kp 14/29-??.............................yk 8
Lasihelmi................................kp 12/30.................................yk 16
commander77........................kp 12/28..................................yk 1
nahar.....................................kp 11/26-30..........................yk 4
Varpu30.................................kp 10/29-36............................yk 3
kekkis....................................kp 10/31-38...........................yk 3
Sssalla...................................kp 10/19-32...........................yk 11
Minttis81................................kp 9/28-38...........................yk 7
Mädchen................................kp 8/28................................yk 6
höperö75...............................kp 7/28...............................yk 22
smesmira................................kp 7/??................................yk 1
miisuliisa................................ kp 3/33................................ yk2


Manzu....................................kp ??/??...............................yk
Helinäkeiju10..........................kp??/??........................ .....
ankanpoikanen.......................kp ??/??..............................
satukirjan sankari...................kp ??/32-38.........................yk 1,5v
Black Adder.............................kp ??/??.............................
Laurelias.................................kp ??/??.............................
bambi07..................................kp ??/??.............................yk.1
mwoana..................................kp??/??................................yk
PoitsujenÄippä........................kp ??/??..............................yk




Taustalla:

puupi
Miuskipa
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl
äitx2
UuTeEnNoUsUUn
smurffiina84
gammi


Haamut




Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini
Poni06
unikeiju
Wandii
Epeti
P123
Marjaporkkana
Muutosta
Mintukas
sutulii
justiina83
Lihapulla
snowangel
syksyinen
Ella-83
kahvilla
Gitta85
helmikuun
Alba
tytöt0406



Plussaonnea!!


Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!
 
Tuosta papajutusta vielä, eli eilen tai tänään jos olisin mennyt, niin olisi ollut ihan ok, sen tiedän :D Mutta meinasin sitä että oviksen aikaan ja jälkeen, mahtaisiko ärsytys kohdunsuulla vaikuttaa jotenkin... Tää on niin tätä kun sormet naputtelee hitaampaa kuin ajatus juoksee, niin puolet jää kirjoittamatta :p Joka tapauksessa tällä viikolla en enää pääse, joten asia siirtyi jonnekin hamaan tulevaisuuteen, kun taas on aikaa ja aikoja.

Eilen ja tänään on tuntunut nipistelyä tuolla munasarjojen kohilla, vetelee välillä napakastikin. En tiedä onko ovulaatiokipuja vai muuten vaan juilii. Hiukan aikaisessa olisi kyllä jos sitä on.

Peukut pystyssä kaikille! d =) b
 
Hei sanokaappas nyt et voisko se ovis ollakkin vasta tänään tai huomenna kun eilen kyllä kovasti jo vihloi munasarjoja mutta tänään tuntuu paljon enemmän kun eilen ja voiko oviskivut ees kestää monta päivää vai onkohan tuolla nyt jotain muuta sit meneillään??
 

Yhteistyössä