KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT HUHTIKUUSSA

miisuliisa: Seuraavaksi, kun kohtaatte, ojenna kartta jolla löytää Naantaliin ;)

).( Johan on ihmeellinen alku menkoilla. Mulla tulee ihan kirkasta kuin nestettä ja sitten siellä täällä marjapuuron väristä kokkaretta.... tai oikeastaan kuin löysää pieleen mennyttä puuroa... ja tää oli siis ihan pakko jakaa, sorry :LOL:
 
Mädchen: Olishan se enemmän kuin kivaa jos olisikin muuta, mutta pieni pessimisti mussa estää edes ajattelemasta. Mut olis se silti kiva..... :saint:
Mikäs on sun olo nyt? Siitä on jo monta minuuttia, kun kysyin viimeks ;) :LOL:
 
Heipparallaa!

Mulla on tänään jännät paikat; työhaastattelu aivan unelmien työpaikkaan ja nyt jännittää ihan sairaasti! Tämä on sinne lyhyt sijaisuus, eli ei vaikuta vauvasuunnitelmiin millään lailla, mutta olisi mahtava tilaisuus saada jalkaa ovenrakoon sitten tulevaisuutta ajatellen :) Ja voisin irtisanoutua siitä paskaduunistani, josta aiemmin olen maininnut. Voi pitäkää kahden aikaan peukut ja varpaat ristissä,! että menee hyvin! Olen ollut kaksi päivää oksennustaudissa, mutta nyt on onneksi olo jo aika hyvä, mutta jännittää vielä, jos maha menee kuralle ennen haastattelua...

Menkat ohi, joten kohta päästään pupuhommiin oikein urakalla. Jee!!

Aurinkoista päivää kaikille!
 
Hmmm, mulla oli kans tuost pienemmäst menkkakipuja, mut silti kokoajan semmonen olo et koht holahtaa jotain housuun :D Mullaki yleensä on migreenikohtaus aina ennen menkkoja,nyt ei oo ollut ja oon joutunut ravaan kans vessassa kakspäivää puolentunnin välein ja yölläkin jopa! Tänään tuli aamulla itkuraivari kohtaus, mikä voi kyl tulla ennen menkkojaki. EI pitäis miettii tälläsiä ja lupasin ittelleni etten ressaa. Meninki tikuttaa sillä tyhmällä ovistestillä prkle. Oli kyl maanantai kappale koska tänään samanlainen testi aamulla oli taas nega.. hoh hohoijjaa..
Toivottavasti nyt joku teistä plussaa!!!!! :heart:
 
Täti kaartoi paikalle niin ajallaan kun tulla saattaa...tosin jotain outoa mussa on tapahtunu, kun nää on nyt jo kolmannet menkat jatka alkaa tiputtelemalla... Parit edelliset ollu semmoset et pari päivää tulee pissillä käydessä punasta paperiin, mut muuten ei mitään ja sit alkaa vasta kunnolla ja kestää moonta päivää, ei kiva! Entiset 2päivän pikamenkat tulkaa please takasin?? Tai olkaa sit kokonaan tulematta B) Elikkäs täällä 1/28 yk 23
Fiilikset silti ihan jees, mennään nyt sillä, et tulee jos on tullakseen, mutta pahin kuume on jo väistynyt, täytyy vaan keskittyä muihin mukaviin asioihin ja tajuta, että taitaa olla ikä joka tekee vauvautumisesta mahdottoman, koska olemmehan jo kaksi lasta saaneet ja tutkimuksissa meidät on molemmat lisääntymiskykyisiksi todettu :)
Loppuvuodelle kolme ulkomaanmatkaa varattu...joten usko raskautumiseen on siitä helposti pääteltävissä :|
 
TORSTAI 22.4.2010


vauvahaaveilija85..................kp 69/32..............................yk 1
Shamandalie..........................kp 65/??...............................yk 1
TaikaWiitta.............................kp 50/27-30.........................yk ??

BansQu..................................kp 38/??...............................yk 0
Neppi.....................................kp 37/28-??..........................yk 1
Kääkkis...................................kp 37/??...............................yk 2
Orwokki..................................kp 36/35..............................yk 11
Dora2010...............................kp 36/29-??..........................yk 8
Lasihelmi................................kp 34/30...............................yk 16
nahar.....................................kp 33/26-30..........................yk 4
kekkis....................................kp 32/31-38...........................yk 3
Pompula32.............................kp 32/29................................yk 4

Minttis81................................kp 31/28-38...........................yk 7
Mädchen................................kp 30/28.................................yk 6
smesmira...............................kp 29/??..................................yk 1
mussu81................................kp 26/29.................................yk 5
Marble....................................kp 26/34.................................yk 2
miisuliisa................................kp 25/33................................ yk 2
Tarkse...................................kp 22/29-32............................yk 5

tääl taas................................kp 20/20-26..............................yk 7
smurffiina84...........................kp 19/30...................................yk 1
Frutti......................................kp 19/27...................................yk 9
PoitsujenÄippä.......................kp 17/27....................................yk 2

commander77.........................kp 7/28...................................yk 2
Sssalla...................................kp 7/19-32...........................yk 12
Miuski00.................................kp 1/28-35............................yk ?
höperö75...............................kp 1/28.................................yk 23

Manzu....................................kp ??/??...............................yk
Helinäkeiju10..........................kp??/??........................ .....
ankanpoikanen.......................kp ??/??..............................
satukirjan sankari...................kp ??/32-38.........................yk 1,5v
Black Adder.............................kp ??/??.............................
Laurelias.................................kp ??/??.............................
bambi07..................................kp ??/??.............................yk.1
mwoana..................................kp??/??............................ ....yk




Taustalla:

puupi
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl
äitx2
UuTeEnNoUsUUn
gammi




Haamut





Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini
Poni06
unikeiju
Wandii
Epeti
P123
Marjaporkkana
Muutosta
Mintukas
sutulii
justiina83
Lihapulla
snowangel
syksyinen
Ella-83
kahvilla
Gitta85
helmikuun
Alba
tytöt0400
töppänä
smirgel
Keffeli
Varpu30




Plussaonnea!!




Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!




 
Mädchen: Kuulostaa hyvältä! :)

Ja oma napa taas kaiveluun, eli aamuisen ihmetyksen jälkeen on mullakin taas ihan puhtoisena side eli ihme tiputtelua ja odottelua, että tuleeko se vuoto vai ei... enkä mä tiedä voiko tähän mennessä tullutta edes tiputteluksi kunnolla kutsua joten katsotaan... kyllä pidän ton kp1 tuolla ellei ihmeitä tapahdu.
 
Miuski00: Meillä menee niin samalla juonella tää touhu!

Mulla tuli nyt tänään rusehtavaa tuhrua siteeseen, mutta ei minkäänlaisia kipuja, mitä yleensä on. Heitin qkupin silti saman tien kuvioihin, kun jos valahtaa enkä pääse heti vessaan niin on erittäin epämukava olo sit...

En kuitenkaan vielä vaihda kp:ä ennen kun vuotaa kunnolla.
 
Miisuliisa: Mulla on nyt dpo 12 menossa. Tästä on tulossa 28 päivän kierto. Toi 34 päivää oli eka kierukan poiston jälkeen. Mulla oli joku 4 päivää oviksesta just semmosia repäisykipuja ja aattelin, et olis voinut olla kiinnittyminen. Toivottavasti se haikara oli enne ;) Tsemppiä!!!

Tänään aamulla se haamu tulikin sitten testiajan sisällä. Testasin Apteekin omalla. En vaan jotenkaan halua vielä edes ajatella mahdollista raskautta, kun viime kierrossa oli vissiin semmonen kemiallinen, kun haamuja tuli ja sit menkat tosiaan 3pvä myöhässä (oviksesta laskettuna)...
Huomena uutta testiä vaan kehiin... Hui!

Kahtena iltana on tullut yhtäkkiä sellainen pahanolon puuska, mikä on sitten mennyt jossain tunnissa ohi. Se ei kyllä vielä tarkoita mitään, kun mä oon kärsinyt muutenkin tästä mun kestokrapulasta viimeiset 1,5v mun vatsavaivojen takia. Ja tänään töissä tuli kanssa yhtäkkiä ja tosi voimakas. Mietin jo, että pitääkö kesken tunnin lähteä ykäämään. Ois voinut teinit vähän ihmetellä :LOL: Ja äsken täytin tiskikonetta, niin sai yökkäillä samalla, kun ne tiskit haisi... Mahaa kyllä nipistelee ja jomottaa ihan siihen malliin, et menkat vois olla tuloillaan.
Jännäksi vetää!


 
kääkkis
Täällä ei nyt henkisesti voida kovin hyvin :ashamed: Alkaa venyvät kierrot tehdä tehtävänsä. Pitäisi keksiä nyt jotain millä saisi positiivisuuden päälle, nyt ollaan jo aika pohjalla. Eilinen meni itkeskellessä ja tänään on ihan saamaton olo :| Päätin etten testaa ollenkaan tällä viikolla, vaan säästän ensi viikkoon jolloin soitan sitä reseptiä. On hirmu raskasta katsella niitä negatiivisia testejä jatkuvasti.

höperö75: voin hyvin tällä hetkellä kuvitella miltä susta tuntuu :hug: Itse olen jo nyt hajoamassa, en kestä toista monen kuukauden kiertoa perään :'(
 
Marble: Voi miten jännää!!!! Kuulostaa todellakin nyt siltä että....... :heart:

Orwokki: Mulla on kestot käytössä niin huoletta pidän pöksyissä ilman et hiostaa tai tuntuu. Kuppia käytän yleensä vasta kunnon vuodon alkaessa. Mulla ei siis ole ilmennyt mitään nyt vieläkään. Eilen oli menkkamainen olo ja tänään ei mitään. Ihme kutinaa kyllä on tuolla jossakin nahan alla, ei tietoa minne vois sijoittaa, mut se tuskin on yhtään mitään.
Olen ottanut tänään jo kahdet torkut, kun en hitto pysy hereillä.

No olipas valivalia....anteeksi siskot!

:ashamed:
 
Jaahans...taas näkyi jotain ja nyt ihan jopa sitä kuuluisaa punaista. Onkohan paroni sittenkin täyttänyt tankin ja kaartamassa paikalle..... vit** tällaista jahkaamista ja odottelua. ANTEEKSI, mä OLEN pahalla päällä taas.... :headwall:
 
uusi outo asia bongattu :headwall:
rinnat tuntuu oudolta..ihan kun maito nousisi. aina ennen rinnat kipeytyy tosi kipeäksi 1-4 päivää oviksesta. tänään hokasin että ei ole rinnat yhtään kipeät ja nyt tuo outo tunne. nyt dpo 5 jos oon oikeen osannu laskea nuo päivät.


miuski00 älä nyt viälä kirvestä kaivoon heitä!! ehkä se vaan on jotain sellasta vale menkka vuotoa :hug:
 
Kääkkikselle haleja ja voimia jaksamiseen :hug: Tiedän miltä tuntuu odottaa ja odottaa. Ed.vauveli antoi odottaa itseään 5 pitkää vuotta.. huoh.. siksi en uskokkaan et mulla tärppäis.
Ei oo menkat alkanut vielä, kipui oli aamulla ja taas ei mitään. Runsasta valkovuotoo kyllä... ja pissal saa juosta siis kokoajan...
 
Ja taas kipuilee ihan urakalla...... :(

Meillä kans ei nuorimmainen oikein halunnut tulla ja alkuraskauden km:t ovat tuttuja.... viimeisin on koettu viime vuoden loppupuolella.

Mä taidan mennä taas pikku unille ja jos sais tän hitsin hedarin sillä pois. Kolmatta päivää särkee taas pää perhana.

Odottelen tässä hyvän ystäväni poksumista paraikaa. Nähtiin tuossa toissapäivänä ja on massu mukavassa asennossa jo ;) Yksi kaveri sai viime la pojan joten on vauvoja tässä lähellä! :heart:
 
Lisää oireita? Tässä juuri saunan päälle ajattelin kuitenkin lasillisen siideriä hörppästä. Vaan sehän maistui kamalalle! :eek: :eek: Koskaanikinämaailmassa, paitsi raskaana, käynyt noin.

Marblella jännät paikat kun kummittelee :D b :) d

kääkkis :hug:

Orwokin ja Miuskin tädit ja paronit saisvat päättää nyt lykätä vierailujaan vauvan verran etiäpäin.
 
Vai että haikaroita, haamuja ja hedareita.. Muutama hapannaama-tätikin kurvannut näköjään paikalle. Aktiivinen päivä ketjulaisilla ;) .

Hei, onkos hiiva joku yleinenkin raskausoire? Viimeksi kyseinen vaiva kiusasi raskausaikana yli kolme vuotta sitten. Nyt olen vielä tuota greippimehuakin litkinyt ja kaiken lisäksi karkkilakossa, joten taatusti on sokerin saantikin ollut tavallista vähäisempää. Vaan alakerrassa alkoi silti sangen ikävästi kutista. Kp:t ne vaan kasvaa eikä menkoista tietoakaan. Taasko tässä pitää ruveta testaamaan, vaikka +:n mahdollisuus on minimaalinen..?

Tsemppejä kaikille, erityisesti kääkkikselle!
 

Yhteistyössä