KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT HUHTIKUUSSA

Saakos tänne mukaan tulla kuumeilemaan :wave: ? Hassulta tuntuu nyt jo haaveilla kolmannesta, kun tuo nuorin ikää 3kk tuolla sängyssään tuhisee :heart: Esikoinen täytti justiinsa 4v :heart: Lupa on annettu vauvalle tulla heti kun on tullakseen, mutta pitää tässä oma kk-kierto saada ensin normaaliksi. Kahet menkat tuli suht normaalisti ja siksi tässä jo intoilinkin, kun nämä kolmannet sitte antoivat odottaa itteään normaalia pidempään, kunnes tänään, 6 päivää myöhässä sitte alkoivat.

Jospa näin aluks sitte vaan lueskelen ja jännäilen teidän puolesta,ja jossain vaiheessa sitte itekki pääsen tositoimiin :D

J.t
 
Heippatirallaa taas! Näköjään täällä pitää nykyään käväistä monta kertaa päivässä :)

Yhtä asiaa tässä tarinoitanne lukiessa mietin ja anteeksi, jos kysymykseni on toosi tyhmä, mutta miksi te testaatte noilla viivatesteillä? Eikö digitaaliset ole paljon selkeämpiä? Kun vastaus on suoraan ei raskaana tai raskaana, niin ei tarvitse arpoa. Itse ostin tuon digitestin, joka kertoo viikotkin ja sen kylkiäisenä tuli myös toinen digi (ei viikkonäytöllinen) eli ei ne hirveästi maksaneet. Voiko noilla viivatesteillä testata aiemmin? Älkää pliis loukkaantuko, ihan vaan tyhmyyttäni kysyn :ashamed:

Meillä oli mahtava ilta miehen kanssa kahdestaan. Käytiin syömässä ja nautittiin toisistamme kaikenlaisin tavoin. Harmi vaan, että ei ole päivät kohdillaan... :LOL:

Jaahas, pitäisi vissiin ruveta nukkumaan, huomenna on taas synttärijuhlia yms. Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Jaahans ja huomenta kaikille!

Mä taidan olla saamassa nyt jonkun pöpön tässä kaiken keskellä :( Kolottaa joka paikkaa ja nenä on puolitukkeessa ja väsyttää ja viluttaa eli flunssaa pukkaa. Valvoin KOKO yön pojan kanssa sitten mukavasti. Oli levoton ja ravattiin pissalla ja vaihdettiin hihattomaan, kun oli kuuma ja olin ihan varma, että on kuumeessakin, mutta oli vaan kuuma. Halusi olla milloin mun päällä kokonaan tai puoliksi ja kaikussa ja piti silittää päätä ja jalkoja ja pitää kättä pikku masun päällä ja käydä siis pissalla ja juomassakin ja voi miten levoton oli! Toisaalta meillä oli porukkaa eilen aamusta iltaan kylässä joten eiköhän 2,5v siitä jo saa levottoman yön.

Tänään ois kaverin miehen kolmekymppiset jonne pitäis pirteenä mennä.

Janoschin tarinatuokio mukaan vaan! :wave: Ei se vaavin ikää katso, kun äidillä uusi vauvakuume iskee ;)

commander77: Kuulostaa ihanalta teitin eilinen päivä! Sillä sitä jaksaa taas :)

Ja mun vastaus sun kysmään on: Ihan selvä pihiys ;)
Mä teen milloin kynätestin, milloin kasetin ja milloin liuskan, mutta liuskoihin en jotenkin enää luota. Olen saanut vääriä tuloksia ja siten pettymyksiä vaikka olen tehnyt niinkin myöhään, että menkat ovat olleet selvästi myöhässä.
 
LAUANTAI 24.4.2010


vauvahaaveilija85..................kp 71/32..............................yk 1
Shamandalie..........................kp 67/??...............................yk 1
TaikaWiitta.............................kp 52/27-30.........................yk ??

BansQu..................................kp 40/??...............................yk 0
Neppi.....................................kp 39/28-??..........................yk 1
Kääkkis..................................kp 39/??...............................yk 2
Dora2010...............................kp 38/29-??..........................yk 8
Lasihelmi................................kp 36/30...............................yk 16
nahar.....................................kp 35/26-30..........................yk 4
kekkis.....................................kp 34/31-38..........................yk 3
Pompula32.............................kp 34/29................................yk 4

Minttis81................................kp 33/28-38...........................yk 7
smesmira...............................kp 31/??.................................yk 1
mussu81................................kp 28/29.................................yk 5
Marble....................................kp 28/34.................................yk 2
miisuliisa................................kp 27/33..................................yk 2
Tarkse....................................kp 24/29-32............................yk 5

tääl taas................................kp 22/20-26.............................yk 7
smurffiina84...........................kp 21/30..................................yk 1
Frutti......................................kp 21/27..................................yk 9
PoitsujenÄippä.......................kp 19/27..................................yk 2

commander77........................kp 9/28....................................yk 2
Sssalla...................................kp 9/19-32...............................yk 12
höperö75...............................kp 3/28....................................yk 23
Orwokki..................................kp 3/35....................................yk 12
Miuski00.................................kp 2/28-35...............................yk ?
Mädchen.................................kp 2/28-30...............................yk 7



Manzu....................................kp ??/??...............................yk
Helinäkeiju10..........................kp??/??........................ .....
ankanpoikanen.......................kp ??/??..............................
satukirjan sankari...................kp ??/32-38.........................yk 1,5v
Black Adder.............................kp ??/??.............................
Laurelias.................................kp ??/??.............................
bambi07..................................kp ??/??.............................yk.1
mwoana..................................kp??/??............................ ....yk




Taustalla:

puupi
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl
äitx2
UuTeEnNoUsUUn
gammi




Haamut

Marble





Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini
Poni06
unikeiju
Wandii
Epeti
P123
Marjaporkkana
Muutosta
Mintukas
sutulii
justiina83
Lihapulla
snowangel
syksyinen
Ella-83
kahvilla
Gitta85
helmikuun
Alba
tytöt0400
töppänä
smirgel
Keffeli
Varpu30




Plussaonnea!!




Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!



 
Kyllä se täti saapui jo aikaisemmin. Ekaa kertaa elämässäni ei mitään kipuja!

Mutta nyt tytöt. En ole masiksessa, mutta olis kiva nyt kuulla teiltä neuvoja siitä, että jos haluaisin apuja tähän yrittämiseen että mikä neuvoksi?
Yrityskiertoja on takana 11, mutta aikaa on kulutut reilu vuosi.


Melkein jo ajattelin sellaistakin vaihtoehtoa, että ottaisin jonku ehkäisyn ja vakaasti päättäisin että vauvahaave sais olla paussilla nyt ainakin syksyyn saakka. Ei tarttis miettiä ja sais painaa täys höyry päällä duunia ja vapaa-ajat pyhittää lapsille. Nyt yritän tehdä kaikkea vähän, kun en tiedä miten paljon uskallan työhön panostaa ettei sit lyö jarruja päälle (mammaloma)...
Tyyliin kieltäydyin koulutuksesta, kun ensi maksais ittensä kipeeks opiskelusta ja sit ei pääsis heti hyödyntämään sitä ja tienaamaan oppirahoja takasi.

Kaamee flunssakin on päällä, ja tapettikauppaan piti mennä enkä sinnekään päässy...
No nyt alkas potuttaan ku äsken ei vielä... :kieh:
 
Orwokki: Eipä sitä tule mieleen muuta kuin yhteydenotto omalle lääkärille ja selitys miten pitkään olette yrittäneet ja millaisin tuloksin. Meillä oltiin pääsemässä ihan kunnallisen kautta tutkimuksiin ennen kuin poika sitten yllättäen ilmoittikin tulostaan.
Tottakai jos virallinen tauko tuntuisi hyvältä ajatukselta niin ei se varmaan mielelle huonoa tekisi ja kroppakin voisi tykätä, kun stressi helppaisi.
Ei musta ole apua.... :ashamed:

Mä olen iloinen, kun nyt sitten vihdoinkin paroni korjasi navigaattorinsa ja löysi tänne ihan kunnolla! Nyt tulee vuodon mukana muutakin kuin väriä joten eiköhän se nyt sitten hoidu pois alta. Että on stressannut nää päivät, kun ei ole kunnolla mitään tullut ja kuitenkin tiedän etten ole raskaana, kun testi kerran negan antoi. Ainoa ärsytyksen aihe on, että tänään on kaverin synttärit jonne mennään ja pers vuotaa juuri tänään sitten urakalla....huoh, ikinä ei ole hyvä :LOL:

Mukavaa päivää teille, mä niin toivon, että ehtisin pikaiset päikkikset vetämään ennen lähtöä...
 
Kyllä se plussa on :heart: Onpas kyllä outoa...
Mä laittan kuvan, jos löydän kameraan patterit :)

Ja tosiaan oireita ei ole ollut, muuta kun pari sellaista huonon olon kohtausta ja ehkä hieman terästäytynyt hajuaisti. Ja sitten n. 4 päivää oviksesta yhden päivän kovat vihlonnat mahassa.

Tsemppiä kaikille!!! Tulkaa nyt ihmeessä perässä sitten tonne odotuspuolelle, kaikki MARS :)
 
Jees, ei tarvinnutkaan mennä juhlimaan. Nuorimmaiselle nousi 39 asteen kuume, 39,3 näytti korkeimmillaan ja ei millään meinannut laskea. Pronaxen ensin ja hetken päästä pamolF ja sitten alkoi jossakin vaiheessa laskemaan... että näin täällä....
 
Voi jees mua ottaa päähän, menin sit miehen yllyttämänä testaamaan ja sain viivanpaikan :headwall: oon joskus aiemminkin saanut samanlaisen harmaan viivan testiin ja se ei oo tarkoittanut mitään mut miks sitä pitää olla niin pälli et alkaa silti jossittelemaan |O |O |O
 
oNNEA MARBLE :heart: :hug: :flower:

Yhyy mulla on aivan KAMALAN huono olo. sellanen mikä tulee ja menee ja tulee ja menee. olin kylässäkin äsken lasten kanssa yhdellä tutulla ja jouduin keksiä tekosyyn et pääsin 30min kahvittelun jälkeen lähtemään sieltä kun en vain voinu olla ku okseti niin paljon.
turha reissu tuli kun matkaa tuonne tuttaville 30km suunta.tarkotus oli olla vähän pidempäänkin mutta eih ei vai pystyny. :headwall:
 
Ja nopsaan omaa napaa tähän väliin ja takaisin laittamaan paikkoja kuntoon. Mulla on ihan mieletän väsy edelleen, olotila on vaihtelevasti huonosta todella huonoon ja ihan ok. Menkat....no nepäs ei sitten ole vieläkään tulleet kunnolla. Mulla on ehkä pari pikkarisuojaa tässä mennyt ja osa aikaa ilman mitään eli mä en enää tiedä mistään mitään ja turvaan ens perjantain gyneen ellei ole jättivuoto päällä. Mulla on ilmaa mahassa ihan järkysti koko ajan ja mitäs olinkaan sanomassa....äh...en muista... mutta siis mun kroppa on ihan sekaisin :(
Alapääkin on ihmeellisesti turpeessa niin häppäreistä kun härpättimestä eli kutinan kun vielä lisää niin olis hiivaa näin vaihteeks ja hieman pelottaa, että on jokin muukin tulehdus tuolla. Muuten on kaikki ok :)
 
ohhoh :headwall: tämä typerys meni ja testasi tänään..ajattelin jos kerta on paha olo ja muitakin oireita pakkohan sen testin on jotain näytää!!

JA SE NÄYTTI :heart: haaleaa haamua todella haaleaa sellaista mutta mieskin sen tuossa tikusa näki :heart: nyt vain täytyy toivoa että viivat vahvistuu. testaan tod näk tiistaina uudelleen. voi kun tuo olisi nyt sitten totta.
(ei en tarvi moraalisaarnaa kuinka typerää on testata näin aikaisin)

en ole ikinä noihin testeihin mitään viivanpaikkoja saanut ja noita paljon olen tehnyt!
 
SUNNUNTAI 25.4.2010


vauvahaaveilija85..................kp 72/32..............................yk 1
Shamandalie..........................kp 68/??...............................yk 1
TaikaWiitta.............................kp 53/27-30.........................yk ??

BansQu..................................kp 41/??...............................yk 0
Neppi.....................................kp 40/28-??..........................yk 1
Kääkkis..................................kp 40/??...............................yk 2
Dora2010...............................kp 39/29-??..........................yk 8
Lasihelmi................................kp 37/30...............................yk 16
nahar.....................................kp 36/26-30..........................yk 4
Pompula32.............................kp 35/29................................yk 4

Minttis81................................kp 34/28-38...........................yk 7
smesmira...............................kp 32/??.................................yk 1
mussu81................................kp 29/29.................................yk 5
Marble....................................kp 29/34.................................yk 2
miisuliisa................................kp 28/33..................................yk 2
Tarkse....................................kp 25/29-32............................yk 5

tääl taas................................kp 23/20-26.............................yk 7
smurffiina84...........................kp 22/30..................................yk 1
Frutti......................................kp 22/27..................................yk 9
PoitsujenÄippä.......................kp 20/27..................................yk 2

commander77........................kp 10/28....................................yk 2
Sssalla...................................kp 10/19-32...............................yk 12
höperö75...............................kp 4/28....................................yk 23
Orwokki..................................kp 4/35....................................yk 12
Miuski00.................................kp 3/28-35...............................yk ?
Mädchen.................................kp 3/28-30...............................yk 7
kekkis.....................................kp 1/31-38...............................yk4


Manzu....................................kp ??/??...............................yk
Helinäkeiju10..........................kp??/??........................ .....
ankanpoikanen.......................kp ??/??..............................
satukirjan sankari...................kp ??/32-38.........................yk 1,5v
Black Adder.............................kp ??/??.............................
Laurelias.................................kp ??/??.............................
bambi07..................................kp ??/??.............................yk.1
mwoana..................................kp??/??............................ ....yk




Taustalla:

puupi
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl
äitx2
UuTeEnNoUsUUn
gammi




Haamut

Marble





Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini
Poni06
unikeiju
Wandii
Epeti
P123
Marjaporkkana
Muutosta
Mintukas
sutulii
justiina83
Lihapulla
snowangel
syksyinen
Ella-83
kahvilla
Gitta85
helmikuun
Alba
tytöt0400
töppänä
smirgel
Keffeli
Varpu30




Plussaonnea!!




Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!



[/quote]

 
miisuliisa varovaiset onnittelut ja marble vahvistuvaa viivaa :flower:

Sairastuin sitten kuitenkin. Eilinen meni oksentaessa ja just ilmoitin töihin etten tule vielä huomennakaan, ku tänään on ollut koko päivän ihan reilusti kuumetta. Pitää olla kuitenkin tiistaina lähdössä oppilaiden kanssa uimaan, niin parempi parannella ittensä eka kuntoon!

Harmittaa kun ehdin uskaltautua jo haaveilemaan plussasta... :ashamed: No jos ei täti tule tänään, niin ehkä huomenna aamulla testaan sen negan niin pääsee piinasta. Oireista ei voi sanoa mitään ku on niin turkasen paha olo...

Olitte kyllä urakoinu tänne kirjotuksia näiden parin päivän aikana. Nyt en enää muista mitä kaikkea mun piti kommata (syytän kuumehoureista päätäni...). No palaan huomenissa jos tuo pääkin toimisi paremmin!

 
marble hirmusti onnea :flower: =) ja miisuliisalle vahvistusta :heart:
Tosiaan meikäläinen teki eilen aamulla negatiivisen testin, (gigitestin) sitten tuhlasin ihan sen takia kun lähdin illanviettoon joka kääntyi minun puoleltani migreeniksi ja vissiin oksennustaudiksi, oksentelu ei kestänyt kauan, mutta voin edelleen pahoin ja olo on kuin vuosisadan krapulassa. En tajua. KOSKA TÄ LOPPUU |O :'( Täti ei ole kurvannut paikalle eikä mitään oireitakaan perjantain menkkakipujen jälkeen. Kiva nyt sitten jos on ihan sekasin koko kierto. on kyllä erittäin harvinaista meikäläiselle. Mulle siis ei viivanpaikka vahvistunut plussaksi digitestin mukaan. Eli noita saamarin liuskoja en tee enää koskaan! LAILLA pitäis kieltää..
 
kääkkis
Miisuliisa: d =) b :heart:

Täällä oikein toiminnan täyteinen viikonloppu. Ihan hyvä ettei tarvinnut stressata tätä tilannetta =)

Meidän nuorempi oppi kiipeämään pinnasängystä ylös ja laitettiin sitten matkasänkyyn, josta alkoi myös kiipeämään oikein näppärästi |O Ei saatu sitä päikkäreille ollenkaan, kun kiipesi jatkuvasti pois ja iltaunille nukahti tuohon isin syliin sohvalle, kun ei pysynyt millään siellä sängyssään.

Nyt elokuvan pariin :wave:
 
tässä vielä pari kuvaa tuosta minun haamuraisesta:)

http://munkuvat.net/?v=img5497.jpg

http://munkuvat.net/?v=img5498.jpg


jotain tuolla on pakko olla masussa kun tuo viiva tuohon tuli! eikai mikään viivanpaikkakaan tuollainen ole??
laskureiden mukaan nyt 3+1 olisi
saas nähdä miksikä nuo viivat muuttuu..

 
Hei vaan!

Joo, tuollaista edes takaisin vellovaa pahanoloa kuuluu nyt liikkeellä olevaan mahatautiin, hämäävästi muistuttaa raskausoireita. Mulla oli samainen tauti viime viikolla, mutta onneksi tiesin, että en ole raskaana, muuten olisin hämääntynyt. Ja nyt mulla on kurkussa pallokaktus ja ääni ihan poissa. Kiva mennä huomenna töihin...Mutta en voi olla poissakaan. Shit!

Marblelle onnea ja miisuliisalle ilmeisesti myös! Sori, mä en tajua noista testeistä yhtään mitään, en osaa siis kuvia kommentoida.

Ei huvittais yhtään mennä nukkumaan, vaikka huomenna on rankka päivä tiedossa. Mä nautin ihan sikana näistä illan yksinäisistä tunneista, kun kaikki muut nukkuu, eikä ole sitten malttia mennä nukkumaan. Huomenna ratkennee ainakin osittain tuon uuden työpaikan tilanne, jännittää aika lailla...

Ai niin, Orwokki; on varmasti henkisesti tosi rankkaa, mutta vaikeahan sitä on ulkopuolisena neuvoja antaa. Mikä sinusta itsestä tuntuu parhaimmalta? Itse ehkä panostaisin työhön, mutta antaisin lapsen tulla, jos on tullakseen. Mutta helppohan se on sanoa, kun ei itse ole samassa tilanteessa...Jaksamista sinulle :hug:

Mukavaa vappuviikkoa kaikille, kohtahan on jo toukokuu ja kesä taas lähempänä :)
 
OMG! APUA! tossa toisessakin testissä on kaksi viivaa joista toinen haalea mut nyt siinä on ehkä väriäkin! OMG! Mä en oo koskaan ikinä saanu haamua! Voiko toi tarkoittaa sitä et tuolla olis joku kyytissä????? Se on pikkusen selkeempi kun eilinen "viivanpaikka" mutta vaan pikkasen kuinka nopeesti noitten pitäis vahvistua? Sorruin kyllä yöllä vessassakäymiseen kun oli niin jännä olo enkä tajunnut et olis kannattanu vaan pidätellä |O
 
Miisuliisa mulla näkyy just samanlaista tuossa testissä :heart: mä myös odotan jännityksellä vaikka mulla on kyllä enää yks testitikku eli järkevintä olis kai odottaa keskiviikkoon mut miten sitä malttaaa??????
 

Yhteistyössä