KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT HUHTIKUUSSA

Täällä edellee, ei punaista ei mitään. Ihan niinku Marble tuossa totesikin et on se jännä miten ihan kaikesta sitä saa kuviteltua raskausoireita mitkä ihan normaalisti sivuttaisi tai ei edes kiinnittäisi huomiota :D
 
TORSTAI 15.4.2010

vauvahaaveilija85..................kp 62/32..............................yk 1
Shamandalie..........................kp 58/??...............................yk 1
TaikaWiitta.............................kp 43/27-30.........................yk ??
Neppi.....................................kp 30/28-??..........................yk 1
Orwokki..................................kp 29/35..............................yk 11
Dora2010...............................kp 29/29-??..........................yk 8
Lasihelmi................................kp 27/30...............................yk 16
commander77........................kp 27/28...............................yk 1
nahar.....................................kp 26/26-30..........................yk 4
Varpu30.................................kp 25/29-36..........................yk 3
kekkis....................................kp 25/31-38...........................yk 3
Sssalla...................................kp 25/19-32...........................yk 11
Minttis81................................kp 24/28-38...........................yk 7
Mädchen................................kp 23/28.................................yk 6
höperö75...............................kp 22/28.................................yk 22
smesmira...............................kp 22/??..................................yk 1
Miuski00.................................kp 22/28-35............................yk ?
mussu81................................kp 19/29.................................yk 5
Marble....................................kp 19/34.................................yk 2
miisuliisa................................kp 18/33................................ yk 2
Tarkse...................................kp 15/29-32............................yk 5
tääl taas................................kp 13/20-26..............................yk 7
smurffiina84...........................kp 12/30...................................yk 1
Frutti......................................kp 12/27...................................yk 9
PoitsujenÄippä.......................kp 10/27....................................yk 2




BansQu..................................kp ??/??.................................yk
Manzu....................................kp ??/??...............................yk
Helinäkeiju10..........................kp??/??........................ .....
ankanpoikanen.......................kp ??/??..............................
satukirjan sankari...................kp ??/32-38.........................yk 1,5v
Black Adder.............................kp ??/??.............................
Laurelias.................................kp ??/??.............................
bambi07..................................kp ??/??.............................yk.1
mwoana..................................kp??/??................................yk





Taustalla:

puupi
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl
äitx2
UuTeEnNoUsUUn
gammi


Haamut




Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini
Poni06
unikeiju
Wandii
Epeti
P123
Marjaporkkana
Muutosta
Mintukas
sutulii
justiina83
Lihapulla
snowangel
syksyinen
Ella-83
kahvilla
Gitta85
helmikuun
Alba
tytöt0400
töppänä
smirgel
Keffeli


Plussaonnea!!


Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!




 
Voi nenä mikä aamu! Täti tuli sitten kellontarkasti käymään, joten kp1 ja uutta yrityskuukautta kehiin. Poika alkoi oksentaa ja mulla myös paha olo, eli tosi kiva viikonloppu varmaan tulossa. Mies menee vielä lauantaina yöksi töihin, eli yksin pitää selvitä kaikista mahdollisista oksentajista. Lisäksi jouduin perumaan tytön 3 v synttärit pojan oksentelun takia ja tyttö on tietysti aivan lohduton. Kaappi täynnä herkkuja, jotka kohta pilalla... Teetetty kakkukuva odottaa noutoa leipomosta, mutta pilallehan sekin varmaan menee... Voi p.... Ei ole mun päivä, ei todellakaan!
 
PERJANTAI 16.4.2010

vauvahaaveilija85..................kp 63/32..............................yk 1
Shamandalie..........................kp 59/??...............................yk 1
TaikaWiitta.............................kp 44/27-30.........................yk ??
Neppi.....................................kp 31/28-??..........................yk 1
Orwokki..................................kp 30/35..............................yk 11
Dora2010...............................kp 30/29-??..........................yk 8
Lasihelmi................................kp 28/30...............................yk 16
nahar.....................................kp 27/26-30..........................yk 4
Varpu30.................................kp 26/29-36..........................yk 3
kekkis....................................kp 26/31-38...........................yk 3
Sssalla...................................kp 26/19-32...........................yk 11
Minttis81................................kp 25/28-38...........................yk 7
Mädchen................................kp 24/28.................................yk 6
höperö75...............................kp 23/28.................................yk 22
smesmira...............................kp 23/??..................................yk 1
Miuski00.................................kp 23/28-35............................yk ?
mussu81................................kp 20/29.................................yk 5
Marble....................................kp 20/34.................................yk 2
miisuliisa................................kp 19/33................................ yk 2
Tarkse...................................kp 16/29-32............................yk 5
tääl taas................................kp 14/20-26..............................yk 7
smurffiina84...........................kp 13/30...................................yk 1
Frutti......................................kp 13/27...................................yk 9
PoitsujenÄippä.......................kp 11/27....................................yk 2
commander77.........................kp 1/28...................................yk 2



BansQu..................................kp ??/??.................................yk
Manzu....................................kp ??/??...............................yk
Helinäkeiju10..........................kp??/??........................ .....
ankanpoikanen.......................kp ??/??..............................
satukirjan sankari...................kp ??/32-38.........................yk 1,5v
Black Adder.............................kp ??/??.............................
Laurelias.................................kp ??/??.............................
bambi07..................................kp ??/??.............................yk.1
mwoana..................................kp??/??................................yk





Taustalla:

puupi
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl
äitx2
UuTeEnNoUsUUn
gammi


Haamut




Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini
Poni06
unikeiju
Wandii
Epeti
P123
Marjaporkkana
Muutosta
Mintukas
sutulii
justiina83
Lihapulla
snowangel
syksyinen
Ella-83
kahvilla
Gitta85
helmikuun
Alba
tytöt0400
töppänä
smirgel
Keffeli


Plussaonnea!!


Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!


 
Ja mitäs tänään.... Lähden reissuun toiseksi nuorimman kanssa :) Isi jää murkkujen ja nuorimmaisen kanssa kotio ja mä pääsen Itä-Helsinkiin "rentoutumaan" (lue: siivoamaan Iso-Mummin vaatehuoneen :LOL: )

Olo: Ei kummoisia, alamahaa ja selkää juilii...
 
Täytyy liittyä ihmettelijöiden seuraan: Eilen illalla huomasin minäkin outoa verensekaista limaa :ashamed: Sen enempiä ei tullut, eikä ikinä ennen ole moista ollut. Ihan hiukan alkoi mielessä kutkuttaa, jospa nyt... :saint: Oviksesta olisi semmoiset reilun viikon päivät... Nyt alkoi todellinen piinaviikko!!! |O Mä olin jo alkanut tuudittaa itseäni ajatukseen, ettei sillä vauvalla olekaan kiire, tulee jos tulee. Ja ajattelin myös ottaa etäisyyttä tähän palstailuun... Nyt mä vaan aloin ihan liikaa toivomaan :ashamed: :headwall: Puuh ja huh.
 
Miuski: Noinhan se on :whistle: :D
Mä nyt kattelin uudelleen noita mun kiertopäiviä ja pelkään, että taitaa kuitenkin olla täti, joka hiukan varoittelee tulostaan... |O aargh, ei pysty nyt olemaan tyyni! Pitäisköhän tehä joku herkkä testi, jos ei menkat huomiseen mennessä ala... Oireista en voi nyt päätellä mitään, selkää juilii kyllä. Mä luulen, että nega vois saada mut rauhoittumaan.
 
Hello, Miuski!!!! :D

Ensimmäisen kerran elämässäni rinnat kosketusarat! Kierto alkaa oleen pian lopuillaan, eli en nyt mitenkään ajatellut mitän sen kummempia, kunnes sit illalla aloin miettimään kun ollut 2-3 päivää ihan julmettu väsy! Mutta senkin laittanut pyöräilyn aloituksen piikkiin...
Normaalia limaisempi kausi myös, mutta en mä niitä osaa tulkita.

Seuraavaksi löysinki itseni vessasta testaamasta ja negaahan se tietty näytti! Hitsin pönttö kun oon niin helppo tekemään testejä... DÄÄM! :headwall:
 
Voihan peeveli!

Millä mä peittelen tätä alavatsan pallomaista turvotusta (jota ilmenee ennen menkkoja sekä alkuraskaudessa joten siitä ei voi päätellä mitään) ettei Iso-Mummi alkaisi epäilemään mitään?! Vinkkejä otetaan vastaan, mutta pikaisesti, koska lähdetään tuota pikaa kohti pk-seutua.
 
Mulla testi on edelleen kaupassa. Onneks meidän kylän Prisma on tänään kiinni :kieh:
Apteekkiin en marssi ennen kuin on oikeasti testattava. Viikon päästä olen varmasti viisaampi asian suhteen, meikäläisen kroppa toimii nykyään melkein kellon tarkasti. Tai ainakin päivälleen, tuleva keskiviikko ois kp 1.

Miuski:
mahanpiilotusta voi leikkiä pitkillä paidoilla/tunikoilla, tosin juuri ne saattavat myöskin herättää kyselyä :p
 
Tervetuloa Miuski! Olen tullut tähän joukkoon vasta tammi-helmikuussa 2010, joten olet minulle uusi "tuttavuus". =) Tuo punainen paroni on myös hyvä. Täti on varmaankin matkittu englanninkielisiltä palstoilta, joissa yleisesti viitataan kuukautisiin lyhenteellä AF (aunt flow).

Tätipahoittelut commander77. Kuulostaa rankalta. Kyllä sinä siitä selviät! :flower:

Negapahoittelut Orwokki. Et kai ollut liian aikaisin liikkeellä, kun jo testasit?

Mäkin huomasin tiistaina tuollaista vuotoa, jota säkin Mädchen olit huomannut. Pupuiltu ollaan viimeksi viikko sitten... :ashamed: Eli ei kai kirkasta verta voi noin vain tulla monta päivää sen jälkeen...? Mulla tuli parina päivänä sen jälkeen vähän ruskeaa vuotoa, kipuja oli ainoastaan heti tuon verivuodon jälkeen. Tiistai oli dpo 5 tai 6, joten ajallisesti sopisi kiinnittymiseen. Arvaas vaan, onko toiveet korkealla? Ja korkealta sitten tiputaankin taas. :(

Alavatsalla on ohimeneviä pitoksia ja rinnat vähän arat. Tuttu PMS-oire on vaivannut eilisestä asti, eli pinna tosi kireällä. Oikein harmittaa, kun on tullut huudettua esikoiselle. :(

Anyway, hauskaa viikonloppua kaikille!!! =)
 
tänään tikutin 2 selkeää viivaa tuolla ovistestillä eli nyt vain peitto heilumaan iltasella ja huomenna aamusellakin ehkä vielä :whistle: sit vaan taas odottelua ja oireiden kuvittelua tiedossa seuraavat 14 päivää :LOL:
mies raukka saa taas kuunnella kun mulla on sitä ja tätä ja vähän ehkä tuoltakin nipistää ja varmasti tärppää..se oli jo viime kuussa aika kypsä mun mielikuvitukseen :ashamed:

pahoittelut commander77 täidin saapumisesta :hug:

Orwokki vielähän se voi plussan näyttää se testi jos testailit liian aikaisin! toivotaan niin että plussa sieltä tulee..
 
Sanokaas, olenko luulosairas vai muuten vaan sekaisin?? Kp 32 menossa, normikierrosta ei tietoa, koska tämä on ensimmäinen pilleritön eikä siis vielä yrityskierto lainkaan. Aiemmin ilman pillereitä kierto on ollut aika tasainen 28. Tilanne se, että olen 98 %:n varma, että ovis oli kp 13. Bongasin kaikki klassiset oireet: kananmunalimat, aivan sairaat tissikivut, masun vihlonnat ja menkkajomotukset. Himotkin oli huipussaan.. ;) Sitten tuli selkeä kuiva kausi, kun taas hiljalleen alkoi oletettujen menkkojen lähestyessä menkkamaiset kivut, jotka ovat jatkuneet yli viikon -välillä kovempina, välillä hiukan laimeampina. Tätiä ei vaan näy eikä kuulu.

Siis voiko tulla noin selvät ovulaatiokivut ilman ovulaatiota?? Tiedän kyllä, että vasta pillerit lopettaneena kierto voi olla mitä vain, mutta pikku hiljaa hiipii mieleen ajatus siitäkin, olisiko kumi kuitenkin pettänyt tai mites niitten touhutippojen laita taas olikaan..? Myönnän, ettei maailman tarkimpina olla koko kiertoa oltu, mutta kumi oli kyllä tärppipäivinä käytössä, koska halusin yhden kierron testailla/tasata kropan toimintaa. Melkoisen ymmällään täällä ollaan, kun ei pääse edes kunnolla yrittämään!

Melkeinpä siis kateellinen olen sulle Commander, on sentään täsmällinen kierto, vaikka ei se tietty tossa tilanteessa kauheasti lohduta. Uutta putkeen vaan, toivottavasti huominen on vähän parempi päivä! Tsemppiä myös muille!
 
BansQu: Kannattaa odottaa parikin kiertoa, että saa kierron pituuden selville. Mulla aikanaan imetyksen jälkeen ensimmäinen kierto oli n. 1kk ja seuraava 38 pv, vasta sitten säännöllistyi 28:an. Toki se tärppi on voinut käydä jo ;)
 

Yhteistyössä