Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 6

Hei,täällähän plussaillaan...Onnea matkaan:heart:

Omaa napaa:
Mä lopetin cerazettet:D
Pakosta...Aloin kuitenkin vuotaa kun seula,vaikka viimeksi kehuin kuinka hyvät on:ashamed:
Ja nyt tätä megavuoto sitten lopetetaan toisella hormooni valmisteella:headwall:

En kyllä ikuna enää syö mitään pillereitä!Sterilisaatioon vaan sitten,kunhan nyt yksi lapsukainen vielä saatais:heart:

Yrityksen aloituksesta en enää osaa sanoa mitään,nyt vaan odotan ekaa normaalia kiertoa ja sitten voi laskea kiertopäivä ja vaikka jännäillä välillä,kumit kun toimii miten toimii,kun kuitenkin unohtuu:D
 
Salainen toive no onnittelut menkoista :D

Hopeful toivotaan, et ne sun menkat ei ala! Vaan olisit raskaana...

lily-rose
toivottavasti kroppasi on pian ajantasalla :) Meillä ei ikinä toimisi kumit...ei ees silloin joskus eka kerralla :ashamed:

Omaan napaan ei kuulu mitään uutta! Väsymys on uusi kuviteltu oire...pari päivää ollu työtä ja tuskaa nousta sängystä aamuisin...
 
Vinkuvankuvonku :'(

Eilen oli oviskivut ihan selkeät ja peittoja heiluteltu vain toissapäivänä. Yritin jo eilen lämmitellä miestä ja tänä aamuna, mutta laihoin tuloksin. Hällä ei ole kuulemma fiilistä ja väsyttääkin ja kaikkea :kieh:

Tietää kyllä että nyt ois "ne" päivät mutta luottaa toissapäiväisiin siittiöihin. Kumpa minäkin voisin luottaa yhtä paljon.

Nyt vain mietityttää eräs asia... toissa syksynä minulta leikattiin kohdunulkoinen raskaus tähystämällä (kuten jotkut muistavat) ja nyt en yhtään muista että kummalta puolelta :ashamed: Enkä muista epikriisistä edes sitä että onko minulta poistettu vain munatorvi vai myös munasarja sieltä vaurioituneelta puolelta. En todellakaan kehtaa soittaa ja kysyä että "mitäs multa poistettiinkaan ja mistä, kun en muista?". :LOL:

Siinähän se miettiminen nyt sitten on, että JOS ovis oli niinkuin kivut antoivat ymmärtää, onko tämä hedelmällinen kierto vai ei? Voinko ovuloida siltä puolelta miltä unatorvi on poistettu jos munasarja on vielä olemassa?! Ollempa vähän hölmö :D

Suuret onnittelut plussanneille!!! Saatiin joulukuuhunkin säpinää :D

Aijoo ja vielä unohtui. Jos jostain syystä, hyvällä lykyllä plussaan tässä kuussa, niin paketoin plussatestin ja annan sen miehelleni joululahjaksi :heart: Se tulisi olemaan kyllä kaikkien aikojen lahja ja saa hänelle hankkimani kylpytakki kyllä jäädä kakkoseksi :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Sunnuntai 19.12.2010





Yritys/TJOTtailu alkanut:

HekkuLiini ........... kp 73/28-32 ............ yk 1 ........... 2.
hah .................... kp 68/26 ................ yk 1 ........... 2.



Emeriini ............... kp 43/? .................. yk 2 ............ 2.



äiti88 .................. kp 37/28 ................. yk 5 ............ 3.
tömpsis (31)......... kp 37/? ................... yk 3 ............ 1.



satuh83 ............... kp 27/33-35 ........... yk 1 ............ 1.
Tuutunen ............. kp 26/31-35 ........... yk 3 ............ 1.
Ruutinen (29)........ kp 23/36 ................ yk 1 ............ 2./1.
Ansis (29) ............ kp 23/? .................. yk 1 ............. 3./1.



Catherine- (21)..... kp 18/? ................. yk 1 ................ 1.
Tine (25) ............. kp 17/28-38 .......... yk 2 ................ 1.



Ambrosia85 ......... kp 8/?-32 ........... yk 2 ................ 1.
Eevaliisa (26) ...... kp 8/25-30 .......... yk 1 ................ 3.
Jomi (24) ............ kp 4/27-35 .......... yk 5 ................ 1.
Salainen toive ..... kp 3/24-36(44) .... yk 2 ................ 2.
Maijamehi (29) .... kp 0/0 ................. yk 1 ................ 3./2.
pörhölä (31) ........ kp 0/0 ................ yk 3 ................ 4./2.



Yrityksen myöhemmin aloittavat:

Jumima ........................ 12/2010 ............................ 2.
Lolaa (19) ..................... 1/2011 ............................. 1.
Sinisilmä-91 ................... ? .................................... 1.
nuppu86 ....................... 02/2011 ........................... 2.
Kolmio .......................... 1-2/2011 .......................... 2.
chrisu............................1-2/2011 ...........................1.
Bassets ........................ kevät 2011 ....................... 3.
lily-rose ........................ 5-6/2011 .......................... ?
tryffeli89 ....................... 6/2011 ............................ 1.
Peepe ........................... 6-7/2011 ......................... 1.
Anna333 ....................... kesä 2011 ........................ 2.
bellabambini ................... 8-10/2011 ........................ 1.



Taustailijat:

An-nie





Plussanneet:

Kesäkuu 2010: tombatar
Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu,
Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123
Marraskuu 2010: jasmin-- (yk 3)
Joulukuu 2010: kamiraro (yk 1), hopeful86 (yk 2)



kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen




+++ Plussarikasta joulukuuta! +++
 
Viimeksi muokattu:
kp 30/31-38 ja ei näy menkkoja. Ei ole kipuja, eikä juuri mitään oireita ole ollut tänään. Katsellaan siis edelleen. Pelottaa vähän et alkavat, mutta, jos niin käy niin ehkä sitten seuraavasta kierrosta kävis tärppi :p
 
mä tein taas hullu tiedemies -testejä... mut ihan uuden testin, tosin vessassa olin just käyny eli ei se tainnu taas ihan oikein mennä... ja sain siihen tikkuun viivan paikan, eri kohtaan tosin kuin mun hulluilla testeillä :O Tai sit mun silmät on kehittyny jo jotenki sekopäisiks :D ja seuraavaan testiin en saanu viivan paikkaakaan... :ashamed: Tulkaa ottamaan multa noi testit pois!!!!! :p Sunnuntaina vasta seuraavan kerran saan testata, eiks ni??? :D :headwall: tai jos sillonkaan... ääääh. toi testaaminen on ihan hullun addiktoivaa, varsinkin kun haamuja näyttäis tulevan monelle, niin miksei mullekin??? :ashamed: :snotty:

Eli kuinka nopeasti plussa vois teoriassa näkyä? Jos ovis oli tiistaina ja siitä ois plussa tullu niin eihän se nyt vielä ikuisuuteen vois testissä näkyä? Onhan niitä mahdollisia oviksia ollu aikasemminkin, mutta mistä tästä kropasta mitään tietää... :confused:

Onnea plussanneille! :) :hug:

Jomille iso :hug: ja paljon suklaa-hoitoa! :D :heart:

(alapäävaivat on taas pahentunu ihan hirveesti, viimekskin ne pahentu ennen menkkoja, mitä kummaa sekin tarkottaa??? katotaan nyt alkaako ne menkat vai mitä täällä oikein tapahtuu... :confused: Mies on alkanu jo googlettamaankin hedelmöitysvinkkejä... :ashamed: Se on niiiin ihana, :heart: :heart: voi kunpa mä voisin olla terve ja osallistua kunnolla tohon vauvantekoon joka päivä.... :( )
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!
mitäs tänne? :)

eilen illalla miehelle tunnustin, että nää vauva-asiat alkaa tekee mut ihan hulluks... ja tiettekö mitä se sano??? "no niinhän sä oot ollu jo viimeset kolme vuotta" :O Että silleen.... :mad: Onks se sit reiluu pitää mua odottamassa kolme vuotta, täh? No ei, oikeesti en oo ollu hullu sen asian kaa todellakaan ku vasta nyt, harmittaa vaan tollanen kommentti ku se ei ollu totta olleskaan - vai onko mies nähnyt mun "koska meille tulee lapsia?"-kyselyt sit hulluutena? :stick: No jos on, niin mitäköhän tää nykyinen sit on? :p :D :D
 
Tömpsis: Kai se plussa vois teoriassa näkyä siinä.... dpo 8-10? Näin olen käsittänyt. Mutta kaikilla ei näy silloinkaan vielä. Joillainhan voi plussa tärähtää vasta viikko sen jälkeen kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa :)

Itse mietin tässä että kuinkahan hyvät tsäännssit mulla tässä kierrossa mahtaisi olla kun mies oli vähän väsynyt seksihommiin tuossa. Juuri ne päivät jäivät käyttämättä jotka itse olisin halunnut hyödyntää :/

Tälaiset kiertopäivät oviksen (oletetun) aikoihin:

kp 18 - heiluteltiin peittoja
kp 20 - kohtu oli tosi hellänä, tästä alkoivat oviskivut
kp 21 - kohtu oli aamulla vielä hellä mutta helpotti päivän mittaan eikä sen jälkeen kipuja ole ollut, olisiko ovis ollut juuri tänään?
kp 22 - eli tänään. Peittojen heiluttelua aamusta (niin, no ehkä se heilahti sen kerran tai kaksi :D ollaan aamuisin vähän herkillä :LOL:)

Voinko alkaa viikon päästä jo bongailemaan oireita? Voinhan? :D

Niin ja Jomi :stick:: Olen 29 vuotias ja lapsi olisi nykyisen mieheni kanssa ensimmäinen yhteinen. Meillä on siis uusioperhe :) Jos haluat/ehdit/viitsit päivittää tuohon listaan nämä tiedot.
 
Viimeksi muokattu:
Ruutinen: juuuu voit :D jos mäkin täällä intoilen, niin hyvä saada joku toinekin "hullu" mukaan :D :D
ja mullahan oli menkat myöhässä jo tossa ovistuntemusten aikoihin... eli en tiedä yhtään missä oikeasti mennään... :confused: Kyllä mä luulen, että noi teiän siemennykset riittää hyvin :)
 
Ruutinen :LOL: Toi oli ihana toi kerran tai kaksi heilahtanut peitto :LOL: Nauran täällä ihan vedet silmissä...anteeksi! oli vaan niin kivasti sanottu :xmas:

Hopeful josko, josko... :)

Tömpsis hullu tiedemies :D Ihania noi sun testaamiset!

ON: Täällä nyt kp 22/? menossa...Ei mitään ihmeellisiä tuntemuksia...uni ei tullut viime yönä lainkaan vaan kökin sängyssä pyörien koko yön...Selvästi raskaana :kieh: Vitsi vitsi! Juili tänään vartin verran vatsaan töissä ollessa, mutta oletettavasti johtui ihan vain vessassa käynnin tarpeesta (tämänkin kaikki halusivat tietää). Jotenkin vetämätön olo ja etova olo jatkuu edelleen, muttei niin vahvana kuin aiemmin...Ota nyt tästä kropasta selvää! Olisi tietysti ihana olla raskaana, mutta tuskin olen...Jos en niin menkat sais alkaa lähipäivinä!!
 
iltaa kaikille! :heart:

jänskättää :D Ei ole menkat alkaneet, eikä mitään merkkejä edes anna. Mieskin aamulla sanoi että mun rinnat on kasvaneet ja ei ole ikinä sanonut noin, vaikka olen kysynyt :heart: Eli nyt jos tiputaan niin sattuu ja lujaa. Jotenkin on vaan niiin varma olo. No, huomenna tuo selviää. Pitäkää peukkuja! :heart:

Plussatuulia! :heart:
 
AU! Tämä kohtukipu ei lakkaa ollenkaan. selailin nettiä ja jossakin oli juttua että oviksen jälkeinen kipuilu voi olla merkki endometrioosista. Mut jostain luin myös että kivut voivat johtua siitä että munatorvi puskee hedelmöittynyttä solurypästä edemmäs kohtuun (ja tottakai mulle on tapahtumassa juurikin niin :LOL:) Mut mulla se varmaan meinaa että kakka on tulossa :D

Kipu ei ole erityisesti kummallakaan puolella vaan ihan tuossa kohdun kohdlla. Välillä tulee sellaisia 5-10 min kestäviä kipuaaltoja ja muun ajan olen vain "erittäin tietoinen kohdustani". Mulla on kierrot usein sellaisia että toisissa kierroissa tunnen oviksen ja toisissa en vaikka tikkujen mukaan ovuloisinkin. Siis jo ennen kuin tuo toinen munatorvi poistettiin. nyt en ole kyllä ovista tikutellut.

Huh kuinka olisikin ihanaa pitkästä aikaa nähdä se toinenkin viiva r-testissä <3 :) Sitten voisi alkaa panikoimaan keskenmenoa :headwall:

Plussatuulia :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Hopeful NO NO NO???? :D Mikä tulos? Täällä peukut korkealla pystyssä!!

Ruutinen mä ajattelin just tänään kun heräsin, et olenpa vatsastani/kohdustani tietoinen! Kaikki nippailut ja muut mitä tuntuu on heti merkillä jossain ja on jotenkin "raskas" olo vatsassa.. :xmas: Mitenkäs koska aiot testailla? Mennään näemmä samoissa päivissä :) Itse aattelin jouluaattona...täytyy vissiin ostaa muutama ylimääränen testi kaappiin lojumaan :whistle:

Omaan napaan ei kuulu sinänsä ihmeellistä! Niinkuin Ruutiselle laitoin, niin vatsa tuntuu raskaalta ja kovin on tietoinen siitä...Mutta voi liittyä myös tähän minun valeraskauteeni :LOL:
 
Aamuyöstä heräsin tekemään testin ja plussa tuli että pärähti :D Alkoi meinaan piirtymään jo ennenkuin laskin testin kädestäni! :heart: Eilen olin jo erittäin varma että se plussa tulee, mutta sitten kun testiä tein, en enään ollenkaan uskonut ja veti vähän hiljaiseksi :) Viiva on ihan helposti nähtävissä, vaikkei ole yhtä vahva, kuin kontrolliviiva. Että mut saa nyt sitten plussanneisiin laittaa :) Täällä oleilen ainakin siihen asti, että teen tuon Clearbluen näyttötestin, jos vaan teille sopii?

Plussatuulia kaikille! :heart:
 
Hopeful86: Oih, iiihanaa :flower: =) Tosi, tosi paljon onnea tästä ihanasta joululahjasta :heart:

Minä kun olen niin huono mihinkään merkkailemaan omia kehontuntemuksia ja oireita niin listaan niitä nyt tähän. Ompa mukava arpoa että tärppäsikö vai ei ja etsiä näitä oireita :) Yks vauvantekopuuhien hauskimmista jutuista :D Ja oppii tuntemaan omaa kroppaansakin paremmin.

- Alavatsa ollut oviksesta asti tosi hellä ja arka muutaman päivän. Nyt kun ei ole arka niin sitten painon tunnetta
- Tänään huomasin, että nännit on tosi arat. T-paita sattuu jos ei ole rintsikoita välissä :) Voi olla raskausoire mutta voi kyllä johtua tuosta oviksestani. Enivei, oli mikä vain niin hyvä näitä on tähän listata ja sit seuraavassa kierrossa voi käydä tarkistelemassa että mitäs sitä viime kuussa tapahtuikaan :) (kp 25 ei enää näin arat. Kosketusarat ehkä, muttei huomaa arjessa mitenkään)
- kp 24 kokeilin kohdunnapukkaa :)D) ja se on toooosi kaukana ja kiinni. En meinannut löytää koko nappulaa sieltä. En tiedä on ko tämä oire ja mistä se on oire, mutta kuitenkin tähän tämän merkkaan niin opin lukemaan itseäni paremmin. Muok. Seuraavana päivänä kokeilin taas ja se oli aika lähellä eikä edes niin kova kuin aiemmin :D Eli ton nipukkanapukan voin siis jättää rauhaan.
- Valkovuotoa alkoi ilmestymään. Toivoisin kovasti että tämä olisi raskausoire :)

Ansis: Ensin ajattelin että jouluaattona testaan mut nyt kun laskin uudelleen niin en tiedä haluanko aattoaamulle negatestiä :( Tietty jos ostaa sen apteekin herkän testin, mutta silläkään ei periaatteessa vois testata mun kiertopäivien mukaan kuin vasta 27.-28. päivä :/ En tiedä miten sitten maltan :)
 
Viimeksi muokattu:
Hopeful Onnea onnea onnea!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Ruutinen Minä testaan aattona jos menkat ei ala...Vaikka mitään tietoa olekkaan kierron kestosta :D Täytyyhän joulussa olla hiukan jännitystä :xmas:

Oikein paljon plussapuhureita kaikille sitä toivoville ja hopefulille tervemenoa :wave:
 

Yhteistyössä