Voi Marble :'( Voimia sinulle! Ainakin positiivista on, että tulet raskaaksi, jos se nyt yhtään lohduttaa...
Haluaisiko joku selventää mulle noita ovislimoja. Mä en siis tosiaan ole moisten edes tajunnut olevan olemassa, ennen kuin täällä jotkut niistä puhuivat. Mulla siis tänään ollut niiiin limainen päivä, että oksat pois. Ja munasarjan seudut olleet koko päivän kipeät. Olin eilen ihan varma, että alkaa hiivatulehdus kun alavatsaa juili tutusti, mutta limat on pysyneet kirkkaina, eikä mitään kutinaa tullutkaan. Vaan tämä vihlonta ja paksut limat. Ja yhdessä limassa oli pieniä ruskeita tahroja, eli ihan vähän verta. (anteeksi yksityiskohtainen selostus) Eli; tarkoittaako tämä sitä, että ovuloin nyt vai että ovis on tulossa? Mulla ovispäivä ois torstai kierron mukaan, mutta tuliko se kuitenkin aikaisemmin? Varmuuden vuoksi on nyt kuitenkin tänään pupuiltu, kun en oikein tiedä tätä tilannetta. Voi että mua hävettää tämä tyhmyyteni, mutta kun edellisillä kerroilla ei tällaisia ehtinyt miettiä, kun olikin jo raskaana, niin ei ole tullut tutustuttua aiheeseen... :ashamed: