Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 6

Ansis: haha! niinhän se joskus sano, että sit ku aletaan lasta tekemään niin se on vaan tsuit sait tehty :p supersiittiöt :heart: tais kyl enemmän viitata siihen, että ei sillon mitään rakastella vaan tehdään vaan "nopea talletus" :D :whistle:

Taidan kohta lähteä katsomaan sukulaislapsia, kiva päivä toivottavasti tulossa :) Iloista päivää teillekin!
 
Vaikka meilläkin mies vielä vierastaa vauva-asiaa, niin kyllä sekin niistä supersiittiöistään höpisee. Eli kaksi kertaa meillä on tärpännyt tosi nopeesti, harmi vaan ettei oo matkassa pysyny:(
Tutut on pari vuotta ollu ilman ehkäisyä, eikä niillä ole tärpännyt. Sitten meillä oli viime loppuvuodesta makkarissa tosi hiljaista (kerran-pari kuussa) ja muutomasta kierrosta nappas :D Mies oli niin ylpeenä, vaikka kauhuissaan :LOL:

Yksi syy myös yrityksen odottelussa on raha.:whistle: Eli nyt kun vielä opiskelen ja tulisinkin raskaaksi, niin en saisi niin paljoa rahaa. Kun keväällä valmistun ja ehtisin edes hetken olla duunissa, niin tulot paranisi. Olempa mä kamala.: /
 
Ansis Juu tosiaan, miehellähän on omasta mielestään melkoisia supersiittiöitä, mut kyllä hänkin on joutunu vähän sanojaan vetämään takas, kun ei het tärpännytkään :xmas: Eilen taas oli tosta raskautumisen todennäköisyydesta puhetta ja kovasti se kummasteli sitä 20-25 % mahdollisuutta joka kuukausi... Tai se kummastelu kohdistui lähinnä niihin, jotka raskautuu vahingossa yhden illan jutusta, että kyllä siinä aikamoinen sattuma osuu kohdalle.

Nyt on muuten eilen ja tänään ollut vähän alaselkäjuilintaa ja hieman jännä tunne vatsassa tänään, että oliskohan se ovis kuitenkin ollut eilen tai tänään? Ja tietty en eilen enää tikkuihini tuskastuneena jaksanut kusta purkkiin... Olis vaan niin mielenkiintoista saada selville, että koska se ovis oikeasti on suhteessa noihin tuntemuksiini. Eli tuleeko tuntemukset ennen ovista vai sen jälkeen vai mitenkä lie. Taas mietin tämmösiä, vaikka yritin kovistella itteäni, että heittäisin asian vähäksi aikaa mielestä...

Juu ja ihan tauolla olen nyt, en sentään ihan koko ajan lintsaa töistäni :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
tryffeli89: Et sinä mitään kamala ole, onhan se totuus että ei se ilmasta ole pikkuista hoitaa. Harmi vaan, että näissä asioissa suunnittelu on usein niin mahdotonta, kun en vielä ainakaan ole postimyyntinyytteihin törmännyt (enkä joutsenkuljetuksiin niinkun tuossa mainoksessa :D). Ja sitä paitsi jopa postimyynnistä tulee kaikki aina tuskaisen hitaasti! Yritetään ainakin omalla kohalla luottaa siihen, että asiat aina järjestyy, tavalla tai toisella. Kunhan nyt ensin saataisiin toukkaprojektista tuloksia ja raskausaikakin tahkottua lävitte :).
 
Meillä mies ainakin puheli joskus kun vasta tjottailtiin että sitten kun yritetään niin on kokoajan kimpussa... hmmm.... taitaapa sitä hieman jänskättää, koska nyt kun yritetään niin on sanonut että pidetään tahti vaan saman kun ennenkin, ettei aleta "väkisin" yrittämään. Nooo, ehkä tuo jossain vaiheessa alkaa olemaan enemmän kimpussa jos ei ala tärppään :) Muutenkin tuo innokkuus menee meillä molemmilla niin sykleittäin, ettei sitä tiedä vaikka huomenna olisi ääni kellossa jo ihan toisenlainen ;) Ekaa yrityskiertoahan tässä vasta mennään. Luultavasti nuo sekstailu kerrat tuosta lisääntyvät kun ovis alkaa oleen lähellä.

Olen täällä yrittänyt tehdä sukkia. Miehelle haluaisin joululahjaksi tehdä. Huomaa etten ole moneen vuoteen taas kutonut kun ei oikein mitään muista. Aikaakaan ei ole kamalasti kun mies on vain kaksi iltaa viikossa poissa kotoa. Mutta eiköhän nuo synny ajallaan.

minäkin kyselisin Jasminin perään? Ei ole mitään kuulunut :(

Täällä kp 8/31-38..... ja paineet kasvaa :p

Plussatuulia! :heart:
 
Pikainen moi :wave:

Meillä muutettiin viime viikonloppuna ja nettiliittymä muuttaa perässä..viikon päästä:headwall:
Eli koneella on hyvin vähän mahdollista olla, nyt pikasesti kirjotan etten oo hävinnyt ihan kokonaan kyberavaruuteen :wave:

Hirveästi haluaisin kommentoida teidän juttuja mutta mies on lähdössä töihin ja puhelin lähtee mukana ja sitten loppuu nettiyhteys läppäristä : /

Täti tuli uskollisesti sunnuntaina eli tänään mennään kp 4/26 ja uutta yritystä kehiin. Tokihan se pieni pettymys oli mutta pieni vain eli vielä ainakin tjot-meininki on kohdillaan ja hyvillä mielin odotellaan taas mitä tämä kierto pitää sisällään =)
Ukki nukkui pois toissa yönä, sitä surressa.
Ja pojalla on joku ihme rokko, rajua näppyläihottumaa ja kuumetta, nyt tosin jo hellittää, mutta valvottu on taas!
Saas nähdä milloin syntyy meidän pojan uusi serkku, synnytys käynnistettiin tänään mutta vielä ei ainakaan uutisia. Niin se menee, toinen nukkuu pois ja toisaalla syntyy uusi elämä.

Jotain Valtavasti onnentoivotuksia sulle ja kaikkea hyvää, hieno juttu!

Nyt pakko lopettaa, tsemppiä ja plussia, koitan taas päästä palstaileen ja kommentoimaan, kiva kun olitte kaivanneet! =)
 
Jasminille voimia suuressa surussa :hug:
Toivottavasti pian taas saavut seuraamme turisemaan :)

Hopeful86 meillä mies eilen sanoi (puhuimme jännittämisestä yrityksen aikana), et "Kyllä tällä harjoittelulla se menee kuin vettä vaan!" :xmas: Eli edelleen kuvittelee omaavansa ne supersiittiöt ja, että harjoitus tekee mestarin :LOL: Söpöä...

Toisaalta tekisi mieli ottaa jo kierukka pois, mutta silti jotenkin ei vielä...Ehkäpä minua jännittää? Mutta nyt hikoilemaan kuntosalille, kun on kaverin kanssa sovittu aika tavata siellä.
Taas mukavaa ja nautinnollista päivää kaikille :wave:
 
tryffeli89 Tervetuloa. Sulla on sama tilanne, kun mullakin. Mäkin valmistun toukokuussa, mutta miehen kanssa päätettiin, että yritys alkaa niin kuhan kerkeen valmistua. Ja kun tää on vasta eka yrtiyskierto ja jos/kun ei heti tärpää niin kerkeen olla töissä ja korottaa äippärahaa. (3 kuukautti jo nostaa äippärahan yli tonniin ja 6kk töissä saa täydet, eli 90% palkasta). (Luvut laskettu miun kolmivuorontyön palkasta) Vakkari paikkaa en kuitenkaan heti saisi, joten turha odotella täyttä palkkaa ekoilta äityislomakuukausilta. Ja tällä hetkellä koko taloudellinen tilanne tuntuu yhdentekevältä, kun näkee miten ystävä menettää lapsensa viime hetkillä. Olen aina tälläinen: toivon parasta ja pelkään pahinta :D


jasmin :hug:

jomi Elelen sekaisin tuntein. Rinnat on oudot, onhan ne aina kipeet ennen menkkojan, mut ei mun mielestä tällein. Tänään kp 30/30, ja testaan vasta sunnuntaina jos täti ei tule kylään. Inhoan pettyä niihin nega-testeihin, mielummin ootan menkat, varmaan olen joka itsensäkiduttaja

hopeful86 Peitot heilumaan ;)
 
Viimeksi muokattu:
Sunnuntai 31.10.2010



Yritys/TJOTtailu alkanut:

äiti88 ................. kp 31/28 .................. yk 4 ......................... 3.



HekkuLiini ........... kp 24/28-32 ........... yk 1 ........................... 2.
Jomi .................. kp 22/27-30 ............ yk 3 ........................... 1.



hah ................... kp 19/26 .................. yk 1 .......................... 2.
tömpsis ............. kp 17/? .................... yk 2 ........................... 1.



hopeful86 ........... kp 12/31-38 ............. yk 1 ........................ 1.
Tuutunen ............ kp 8/35? ................. yk 2 ......................... 1.
jasmin-- ............. kp 7/26 ................... yk 3 ......................... 2.



Yrityksen myöhemmin aloittavat:

Jumima ......................... 12/2010 ........................................ 2.
Ansis ............................. 12/2010-1/2011 ............................ 3.
Sinisilmä-91 ................... ? .................................................. 1.
Ambrosia ....................... ? .................................................. 1.
nuppu86 ........................ 02/2011......................................... 2.
Bassets .......................... kevät 2011 .................................... 3.
Kolmio ........................... 1-2/2011 ....................................... 2.
tryffeli89 ........................ 6/2011 .......................................... 1.



Plussanneet:

Kesäkuu 2010: tombatar
Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu,
Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123



kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
TJOT = tulee jos on tullakseen
 
Viimeksi muokattu:
Jasmin :hug: suruun ja toisaalta onnea uuteen kiertoon vaikka vasta tjottailette :whistle:

Ansis kyllä meilläkin on puhuttu noista supersiittiöitä vaikka toisaalta on ihan varma ettei se heti tärppää :p

ON: Kp 9/31-38. Mä jäin kiinni greippimehun litkimisestä, vaikken edes tiennyt salanneeni sitä :LOL: Taisi hieman lietsoa jonkinlaista hiljaista paniikkia, kun hiljaiseks tuntui vetävän. Tai sitten vaan kuvittelen :) Itseä vaan teoriassa kiinnostaa että olisiko tuosta greippimehusta tosiaan apua meille :) Nyt olen joka päivä juonut mukillisen kp 7 asti. Ja Keiju kyllä tänään taas peitot heiluikin ;) Aikas jännää aikaa tässä elellään, kun ovis lähenee lähenemistään :D

Plussatuulia kaikille! :heart:
 
päivittäjä mulle voisi laittaa tonne kiertojen pituudeksi 30-43, sillä tää kierto oviksen mukaan olisi pitkästä aikaa 30 päivää.

on Sori oma napailu: Kamala yö, sekavia unia. Tissit niin arat, viimeksi ollut tälläset joskus teini vuosina kun niissä oli kasvukipuja. Ainakin jotain hormooneja mulla on :) Meinaako sitten menkkoja vai....Eli tänään odotellaan tätiä, viimestään huomenna sen pitäisi tulla. Etsin jo kuukupin esille, että haluun mittailla vuodon määrää näissä menkoissa, kun viime menkat olleet niin niukat. Jos se täti ei kuitenkaan tulisi.....
 
Itsekin menin "sortumaan" tuohon greippimehuun, joskin miehelle saakoon jäädä salaisuudeksi miksi sitä litkin :saint: Olen muutenkin happaman ystävä, joten menee ihan täydestä *kjäh* Piru vaan ku muutenki jos närästää, ei hirveesti auta asiaa :D ..mutta mitäpä sitä ei kärsisi toivonkipinöidensä vuoksi ;)

Kaaahean hitaasti menee tämä alkukierto : / Vasta yksi luonnollinen kierto takana niin on ihan arpapeliä tuon ovulaationkin kanssa. On sitä piru vie malttamaton nykyään, ihan uusia tämmöisiä "kaikki mulle heti nyt"-piirteitä ilmenee ..
 
Heipsan taas!

Jasmin: :hug:

Minäkin juon greippimehua, mies osti sitä mulle monta litraa :) Se on kyllä hyvää, mutta en kyllä usko, että ihan pelkällä sen voimalla raskaudutaan, pitäis kai sitä seksiäkin harrastaa... :LOL:

Jomi: mä olen ymmärtänyt, että yhdenillan jutuista raskaudutaan sen takia kummallisen usein, että naiset hakeutuvat yhdenillanjuttuihin ihan tietämättäänkin ovulaation aikaan, silloin kun on himot kaikkein suurimmat... ja miehet haistaa naisista ovulaation, eli ovuloiva nainen eritää houkuttelevia feromoneja ja niinpä yhdenillan jutut tuottaa sitten lapsia.

Mua kauheesti kiinnostaisi tietää että miten meidän keskenmennyt raskaus sai alkunsa, siitä kun ei ole mitään tietoa, että milloin se alkuunpantiin. Hyvä ystäväni sai viikko sitten ensimmäisen lapsensa, he olivat jo menossa hoitoihin kun luonto hoitikin hommansa :) Olen todella iloinen heidän puolestaan ja haluaisin mennä vauvaa katsomaankin, mutta vähän olen silti kateellinen, että mulle kans...
: /

Taasko se on viikonloppu? Iloista viikonloppua kaikille! :)
 
Viimeksi muokattu:
tömpsis: toisilla raskaus alkaa pyhästä hengestä, meillä greippimehusta XD Saattaa syntyä aika hapan kaveri ;)

Rupesin tuossa juuri asiaa ajattelemaan, niin mekin taidettiin lähteä tähän projektiin TJOT-ajatetuksella, mutta hmmmmm, mihinkäs se ajatus on kadonnutkaan matkan varrella?!?

Lämpimiä läheisyyshetkiä kaikille, nautitaan viikonlopusta :heart:
 
jasmin-- Lämmin osanotto ukin poismenon johdosta.

tömpsis Noinhan se varmaan menee, kyllä luontoäiti on suunnitellu nää jutut varsin ovelasti ;)

Meilläkin piti TJOTtailla alkuun, mutta kävi ilmi, että kumpikin halusi kuitenkin ihan "virallisesti" yrittää. Greippimehua join edellisessä ja tässä kierrossa, raskausvitamiinit aloitin jo ekassa kierrossa, mutta niitä oon muistanut hirmu huonosti syödä. Ens kierrossa sit terästäydyn niiden suhteen - ja tietty myös siinä tapauksessa, ettei enää uutta kiertoa pitäiskään aloittaa :p

Nyt on kp 20, aika kuluu ihan pirun hitaasti. Paitsi tietysti kohta, kun pääsen viikonlopunviettoon. Se menee taatusti liian nopeaan... Väsyttää vaan ihan törkeän paljon. Onneksi viikonloppuna siirretään kelloja taaksepäin, helpottaa ehkä pikkusen aamuheräämiset, kun on edes vähän valoisampaa hetkisen!

Ihanaa perjantaita kaikille :wave:
 
tömpsis, Tuutunen, ja keiju hyvä että meitä greippimehun litkijöitä on muitakin :) Ja juu, toivottavasti ei raskaus ala ihan pelkästään greippimehusta :LOL:

ON: Tosiaan nyt mennään kp 10/31-38. Toissapäivänä nippas mahasta ovismaisesti ja tänään tuli sitten verta. Mitäköhän tämäkin taas on. Ei kyllä ovis voinut olla noin aikaisessa vaiheessa : / No, ehkä kaikki selviää kun kiertoa eteenpäin kahlataan ;) Kunpa aika kuluisi vähän ripeämmin :) Ja minä kun ajattelin alkukierrosta etten ala varmaankaan jänskäämään tai mitään, mutta minkäs teet :whistle:

Plussatuulia ja ihanaa viikonloppua! :heart:
 
Heippa=)
Mahtuuko joukkoonne vielä yksi äityli joka haaveilee pikku kakkosesta? Tosiaan esikoinen on syntynyt 07/2010. Haaveissa ois saada toinen vauva 2011. Esikoinen sai alkunsa yk3. Nyt kierto vähän hakusessa,aiemmin kp28. Nyt on ollut imetyksen aikana kp32. Tosiaan imetän vielä mutta kahdet menkat ovat jo olleet. Pikku kakkosen yritys aloitettiin tjot muutama viikko sitten.
 
hekkuliini tervetuloa

B]nopeesti omanapailu[/B] koska lähden vanhemipoen luokse korpeen. Menkat ei ole alkanut ja rinnat on ihan hemmetin kipeet. Tää näyttää jo lupaavalta, tipun korkeelta kun ne alkaa :( (sama viesti kun toisessa pinossa :( eli mennään kp 32/30!!!
 
HekkuLiini Tervetuloa mukaan! Jos haluat listalle mukaan, niin laitatko vielä mikä kp nyt on menossa :)

Keiju123 Aijaijai, olisit nyt vaan testannu! Mä nimittäin en kohta pysy housuissani, kun jännitän niin kovasti :D Ymmärrän kyllä sua, negojen testaaminen on ihan peestä, mut ei multa vaan tommosta luonteenlujuutta löydy. Hyvä, etten ite tänään (kp 21) tehny r-testiä :headwall: Mut pidän sulle niiiiiiiiiiin peukkuja, että täti ei löydä tietään sun luo vaan pääset plussaamaan pikapuoliin :heart:

ON: Eilen oli neljättä päivää alaselkä ja -vatsa kipeänä tai ei oikein kipeänäkään (ainakaan koko aikaa), vaan semmoinen polttava jomotus tuntui etenkin selän puolella. Jospa se sitten kuitenkin oli vasta ovis... Miksi oi miksi en vaan jatkanut tikuttamista?! Jos se oli ovis, niin tää kierto on taatusti melkein 10 päivää pidempi kuin viime kierto. Äh. Vaikka ei pitäis valittaa, kun monilla venyy kierrot paljon pidemmiksikin, mä vaan oon niin kamalan kärsimätön ihminen :ashamed:
 
Argh! Jumankauta kun ei noita listojen reunoja saa nätiksi sitten millään :mad: Tuo muokkausnäkymä on ihan erilainen kuin miltä se lista sit näyttää tässä sivulla. Pah, olkoot, en jaksa ees yrittää enää, kun ei kerta onnistu :(
 
Jomi ja ansis[/B Joo, viikonlopun elin jännityksessä. Kauheet menkkakivut ja vuotoa vaan ei kuulunut. Tänään ostin ihan ruokakaupan r-testejä ja teen illalla kun oon pantannu pissaa tarpeeksi. Pakko se on nyt uskaltaa.
 
Siis tuota minä uskallauduin tekemään se r-testin tai siis muutaman, ja en olisi ikinä uskonut mitä se näytti: se näyttii plussaa ja vahvaa sellaista. En olisi uskonut, että tärppää näin nopeesti., en ikinä. Itkuthan tuolla vessassa pärähti ja olen ihan shokissa. En osaa sanoo mitään....otin kuvat testeistä, mutta kamaer ei lataa kuvia mun koneelle ja kehtaa ruimata miehen konetta lainaan.

plussasin siis
 

Yhteistyössä