Onpa ihanaa että pääsit nopsaan sinne laparoskopiaan ja ilmeisesti toimenpide meni ihan sujuvasti! Mulla kanssa toinen munanjohdin poistettu laparoskopiassa ja ihan hyvin se meni kyllä. Mulla kanssa oli kerran toi Diphereline ja kävin sen siellä klinikalla pistätyttää ja mähän olin siitä ihan nyreissään koko hommasta kun en olis sitä halunnu ylipäätään ja inhoan piikkejä jo ihan ihonsisäisiä. Se Dipherelinehän on siis samaa tavata kuin Gonapeptyl mutta tyyliin 100-kertainen annos tms. Voiskohan sen käydä esim terveyskeskuksessa pistättää jos olis resepti näyttää? Vai onko sulla sellanen mies että homma hoituu kyllä

Kuulostaa jännältä, itteeni pelotti jo kun siellä Virossa pistivät, siitä se lääkäri vähän hermostukin kun puhuin siitä niin hermona
Ihanaa että laparoskopiassa näky toi mahdollinen syy siihen ettei aiemmat siirrot ole tärpännyt! Nyt vaan saavista kaatamalla onnea matkaan että sitten kohta uusi pieni alkioinen alkaa uusissa hyvissä kohtuolosuhteissa sinne pesää rakentamaan<3<3<3<3<3
@Näännälle myös saavista kaatamalla onnea matkaan, kyllä on rautahermot sulla ollu tarpeen kun noin monta siirtoa jo olet läpi käynyt, kyllä sen nyt täytyy tärpätä! Kerro tänne sitten heti, innolla ootetaan viikonlopun uutisia!