Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 6

Ambrosia85 Paranemisia! :)

jasmin-- Mahtavaa, että oireita löytyy! Koita pysyä rauhallisena ja pidä vaikka vähän taukoa tuolta odotuspuolelta. Tulehan kertomaan neuvolakuulumiset meille! :)

kamiraro Aika monta kohtaa voin allekirjoittaa minäkin tosta sun oirelistasta. Turvotus on ollut aika mahtavaa eilen ja toissapäivänä nimenomaan illasta. Eilen oli semmoinen kevyesti juiliva/jomottava painontunne alavatsalla, niin että juoksin vähän väliä vessassa kattomassa, joko vuotaa... Siteenkin pistin varuiksi, mutta ei ollut tarvetta onneksi.

tömpsis Voi sua :LOL: Mun piti eilen heittää noi testit roskiin, kun niitä kyyläsin varmaan puolen tunnin välein ja sitten jossain vaiheessa aloin jo nähdä jotain vaaleanpunaista siinä eilisessä testissä. Yhden kerran vaan kaivoin ne roskiksesta taas, mut koska en silloin nähnyt enää mitään, niin ei oo tehnyt mieli katsoa enää :D Sekopään hommaahan tää on, mut minkäs sille voi :LOL:

Ruutinen Moi taas! :) Mulla on vähän sama homma, ennen ovista kun ei oo ikinä mitään raportoitavaa, niin ei paljon tee mieli kirjoitellakaan :xmas: Meinasin, että jos huomenna tai ylihuomenna testaisin seuraavan kerran. Tuosta luteaalivaiheen pituudesta en osaa sanoa muuta kuin, että ainakin liian lyhyestä luteaalivaiheesta on haittaa mut kuvittelisin, että 17 päivän luteaalivaihe olis ihan ok? Tää on sit ihan vain mun omaa spekulointia :) Mutta jotenkin tuntuis, että parempi noin kuin esim. alle 12 päivää!

Eevaliisa Tervetuloa mukaan! Lisäsinkin sut tonne listaan jo eilen, mutta nyt vasta aloin kirjoitella :)

hopeful86 En nyt muista kirjoititko tästä aiemmin, mutta tunsitko ovista tässä kierrossa, edes silleen suurinpiirtein? Siitähän voisit laskeskella päiviä, että riittääkö tuo kp 32. Itse oon niin hätähousu, että varmaan testaisin :D Tässä kierrossa testasin jo kp 27 ekan kerran ja fiksuna tyttönä vielä laimeasta päiväpissasta ja siitä ei kyllä tullu kuin paha mieli :p

Kiitos kaikille tsemppaamisesta! Testailen varmaankin huomenna tai ylihuomenna taas... Pelottaa se nega ihan vietävästi :( Samoin kuin tädin tuleminen. Eilen tosiaan ounastelin, että vuoto vois alkaa, kun oli alavatsalla semmoinen lievä jomottava painontunne melkein koko päivän ja voimistui iltaa kohden. Siteenkin laitoin varmuuden vuoksi, mutta ei sille sitten onneksi ollut käyttöä :p Viimeiset kolme yötä on mennyt enemmän tai vähemmän katkonaisesti, ensin en nukkunut juuri yhtään, toissayönä heräsin viideltä siihen, kun tajusin, että oon unohtanut yhden typerän jutun ja murehdin sitä sit aamuun saakka, viime yönä pyörin sängyssä tunteroisen ennen nukahtamista ja heräsin yöllä melko virkeänä pariinkin otteeseen. Mut silti viime yönä tuli vedettyä melkein 10 tuntia ja edelleen väsyttää. Unet on kans hieman kummallisia olleet. Toissayönä näin erittäin ahdistavaa ja todentuntuista painajaista, jossa joku tämän talon asukas oli tippunut parvekkeelta ja kuollut ja meitä syytettiin siitä. Viime yönä taas näin unta, että Barack Obama heitti mua pallolla naamaan ja siitä jäi semmonen vitosen muotoinen haava :LOL: Siis ei mitään järkeä! :D

Jasmin mitenkäs eka neuvola meni?

Hopeful testaa vaan jo sunnuntaina, jotta me kaikki päästään jännäämästä :D

Eevaliisa tervetuloa! Minulta poistettiin viime kuussa kierukka...Minulla ei ollut lainkaan menkkoja kierukan aikana, joten en voi sanoa juuta enkä jaata siihen mitenkä kiertoaika muuttui. Mutta tyhjennysvuoto tuli heti pari päivää poiston jälkeen ja kesti yhdeksän(?) päivää...Mutta tässä nyt sit menkkoja odotellessa taas, jossei ole tärpännyt...

Jomi :hug: Itku! :(
Tuo oli kyllä hauska tuo paha Barack Obama :LOL:

ON: Itsellä tässä ei edelleenkään menkkoja, onneksi! Etovaa oloa on hiukan, mutta ei niin runsaasti, kuin kolmena ekana päivänä...Eilen illalla vasemmalle munasarjan kohdille viilsi jonkun aikaa, eilen myös heiluteltiin peittoja...Tänään töissä vessassa käydessä oli tullut kirkasta punertavaa limaa :confused: Ei siis veristä vaan semmosta hennon vaaleanpunasta... Oliko mulla nyt sit eilen ovis vai onko minulla menkat alkamassa?? Jotkut viisaat jos osaa kehitellä jonkun teorian tähän, niin olisin kiitollinen :xmas: Eli jos menkat ei ala ennen viikonloppua, niin teen testin, mutta tuskin siihen taitaa tarvetta olla...

heipsan..:)
tänään kävin sitten poistattamsssa kierukan pitkän odotuksen jälkeen..:) saas nähdä kuinka pitkä odotuksen odotus edessä vielä...lääkäri toivotteli onnea,mutta sanoi että puolesta vuodesta vuoteen voi kestää...huh,tuntuu pitkältä ajalta...mutta en siis ota ressiä,kivempi pupuillakkin kun tietää että hormonit ei välttämättä ole asettuneet,mutta silti tietää että raskautumisen mahdollisuuskin on olemassa..:)

Uskaltakaa testailla vaan,se on aina niin kivaa...:D

Jomi kyllä mä luulen et bongasin oviksen, mutten ikinä jaksa/muista kirjottaa niitä mihinkään ylös itselle :headwall: Ei se rusehtava vuoto välttämättä mitään tätiä tarkoita :) Toivotaan ettei :hug:

Kiitos kaikille taas intoiluista ja tsempeistä :)

ON: Kauheasti tekis mieli sunnuntaina testata, jos sinne asti pääsen ilman tätiä. Tosin toisaalta en tota yhtä kaapissa lojuvaa testiä viitsis turhaan tuhlata. Tänään loppui rusehtava vuoto. Tosin edellisessäkin kierrossa se loppui ennen kuin menkat alko. Eli voi hyvinkin olla vaan tyyntä myrskyn edellä. En eilen huomannut sanoa että taas on tuntunut että vessassa pitää ravata, vaikkei mitään kunnolla tulekkaan. Kuitenkaan ei ole pissatulehdus kipuja, eli pissatulehduksesta ei toivottavasti ole kyse. Tänään taas töissä haukottelin ihan kamalasti ja nippailikin enemmän kuin eilen. En tiedä oliko homma tylsää kun haukottelin, vai mikä sit oli ;D No, odottelen sunnuntaita ja tuhlaan sitten testin, jos menkat ei näytä alkavan.

Plussatuulia! :heart:

Jomi Eikä! :| Toivotaan nyt vielä varpaat ristissä että jäis tuohon toi punanutun pilkahdus ja selviät säikähdyksellä!! Tsemppiä! :hug:

eevaliisa Tervetuloa! Multa poistettiin kierukka elokuun lopussa ja yk 3 tärppäsi tämä matkalainen ja mulla on se käsitys että ihan yhtä hyvin tärppää heti kuin puolen vuoden päästä, onnea matkaan! :)

Hopeful Sunnuntaina testaamaan, jesjes joojoo! :D

Neuvolassa Meni ok, eipä mitään ihmeellistä ilmaantunut. Siellä oli joku sijainen ja sanoi että seuraavallakin kerralla on varmaan joku sijaisen sijainen joten annoin olla koko varhaisultra-asian |O Ihan mukava täti muuten ja hyvät fiilikset jäi käynnistä, eihän sinne np-ultrankaan ole kauan kun ensi kuun alkupuolelle pisti sen.
Turvotus on ihan hirveää, toppahousut ei mene kiinni, onneksi niissä on henkselit :D

Miehen kans ollaan kinattu koko päivä, jotenki kyrpii koko saamaton ukko. Mulla oli tosi huono olo aamun ja sohvalla makasin mut tuntuu että tää meidän arki ei pyöri jos en koko ajan sano mitä seuraavaksi tapahtuu. Koira jäisi näköjään lenkittämättä ja ruoka laittamatta. Miksi asioita ajatellaan ruveta tekeen vasta sitten kun vahinko alkaa olla tapahtunut? Lounasta ja siis sitä että sellasta ei ole jos joku ei sitä valmista ois varmaan ajatellut siinä vaiheessa kun alkaa nälkä olla pohjaton sekä pojalla että hällä itellä. On se hirveän hienoa että osaa elää hetkessä mutta :headwall: Kai mun väsynyt mieli vaan saa kaiken näyttämään suuremmalta ja kamalammalta kuin mitä onkaan :stick:

Ansis Onko tullu pahempia vuotamisia? Noista on kyllä niin vaikea tulkita mitään, mullakin tuli kyllä jossain kierrossa kaikenlaista vuotoa ja tuhrua, ennen, jälkeen ja puolessa välissä kiertoa :headwall: Koita nyt siinä tulkita, mut hei tulkitaan sun punalima kiinnittymisvuodoksi, sitä se on, kohta testaat jo! =)

Eevaliisa nyt sitten vain odotellaan :)

Jasmin sinähän pääset nopsaan ultraan :) Siellä sitten selviää, että kaikki on hyvin! Minulle ei ole tullut mitään vuotoa sen eilisen yhden kerran jälkeen...josko olisi kiinnittymisvuotoa! :D En vain muista moista ikinä noista kahdesta lapsesta tulleen...Noh! Kyllä se sit selviää jossain vaiheessa!

Hopeful toivotaan, että täti ei kurvaa paikalle!! Ja pääsisit testaamaan :)

ON: Tein aamusta ihan mielenkiinnon vuoksi raskaustestin, ja negahan se oli ihan puhtaasti! Niin kuin odotinkin! Josko nyt osaisin pitää näppini erossa niistä ensi viikon viikonloppuun asti :xmas: Täytyy vissiin pyytää miestä piilottamaan ne jonnekkin siihen asti :whistle:

Jomi
Toivottavasti täti ei sinne kurvannukkaan... :hug:

jasmin
Onpa kiva et sait ultraan ajanki jo. Paljonkos sulla nyt on viikkoja? :)

Eilen oli ihan olo et varmaan menkat alkaa mut pöh... Ei näy...
Vois luvan jo tulla ku en kerta raskaanakaan ole! Imetystä oon saanu vähennettyä 2krt/pvä :)

Torstai 16.12.2010

Yritys/TJOTtailu alkanut:

HekkuLiini ........... kp 70/28-32 ............ yk 1 ........... 2.
hah .................... kp 65/26 ................ yk 1 ........... 2.

Emeriini................ kp 40/? .................. yk 2 ............ 2.

Salainen toive ...... kp 36/24-44 ............ yk 1 ............ 2.
äiti88 .................. kp 34/28 ................. yk 5 ............ 3.
tömpsis (31)......... kp 34/? ................... yk 3 ............ 1.
kamiraro (22) ........ kp 30/30 ................ yk 1 ........... 3./1.

hopeful86 (24)....... kp 29/31-38 ........... yk 2 ............ 1.
satuh83 ............... kp 24/33-35 ........... yk 1 ............ 1.
Tuutunen ............. kp 23/31-35 ........... yk 3 ............ 1.
Ruutinen .............. kp 20/36 ................ yk 1 ............ 2.
Ansis (29) ............ kp 20/? .................. yk 1 ............. 3./1.

Catherine- (21)..... kp 15/? ................. yk 1 ................ 1.
Tine (25) ............. kp 14/28-38 .......... yk 2 ................ 1.

Ambrosia85 ......... kp 5/?-32 ........... yk 2 ................ 1.
Eevaliisa (26) ...... kp 5/25-30 .......... yk 1 ................ 3.
Jomi (24) ............ kp 1/27-35 .......... yk 5 ................ 1.
Maijamehi (29) .... kp 0/0 ................. yk 1 ................ 3./2.
pörhölä (31) ........ kp 0/0 ................ yk 3 ................ 4./2.

Yrityksen myöhemmin aloittavat:

Jumima ........................ 12/2010 ............................ 2.
Lolaa (19) ..................... 1/2011 ............................. 1.
Sinisilmä-91 ................... ? .................................... 1.
nuppu86 ....................... 02/2011 ........................... 2.
Kolmio .......................... 1-2/2011 .......................... 2.
chrisu............................1-2/2011 ...........................1.
Bassets ........................ kevät 2011 ....................... 3.
lily-rose ........................ 5-6/2011 .......................... ?
tryffeli89 ....................... 6/2011 ............................ 1.
Peepe ........................... 6-7/2011 ......................... 1.
Anna333 ....................... kesä 2011 ........................ 2.
bellabambini ................... 8-10/2011 ........................ 1.

Taustailijat:

An-nie

Plussanneet:

Kesäkuu 2010: tombatar
Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu,
Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123
Marraskuu 2010: jasmin-- (yk 3)

kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen

+++ Plussarikasta joulukuuta! +++

Heips vaan! Niinhän siinä kävi, että matto vedettiin jalkojen alta ja illalla tuhruttelu muuttui ihan kunnon Niagaraksi taas :'( Eilen kyllä mieli mateli jossain pohjamudissa, mutta kyllä tää tästä! Kunhan muutama päivä kuluu, niin jaksaa jälleen alkaa miettiä oviksia sun muita.

Ansis Jospa se tosiaan olis sitä kiinnittymisvuotoa! :heart:

Eevaliisa Kivaa, että pääsette nyt tositoimiin :) Jospa teidän ei ihan noin pitkään tarvitsis odotella pikkuisen salamatkustajan kiinni tarraamista!

hopeful86 Mä suosittelen kyllä lämpimästi kiertopäiväkirjan pitämistä. Mulla on itsellä käytössä ihan tommonen ylimääräiseksi jäänyt pieni kalenteri, johon aina merkkailen tuntemuksia yms., niin niitä voi sitten myöhemmin aina vähän uusin silmin katsella ja miettiä esim. just sitä ovulaation ajankohtaa :) Toivotaan, että pääset testaamaan!!

jasmin-- Hienoa, että pääset kuitenkin suht. pian sinne ultraan! Nyt on onneksi varmasti muuta mietittävää, kun on joulu ja uusivuosi ja aika kuluu nopeasti :)

Nyt otan iiiison kupin kahvia ja ehkä toisenkin ja muutaman palan tummaa suklaata :p Jostain ne on ilot revittävä näin alkukierrosta, niin miksei sitten vaikka liiallisesta kahvinjuonnista :D

Omaa napaa:
lahjat paketoitu ja kinkku ostettu. Miehelle police-rannekorutilattu ja nyt sitte ollaan varpaat ristissä että tilaus löytää ajoissa perille!!
Muuta: vois loppua nää menkat jo ni pääsis etenee projektin kanssa.. Nyt onneks kivut jo selätetty!

Pillerit kun jääny pois niin ihanaa kuinka nopeasti iho tervehtyy! Puuttu kaikki hormoonifinnit joita ennen menkat puski iholle.
Muutenkin paino katoaa ja vaatteet tuntuu paremmilta ja ellei jopa löysiltä.
Jo näiden takia voisin jatkaa tätä yritystä vielä muutaman kierron (ja toki senkin takia että saadaan häät pidettyä sovitun aikataulun mukaisesti :D
Suklaatakaan ei tee mieli enää niinkuin ennen - hassua

Mä myös pidän "kiertopäiväkirjaa" kalenteriin. Aika helppoa ku tykkään pitää perinteistä kalenteria, mutta sinne ei tuu mitään duunijuttuja laitettua ku synkkaa meilistä suoraan puhelimen kalenteriin. On siis hyvä syy pitää ihan privaattikalenteria :D

Jomi :hug: Toivotaan ettei täti ole pitkällä vierailulla, että pääsee taas keskittymään uuteen yritykseen

Täällä omat tunteet tosi herkässä koko ajan. Ei ole menkat alkaneet eivätkä kait ala... Alan jo siihen valmistautumaan. Olo on muuten tosi rento paitsi nyt noi itkufiilikset iskee välillä. Joten seesteinen olo nyt mulla. Ääh osaa edes selittää.

:hug: sinulle Jomi, ei nyt ois ollenkaan hyvä sauma ollut lomalle Niagaran kupeessa : / Pitkät kierrot on ihan arsesta.. :kieh: Minä olen vahvasti sillä kannalla, että mikäli hedelmöittymistä ei jostain syystä satu tapahtumaan, pitäisi olla mahdollisuus keskeyttää se kierto siihen ja aloittaa heti uusi kierto :D Nykyisessä tehokkuutta ihannoivassa maailmassa suorastaan tuottava idea :rolleyes: Taidan ottaa puhelun patenttivirastoon..

Ambrosia: Mukava kuulla että jollakin noin päin ihoasioiden kanssa! Mulla taas puhkesi uusi teini-ikä (tälleen somasti kymmenen vuoden jälkeen..) kun ehkäisy jäi pois. Naama kukkii kuin äidin kukkapenkki, aaaapua! Naama ja niska ja selkä on pelkkää rasvaa, ällöttävää! Ja mulla kun on viimeset kymmenen vuotta ollu jopa jokseenkin hyvä iho, mitä nyt hiukka kuiva.
Eikä painokaan ole ainakaan laskemaan päin :ashamed: Se kyllä alko nousulinjalle jo tuossa keväällä, että ehkä sitä vaan tulee vanhaksi..
Kuis muilla kyseisten asioiden kanssa menny?

Salainen toive: Minä voin lahjottaa sulle minun suklaavaraston kun en uskalla kattookaan siihen päin ku joka vilkasulla puhkee uus mätäpää..

kamiraro: Jännää, jännää, jäämme seuraamaan tarinan jatko-osaa :popcorn:

Menis nyt nopeesti seuraavat pari viikkoo.. olen aina ollut huono odottelija. Jotenkin en jaksa uskoa tämän(kään) kierron tuovan tulosta, kun oli sen ovun kanssakin epävarmuutta.. Plaah.. Päätin jo kertaalleen, että jos tästä kierrosta ei tärppää, niin pistän itseltäni boikottiin kaikki keskustelupalstat ja muut vauva-asiat. Jaapa jaa, saapa nähdä niinköhän se muka onnistuu ;)

Kamin odotuksen bongailu osa. 254

Eli minua voi alkaa varmaankin siirtää odottajien puolelle :heart: nyt ei ole enää epäilystä oikeastaan, vaikka vielä testi haamuilee :) Tein toisen testin tänään ja selvempi viiva siihen tuli :heart:

Kamiraro Jee!!!!! Onnea oikein kovasti :D Toivottavasti kaikki sujuu hyvin ja tulet silti meitä aina silloin tällöin morjenstamaan :wave:

Jomi itkujen itku...Sinä olet jännännyt jo tarpeeksi! Toivottavasti alkanut kierto tuo lopullisen päätöksen sinun täällä notkumiselle!! ;)

ON: Täällä ei edelleenkään ole mitään vuotoja alkanut...suklaa ei maistu ja etovaa oloa edelleen...En edelleenkään usko, että olisi tärpännyt, koska tuntuu mahdottomalta ajatukselta,et olis mitään kerinnyt vielä tapahtumaan...Laitan oireeni valeraskauden piikkiin! Kohta rupean jotain vauvanukke ahoitamaan ja paijaamaan :LOL:

Pakko sanoa etten olisi uskonut heti ekasta kierrosta tärppäävän :heart: mut hetken vielä olen täällä ja sit hyppään odottajiin kun saan vielä yhden selvemmän viivan :) ja tietenkin Ansis tulen teitä morjenstamaan :) ei tulis kuuloonkaan hyljätä teitä :cool:

Tuutunen
Hm... Silläkös mä oon niinku joku murrosikänen ku finnejä yhtäkkiä tullu niin paljon... Ihan liikaa tullu syötyä taas suklaata ja karkkia... :p

Seksi ja shoppailu on lääke venyvään kiertoon :D
Eilen sekstailtu ja tänään vihdoin ostin joululahjat. Tuossa tunti sitten alko menkat! Jihuu! :D

Ensinnäkin ei tää kroppa taija sittenkään ihan sekasin taijakkaan olla...
Nimittäin toissa perjantaina (kp23) olin reissussa ja oli kovat maha kivut, luulin et menkat alkaa ku niin jomotteli mut sehän oliki ovis! Ootin vaan niitä menkkoja niin luulin menkkajomotuksiks :whistle: Tänään sitten alko niin olis tänään ollu dpo13.

Niin että Jomi mun kohalle listaan vois laittaa sitten huomiselle kp1/24-36(44) ja yk2 :wave:

Vitsit, miten ilonen voi ollakkaan menkoista! :D

kamiraro onnea plussasta! :heart: Laita tosiaan uusi kuva niin me muutkin nähdään selkeä plussa ;D

Jomi :hug: tädistä ja onnea uuteen kiertoon. Toivottavasti se viimeinkin toisi sen salamatkustajan ;)

ON: Täällä edelleen jatkuu väsymys. Töihin kun kävelin nippaili ihan kunnolla vasemmalta puolelta ala-vatsaa, mutta siihen se sitten jäikin. Mitään vuotoa ei ole tullut, vaikka pupuiltiinkin :O Yleensä silloin aina jotain vuotoa tulee, jos on tullakseen. Rinnat on hieman arat ja pissahätäkin on edelleen useammin kuin alkukierrosta. Nyt siis tosiaan kp 29/31-38 ja viime kierto oli tämän pituinen, että periaatteessa huomiselle vois menkkoja odottaa. Jos nyt kuitenkin jättäisi täti tulematta ja olisi jäänyt piiitkälle joululomalle, joka kestäisi n. 9kk ;) Olisi kiva.... Nyt mennään sitä vaihetta kiertoa että alan taas salaa olemaan toiveikas raskauden suhteen. Miten nää kierrot meneekin aina niin samanlailla. No, jos nyt ei tarvitsisi hiljaa mielessään pettyä. Toivossa on hyvä elää.

Jouluisia plussapuhureita! :heart:

Yhteistyössä