Äiti88: et ole ainoa, kyllä se on hidasta keskenmenosta toipuminen ja jatkuvasti sitä miettii. Mulla vauvakuume kasvaa ihan kamalasti koko ajan, mietin miten pitkällä raskaus jo olisi ja haluan hirveästi sen ensimmäisen lapsen... :hug:
Jessi: olen tässä muutaman kuukauden aikana saanut sen Diflucan lääkkeenkin, sen lisäksi alakautta käytettäviä lääkkeitä on mennyt 3 erilaista. Gynehän viimeksi totesi, ettei kyseessä olekaan hiiva, vaan ehkä bakteeritulehdus, katotaan nyt paraneeko se niillä gynen ohjeilla, ensi viikolla tulee toivottavasti jo Papan tulokset ja sitten mietin, että haenko tujumpia lääkkeitä. Tällä hetkellä en kyllä usko, että mikään auttaa tälläsiin omituisiin oireisiin, kohta en enää uskalla ollenkaan harrastaa seksiä, kun siitä ne aina tulee takasin, ja sekös on hieno juttu tän vauvanteon kannalta...
Ja koska kierre alkoi antibioottikuurista niin pelottaa, että mitä toi penisiliini nyt saa aikaiseksi. Mutta käytän samalla Gynolactia ja maitohappobakteereita syön muutenkin joka päivä. Pikkasen pessimistisissä tunnelmissa siis...
Käytätkö sä siis Gefilus-kapseleita vai tuotteita yleensä? Koitan joo vähentää vähän sokereita ja ainakin hiivaa sisältäviä tuotteita kanssa, mutta kuten todettu, koska ongelma ei ole pelkkä hiiva tai hiiva ollenkaan, niin en oikein tiedä mitä tehdä jatkossa jos tää vaan uusiutuu ja uusiutuu noista lääkkeistäkin huolimatta. No katsotaan kohta, kun on kuurit ohi.
Keiju: just niin, Kiitos! sitä verihyytymää mäkin yritän suojella, tikkien ja haavan lisäksi siis!
Jotain: mä yritin miehelle ehdottaa, että harrastetaan vaan liikkumatta
Mutta ei se oikein tahtonut tajuta, et miten se onnistuis
Ja sitten vielä kommentoi sitä kuinka mä aina kehun, et seksi on paras liikuntamuoto
Sullahan on jännät paikat huomenna! Onnea testailuun!
Alkoholista: mä en oo käyttänyt ollenkaan muutamaan vuoteen, joten ei tartte sitä nyt miettiä. Mutta jos käyttäisin, niin varmaankin olisin varmuuden vuoksi juomatta kierron loppupuolella ainakin.
Meikäläinen jatkaa kohta vauvojen vaatteiden neulomista... Ei niitä paljoa vielä ole varastossa, mutta muutama... :ashamed: Alunperin tein pieniä nuttuja sen takia kun halusin harjoitella neulomista, kävin koulussa puutyöt käsitöiden sijaan
Mutta nyt teen jo omaa tarvetta varten varastoon, älkää kertoko kellekään :$ :xmas: