Keiju123: Tosiaan, hyvä pointti... Eipä muistunut ollenkaan mieleen, että olis ehkä kannattanut testata pari kertaa päivässä. Ensi kierrossa sit! Nyt mä meinasin kuitenkin heittää tikuttamisen pois, kun tuntuu jo tää kierto ihan menetetyltä peliltä
Toivotaan, että sun oireet merkkaisi plussaa! Koska oot ajatellut testata?
Jessi75 No se olis kyllä aika mahtava juttu, jos sattuisi omallekin kohdalle
En jaksa uskoa niin, mutta eiköhän loppukierrosta taas ala nippasta sinne sun tänne... :ashamed:
Kolmio Mä tossa ylempänä jo paasasinkin ovistestailustani
Ei kyllä ton perusteella vielä voi mitään johtopäätöksiä vetää, mutta tuntuu vähän siltä, että stressitaso nousi aika korkealle tikuttelun takia. Tällä hetkellä aattelen, että en tilaa lisää testejä sitten, kun nuo kaapissa olevat loppuu. Ens kierron vielä voisi tikutella, mutta sitten pidän ainakin taukoa. Ehkä. Mulla tosin mieli muuttuu välillä niin nopsaan, että ties mitkä digitestit hankin vielä
tryffeli89 Tervetuloa vaan pieneen pinoomme! :flower: Koulu on kesken täälläkin eikä vielä tarkkaa tietoa valmistumisesta, mutta vauvalle on silti annettu lupa tulla
Hyvähän se tietysti on, jos jaksat koulun rutistaa ensin pois alta!
jasmin-- Huhuilen vähän sun perään, että mikä siellä on tilanne..? Kp:t näyttäis aika hyviltä tossa listalla, joko oot testaillut vai onko ei-toivottu vieras pölähtäny paikalle?
Päätä särkee ja väsyttää, tarviisin selkeästi toisen viikon lomaa heti tähän perään. Flunssakin vielä vaivaa, tänään oli taas yhtäkkiä kurkku kipeänä :snotty: Yskää oon lääkinnyt pienellä määrällä tummalla suklaalla, kun sen teobromiinin minkälie pitäis auttaa siihen
Eilen sain miehen sekstailemaan, mutta sitten sille raukalle tuli ramppikuume :| Äitinsä nimittäin taas pelotteli kaksosten mahdollisuudella (ei siis tiedä yrityksestämme, mutta miehellä on ollut kaksonen, joka on mennyt kesken alkuvaiheessa, ja muutenkin sillä puolella on useammatkin kaksoset) ja kuulemma oli sitten mieleen tullut, että jos tuleekin kaksoset... Sain onneksi sen sitten jonkin ajan päästä innostumaan uudestaan, joskin varmaan oli jo myöhäistä oviksen kannalta. Mutta eipä tuo mitenkään vastenmielistä ollut, vaikka olis "hukkaan" mennytkin
Nyt hyökkään telkkarin ääreen katsomaan Emmerdalea. Plussatuulosia teille kaikille!