KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT HUHTIKUUSSA

Miuski, hieno lista on :D Toi jaottelu on tosi hyvä, meni aina silmät ristiin tuota vanhaa tulkitessa.

Täällä paniikkipäivä: Yleensä täti yllättänyt yöllä ja nyt ei näy. (JEE :D ) Mutta kurjaa, joutuu koko ajan ravaamaan vessassa tarkistamassa, joko nyt?! :ashamed: |O
 
Kiitti Mädchen :D ja toivottavasti täti pysyy poissa!!! Vai saanko kutsua paroniksi ;)

Mä tiedän kans ton tunteen! Olen jo pari kertaa tässä aamusta käväissyt kurkkimassa, kun on tuntunut, että nyt, mutta ei vielä... Vain huippaus kaverina ja sekin johtuu siitä, et vois joo syödä ehkä jotain, mut kun ei maistu. En ole tottunut aamulla syömään...
 
Miuski: Saat kutsua :) Saanko mä puhua menkoista, ei ihan täysin luontevasti tuo "tädiksi" kutsuminen oikeasti suju :whistle: Meillä näköjään kp:t samat, katotaas kuinka meitin käy :) *peukut pystyyn*

Ootko muuten suunnitellut milloin testaat?
 
Jaahans... Ohut ihmeellinen veriviiru limaisessa löydöksessä... Nytkö sitten paikalle kaarretaan vai...

Tulipa nukuttua äsken. Voi vidu mikä väsy mulla onkaan ja vilu joka tietty johtu väsystä joten ei kun kaakaota nassuun ja surffaten. Taidan ostaa kaverin vauvalle söpön kestovaipan tässä ohimennen :)

Eipä kolahtanut yksikään vaippa, mutta suloiset villikset kohtasin...saas nähdä jos vaikka ne sais huudettua :)
 
Voi veljet tätä piinailua, on tää vaan niin "ihanaa". Mulla lähti sit mopo lopullisesti käsistä tänään. Aamulla taas mammaksin testillä nyt melkein testiajan puitteissa (zoomailin tarkemmin testiä n. 15min testin teosta) taas sellainen viivanpaikka/haamu. Ja siitä se sitten lähti... Apteekin oma päivällä kehiin ja siitä kanssa joku viivanpaikkahaamu (mies ei sitä varmaan edes näkis...) ja sitten vielä äsken First signal ja samanlainen testiajan puitteissa.

Huomena aamulla testaan Apteekin omalla, kun se ei ole ikinä näyttänyt mitään ylimääräistä (muuta kun molempien raskauksien plussat :) ) ja sit lopetan koko touhun. Tulkoon tai olkoon tulematta. Huoh. Ja ensi kierrossa testaan vasta ekana päivänä, kun menkkojen pitäis alkaa. Eihän tästä tuu muuten yhtään mitään...

 
marble: millon sulla oli ovis? suht samoilla mennään kierron kanssa nyt(jos oikeen listalta katoit sun kierron).. mulla oli ovis kp 20/33

tänään ihmeellisesti vihlonut oikealta puolelta tuosta nivusen kohtaa aina välillä nyt siis 4 päivää oviksesta(toivon sen olevan kiinnittymisestä johtuvaa)pitkiltä tuntuu nämä oviksen jälkeiset päivät kyllä! ei malttas millääon odotella et pääsee testailemaan.
mitään muuta oireita ei sitten olekaan..ai niin mun kuiva kausi on täysin hukassa..kosteeta on värkissä :whistle:

plussia paljon kaikille

miisuliisa kp 24/33
 
mulla on tänään kp6, ei 5 kuten listassa on =) pe ajattelin aloittaa ovistestit, ja ensikierrosta käydä lääkärillä juttelemassa että saisko epätasasiin kiertoihin jotain apua. mistähän noi tutkimukset aloitetaan?
 
Vatsatautia odottelen edelleen. Isäntä oksensi viimeyön :x

Jos ei laatta ala lentää, niin hyvät vois olla oireet... :LOL:: pahoinvointia lauantaista asti aaltoillen, hajut tökkii, tukkoinen olo etenkin öisin, hirvittävä väsy (tänäänkin nukuin yli kahden tunnin päikkäri) - voi hyvin johtua myös katkonaisista öistä, kun aina joku oksentaa |O ja viimeisimpänä ihmeoire - mulla on koko purukalusto kipeänä, välillä kävellessä tuntuu että kaikki hampaat putoaa ikenistä :kieh:

Eniten ärsyttää se että koko ajan odottaa et milloin alkaa oksentaa. Menee vähän itse edstään nää päivät! Mä vaan NIIN kovasti inhoan oksentamista (ja silti haaveilen raskautumisesta :ashamed: ) kun tuntuu aina että tukehtuu...
 
mussi81
toivotaan että säästyt taudilta. itse kans inhoan oksentamista ylikaiken kun en osaa oksentaa edes kunnolla :ashamed:

mulla kans nyt illalla ollut tosi huono olo. samoin eilen illalla oli huono olo..vatsatautia odottelen tulevaksi kun sitä niin paljon töissäkin on ollut liikkeellä..tai sitten vain toivon niin kovin olevani raskaana että oksettaa :LOL:


on myös tuntunut sellaista ihme vihlontaa keskellä kohtua ja vähän oikean munasarjan kohdilla säteillen vähän oikeaan reiteen.. kyykistyessä tuntu kans sellainen ihme vihlaisu kohdussa.
oliskohan jotain kiinnittymis juttuja :whistle:


katos kun samat asiatkin kirjotin kahteen kertaan :LOL:
 
Ja voi ziisus!! Olen sitten parkunut tän illan ties minkä takia. Ensin ihan tyhjästä...sitten taas ihan tyhjästä...sitten harmitti, kun paita on ahdas....sitä ennen se, että en päässyt vaatekaapille ilman apua, sattuu nivuseen....ja sitten parku tuli, kun tajusin etten muistanut ostaa v*tun kalkkunaleikkelettä.... jos sitä v*ttu menis vaikka nukkumaan välillä, kun nyt on pimennysverho asennettu ihan mua varten.... ja sekin itkettää.....

Aamulla kaikki on varmaan taas paremmin joten ÖITÄ siskot!
 
TORSTAI 22.4.2010


vauvahaaveilija85..................kp 69/32..............................yk 1
Shamandalie..........................kp 65/??...............................yk 1
TaikaWiitta.............................kp 50/27-30.........................yk ??

BansQu..................................kp 38/??...............................yk 0
Neppi.....................................kp 37/28-??..........................yk 1
Kääkkis...................................kp 37/??...............................yk 2
Orwokki..................................kp 36/35..............................yk 11
Dora2010...............................kp 36/29-??..........................yk 8
Lasihelmi................................kp 34/30...............................yk 16
nahar.....................................kp 33/26-30..........................yk 4
kekkis....................................kp 32/31-38...........................yk 3
Pompula32.............................kp 32/29................................yk 4

Minttis81................................kp 31/28-38...........................yk 7
Mädchen................................kp 30/28.................................yk 6
höperö75...............................kp 29/28.................................yk 22
smesmira...............................kp 29/??..................................yk 1
mussu81................................kp 26/29.................................yk 5
Marble....................................kp 26/34.................................yk 2
miisuliisa................................kp 25/33................................ yk 2
Tarkse...................................kp 22/29-32............................yk 5

tääl taas................................kp 20/20-26..............................yk 7
smurffiina84...........................kp 19/30...................................yk 1
Frutti......................................kp 19/27...................................yk 9
PoitsujenÄippä.......................kp 17/27....................................yk 2

commander77.........................kp 7/28...................................yk 2
Sssalla...................................kp 7/19-32...........................yk 12
Miuski00.................................kp 1/28-35............................yk ?

Manzu....................................kp ??/??...............................yk
Helinäkeiju10..........................kp??/??........................ .....
ankanpoikanen.......................kp ??/??..............................
satukirjan sankari...................kp ??/32-38.........................yk 1,5v
Black Adder.............................kp ??/??.............................
Laurelias.................................kp ??/??.............................
bambi07..................................kp ??/??.............................yk.1
mwoana..................................kp??/??............................ ....yk




Taustalla:

puupi
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl
äitx2
UuTeEnNoUsUUn
gammi




Haamut





Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini
Poni06
unikeiju
Wandii
Epeti
P123
Marjaporkkana
Muutosta
Mintukas
sutulii
justiina83
Lihapulla
snowangel
syksyinen
Ella-83
kahvilla
Gitta85
helmikuun
Alba
tytöt0400
töppänä
smirgel
Keffeli
Varpu30




Plussaonnea!!




Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!


 
Mädchen: Mikä on meininki siellä?

).(: Odottelua, satunnaista juilimista ja toispuoleista viiltelyä lähes nivusessa ja kaasuvaara-merkki tatuoitu otsaan. Nenäliinojen suurkulutus menossa. Eipä sitten muuta.

kp1........ :headwall:

mussu81: Toiv. säilyt oksutaudilta. Mulla oli tossa tovi sitten, mutta muu perhe(5 muuta) säästyivät ihme kyllä.
 
Huomenta =)

Miuski:
Voi höh :( :hug:
Täällä edelleen keikutaan, hiukan höperö olo. Hiukan etoo, tosin johtunee jännityksestä. Jos ensi viikkoon päästään, niin testaan viim. vapuksi. Nyt iski taas vanha pelko persiiseen, en uskalla testata, kun pelkään negaa :headwall: :kieh: |O :LOL: Mielessä kummittelee 38 päivän kierto marras-joulukuulta :ashamed: .

Toivottavasti mussu81 säästyt oksutaudilta! Meilläkin moinen vitsaus iski ainostaan esikoiseen. Aamupahoinvointia sen sijaan sulle, mulle ja kaikille ;)
 
Mädchen: Kiitti! Mun eiliset itkunpuuskat kyl vähän sai ihmettelemään ja ajatuksiin paronin kaartamisen. Mulla vaan ei pemsukoita ole ollut moneen himputin kiertoon joten miksi oi miksi ne hiipivät nyt takaisin elämään. Ilman niitä on ollut niin mukavaa :LOL:

Sun kohdalla on vielä toivoa joten peukutusta, plussasäteitä, vavvapölyä ja vaikka mitä sinne nyt!!! *puuuuuuh*
 
smesmira: Nää päivät tosiaan on aivan kamalia!
Mulla ei oikeastaan koskaan ole menkkakipuja ennen kuin menkat alkavat. V*tutuskäyrä vaan kohoaa pilviin ja pinna katkee naps vaan! Vaan ei tällä kertaa... Mä oon ylihyvällä tuulella, vaikka anoppikin oli muutaman päivän kyläilemässä tuossa :D ;) Tää on on jatkuvan vessaravin lisäksi ainoa "oire". Lisäksi mua väsyttää ehkä hiukan enemmän kuin yleensä.
 
Mädchen: Voi miten sun "oireet" kuulostaakin niin....tiedät kyllä ;) Mä jännittelen nyt sun puolesta, kun omasta ei enää voi. Saanpa muuta ajateltavaa!

Mua piristi nassukirjassa mun naapurini hauska tokaisu; "Vanha sanonta kuuluu:Kärsi perse,kyl sul on hauskaakin ollu :) "
 
Pakko tulla kertoon kun näin aamulla työmatkalla haikaran:) haha tai no kurki se vissiin kyllä oli mutta heti miehellekkin soitin että hei mä näin pellolla yhden haikaran..mies kyllä toppuutteli että kurki se tais olla kuitenin:)
johan tässä sekasin on kun alkaa jo linnuista epäileen et vauva se on tulossa :LOL:

 

Yhteistyössä