KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT HUHTIKUUSSA

BansQu: Mulla oli kuopuksesta mystinen todella paha hiivatulehdus joka paisutti alakerran niin, että ei olis tarvinnut koettaa edes minikokoista tamponia tunkea. En tosin tajunnut sen olevan raskausoire vaan olin menossa gynelle ja tein niiden vaatiman r-testin joka kertoikin sitten pojan aikeista tulla meitin elämää rikastuttamaan :) eli *peukutusta* :)
 
Voi että, tämä ketju on kyllä parempi kun mikään jännittävä elokuva :LOL: Ihanaa lukea teidän juttuja ja jännittää kaikkien puolesta, ihan huippua!

Tsemppiä kääkkikselle ja muille epätoivoon vaipuville; koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu, joten älkää nyt hyvät naiset heittäkö kirvestä kaivoon!

Kiitos kaikille työhaastatteluun tsempanneille, haastattelu meni sairaan hyvin ja nyt jää yhdestä näytetyöstä kiinni saanko paikan vai ei. Mulla on viikonloppu aikaa näyttää osaamiseni, maanantaina pitää työ palauttaa. Hui, melkein yhtä jännää kuin raskaustestien teko, mutta ei ehkä ihan ;)

Me ollaan kahdestaan kotona, pupuiltu on ja ihanaa on muutenkin ollut. Lapset mummolassa, äitin hermot huokaa... Ja huomenna töihin vasta puoli kahteentoista, eli aamulla saa nukkua pitkään! Kukaan ei tule herättämään kuudelta :)
 
Huomenta siskot!

Mä kans olen suorastaan jo koukkuun jäänyt tähän meidän ketjuun :D Illalla viimitteeksi oli sitten pakko ihan "vähän vain lukaista" onko uutta milläkin rintamalla :LOL:

Ja sitten omahyväisesti ).( Yönkään aikana ei mitään ilmestynyt siteeseen....aamulla punaista pyyhkiessä, juu hyi yök mä ihan oikeasti tarkastin asian, pientä kipuilua havaittavissa. Nukuin levottomasti, heräsin kukonlaulun aikaan ihan pirteenä ja nyt siemailen kupposta kuumaa joka ei tosin maistu hyvältä, mutta so what jos se piristää, kun kohta tulee kaverin lapset hoitoon.

Jos sitä yrittäis hilautua pois koneelta kohta.... hmm, muut nukkuu joten kivaa, kun tänne tulee 2 energistä tyttöä....
 
Kyllä se viiva on tummempi ja selkeämpi tänään. Tai no nyt se on ekan kerran viiva, jossa on selkeästi väriä ja näkyy selkeästi, mutta silti se on toooooosi haalea.
Eka siihen testiin ei tullut mitään ja melkein jo hajosin totaalisesti, mutta parin minuutin päästä se siihen sitten ilmestyi :heart:
Koskakohan sitä uskaltais uskoa... Huomena on kyl pakko tehdä varmistustesti vielä! :)
 
PERJANTAI 23.4.2010


vauvahaaveilija85..................kp 70/32..............................yk 1
Shamandalie..........................kp 66/??...............................yk 1
TaikaWiitta.............................kp 51/27-30.........................yk ??

BansQu..................................kp 39/??...............................yk 0
Neppi.....................................kp 38/28-??..........................yk 1
Kääkkis...................................kp 38/??...............................yk 2
Orwokki..................................kp 37/35..............................yk 11
Dora2010...............................kp 37/29-??..........................yk 8
Lasihelmi................................kp 35/30...............................yk 16
nahar.....................................kp 34/26-30..........................yk 4
kekkis....................................kp 33/31-38...........................yk 3
Pompula32.............................kp 33/29................................yk 4

Minttis81................................kp 32/28-38...........................yk 7
smesmira...............................kp 30/??..................................yk 1
mussu81................................kp 27/29.................................yk 5
Marble....................................kp 27/34.................................yk 2
miisuliisa................................kp 26/33................................ yk 2
Tarkse...................................kp 23/29-32............................yk 5

tääl taas................................kp 21/20-26..............................yk 7
smurffiina84...........................kp 20/30...................................yk 1
Frutti......................................kp 20/27...................................yk 9
PoitsujenÄippä.......................kp 18/27....................................yk 2

commander77.........................kp 8/28...................................yk 2
Sssalla...................................kp 8/19-32...........................yk 12
höperö75...............................kp 2/28.................................yk 23
Miuski00.................................kp 1/28-35............................yk ?
Mädchen................................kp 1/28-30..............................yk 7


Manzu....................................kp ??/??...............................yk
Helinäkeiju10..........................kp??/??........................ .....
ankanpoikanen.......................kp ??/??..............................
satukirjan sankari...................kp ??/32-38.........................yk 1,5v
Black Adder.............................kp ??/??.............................
Laurelias.................................kp ??/??.............................
bambi07..................................kp ??/??.............................yk.1
mwoana..................................kp??/??............................ ....yk




Taustalla:

puupi
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl
äitx2
UuTeEnNoUsUUn
gammi




Haamut

Marble





Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini
Poni06
unikeiju
Wandii
Epeti
P123
Marjaporkkana
Muutosta
Mintukas
sutulii
justiina83
Lihapulla
snowangel
syksyinen
Ella-83
kahvilla
Gitta85
helmikuun
Alba
tytöt0400
töppänä
smirgel
Keffeli
Varpu30




Plussaonnea!!




Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!


 
Mädchen: :hug: Jos yhtään lohduttaa niin nyt näyttäis paroni tekevän täsmäiskun tänne eli taidan oikeastaan vaihdatuttaa itselleni myös kp:n ykköseksi, kun ei eilistä voi vuodoksi kutsua. Haluatko sä vaihtaa mulle sen niin ei tule kahta listaa allekkain?
 
Hei, täällähän on ollut vipinää! Minä olen pysytellyt vähän sivummalla ja ootellut niitä menkkoja niinku kuuta nousevaa mutta ei niin ei. Ens viikolla saan terolut-kuurin ja katotaan sit eteenpäin. Minut voi siirtää taustalle jos joku jaksaisi olla niin kiltti. Olen nyt asennoitunut siihen että meillä tärppää vasta syksyllä niinkuin aina ennenkin, mun keho ei vaan haluu olla raskaana kesällä ;)
 
Neppi: Ihan uteliaisuudesta kyselisin, että mitä teillä on taustalla? pco? Laita vaikka yksäriä jos haluat vastailla, mutta ei tartte tällaisen uteliaan untamon kyselyistä välittää ;)

Kuinkas moni "kiduttaa" itseään käväisemällä tuolla odotus-puolella? Mä olen huomannut, että kerran pari päivässä tulee katseltua mitä myöhäisten ketjujen ihmisille kuuluu.
 
Mädchen :hug: Kohti uutta ja kevättä rinnoissa :flower: Samoiten myös muille kenel täti vierailee! Eipä siskot luovuteta.
MArble;kyllä se taitaa olla toukka masukissa :heart: Jännäää:)

Itsellä ei oo viel alkanut kk, mut migreenikohtaus tuli joka yleensä enteilee sitten menkkoja, plääh saas nähä, hyväs lykys on sit vaan *myöhäs* joku 2 viikkoo, niin voi hyvin käydä ku ajattelee kokoajan ja ressaa..
 
Voi Miuski ja Mädchen, harmillinen takaisku molemmille. Otan osaa!
Marble: Lupaavalta näyttää, kerrohan heti kun olet tehnyt seuraavan testin :)

Näittekö jo nuo uuden äitiyspakkauksen kuvat? Aika ihana minusta, toivottavasti tässä raskautuisi niin, että sen saisi :) Jotkut näytti olevan sitä mieltä, että se on poikamainen, mutta minusta se on ihan suht neutraali. Eihän sinne mitään vaaleanpunaisia tyttö-söpöilyjä voi tietenkään laittaa ja niitähän saa sitten kaupasta jos tyttö sattuu tulemaan.
 
JEPUJE :headwall: Mä olen aivan :eek: tän kropan toiminnan kanssa nyt. Ei ole sitten aamun tullut yhtään mitään taas. Aamulla tuli suht reippaasti eli ihan tuntui hulahdus, mutta sitten ei taas mitään. Just miehen kanssa juttelin, että tulis nyt kunnolla jos on tullakseen ettei pää pieni ala miettimään mitään ylimääräisiä. Mulla on ollut hauskaa lasten kanssa ja näytin sitten miehellekin miten 4 ipanaa saatiin siivoamaan pikavauhdilla täydellisesti räjäytetty huone, että sinne mahtuu 2 leikkijää lisää :)
 
no niiiiin alkohan se perus v***tutus mikä aina alkaa noin viikko ennen menkkoja :headwall: ärsyttää kun kaikki asiat vaan ärsyttää ja hermo on niin kireellä et tekis miel huutaa jokaiselle joka vastaan tulee!!
odotan vaan että kello menis etiäppäin ja pääsis nukkumaan!!
 
smesmira: Eikai niissä oo viivanpaikkoja... Huomena uutta kehiin! Tsemppiä :)

miisuliisa: Toi on niin tuttua. Tosin mulla on sitä liikkeellä joskus ihan ilman menkkojakin :/

Huomena siis uus testi kehiin... Pelottaa vaan, että se viiva ei siitä vahvistu tai että se on hävinnyt kokonaan. Tosin tää nyt on jo varmaan 7:s viivallinen testi, jos roskishaamut ja muut lasketaan mukaan...

Repii ja vihloo ja jomottaa mahaa... Huoh.

 
semesmira ja marble: laittakaa kuvia niistä teidän testeistä :D mä oon outo mutta musta on kiva katella noita testejä. oon monta kertaa kahlannu tuon plussakuvia ketjunkin läpi ja samoin sen missä epäselvistä testeistä kuvia..
voi kun teillä nyt plussat alkas tummenemaan!!

itellä jo kauhea himo päästä testaileen..se on niin jännää :LOL: huvinsa kullakin :LOL:


ON: mä edelleen vain ihmettelen ja pohdin sitä miksi mun rinnat ei ole kipeet! ärsyttää kun kierrossa on jotakin eriä mitä edellisessä niin heti sitä alkaa tulkitseen ja kuvitteleen vaikka mitä :headwall: vähän väliä täytyy kokeilla rintoja josko ne ois jo kipeet mutta EI ei vain ole. Vaikkakin eikös ne just kipeet pitäs ollakkin jos raskaus olis alkanut.



Lahjoitetaan vasta n. 1h sitten alkanut yhtäkkinen:
lämpöä 37.5 normaalisti oviksen jälkeen 37.2
kurkkukipu
päänsärky
oksetus olo
selkäsärky


pitikin vielä flunssa saada tähän kaiken kivan lisäksi :headwall: tällähän tämä "mukava" päivä saakin mukavan päätöksen..
 
Päivä pulkassa. Oli ihana päivä! Ensin ihanat tytsyt hoidossa ja sitten tulikin hyvä ystävä lasten kanssa kylään ja kokattiin, turistiin, syötiin, turistiin ja turistiin vielä turisemisesta päästyäkin. Ihan loistava fiilis nyt vaikka nää ihme menkat aiheuttaa päänvaivaa. Onneks viikon päästä on gyne!

ÖITÄ siskot, meikä painuu nyt suihkuun ja ottaa puolen lasia viiniä ja menee nukkumaan!
 
Kiitti rohkaisusta, Miuski00. Pahoittelut paronin kurvailusta :( . Tunnen kyllä itteni taas ihan kaheliksi, kun edes kuvittelen hiivankin johtuvan raskaudesta, jonka ei oikeastaan pitäisi edes olla mahdollinen. Tosin, koska tämä kierto näyttää venyvän ja vanuvan, ja jos on ovis ylipäänsä ollut, on se ollut sangen myöhään, jolloin ollaan vällyjen välissäkin jo vähän lipsuttu.. lips laps.. :LOL: Taidan olla ainoa tässä ketjussa, jolla ei vielä ole täystoimet päällä. Odotan niin, että pääsisin piirtelemään noita lämpökäppyröitäni.

Mulla on myös uusi hassu oire: ikenet! Ne ovat koko päivän olleet ihan kummallisen tuntuiset, jotenkin turvonneet, ja siis ihan joka puolelta suuta, joten tuskin on mistään ientulehduksesta kyse. Luultavasti jotain hormonien mekastusta tämäkin..

Marblella näyttää tosi lupaavalta, taidat joutua jättämään meidät :D . Viikonloppuja koko lupsakalle porukalle! (Ai niin, kävinpä minäkin tutkimassa uutta äitiyspakkausta, eikä se ainakaan kuumetta yhtään vähentänyt! Olisi ihana saada tuommoinen, vaikka ryysyä onkin nurkat jo pullollaan :eek: ..)
 

Yhteistyössä