Liitynpä minäkin mukaan tähän ketjuun
Kolmas lapsukainen (mulle siis kolmas, miehelle eka) olis toiveissa. Perheessä on entuudestaan pojat 6v ja 4,5v.
Kierukka lähti helmikuussa, ei tarinut poistella, putos ihan omia aikojaan :/ Ja nyt yksi kierto ollut sen jälkeen. Ajateltiin, et vauva saa tulla, kun on tullakseen, mutta täällä mä pyörin joka päivä ja tiedän tasan, millon on ovis ja mikä ois hyvä tärppipäivä jne. Et se siitä stressittömästä yrityksestä
Nyt on menossa kp 15/34 ja ovis oli eilen. Mä odotin taas monen päivän oviskipuiluja ja limoja, mutta nyt ne kestikin vaan kaksi päivää. Tänään aamulla oli kivut ja limat loppuneet kuin seinään. Muistaakseni torstaina sekstailtiin viimeksi. Saa nähdä nyt, et onko ees mahdollisuuksia tärppiin...
Onko teillä muilla oviksen aikaan tosi kovat kivut etenkin kohdunsuulla? Mulla on ekan synnytyksen jälkeen ollut aina niin. Ei tulis kyllä mieleenkään harrastaa seksiä just oviksen aikaan, kun pelkkä tuolille istahtaminen sattuu kohtuun ihan sairaasti, saati sit jos sinne ihan osuis jotain... Että yritä tässä nyt sitten tulla raskaaksi... :/ Mut positiivista on ainakin, että ovis ei todellakaan mene huomaamatta ohi
Paljon onnea plussanneille ja tsemppiä muille!!!!!