KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT HUHTIKUUSSA

nuo mun testit on niitä halpa-testin liuskoja..

mussu81: mä en tiedä noista ovis testeistä mutta oon kuullu että ne voi näyttää raskauden ennen r testiäkin.

tarkse: onko sulla kuvaa testistä? en oo koskaan kyllä tuollaisesta kuullut. toivotaan että se merkkaisi jotain.
 
Onpas täällä taas draamaa ja jännitysnäytelmiä kerrakseen. Voi että kuulostaa lupaavilta noi teidän haamut, toivottavasti ne tosiaan vahvistuvat pian!

Mulla alkaa ovis olla lähellä, joten tälle viikolle pupuilua luvassa oikein kunnolla. Mutta hiivatulehdus taitaa lähestyä, joten saa nähdä meneekö tämä kierto puihin. En ole vielä ovistesteihin turvautunut, mutta vähän kiinnostaisi kyllä...Jospa tämän kierron vetäisi vielä luomusta ja ensi kierrossa sitten turvautuisi noihin testeihin, jos ei nyt tärppää.

Mun työnhaku meni tänään taas askeleen eteenpäin, eli kilpailijoita on nyt tiputettu hakuprosessista. Ensi viikolla viimeistään saan tietää, kuinka käy. Jännittää!!

Ja nyt nukkumaan, jos pystyn kaikelta hermoilultani :)
 
kai tää pitää kohta uskoo kun myös tämänaamuisessa testissä oli kaks viivaa, toi toinen ei oo kyllä vielä yhtä vahva kun kontrolli mut selkeesti kuitenkin vaaleenpunanen :heart: mä en voi uskoo tälläistä onnea! ei niin voi vaan tapahtuu et kerrasta napsahtaa kun tuota kakkostakin yritettiin vuosi!
 
Onnea kaikille plussanneille :heart:

Mä palaan tänne. Kesken meni ennen kuin ehti kunnolla edes alkaakaan :'( Voi olla, että palstailu jää nyt vähäksi aikaa. Tää oli toinen kerta peräkkäisissä kierroissa. Ei vaan kestä...
 
pakko se tääläkin on varmaan uskoa
apteekin oma antoi tänään tällaisen!
mä vaan kovin ihmettelen miten voi näyttää noin aikaseen apteekin omakin noin vahvaa +
koska mä olen 100% varma että ovis oli sillon 17.4 lauantaina

http://www.aijaa.com/v.php?i=6129512.jpg


marblelle voimia :hug:
 
Marble :hug:

Neppi ja miisuliisa :flower: meillä taisi olla se munarikas pääsiäisen aika :LOL:

Maltoin olla testaamatta :wave: olen nyt kyllä tosi ylpeä itsestäni :LOL: Huomenna sitten varmistetaan vaikka tää pahoinvointi on kyllä aika tuttua ja täti unohti tulla meille... Sormet ja varpaat ristissä jään odottamaan huomista aamua.
 
Oho täällähän on ollut oikein kunnolla vipinää =) Plussista pajon onnea :flower: Ja isot peukut viivan vahvistusta odottaville!

Marble :hug: Ja :hug: tietysti myös tätin kohdanneille.

Täällä myös yksi jonka menkat on varastettu!!! Ei kele sentään :kieh: Vappuna testaan ja jos en oo raskaana vedän elämäni perskännit turvallisesti neljän seinän sisällä kotona!!!!!!! Katellaan sitten tartteeko lähteä vapun päivänä piknikille B)
 
:flower: Kaikille plussanneille ja tarrasukkia jokaiselle pienelle tusina matkaan.

:hug: sitä tarvitseville!

Pehmustettu :headwall: sitä tarvitseville!

:heart: jokaiselle kanssasisarelle olemassaolostanne!

Sidukalla on positiivinen voima =)
 
Miuski :hug: kyllä se siitä taas iloksi muuttuu. Mun ystävä on koko tän puoli vuotta tsempannut mua aina alkukierrosta, että vaikka v...ttaa niin onneksi se itse "tekeminen" on niin kivaa että siitä yleensä väkisinkin nauttii.

).( Ääh ku jännittää. Vaikka periaatteessa olen jo aika varma tuloksesta, niin silti pieni peikko kaivelee takaraivossa että entä jos... olenkin kuvitellut koko jutun :ashamed:

Surffailin netissä ja löysin aika tarkan selostuksen noista ovistestien käytöstä raskauden testauksessa. http://www.peeonastick.com/opkhpt.html. Oli aika tyhjentävästi selitetty tuolla, että ovistestiä voi käyttää, mutta ei toisaalta anna mitään tarkkaa tulosta raskaudesta. Kannattaa käydä vilkaisemassa jos kiinnostaa :D Ainahan sitä saa testailla että miten oma kroppa toimii. Mulla ovistestit näyttäneet lauantaina ja eilen tosi vahvaa testiviivaa, joten jos r-testi huomenna on edelleen plussalla niin sit ainakin mun osalta toimii, mutta tuskin mitään yleistettävää voi vetää tosta :LOL:
 
Voi Marble :'( Voimia sinulle! Ainakin positiivista on, että tulet raskaaksi, jos se nyt yhtään lohduttaa...

Haluaisiko joku selventää mulle noita ovislimoja. Mä en siis tosiaan ole moisten edes tajunnut olevan olemassa, ennen kuin täällä jotkut niistä puhuivat. Mulla siis tänään ollut niiiin limainen päivä, että oksat pois. Ja munasarjan seudut olleet koko päivän kipeät. Olin eilen ihan varma, että alkaa hiivatulehdus kun alavatsaa juili tutusti, mutta limat on pysyneet kirkkaina, eikä mitään kutinaa tullutkaan. Vaan tämä vihlonta ja paksut limat. Ja yhdessä limassa oli pieniä ruskeita tahroja, eli ihan vähän verta. (anteeksi yksityiskohtainen selostus) Eli; tarkoittaako tämä sitä, että ovuloin nyt vai että ovis on tulossa? Mulla ovispäivä ois torstai kierron mukaan, mutta tuliko se kuitenkin aikaisemmin? Varmuuden vuoksi on nyt kuitenkin tänään pupuiltu, kun en oikein tiedä tätä tilannetta. Voi että mua hävettää tämä tyhmyyteni, mutta kun edellisillä kerroilla ei tällaisia ehtinyt miettiä, kun olikin jo raskaana, niin ei ole tullut tutustuttua aiheeseen... :ashamed:
 
:kieh: :kieh: :kieh: Nyt hajoo pää. Tein sen toisen marketin liuskatestin ja näyttää suunnilleen samanlaista hailakkaa viivaa kuin aiemmin... Nyt en tiedä että jäiskö odottelemaan mitä tästä tulee, oliko tuhoon tuomittu yritys jo alkujaan vai hakisko apteekista jonkin kyllä/ei testin töihin mennessä?!?!
 
Ei ollu täällä tuppukylän apteekissa sellasta kyllä/ei -testiä :headwall: Ostin sitten apteekin oman linnottauduin nyt hyppytunnilla vessaan tekeen testin vaikka edellisestä vessakäynnsitä on vasta muutama tunti :ashamed: ja tässä tulos (anteeksi taas kuvalaatu - kännykkä on surkea tarkennuksessa!)...

http://www.aijaa.com/v.php?i=6133007.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=6133021.jpg

Ehkä sittenkin tai en tiedä - aika haaleaa on vieläkin :D :headwall: :headwall: :headwall:
 
|O |O :headwall: Kiitos, helpotti.
Nää kierron alkupäivät on yhtä h*lvettiä!! Mut kohta se helpottaa ku hormoni-hirviö laantuu.

marble ja lasihelmi :hug:

ja paljon onnea kaikki plussanneet :flower: :flower:
Täältä me muutkin tullaan hitaasti ja epävarmasti!
 
mussu81
eikähän tuo aika selvä ole:) ONNEA!! ja onnea kaikile muillekkin plussanneille :heart:

paljon voimia lasihelmi :hug:


yritin tänään kans etsiä digi testiä ja 3 apteekkia kiersin läpi eikä missään niitä ollu! kaikista oli loppu.
 

Yhteistyössä