Heippa kaikille! Pahoittelen kovasti tätä mun hiljaiseloa ja ennen kaikkea päivittämättömyyttä. Tämä viidennen yrityskierron alku veti mielen jotenkin ihan kauhean matalaksi ja etenkin täällä Kaksplussalla vierailu nosti melko pitkään palan kurkkuun. Juttelin asiasta miehenkin kanssa ja tultiin yhdessä siihen tulokseen, että mun kannattaisi vähentää roimasti täällä roikkumista, kun siitä tahtoo tulla vain lisää stressiä ja ahdistusta, vaikka samalla tämä on todella tärkeä kanava purkaa tuntojaan. Niinpä haluaisin nyt ainakin joksikin aikaa
jättää päivittäjän hommat jonkun muun harteille. Pinon päivittäminen on erittäin helppoa, tuosta mun kokoamasta listasta voi aloittaa muokkaamisen niin, että painaa viestin oikeasta alanurkasta tuota Lainaa-nappia. Lista avautuu kirjoituskenttään ja siitä täytyy poistaa alusta se [ QUOTE=Jomi ; numerosarja ] ja lopusta [ / QUOTE ]. Sitten vain vaihdetaan päivämäärä, lisätään kiertopäiviin niin monta päivää kuin edellisestä päivityksestä on kulunut ja siirretään tippuneet listan alapäähän. Oon myös vaihtelevalla menestyksellä yrittänyt jaotella ihmiset kiertopäivien mukaan niin, että alimmaisena pinossa on kp 1-9, sitten kp 10-19 jne. Kun meitä pulisijoita tässä pinossa on suhteellisen pieni määrä, niin olen itse tykännyt siitä systeemistä, että joka sivulla on vain yksi lista, jota sitten muokkaan Muokkaa viestiä namiskaa painamalla. Noita kuvia, listan jakajia ynnä muita löytyy mm. osoitteesta
Glitter Graphics: the community for graphics enthusiasts!. Pesti on oikeasti erittäin helppo, kunhan siihen tottuu, eikä mun mielestä listaa välttämättä tarvitse joka päivä päivittää, vaikka siihen itse pyrinkin ennen tätä taukoa. Päivitän listaa vielä siihen saakka, että joku innokas ilmoittautuu luotan siis siihen, että joku haluaa uhrautua!
Oikein hurjasti onnea plussanneille
kamirarolle ja
hopeful86:lle, vaikka ette taida enää täällä pyöriä, ja ilmeisesti vähintäänkin varovaiset onnittelut on paikallaan myös ihanan hullun tiedenaisemme
tömpsiksen suuntaan! :heart: Kävin kurkkaamassa noita sun testikuvia ja ihan selvän viivan näin siinä viimeisimmässä. Sun miehellä ei vain ole niin harjaantunut silmä noiden testien suhteen
Onnellista ja stressitöntä odotusaikaa teille kaikille!
äiti88 ja
Maijamehi Teille näkyi ainakin täti kurvanneen paikalle :hug: Oikein hurjasti tsemppiä ja plussatuulosia uuteen kiertoon!
SuunniteltuVahinko Tervetuloa!
Omanapailen vielä loppuun sen verran, että meillä meni joulunaika todella mukavasti. Oltiin ensimmäistä kertaa joulu ihan omalla porukalla eli kokoonpanolla mies, minä ja koirat. Molemmat oltiin erittäin tyytyväisiä tähän ratkaisuun (eikä nuo koiratkaan valittaneet
). Kinkunpaisto onnistui hyvin ja kuusi saatiin juntattua pitkän taistelun jälkeen jalkaansa ja siitä tuli koristelun myötä oikein kaunis, vaikka muuten vähän mutantilta näyttikin. Ollaan nautittu jouluruoista ja toisistamme, löhötty sohvalla lähekkäin ja pupuiltu ahkerasti
Kiertopäivistäkään mulla ei mitään hajua oo just nyt, mutta kohta taas olen kartalla, kun päivitän listan. Alkukierrosta katsoin yhden ovislaskurin avulla, että kierron hedelmällinen jakso olis alkanut eilen ja ovis ajoittuisi kivasti uudenvuoden aattoon, mikä olis kyllä todella hieno ja poeettinen aika hedelmöittymiselle. Mutta koska kierron pituudesta ei mitään varmaa tietoa ole, niin tuloksen näkee sitten joskus tammikuun loppupuolella varmaankin