KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT HUHTIKUUSSA

Heipä hei!

Saanko liittyä joukkoonne? Tuossa joulun tienoilla havahduin, että lapsoset ('05 ja '07) ovat ehtineet melko isoiksi ja oma ikäkin alkaa jo kolmosella. Kolme lasta on aina ollut haaveena, tosin isännälle olisi kaksikin riittänyt. Pienen lämmittelyn jälkeen päätimme kuitenkin yhteistuumin, että kolmannen ja näillä näkymin viimeisen lapsen aika on "nyt tai ei koskaan" eli NYT :) .

Minipillereitä olen popsinut, ja nyt odottelen hetkenä minä hyvänsä ensimmäisiä luomumenkkoja. Yhdet jo ehti tulla muutama päivä viimeisen pillerin jälkeen, mitä hämmästelinkin kovasti, kun olin varautunut pitkäänkin odotteluun. Ajattelin tällä kertaa olla hosumatta ja hötkyilemättä, mutta tähän kuumeiluun näköjään hurahtaa joka kerta yhtä pahasti. Kaivelin vanhat lämpökäppyrätkin jo esiin muistin virkistykseksi. Samoin vanha tuttu greippimehu odottelee jääkaapissa. :snotty:

Onnittelut vielä plussanneille!
 
Täällähän oikein satelee plussia. Onnea kaikille tasapuolisesti! :flower: :flower: :flower: Ja tervetuloa uusille kuumeilijoille. Kyllä tähän tosiaan edelleen hurahtaa. ;) Meillä myös on ajatus, että tämä kolmas on sitten myös viimeinen. Niinköhän se kuumeilu sitten kolmannen jälkeen loppuu...? Meillä mies enkä itsekään haluaisi isompaa katrasta, mutta entäs jos joku mielenhäiriö vielä iskee ja haluankin lisää, lisää, lisää... :eek:

Omassa navassa eletään oviksen jälkeistä aikaa: eilen nivusissa oli repäisykipuja ja tissit kihelmöi. Ovis oli 99 prosentin varmuudella viime viikon ke tai to. Pupuiltiin ainoastaan tiistai-iltana ja perjantaiaamuna. Ei siis kumpanakaan mahdollisena ovispäivänä. :/ Höh! Toivottavasti tämä kirto ei sen takia mene penkin alle. Haluaisin jo kovasti plussata. :| On jopa käynyt mielessä, pitäisikö pitää kesä paussia, kun on monenlaista kivaa menoa ja tapahtumaa tulossa. Jos ei ole raskaana kesällä, niin voi olla mukana monenlaisessa sellaisessa, jossa raskaana ei voi olla. Hmmm... Mutta mistäs sitä tietää, kuinka kauan tässä joka tapauksessa joutuu yrittämään.

Eilen tuli katseltua lasten vauvakuvia, se ei ainakaan vähentänyt vauvakuumetta. On ne vauvat vaan niin ihania. :heart: Ja isommatkin tietysti. =)
 
mä taidan uskaltaa harkinnan jälkeen siirtyä tuonne odottajien puolelle... toivottavasti sielä saa pysyäkkin sitten loppuun asti. Tänään tein toisen r.testin ja "raskaana" siihenkin pärähti :)
Täälä kanssa katseltu vauva kuvia ja muisteltu aikaa 5vuotta sitten, esikoinen kun on syntynyt 13.4 klo.5.22 :heart: ja nyt jo niin iso poika.

Tsemppiä ja pikaisia plussia kaikille!! Ja hyvää kesän odotusta myös =)

-keffeli ja möttiäinen 4+3 :heart: -
 
Hei vaan Keffeli, toivottavasti seuraamme jossain vaiheessa perässä :)

Kyllä tosiaan aika juoksee, mullakin lapset 05 ja 07, ja tänä viikonloppuna juhlitaan nuorimmaisen 3 v syntymäpäivää ja ensi kuussa esikoisen 5 v päivää. Meilläkin tämä kolmas on viimeinen, jo senkin takia, että mulla on kaikki lapset syntyneet sektiolla, eikä kohtu luultavasti kestä enää neljättä...Sterilisaatio siis edessä kolmosen sektion yhteydessä. Ja mulla on ollut tähän lastentekoon sellainen ohjenuora, että tavalliseen autoon pitää meidän sakin mahtua ;)

Ollaan varaamassa matkaa Thaimaaseen ensi lokakuulle, ja ajattelin just, että onpa kiva kun saa olla kesäraskausvaatteissa kerrankin. En siis ole ollut kesällä vielä oikein näkyvästi raskaana, eikä tuota tapahdu Suomessa vissiin tälläkään kerralla. Olen aina kadehtinut ison masun bikinikuvia ja kivoja kesämekkoja, jospa nyt pääsisi niistä itsekin nauttimaan.

Kävin tänään kaupungilla, enkä pystynyt vastustamaan itseäni vaan pyörähdin lastentarvikkeella katselemassa vauvatavaraa. Olen myynyt tai lahjoittanut melkein kaiken eteenpäin, eli ostettavaa taas riittää. Pinnasänky ja rattaat ainakin on hankittava. Yhtäänhän en ole asioiden edellä, mutta kiusaus oli niiiiiin suuri, kun se ovi oli vielä valmiiksi auki ja hirveästi tarjousilmoituksia ikkuna täynnä...

Iloista viikkoa kaikille kuumeilijoille :)
 
TIISTAI 13.4.2010

vauvahaaveilija85..................kp 60/32..............................yk 1
Shamandalie..........................kp 56/??...............................yk 1
TaikaWiitta.............................kp 41/27-30.........................yk ??
Neppi.....................................kp 28/28-??..........................yk 1
Orwokki..................................kp 27/35..............................yk 11
Dora2010...............................kp 27/29-??..........................yk 8
Lasihelmi................................kp 25/30...............................yk 16
commander77........................kp 25/28...............................yk 1
nahar.....................................kp 24/26-30..........................yk 4
Varpu30.................................kp 23/29-36..........................yk 3
kekkis....................................kp 23/31-38...........................yk 3
Sssalla...................................kp 23/19-32...........................yk 11
Minttis81................................kp 22/28-38...........................yk 7
Mädchen................................kp 21/28.................................yk 6
höperö75...............................kp 20/28.................................yk 22
smesmira...............................kp 20/??..................................yk 1
mussu81................................kp 17/29.................................yk 5
Marble....................................kp 17/34.................................yk 2
miisuliisa................................kp 16/33................................ yk 2
Tarkse...................................kp 13/29-32............................yk 5
tääl taas................................kp 11/20-26..............................yk 7
smurffiina84...........................kp 10/30...................................yk 1
Frutti......................................kp 10/27...................................yk 9
PoitsujenÄippä.......................kp 8/27....................................yk 2



BansQu..................................kp ??/??.................................yk
Manzu....................................kp ??/??...............................yk
Helinäkeiju10..........................kp??/??........................ .....
ankanpoikanen.......................kp ??/??..............................
satukirjan sankari...................kp ??/32-38.........................yk 1,5v
Black Adder.............................kp ??/??.............................
Laurelias.................................kp ??/??.............................
bambi07..................................kp ??/??.............................yk.1
mwoana..................................kp??/??................................yk





Taustalla:

puupi
Miuskipa
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl
äitx2
UuTeEnNoUsUUn
gammi


Haamut




Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini
Poni06
unikeiju
Wandii
Epeti
P123
Marjaporkkana
Muutosta
Mintukas
sutulii
justiina83
Lihapulla
snowangel
syksyinen
Ella-83
kahvilla
Gitta85
helmikuun
Alba
tytöt0400
töppänä
smirgel
Keffeli


Plussaonnea!!


Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!



 
Tännehän on ropsahdellut plussia, onnea niistä kovasti :heart:

Alamahassa juilii ihmeellsesti... En kuitenkaan uskalla testata vielä. Malttaisimpa odottaa loppuviikkoon, jos ei vuotoa siihen mennessä kuulu, niin sitten testailen...
 
Maltti meni ja testasin aamulla. Negaahan se näytti. Nyt pitää odottaa ainakin perjantaihin, ehkä lauantaihin, ennen kuin testaan uudestaan. Oireet on edelleen, mutta saa nähdä. Ei minua kyllä ihan kamalasti harmita, jos negaa tulee edelleen, eipä tällä asialla nyt niin kiire ole. Ja saa sitten pieni olla pieni vähän pidempään, jos syntyy vasta ensi vuoden puolella - koulun aloitus siirtyy vuodella :) Positiivista ajattelua siis!

Sitä lähinnä mietin, että mistä tämä kuvotus sitten johtuu, jos en olekaan raskaana. Mulla on ollut niskaongelmia, voisikohan se aiheuttaa kuvotuksen tunnetta?

Meillä on ensi viikonloppuna tytön 3 v synttärit ja nyt kun kaupat on menossa ainakin osittain kiinni perjantaina, niin pitänee hommata kaikki jo torstaina. Ärsyttävää, olisi ollut niin paljon paremmin aikaa perjantaina. Minua oikeasti ärsyttää nämä lakkoilut ihan suunnattomasti, en tajua, miksi kaikki haluaa palkankorotuksia, vaikka taloustilanne on mikä on. Ilmeisesti tarvittavaa yhteishenkeä nopeaan taantumasta selviämiseen ei tästä kansasta löydy...
 
Negapahoittelut Nepille ja commander77:lle. :( Mulla odottaisi jo valmiina odotusvaatteita kesää varten, kun olen aikaisemmat säästänyt. Pian täytyisi alkaa tapahtua, että niitä pääsisi käyttämään...huoh!

Sitten seuraa ällöttäviä yksityiskohtia: Huomasin äsken vessassa käydessäni, että pikkuhousuihin oli tullut rusehtavaa vuotoa. Pyyhkiessä paperiin jäi ihan kirkasta verta?!? Mulla on tasan kerran aikaisemmin ollut pientä välivuotoa, mutta siitä on jo vuosia aikaa ja sekin on pupuilun yhteydessä. Ajallisesti vuoto voisi olla kiinnittymisvuotoa, mutta ei mulla kyllä kahdessa edellisessä raskaudessa tuollaista ole ollut. Ei noin selvää veristä vuotoa vain voi olla huomaamatta. Tänään ovat rinnat kihelmöineet ja nivuset särkeneet, mutta se on tuttua jo edellisistä kierroista. Nyt on myös vähän menkkatuntemuksia alavatsalla. Olen ihan ihmeissäni. :eek: Onko teillä muilla ollut koskaan vastaavaa?
 
varpu; MInähän tuolla aikasemmin jo kirjotin aiheesta. Oviksen jälkeen nyt 3 päivää niin mulla tuli ruskeaa vuotoa vähän, ti oli ovis ja pe huomasin vuotoa, la ei mitään ja taas sunnuntaina tippa ja tänään vaaleanpunaistalimaa pyyhittäessä. Samaa minä siis ihmettelen. Mulla ei oo koskaan ollut ees välivuotoa. Myös nyt masu ihan turvoksissa ja alavattaa nippailee mutta ei menkkatuntemuksia. Pe oli menkkajomotusta mutta meni hetkessä ohi. Olen kans ihan pihalla. Ajattelin sitten jospa ois ovisvuotoa, mutta tuskin se jatkuisi vain.. ja välil taas pois :|
 
ärrrh! voisko joku lähettää mulle ne menkat tänne kiitos niin pääsis sit kohta yrittään uudestaan! Ärsyttävää kun menkkakipuilut jatkuu ja muniksia vihloo ja silti ei voi vuotaa. Mä NIIIN pelkään et tää on taas sama homma kun viimeksikin et seuraavat ei tuu ennen kun oon saanu sen terolutkuurin.. Odotan vielä viikon ja sit lähen mankuun itelleni sellaista vaikka voi olla et jos on oikein nihkee lääkäri niin mun pitää odottaa eka se puol vuotta ennenkö ne saa..
 
voihan hiiva tai virtsarakontulehdus!
jotain häikkää tuolla alakerrassa nyt kyllä on kun kirveltää/kutittaa. ei mitään jatkuvaa raapimisen tarvetta mutta kuitenkin.
valkovuotoakin on todella paljon ei kuitenkaan kokkareista vaan vetistä harmahtavaa :ashamed:
aloin vain miettimään virtsarakon tulehduksen mahdollisuutta kun virtsa on niin sameaa ja välillä tuo alamaha jomottelee ja tätä ollut jo viime menkoista asti.




anteeksi ällö avautuminen :/
 
Tänään on vihlonut ja nipistellyt kohtua tosta ihan edestä ja sitten vasemmalta puolelta munasarjaa ihan kovastikin. Oviksesta on nyt n. 4 päivää. Ja tottakai mä oon ihan varma, että se on jotain kiinnittymisjuttuja. Kuopuksesta tunsin selkeän kiinnittymisen ja viime kierrossa oli ihan sama. Menkat tuli viime kierrossa 17 päivää oviksesta ja ehdin testatakin kaksi haamujen haamua, mutta sit menkat tuli oikein kunnon vyöryllä ja kivuilla.
No, rakennellaan tässä nyt sit oikein kunnon odotukset, niin voi 1,5 viikon päästä tulla alas kovaa ja korkealta :headwall:

Kaikista suloisinta on kyllä mies, joka jännittää niin kovasti mukana ja suunnittelee jo IFK-potkuhousujen ostoa :heart:
 
Tää on täällä ihan ihmeissään. Olen ihan varma, että ovis oli reilut pari viikkoa sitten, vaikka meneillään onkin eka pillerien jälkeinen kierto. En voi niin pahasti erehtyä, kun kroppani mielestäni hyvin tunnen. Löytyi yllin kyllin limoja (jotka katkesivat kuin seinään), pieni hipaisukin tisseihin sai tanssimaan ripaskaa eikä tuo aktiivisuuskaan ihan pienimmästä päästä ollut :D . Olin siis tooooodella varma, että tänä viikonloppuna päästäisiin ekaan yrityskiertoon käsiksi, vaan tilanne on just kuin Nepillä - ei kerrassaan mitään tapahdu! Menkkakipuja jo viidettä päivää menossa vaan kun ei holahda niin ei holahda.. Tässä alkaa käydä epäluuloiseksi, vaikkei ole kunnolla yritys alkanutkaan.

Commander, täällä myös yksi sektio (ja yksi alatie) takana. Seuraavan mahdollisen syntytavasta ei siis vielä varmuutta, mutta siitä huolimatta kolmen jälkeen on peli poikki. Sterilisaatio on myös mielessä ainakin siinä tapauksessa, jos sektio olisi edessä.

Marble, mulle kävi viime raskaudessa juuri noin eli olin varma tärpistä kaikkine kiinnittymis- ym. oireineen ja menkatkin oli jo myöhässä, kunnes tuli ennen kokemattoman järkyttävät megamonsuunit. Epäilisin, että kyseessä oli silloin varhainen keskenmeno, mutta todellinen tärppi kävi heti seuraavasta kierrosta täsmälleen samoin oirein sillä erolla, että menkat jäi tulematta B) . Luin myöhemmin jostain, että keskenmenon/varhaisen sellaisen jälkeen tulee helposti raskaaksi. Peukut siis pystyyn, että nyt on tosi kyseessä sullakin!
 
miisuliisa: Kyllähän toi hiivalta vähän kuulostaa, mullakaan vuoto ei aluksi ole kokkareista. Mulla oli hiivatulehdusta ennen tosi usein, ennen kuin vähensin hiilareita/sokereita. Mutta en osaa sanoa. Hiivalääkkeethän on melko turvallisia, eli varmasti voit vielä käyttää. Ja jos laitat heti seuraavana mahdollisena iltana kapselin, niin olet jo parin päivän sisällä kunnossa ovista varten :)

BansQu: Mulle ainakin sterilisaatio on itsestäänselvyys. Olen kuullut, että sen joutuu todella hyvin lääkäreille perustelemaan + miehen pitää antaa siihen lupa, mutta luulen, että kolmen sektion jälkeen tuskin hirveästi vastustelevat...

Marble: Olen kyllä sulle vähän kateellinen. Meillä mies vaan laskee rahoja, että miten selvitään äitiyslomasta ja hoitovapaasta. Hyvähän sekin tietysti on, mutta voi että kun hänkin miettisi Kalpa-potkareita ennemmin...Suloista tosiaan tuo miehesi toiminta :)

Mulla vaan äklötys pahenee, tänään meinasi Pilateksessa lentää laatta pariinkin otteeseen. Piti lopettaa liikkeet kesken ja hengitellä vähän aikaa. Jos menkat alkaa tällä viikolla, niin pitää vissiin käydä taas fysioterapiassa testaamassa, auttaisiko niskan manipulointi pahoinvointiin. On kyllä niiiiin hämäävästi samanlaista kuin raskaana ollessa, että en tässä kuumeillessa ollenkaan osannut ajatella, että se voisi olla muuta :whistle: Toisaalta tässä on ollut se hyvä puoli, että ruoka ei ole oikein maistunut. Eipähän ole paino päässyt nousemaan :)
 
KESKIVIIKKO 14.4.2010

vauvahaaveilija85..................kp 61/32..............................yk 1
Shamandalie..........................kp 57/??...............................yk 1
TaikaWiitta.............................kp 42/27-30.........................yk ??
Neppi.....................................kp 29/28-??..........................yk 1
Orwokki..................................kp 28/35..............................yk 11
Dora2010...............................kp 28/29-??..........................yk 8
Lasihelmi................................kp 26/30...............................yk 16
commander77........................kp 26/28...............................yk 1
nahar.....................................kp 25/26-30..........................yk 4
Varpu30.................................kp 24/29-36..........................yk 3
kekkis....................................kp 24/31-38...........................yk 3
Sssalla...................................kp 24/19-32...........................yk 11
Minttis81................................kp 23/28-38...........................yk 7
Mädchen................................kp 22/28.................................yk 6
höperö75...............................kp 21/28.................................yk 22
smesmira...............................kp 21/??..................................yk 1
mussu81................................kp 18/29.................................yk 5
Marble....................................kp 18/34.................................yk 2
miisuliisa................................kp 17/33................................ yk 2
Tarkse...................................kp 14/29-32............................yk 5
tääl taas................................kp 12/20-26..............................yk 7
smurffiina84...........................kp 11/30...................................yk 1
Frutti......................................kp 11/27...................................yk 9
PoitsujenÄippä.......................kp 9/27....................................yk 2



BansQu..................................kp ??/??.................................yk
Manzu....................................kp ??/??...............................yk
Helinäkeiju10..........................kp??/??........................ .....
ankanpoikanen.......................kp ??/??..............................
satukirjan sankari...................kp ??/32-38.........................yk 1,5v
Black Adder.............................kp ??/??.............................
Laurelias.................................kp ??/??.............................
bambi07..................................kp ??/??.............................yk.1
mwoana..................................kp??/??................................yk





Taustalla:

puupi
Miuskipa
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl
äitx2
UuTeEnNoUsUUn
gammi


Haamut




Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini
Poni06
unikeiju
Wandii
Epeti
P123
Marjaporkkana
Muutosta
Mintukas
sutulii
justiina83
Lihapulla
snowangel
syksyinen
Ella-83
kahvilla
Gitta85
helmikuun
Alba
tytöt0400
töppänä
smirgel
Keffeli


Plussaonnea!!


Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!


 
Täällä eiliset vihlonnat ja nippailut on tipotiessään. Voi vitsi, kun se oliskin ollut kinnittyminen... :)
Commander77: Mulle ei ole tullut mieleenkään aikaisemmin, että tää äklötys vois myös johtua niskasta. Hyvä kun mainitsit asiasta :) Toivottavasti sulla on vaan ihan jotain muuta, kun niskästa johtuvaa!!!!
Mulla on ollut nyt taas ihan hirvee kuvotus jo monta viikkoa ja pahenee vaan koko ajan. Onneksi on perjantaiksi hieroja varattuna. Oon korjannut kokeita viimeiset pari viikkoa, niin niskat jämähtää ihan samantien...
Vähän kyllä kauhulla odotan tulevaa raskautumista, kun tää etova olo on ollut jo kohta pari vuotta jokapäiväinen riesa ylilöysän vatsaportin (vai mikä se nyt on...) takia. Kun nyt jo on paha olo ja kuvottaa jatkuvasti enemmän tai vähemmän, niin mitä se sitten on, kun on raskaana :/

Tilasin netistä raskaustestejä, sieltä Mammaksi-sivuilta. Saa nähdä kauanko malttaa olla testaamatta, kun ne testit tulee. Onko muilla kokemuksia niistä testeistä? Ostin niitä herkempiä.

Marble kp 18/(2:cool:34
 
Täällä samoin eiliset jomotukset ohi. Verta ei tuon eilisen yhden kerran jälkeen ole tullut, tänä aamuna tuli vähän ruskeaa vuotoa. Ja nyt ei mitään. Tänään on viikko oletetusta oviksesta, viikon päästä on jo varmaan selvinnyt, miten tässä kierrossa kävi. Eiliset oireet saivat taas toiveet korkealle, varsinainen piinaviikko siis tulossa. :/

Mua on myös mietittyänyt raskautumisen mukanaan tuoma kuvotus. Mitenkä sitten jaksaa kaiket päivät touhuta noiden kahden lapsen kanssa...? Onneksi en ole yleensä ollut kovin pahoinvoiva - esikoisesta en oksentanut kertaakaan ja toisesta kerran. Väsymystä on ollut sitäkin enemmän. Mutta jos tässä pian tärppää, nyt on sentään valoinen vuodenaika ja jaksaa paremmin. :)
 
Marble: juttelin eilen fysioterapeuttini kanssa ja hän sanoi, että hyvinkin voi aaltoileva kuvotus johtua näistä niskaongelmista. Pitää nyt vaan odottaa, alkaako menkat vai ei. Tosin nämä mun tissitkin on kyllä tosi turpeat ja välillä kipeet. Tänään ravasin koko ajan vessassa, kun oli ihan sellainen olo, että menkat alkaa, vaikka niiden pitäisi alkaa vasta perjantaina. Tosi kovat kivut oli iltapäivällä vasemmalla alavatsalla, ei ole moista ollut aiemmin.

Varpu30: Kai sitä vaan jaksaa kaiken väsymyksen ja pahoinvoinnin, kun tietää mikä se ihana lopputulos sitten on :)
 
TORSTAI 15.4.2010

vauvahaaveilija85..................kp 62/32..............................yk 1
Shamandalie..........................kp 58/??...............................yk 1
TaikaWiitta.............................kp 43/27-30.........................yk ??
Neppi.....................................kp 30/28-??..........................yk 1
Orwokki..................................kp 29/35..............................yk 11
Dora2010...............................kp 29/29-??..........................yk 8
Lasihelmi................................kp 27/30...............................yk 16
commander77........................kp 27/28...............................yk 1
nahar.....................................kp 26/26-30..........................yk 4
Varpu30.................................kp 25/29-36..........................yk 3
kekkis....................................kp 25/31-38...........................yk 3
Sssalla...................................kp 25/19-32...........................yk 11
Minttis81................................kp 24/28-38...........................yk 7
Mädchen................................kp 23/28.................................yk 6
höperö75...............................kp 22/28.................................yk 22
smesmira...............................kp 22/??..................................yk 1
mussu81................................kp 19/29.................................yk 5
Marble....................................kp 19/34.................................yk 2
miisuliisa................................kp 18/33................................ yk 2
Tarkse...................................kp 15/29-32............................yk 5
tääl taas................................kp 13/20-26..............................yk 7
smurffiina84...........................kp 12/30...................................yk 1
Frutti......................................kp 12/27...................................yk 9
PoitsujenÄippä.......................kp 10/27....................................yk 2



BansQu..................................kp ??/??.................................yk
Manzu....................................kp ??/??...............................yk
Helinäkeiju10..........................kp??/??........................ .....
ankanpoikanen.......................kp ??/??..............................
satukirjan sankari...................kp ??/32-38.........................yk 1,5v
Black Adder.............................kp ??/??.............................
Laurelias.................................kp ??/??.............................
bambi07..................................kp ??/??.............................yk.1
mwoana..................................kp??/??................................yk





Taustalla:

puupi
Miuskipa
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl
äitx2
UuTeEnNoUsUUn
gammi


Haamut




Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini
Poni06
unikeiju
Wandii
Epeti
P123
Marjaporkkana
Muutosta
Mintukas
sutulii
justiina83
Lihapulla
snowangel
syksyinen
Ella-83
kahvilla
Gitta85
helmikuun
Alba
tytöt0400
töppänä
smirgel
Keffeli


Plussaonnea!!


Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!



 
mulla on nyt alavattas kokoajan ihan turvonnut pallo ja nipistelee niinko menkat ois tulossa mutta ei kumminkaan, semmonen omituinen särky ja alaselkä samaten. Alan jo pelkään jotain tulehdusta.. toivottavasti ei ole :( Mulla on myös ollut huonoo oloa, välil tulee ja menee mut itekkin epäilen niskaa kyllä syyksi kun mulla jo aikaisemmin ollut noita pahanolon aaltoja.. hoh nyt vaan niitä menkkoja oottelemaan tulee ne kuitenkin mutta toivottavasti sentään ajallaan kun on ollut noita ihme tuhrujakin... :x
 
Kyllä aika kuluu niiiiiiiiin h-i-t-a-a-s-t-i!!! Täälläkin on tänään taas vaihteeksi nipistellyt alamahaa ja vihlonut välillä nivusiin. On se kyllä kumma, että näistä saa yrityksen aikana varmoja raskauden merkkejä, kun muuten niitä ei edes huomaisi ollenkaan... :p
Tänään tuli Kiinasta tilaamani hääpuku. Meidät vihittiin jo 1,5kk sitten, mutta kesäkuun alussa sitten siunataan avioliittoon ja juhlitaan. Ja puku oli niin ihana :heart: Ja mikä parasta: Sinne mahtuis kyllä tuolloin rv11 oleva salamatkustajakin ;) Puku on sellainen korsettimallinen, niin olisi varaa säädellä masun mukaan. Koska jos vanhat merkit paikkansa pitää, niin olen jysähtänyt tuolloin jo kunnolla paksuksi. Viimeksi multa kysyttiin rv18, että onko vielä pitkän aikaa jäljellä :LOL:

Edelleen plussaonnea kaikille! Toivottavasti kohta niitä alkaa satelemaan taas ihan urakalla, kun monella on jo h-hetket menossa =)
 

Yhteistyössä