KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT HUHTIKUUSSA

Kiitos kaikille osanotoista yms. En ole mitenkään maatani myynyt, on ihan ok, että en ole vielä raskaana. Ei mulla ole kauheaa kiirettä asian kanssa. Oireet vaan hämäsi pahasti. Mietin aiemminkin juuri sitä, onko lapsen hyvä syntyä ihan loppuvuodesta, joten sitä ei tarvitse pohtia enää :) On vaan muuten paha päivä, tosin iltaa kohti on jo helpottanut, kun oksentelut on loppuneet ja synttäriasiatkin saatiin prinsessan kanssa selvitettyä :) Kakkukuva säilyy ensi viikkoon siirretyille lastenkutsuille ja lähisuku tulee taudista huolimatta juhlimaan jo huomenna, niin saadaan nuo jo valmiit herkut tuhottua.

BansQu: Kyllä kellontarkka kierto on hyvä, aina tietää missä mennään. Tsemppiä sulle, jospa täti tulisi pian vierailulle ja pääsisitte yrittämään. Ja ehkäpä kannattaa jossain vaiheessa harkita sitä raskaustestiä?

Oikein ihanaa viikonloppua koko sakille!
 
Jaahas mulla tuli rinnat kosketusaroiks, huomasin nyt tänä aamuna kun nousin ylös että semmosta kihelmöintiä rintojen sivussa, menkkoihin viikko.. mielenkiintoista.. tai sitten vaan kuvittelen tämänkin :D En kyl usko.. Mut pian sit pitäis alkaa pms-oireet jos on tullakseen mut mulle tuli ne kyllä vaikka olin raskautunut niin viimeksikin.. ei auta ku ootella...
 
Piinaviikko lähtee käyntiin. Tänään dpo 8. Eikä kyllä mitään oireita mihinkään suuntaan. Tosin ei mulla aikaisemminkaan ole oireet ilmaantuneet kuin vasta joskus rv6. Mahanippailut ja vihlonnat oli keskiviikkona ja niitäkään ei ole nyt ollut.
Mulla ei ikinä ole mitään PMS-oireitakaan. Eli ei voi kyllä mitään päätellä mihinkään suuntaan. Täysin hormooniton olo siis :D

Jokohan niitä plussia nyt kohta tänne palstalaisille alkaisi satelemaan... Tsemppiä kaikille loppukiertoon ja tädin yllättäneille peukut uuteen yritykseen :)
 
Mulle sanoi neuvolan täti viimeviikolla että "no nyt tulee kesä niin tulee helpommin raskaaksi" se on vähän outo se neuvolan täti.. sille kun siis kerroin yritys jutusta samalla kun kuopuksen 3v neuvolaan aikaa varasin.

ompas todella inhottavat ovis oireet! nyt eilisestä illasta asti todella ikävästi vihlonu ja jomottanu ja vaikka mitä. ei tee mieli paljon liikkuakkaan kun niin inhottava kipu. tässä pitäs sit yrittää vielä seksiäkin harrastaa :LOL:

aurinkoista lauantaita kaikille
 
LAUANTAI 17.4.2010

vauvahaaveilija85..................kp 64/32..............................yk 1
Shamandalie..........................kp 60/??...............................yk 1
TaikaWiitta.............................kp 45/27-30.........................yk ??
Neppi.....................................kp 32/28-??..........................yk 1
Orwokki..................................kp 31/35..............................yk 11
Dora2010...............................kp 31/29-??..........................yk 8
Lasihelmi................................kp 29/30...............................yk 16
nahar.....................................kp 28/26-30..........................yk 4
Varpu30.................................kp 28/29-36..........................yk 3
kekkis....................................kp 27/31-38...........................yk 3
Minttis81................................kp 26/28-38...........................yk 7
Mädchen................................kp 25/28.................................yk 6
höperö75...............................kp 24/28.................................yk 22
smesmira...............................kp 24/??..................................yk 1
Miuski00.................................kp 24/28-35............................yk ?
mussu81................................kp 21/29.................................yk 5
Marble....................................kp 21/34.................................yk 2
miisuliisa................................kp 20/33................................ yk 2
Tarkse...................................kp 17/29-32............................yk 5
tääl taas................................kp 15/20-26..............................yk 7
smurffiina84...........................kp 14/30...................................yk 1
Frutti......................................kp 14/27...................................yk 9
PoitsujenÄippä.......................kp 12/27....................................yk 2
commander77.........................kp 2/28...................................yk 2
Sssalla...................................kp 2/19-32...........................yk 12



BansQu..................................kp ??/??.................................yk
Manzu....................................kp ??/??...............................yk
Helinäkeiju10..........................kp??/??........................ .....
ankanpoikanen.......................kp ??/??..............................
satukirjan sankari...................kp ??/32-38.........................yk 1,5v
Black Adder.............................kp ??/??.............................
Laurelias.................................kp ??/??.............................
bambi07..................................kp ??/??.............................yk.1
mwoana..................................kp??/??................................yk





Taustalla:

puupi
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl
äitx2
UuTeEnNoUsUUn
gammi


Haamut




Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini
Poni06
unikeiju
Wandii
Epeti
P123
Marjaporkkana
Muutosta
Mintukas
sutulii
justiina83
Lihapulla
snowangel
syksyinen
Ella-83
kahvilla
Gitta85
helmikuun
Alba
tytöt0400
töppänä
smirgel
Keffeli


Plussaonnea!!


Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!

 
Toivottavasti päivitykset meni oikein...Mulle voi reklamoida. :D Korjasin samalla omat päivät oikein, mulla siis tänään jo 28/29-36. Iiiks! Olen melko varma, että tässä kierrossa ovis oli kp 18/19, joten ei mitään megapitkää kiertoa tulossa. Tilasin perjantaina 5 kpl(!) raskaustestejä (One Step liuskamallisia). Uskoisin, että ne maanantaina tulevat jo postissa. Arvatkaas vaan, maltanko odottaa edes tiistaiaamuun (jolloin dpo 12 tai 13). Vähän liian aikaista, tiedän... Mutta periaatteessa pitäisi jo näkyä, kun kiinnittyminen saattoi tapahtua viime tiistaina. Kuten näette, olen taas rakennellut pilvilinnoja oikein urakalla... Pisteenä iin päälle kävin lukemassa odotuspuolelta joulukuisten pinon läpi. Voihan itku, miten sen mahdollisen pettymyksen kestää..? :( Vaikka tämä on vasta yk 3, niin aina se pettymys on suurempi ja suurempi.

Valmiiksi jo itsesäälissä kieriskelevä Varpu30 kp 28/29-36
 
Hohhoijaa.. ostin ja tein sitten testin ihan "poissulku"-mielessä.. Negahan se oli, kuten piti ollakin. Ilmeisesti hormonit on ihan horteessa sitten vielä. Vallan komeasti ne kuitenkin onnistuivat huijaamaan tuossa luullun oviksen aikoihin. Ei ole näköjään omiin tuntemuksiin luottaminen ainakaan vielä..

Mulla on nyt ihan oma uusi logiikka, jolla ajattelin käynnistää menkat eli siis hormonitoiminnan. Tuo ihmeaine on greippimehu. Jos se kerran paksuunnuttaa kohdun limakalvoa, ja jos ovista ei nyt ollutkaan, jolloin menkat alkavat vasta, kun limakalvo tavallaan hajoaa omaan paksuuteensa, niin eikös ne silloin aikaistu, kun paksuunnan sitä "keinotekoisesti" eli mehua lipittämällä :p . Ei tässä kikkakolmosessa ainakaan mitään menetä, sillä 2 purkkia tuolla jääkaapissa uhkaa nyt mennä vanhaksi, kun kuvittelin saavani lipittää sitä jo paaaljon paljon aiemmin. Raportoin sitten tieteellisen testini tuloksista, kunhan jotain raportoitavaa on.

Viikonloppuja ja lykkyä pyttyyn itse kullekin!
 
Testailut aloitettu. Tänään siis dpo 9. Ei vaan malttanut pidempään, kun oli 6kpl Mammaksin liuskatestejä kaapissa :ashamed:
Negahan sie tietty oli, mitä muutakan voi näillä päivillä odottaa. Tosin kun oikein zoomailin, niin olin näkeväni sen paikan, mihin se viiva vois tulla. Ja se viivanpaikka tummu vielä päivän mittaan, eli oli siitä erotettavissa suht selkeesti tietyssä valossa.
Arvatkaa vaan pystyykö nyt oleen testailematta, koska pienessä mielessään on kehitellyt taas vaikka mitä... Vaikka tiedän, ettei noihin roskishaamuihin kannattais uskoa... Huoh.
 
Reissusta palattu ja tuliaisina ympäristökatastrofia lähentelevät ilmavaivat! Ei juma tätä!

Oli kivaa autella Iso-Mummia ja sain ihania syötäviä ja mukaani porteripaistin ohjeen. Mummi mulkoili mun mahaa vähän väliä :LOL: ja varsinkin, kun tuli tarve syödä jotain. Taitaa odotella, että tulisi jotain uutisia, kun pojanpojalta tuskin on tulossa... Ei siis olossa muuta kummoista.

Nyt taas juustoriisikakkua ja ananasta napaan :) Nam!

Ja :hug: paronin kiusauksen kohteena oleville, +++++onnea testaajille ja muutenkin kaikille! :heart:
 
Huh mikä viikonloppu :kieh: Eilinen alkoi lupaavasti. Aamulla oli aivan ihana ilma ja iltapäivällä päästiin poikien kanssa ratsastamaan. No kuuden aikaan alkoi esikoinen oksentaa ja veti sitten pää pöntössä puolille öin. Nyt tässä kuulostellaan, että kuka on seuraava uhri :( Itellä on tosi vetämätön ja öklö olo ja lämmöt aavistuksen koholla. :( Isäntä kyllä yritti vitsailla että raskausoireita, mutta todennäköisempää on että örkkätautia teetättelee (tai sit olen luulotautinen kun inhoan sitä yli kaiken!!!) :x Ei muuten, mut ku tässä kierrossa on koko ajan sairasteltu ja peittojen väliin on päästy tasan kerran kierron aikana... Olis aika ihmeraskautuminen :LOL:

No tässä nyt katellaan et missä vaiheessa me muut ollaan pää pöntössä - toivoisin vain että esikoinen säästyis, kun tuollasen 2-v:n oksennustauti on supersotkuista hommaa... :/

Piinapäivät on käsillä tosi monella. Toivottavasti tulee paljon plussia :whistle:
 
SUNNUNTAI 18.4.2010

vauvahaaveilija85..................kp 65/32..............................yk 1
Shamandalie..........................kp 61/??...............................yk 1
TaikaWiitta.............................kp 46/27-30.........................yk ??
Neppi.....................................kp 33/28-??..........................yk 1
Orwokki..................................kp 32/35..............................yk 11
Dora2010...............................kp 32/29-??..........................yk 8
Lasihelmi................................kp 30/30...............................yk 16
nahar.....................................kp 29/26-30..........................yk 4
Varpu30.................................kp 29/29-36..........................yk 3
kekkis....................................kp 28/31-38...........................yk 3
Minttis81................................kp 27/28-38...........................yk 7
Mädchen................................kp 26/28.................................yk 6
höperö75...............................kp 25/28.................................yk 22
smesmira...............................kp 25/??..................................yk 1
Miuski00.................................kp 25/28-35............................yk ?
mussu81................................kp 22/29.................................yk 5
Marble....................................kp 22/34.................................yk 2
miisuliisa................................kp 21/33................................ yk 2
Tarkse...................................kp 18/29-32............................yk 5
tääl taas................................kp 16/20-26..............................yk 7
smurffiina84...........................kp 15/30...................................yk 1
Frutti......................................kp 15/27...................................yk 9
PoitsujenÄippä.......................kp 13/27....................................yk 2
commander77.........................kp 3/28...................................yk 2
Sssalla...................................kp 3/19-32...........................yk 12



BansQu..................................kp ??/??.................................yk
Manzu....................................kp ??/??...............................yk
Helinäkeiju10..........................kp??/??........................ .....
ankanpoikanen.......................kp ??/??..............................
satukirjan sankari...................kp ??/32-38.........................yk 1,5v
Black Adder.............................kp ??/??.............................
Laurelias.................................kp ??/??.............................
bambi07..................................kp ??/??.............................yk.1
mwoana..................................kp??/??................................yk





Taustalla:

puupi
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl
äitx2
UuTeEnNoUsUUn
gammi


Haamut




Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini
Poni06
unikeiju
Wandii
Epeti
P123
Marjaporkkana
Muutosta
Mintukas
sutulii
justiina83
Lihapulla
snowangel
syksyinen
Ella-83
kahvilla
Gitta85
helmikuun
Alba
tytöt0400
töppänä
smirgel
Keffeli


Plussaonnea!!


Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!

 
Päivittämässä listaa ja omaa tilaa. Tänään jo tipahdin vähän pilvilinnoistani, kun huomasin tädin ehkä tekevän tuloaan... :( Vielä ei ole kipuja, mutta vessareissulla huomasin jotain vaaleanpunaista. Joten eiköhän tästä pian tiputa taas listan hännille. Huomenna varmaankin tulevat tilaamani testit. Ajattelin joka tapauksessa testata, ellei täti sitten tule ryminällä huomisen aikana.

Tästä kaikesta synkistelystä huolimatta (tai juuri sen takia), tajusin taas, miten ihanaa onkaan, että mulla on jo nuo kaksi rakasta lasta. :heart: :heart:
 
MAANANTAI 19.4.2010

vauvahaaveilija85..................kp 66/32..............................yk 1
Shamandalie..........................kp 62/??...............................yk 1
TaikaWiitta.............................kp 47/27-30.........................yk ??
Neppi.....................................kp 34/28-??..........................yk 1
Orwokki..................................kp 33/35..............................yk 11
Dora2010...............................kp 33/29-??..........................yk 8
Lasihelmi................................kp 31/30...............................yk 16
nahar.....................................kp 30/26-30..........................yk 4
Varpu30.................................kp 30/29-36..........................yk 3
kekkis....................................kp 29/31-38...........................yk 3
Minttis81................................kp 28/28-38...........................yk 7
Mädchen................................kp 27/28.................................yk 6
höperö75...............................kp 26/28.................................yk 22
smesmira...............................kp 26/??..................................yk 1
Miuski00.................................kp 26/28-35............................yk ?
mussu81................................kp 23/29.................................yk 5
Marble....................................kp 23/34.................................yk 2
miisuliisa................................kp 22/33................................ yk 2
Tarkse...................................kp 19/29-32............................yk 5
tääl taas................................kp 17/20-26..............................yk 7
smurffiina84...........................kp 16/30...................................yk 1
Frutti......................................kp 16/27...................................yk 9
PoitsujenÄippä.......................kp 14/27....................................yk 2
commander77.........................kp 4/28...................................yk 2
Sssalla...................................kp 4/19-32...........................yk 12



BansQu..................................kp ??/??.................................yk
Manzu....................................kp ??/??...............................yk
Helinäkeiju10..........................kp??/??........................ .....
ankanpoikanen.......................kp ??/??..............................
satukirjan sankari...................kp ??/32-38.........................yk 1,5v
Black Adder.............................kp ??/??.............................
Laurelias.................................kp ??/??.............................
bambi07..................................kp ??/??.............................yk.1
mwoana..................................kp??/??............................ ....yk





Taustalla:

puupi
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl
äitx2
UuTeEnNoUsUUn
gammi


Haamut





Vuoden 2010 plussat:


Lotskuliini
Poni06
unikeiju
Wandii
Epeti
P123
Marjaporkkana
Muutosta
Mintukas
sutulii
justiina83
Lihapulla
snowangel
syksyinen
Ella-83
kahvilla
Gitta85
helmikuun
Alba
tytöt0400
töppänä
smirgel
Keffeli


Plussaonnea!!



Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!
 
Uusi viikko, uudet kujeet ja meikä edelleen kävelevä ympäristökatastrofi :ashamed:

Mulla ei oikeastaan ole muita kuin paronista kertovia "oireita" kuten juiliminen alaselässä/mahassa ja sellainen kuvottava olo. Ilmapalloa tosiaan leikin myös ja avot mikä tuvotus taas. Eli eipä mitään ihmeellistä tällä rintamalla....vielä...

mussu81: Mä olin tossa jokun aika sitten norossa ja ihme kyllä 5 muuta saivat vain lievänä, jonkin asteinen ripuli käväisi muutamalla ja oli huono olo. Eilen Mun vanhin oksensi sitten autoon, no saipa biologinen isänsä leikkiä kunnon vanhempaa, kun siivosi autoa. Mä tosin hommasin tosta suitsait sille ainetta kaapista. (Niin hän ei pahemmin ole kiinnostunut ollut ikinä isyydestä...)

Varpu30: Mikäs sulla on tilanne??? ++++ ONNEA! Mulla kuopus antoi v.punaista varoitusta varmaan viikon päivät...

MUOKS: Korjaus paronin vierailuaikeisiin, nyt iski paha olo ja maha otti ja meni sekaisin ja se on aina ollut sama kuvio..... :headwall:
 
Arvatkaas, kuka ei malttanut olla testaamatta, kun testit tänään tipahtivat postiluukkuun... Ja PLUSSA sieltä pärähti!!! :heart: Olin pissaamatta 3 tuntia ja silti ihan selvästi nähtävä testiviiva tuli tikkuun. Ei yhtä vahva kuin kontrolliviiva, mutta en sitä haamuksikaan kutsuisi.

Nyt on pää ihan pyörällä. Jos kaikki hyvin menee, meille on tulossa jouluvauva. :heart: :xmas: :heart: Ei tätä vielä todeksi usko. Huomenna testaan uudelleen (ja varmaan kolmena aamuna sen jälkeen, tilasin testejä 5 kpl...).

Varpu30 rv4+0
 
kääkkis
Hei!! Mahtuuko mukaan? Olen ollut monta kuukautta tuolla Vauva haaveissa noin 2011-2012 porukassa ja mietin että miksipä en liittyisi myös teidän porukkaan kuumeilemaan :)

Ennestään on 2 tyttöä: syntyneet 8/06 ja 5/08 ja olen kuumeillut kolmatta viime marraskuun lopulta saakka. Ikää on 27 ( ensi syksynä täytän 28) ja lasten lisäksi meillä on 3 pientä koiraa, marsu ja pari akvaariota.
Ensimmäinen yrityskierto kesti noin 4 kuukautta ( lopetin e-pillerit) ja kiertopäivät vetelivät päälle 100 :ashamed: Kävin lääkärissä antamassa verinäytteet, joista ei löytynyt vikaa ja lääkäri oli sitä mieltä että raskaudun kyllä. Olisi laittanut Terolutit, mutta vuoto tulikin ihan itsekseen vyöhyketerapian avustuksella, eli saatiin yk 2 käyntiin. Kierto oli synnytysten välillä 32-34 ja nyt ei tosiaankaan taas hajua missä mennään, koska kiertopäivä on tänään 34, mutta menkkakipuja on ollut jo 2 viikkoa paitsi ei tunnetta että vuoto alkaisi. Viime torstaina testasin negan. Ajattelin odotella vielä tämän kuun loppuun ja soitan sitten sen Terolut reseptin.

En ymmärrä mikä tässä on nyt niin vaikeaa, kun tytöt ovat molemmat tärpänneet heti ensimmäisestä yrityskierrosta :(

ONNEA VARPU30 :heart: :heart: :heart:
 
Ottaa aivoon ihan urakalla! Minä jolla jo pari omaa lasta ja joka on paapattanut kaikille, että älkää testailko niin aikaisin vaan odottakaa niitä menkkoja tein sitten tänään testin ja negaahan se näytti. Mikä *piip* saa aikuisen naisen sekoamaan näin, että ei voi muutamaa päivää odottaa ja katsoa, että kaartaako se paroni. Ei, kun miettii vaan kamalia ilmavaivoja joita ollut molemmista ja väsymystä ja syöpöttelyä ja kipeitä rintoja ja vatsan turvotusta ja kas, pissii jo tikkuun yhtäkkiä. :headwall: :headwall: :headwall:
 
Miuski00 i like soooo feel you, sis'! :D Tai jtn...

ON: Hillitön kuume ja joku tauti iski. Aamulla juili alavatsaa, mutta ei enää. Ällötys ja rintojen arkuus, mutta en todellakaan elättele toiveita ku olotila on muutenki kamala...
Yrityksen puutetta ei tällä kertaa kuitenkaan ole ollu, mikä on ihan kiva! :D
Mutta sen aikaisemmin tehdyn negan voimin kuitenki mennään.
 

Yhteistyössä