Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 6

Hopeful86 Onnea Onnea Onnea! :heart: Tosi ihana juttu!

Kamiraro Onnea paljon myös, minäkin luulen jo haamun nähneeni tuossa myöhemmin laittamassasi kuvassa! :heart:

Onpa tosiaan kiva kun joulukuullekin saatiin plussaajia!

Jomi Voi rähmä niitä menkkoja!! :headwall: Nyt vaan taas uuteen nousuun ja odotukseen, todellakin tämä saa luvan olla viimeinen kierto ja päättyy PLUSSAAN!!!

Salainen toive Tosiaan ällistyin itsekkin että se np-ultrahan on ihan ovella! Vuoden vaihteen jälkeen voi sitten sitä ruveta hermoilemaan oikein kunnolla :) Viikkoja nyt 8+2

Tömpsis Hassun sammakon sun mies päästi suustaan, ei varmaan oikeen tajunnut mitä sanoi tai sitten :headwall:
Sun testitutkimukset on kyllä niin perinpohjaisia että ansaitset sen plussan ja sassiin! :D :heart:
Alapäätuskailuun kans voimia, oisko aika taas tehdä uudelle gynelle konsultaatio?

Minä se vaan olen väsynyt ja saamaton edelleen :( Ei vaan jaksa mitään. Siksi palstahiljaisuudessakin muutama päivä kun ei jaksa ees koneelle kömpiä.
Pojalla on taaaaaas kurkunpääntulehdus, yöt on hälle tuskaismpia kun hengittäminen on niin hankalaa. Huoh, nyt neljän päivän rutistus kun mies on töissä ja sitten joulun viettoon.

Lisää plussia joulukuun viimeisille viikoille toivottelen! :heart:
 
Hurjasti onnea plussasta Hopeful86! Stressinpoisto lomailun merkeissä näköjään kannatti :heart: Saisikohan pyytää semmoisen yhteenvedon ennen plussaa koetuista oireista? Minua kun aina näitä kiinnostaa lueskella ja vertailla :rolleyes:

kamiraro: Onnea sinullekin :) Joko viikonloppu toi tullessaan vahvemman viivan?
 
Hämmennyin ja ilostuin niin plussauutisista, että unohdin oman navan kokonaan! :O (kuinka terveellistä välillä niinkin!! :D)
Vähän ihmetytti tuossa perjantaina (kp24), kun bongasin taas (ovis?)limoja ja halutkin oli ihan huipussaan, WTF?? Edellisen kerran siis tiistaina (kp21). Muilla vastaavia tuplaoviskokemuksia?? Mitenhän se sitten käytännössä menee, jos vaikka oikeasti ovuloisikin kahdesti kuussa: jos menkkojen pitäisi tulla 14 vrk ovun jälkeen, niin kummastako se sitten lasketaan?? Mutta siis edelleenkään ei mtn normaalejakaan oireita, ei nännikipuilua eikä turvotusta..

Mies sanoi, että haluaisi minun kokeilevan ovisliuskoja.. Itse olin ajatellut että en rupea siihen, mutta kai sitä nyt sitten voisi kokeilla kun kerran mieskin olisi asiasta kiinnostunut. Voi vaan olla, että tämmöisellä sekokierrolla saa ostella kymmenittäin niitä liuskoja kun pitää vahdata ties kuin kauan putkeen : / Onko kellään kokemuksia liuskoista, onko merkkisuosituksia (jotka ois myös hinnaltaan edullisia)?
 
Paljon onnea hopeful :flower:
Ihana joululahja :D

Tuutunen
Ei oo kokemusta tommosesta... Mut kantsii varmaan nytki varmistella :D

Saiko kamiraro plussan testiin? :wave:


Mulla on nyt tää tylsä vaihe menossa... Pitää vaan ootella että menkat loppus niin pääsis taas yrittämään... Nyt kyllä pitää pupuilla pitkin kiertoa ku viime kierrossa meni ovis ihan ohi...
 
Onnea kaikille plussanneilla, ainakin yhden tutun hopeful86:n bongasin tuolta :)
Stemppiä ja plussatuulia kaikkille jännääjille tasapuolisesti :)

Tulin kurkkii ja moikkaa teitä :)
Täällä mennään viikolla 11+4 ja pahoinvointi vähentynyt, siksi olenkin paniikissa, että onko kaikki kunnossa. Meillä onkin ollut pieniä mutkia matkassa, rv 10+0 tuli lorisemalla verta ja olin varma, että tää oli nyt tässä, mutta ultrassa todettiinkin että raskauteni oli alkanut kaksosraskautena ja toinen alkio lopettanut kehittymisen rv 6 ja nyt vuoteli ulos. Onneksi toinen sikiö voi hyvin ja on kuihtuneen yläpuolella, joten se ei vuoda toisen mukana ulos. np-ultra 28.12 ja toivon, että kaikki ilis silloinkin hyvin :)

Rauhaisaa joulun odotusta toivoo : Keiju ja nyytti 11+4
 
Onneks olkoon Hopeful! :flower: =)

Tänne ei kummempia. Saatto olla ovis tuossa lauantaina mut varma en ole. Jänniä tuntemuksia oli oikealla munasarjoissa mutta mitään muutoksia valkovuodossa ei ollut. Odotellaan, odotellaan... =)

PLUSSATUULIA KAIKILLE TASAPUOLISESTI! :)
 
Tuutunen minullakaan ei ole kokemusta...Viisaammat vastaamaan :)

Keiju123 onneksi siellä kaikki hyvin ja paljon tarrasukkia nyytille matkaan :heart:

ON: Ei menkkoja...Onneksi :D Kävin taas kaupoilla tänään ja mukaan tarttui Ladyvita mama paketti :xmas: Nappasin sit heti ekan päivän satsin napaani...Syyhyttäisi testailla, mutta en vielä viitsi...negatiivinen se kumminkin on ja nyt tarttis pysyä "suunnitelmissa", että aattona vasta! Siinä olisi miehelle hyvä joululahja.
Mutta joulunalusajan odotusta kaikille =)
 
Keskiviikko 22.12.2010





Yritys/TJOTtailu alkanut:

HekkuLiini ........... kp 76/28-32 ............ yk 1 ........... 2.
hah .................... kp 71/26 ................ yk 1 ........... 2.



Emeriini ............... kp 46/? .................. yk 2 ............ 2.



tömpsis (31)......... kp 40/? ................... yk 3 ............ 1.



satuh83 ............... kp 30/33-35 ........... yk 1 ............ 1.



Tuutunen ............. kp 29/31-35 ........... yk 3 ............ 1.
Ruutinen (29)........ kp 26/36 ................ yk 1 ............ 2./1.
Ansis (29) ............ kp 26/? .................. yk 1 ............. 3./1.
Catherine- (21)..... kp 21/? ................. yk 1 ................ 1.
Tine (25) ............. kp 20/28-38 .......... yk 2 ................ 1.



Ambrosia85 ......... kp 11/?-32 ........... yk 2 ................ 1.
Eevaliisa (26) ....... kp 11/25-30 .......... yk 1 ................ 3.



Jomi (24) ............ kp 7/27-35 .......... yk 5 ................ 1.
Salainen toive ..... kp 6/24-36(44) ..... yk 2 ................ 2.
äiti88 .................. kp 4/30-40 .......... yk 6 ................ 3.
Maijamehi (29) .... kp 0/0 ................. yk 1 ................ 3./2.
pörhölä (31) ........ kp 0/0 ................. yk 3 ................ 4./2.



Yrityksen myöhemmin aloittavat:

Jumima ........................ 12/2010 ............................ 2.
Lolaa (19) ..................... 1/2011 ............................. 1.
Sinisilmä-91 ................... ? .................................... 1.
nuppu86 ....................... 02/2011 ........................... 2.
Kolmio .......................... 1-2/2011 .......................... 2.
chrisu............................1-2/2011 ...........................1.
Bassets ........................ kevät 2011 ....................... 3.
lily-rose ........................ 5-6/2011 .......................... ?
tryffeli89 ....................... 6/2011 ............................ 1.
Peepe ........................... 6-7/2011 ......................... 1.
Anna333 ....................... kesä 2011 ........................ 2.
bellabambini ................... 8-10/2011 ........................ 1.



Taustailijat:

An-nie





Plussanneet:

Kesäkuu 2010: tombatar
Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu,
Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123 (yk 1)
Marraskuu 2010: jasmin-- (yk 3)
Joulukuu 2010: kamiraro (yk 1), hopeful86 (yk 2)



kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen




+++ Plussarikasta joulukuuta! +++
 
Viimeksi muokattu:
Hyvin näkyi Kamiraro :) Onnea! Tuota me muut odotamme :D

ON: Näitä omanapa juttuja riittää :xmas: Tänä aamuna tein aamusta limpputaikinaa ennen kuntosalille menoa...Siihen tulee siirappia ja satuin nuuhkasemaan avattua siirappipurkkia, niin hyvä kun ei laatta lentänyt samantein :x Ihan järkyttävän paha olo tuli ja kesti n. vartin verran. Ja teki niin mieli tehdä raskaustesti heti, mutta sain pidäteltyä...vatsatautia se kumminkin on!?! Tosin sen jälkeen ei oo pahaa oloa ollut. Ja taikinankin sain ilman pahoinvointia leivottua. Eilen kiinnitin huomiota siihen, että mies haisi ihan kamalalle, aina kun oli käynyt tupakilla...ennen tämä ei ole minua haitannut...Selvästi pieniin päin :D No tuskinpa! Yöllä näin unta,että menkat alkoi...onneksi ei vielä ole muuttunut ennenuneksi!
 
Jasmin: eilen kävin päivystyksessä tarkistamassa ettei ole taas virtsis, kun olin niin kovin kipeä. Ja sain kunnon särkylääkettä, että saan nukuttua. OI sitä autuutta, kun en herännyt turhan takia! ! En ole nukkunut noin hyvin varmaan vuoteen! no ainakaan puoleen vuoteen... :p Ja oireetkin lieveni, voiko alapäässä olla "stressiä"? tai jännitystä? että sitten kun on kunnon särkylääke ja rentoutuu niin kivutkin häviää, vaikkei särkylääke enää vaikuttaisikaan? Kuplan tuntua vaan. Juu, ensi viikolla on taas soittoaika gynelle ja sanon sille, että saa alkaa miettimään vaihtoehtoisia tutkimuksia ja hoitoja jo...

Tuutunen:
meilläkin on keskusteltu ovistesteistä. Eli ehkä voidaan sitten jakaa niiden käyttämisjuttuja, mä en tiedä niistä ainakaan yhtään mitään.

Menkat yhä kateissa, mutta tajusinpas syyn: joulu! Ihan turhaan oon testejä tehnyt, joka ikinen vuosi mun menkat alkaa jouluaattona, tai joulupäivinä, ja kierto voi olla ennen joulua ihan mitä tahansa :O Ja minä kun en mukamas stressaa joulua... ? :D Ootteko ikinä kuullut mitään hullumpaa? :D Noooh, noin 20 vuoden kokemuksen perusteella voin sanoa, että näin se menee. Muistaakseeni elämäni ekatkin menkat alko jouluaattona... :confused: :xmas: Oon kyllä ihan lahopää taas, tuntuu, että tulis flunssa tai muuten vaan ei aivot toimi, ja oon ihan jäässäkin. Pysykää te terveinä! :heart:

Ja lisää plussia ihmisille! :heart: Ja taas onnitteluja ja halauksia jo plussanneille!!!! :hug: :heart:
 
Kiitos onnitteluista :D Oli todellinen joululahja :heart: Uskon että raskautumiseen vaikutti jonkin verran se, etten lomalla mennyt pesulle pupuilun jälkeen, vaan aloin nukkumaan ja pesin paikat vasta aamulla :)

Viime yönä tuli tehtyä Clearbluen digitaalinen testi ja näyttöön tuli Raskaana 2-3 viikkoa (siis oviksesta laskettuna) Eli tuli ihan sellainen tulos, minkä uskoinkin tulevan. :)

Tuutunen kyseli ennen plussaa olleita oireita. Niitä olivat
-rintojen kasvu ja arkuus
-pissahätä tuli useammin
-emättimen kuivuus (josta vahvimmin aloin raskautta epäilemään, koska siihen ei liittynyt veren vuotoa, niinkuin yleensä menkkojen lähestyessä)

Mutta nyt siirryn odottajien puolelle :) Plussapuhureita kaikille sylin täydeltä ja hyvää joulua :heart:
 
tömpsis: Sinä siis odottelet jouluksi punanuttua oikein tuplana, kih kih :xmas: Jospa kuitenkin tulisikin vain se, joka tuo lahjoja :) Ja voisi viedä nuo sinun kivut mennessään samassa säkissä.

Pitänee joulun jälkeen laittaa liuskat tilaukseen, niin saa sitten pissiä puikkoon myös keskivälissä kiertoa :p

Ansis: Ihailen hermojasi, mikäli pystyt vitkuttamaan testausta jouluaatolle :) Jännityksellä jäämme odottamaan mitä paketista paljastuu :flower:

Salainen toive: Tsemppiä uuteen kiertoon!! (toivottavasti sait lahjat pakettiin =) )
 
Ainiin, piristystä päivään siitä ajatuksesta, että vaikka tänään on vuoden pimein päivä, niin huomisesta alkaen alkaa taas valo lisimään! :heart:
(ehkä mekin ruvetaan lisääntymään tuplanopeudella siinä siivellä :p )
 
keskiviikko ja viimeinen päivö ennen joululomaa..:)
itsellä jo kotipäivä,siivota ja ostoksilla pitäs käydä,joo myöhässä ollaan..:DD lapset vielä hoidossa,ois muuten hankala olla pukin apurina..:D

hedelmällinen kausi laskurin mukaan alkanut eilen ja jännityksellä ootan miten mahtaa käydä,onneksi on juuri tässä joulun aikaan kun ollaan lomalle lähdössäkin..:)
mutta saattaahan se olla ettei nappaa tästä kierrosta koska kierukka on vasta poistettu. Ainakin yritystä on,sehän se on tärkeää,mutta ei ole odotukset kovin korkealla..:D ei sitten tipukkaan kovin korkealta..:D

mitä ihaninta joulua kaikille...:heart: nauttikaa,rauhoittukaa ja levätkää!
 
Tömpsis: No mutta jos punanuttu-ukko saa päähänsä jättää punanuttuämmän lauteille joulun ajaksi niin heti teet testin joulunpyhien jälkeen :)

Ansis: Toivottavasti sä saisit siihen aaton testiin kaksi viivaa. En tiedä uskallanko itse testata kun menkkojen pitäisi alkaa vasta 1.1. eli aikaistahan se vielä olisi...

).(

Buhuu.. Mulla ei ole mitään oireita :(

No ehkä vähän enemmän tulee valkovuotoa kuin normaalisti oviksen jälkeen ja rinnat ovat hivenen raskaan tuntoiset. Kuitenkaan oireita ei mitenkään voi tulkita pelkästään raskaudesta johtuviksi. Ne voi johtua ihan hyvin jostain muustakin hormoonitoiminnasta.

Haluaisin tietty aattona jo testata mutta enpä usko että se mitään näyttää vaikka raskaana olisinkin. On tämä kummallista. Joinakin päivinä on ihan selkeä luottamus siihen että raskaus on alkanut ja seuraavana päivänä voin olla aivan toista mieltä. Mies on ihan huuli pyöreenä :ashamed:

Voi kumpa nuo päivät menisivät vauhdilla ja pääsen tekemään jo testin.

Tsemppiä kaikille ja erityishalit :hug: äiti88:lle. Ensi kierrosta plussaat :)
 
Ruutinen: Melkoisen samoilla urilla ollaan noiden kiertopäivien kanssa, ja samoilla urilla myös sen suhteen että mullakaan ei ole yhtään mitään oireita, ei oikein edes mitään mitä voisi kuvitella oireeksi. Myös valkovuodon määrässä ja raskaammissa tisseissä olen samoilla linjoilla kuin sinä :D, mutta en usko että kohdallani niistä on mitään pääteltävissä. Edes menkkatuntemuksia ei vielä ole, vaikka aiemmissa luomukierroissa ne on näitä aikoja jo alkaneet vaivata.

Hmm .. elimistö on joululomalla? (hyvä jos joku, minä en meinaan semmoisesta pääse nauttimaan)Eikun odottelemma siis yksissä tuumin jotain merkkejä jostain!

äiti88: :hug: Vuodenvaihteen lapsi siis tulille vaan!
 
Tömpsis stressi on kumma juttu ja miksei voisi aiheuttaa sun oireita! Luulis jo lekureiden löytävän syyn vaivoihisi.. Jospa tänä jouluna ei tulisi menkkoja sinulle! Olisi vaikka pukki erehtynyt kohteesta :whistle:

Salainen toive ja Ruutinen Ei vielä uskalla toivoa, vaikka toivon silti :xmas:

Tuutunen Jouluaattoa odotellessa...testipaketti on kyllä pariin otteeseen kädes pyörinyt, mutta sit oon aina muistanut, et oon aamuyöstä käynyt vessassa, ettei olis mitään järkeä testiä tehdä :LOL: Musta on tullut vanha kun täytyy yölläkin käydä pisulla :stick: En edes raskaana ollessa viimesilläni ole joutunut yöllä heräämään vessaan, kuin aniharvoin! Nykyään se on enempi sääntö, kuin poikkeus.

äiti88 :hug:

Hopeful hyvää joulua ja nautinnollista odotusaikaa! :)

ON: Tänä aamuna tuli kanssa samanlainen paha olo, kuin eilen aamullakin...ja hiukan on rinnat kipeät tuosta päältä, mutta voi hyvinkin johtua eilisestä kuntosalista...Tulisipa se aatto jo :D Muut meidän perheessä odottaa joululahjoja ja mamma raskaustestin tekemistä :LOL: Rentoutukaa ja herkutelkaa hyvillä mielin! Oikein hyvää joulua kaikille!!! :heart:
 
Sitä saa mitä tilaa, näköjään. Eilen vielä manailin täydellistä oireettomuutta, niin sainpahan sitten ihan kunnon oireen riesakseni, joskaan ei nyt oireile ihan toivotusta asiasta :kieh: Alaselkä junttaantui niiiiiiin kipeäksi eilisen aikana, kipu tuli pikkuhiljaa ja nyt tuntuu jo jatkuvaa painetta ja kumartuminen on rääkäisyn arvoinen suoritus kun niin juilii. Wuuhuu!
No, onneksi suklaata voi mättää missä asennossa tahansa :D

Rauhallista ja ilontäytteistä joulua jokaiselle!!
Toivotaan, että tänä jouluna toiveet toteutuu!! :heart::xmas::wave:
 
:wave:

Tulin minäkin toivottamaan kaikille meille ihanat, rauhalliset ja rentouttavat joulut! :heart: :xmas:


Tsemppiä äiti88 ja nyt kaikki lykky uuteen kiertoon! :hug:

Ansis Voi hitsi, miten mä pääsen vielä huomenna koneelle, lähdetään sukulaisiin heti aamusta ja ollaan koko viikonloppu, vasta sunnuntai- iltanako saan onnitella sua plussasta! :headwall: Peukut pystyssä sulle että näkyis iso plus!

tuutunen parannussäteitä selkään! Selkävaivat on kyllä maailman kurjimmasta päästä kipuja :kieh:
 
Viimeksi muokattu:
Minun on nyt aivan pakko jakaa tämä ihana juttu teidän kanssa. Pääsin tänään töistä ja lähdin kaupungille tekemään vielä viimehetken jouluostokset. Kun ajoin auton autokatokseen ja raahauduin kotiovelle tietokonelaukun, käsilaukun ja kolmen muovipussillisen kanssa, ajattelin että missä hitossa se on se joulunajan rauha ja ihana joulumieli.

Mieheni oli lähtenyt ystävänsä kanssa jouluostoksille jo pari tuntia aikaisemmin ja tyttäremme (kohta 9 v) oli jäänyt yksin kotiin kun eilenhän oli viimeinen koulupäivä...

Mikä yllätys minua odottikaan :O Tyttäreni oli siivonnut koko huushollin! Toki joulusiivous on tehty jo aikaisemmin, mutta keittiössähän oli valtavat astiavuoret ja sohvalla vaatteita, leluja ym. krääsää. Myös tyttären oma huone oli tosi sotkuinen.

Meinasin pillahtaa itkuun kun huomasin, että hän oli pistänyt tuulemaan ja joka paikka oli aivan tiptop :) Oma huone oli siivottu viimeistäkin pölypalloa myöten ja kodin muutkin huoneet oli siivottu niin kuin joku aikuinen olisi ollut asialla. Mikäs sen ihanampaa kun isäntä tuli kotiin melkein samalla ovenaukaisulla niin laitettiin kuusi jalkaan ja koristeltiin se. Nyt olemme paketoineet lapsen kanssa lemmikkien lahjat (3 koiraa ja kissa) ja kuuntelemme joululauluja. Kinkkukin on uunissa :)

Tänä jouluna lapseni antoi minulle parhaan joululahjan ikinä :heart:

Oikein lämmintä joulunaikaa ja muistakaa nauttia siitä perheestä mikä teillä jo on :) Vauva tulee sitten kun on tullakseen. Joulu on nyt ja perhe on nyt. Rakkautta, lämpöä ja yhdessäoloa. Sitä me kaikki kaivataan, eikös :hug:

(Niin ja niitä plussatuulia ;) )
 
aattoaamua kuumeilijat,täällä jännityksellä odottelen testailijoiden tuloksia....:xmas:

Itsellä ovis ON nyt,kolme yötä pupuiltu siis viime yönäkin,mahtaako riittää...?
nyt neuvoja kokeneemmat..:D vieläkö pupuillaan,varmasti tulee pupuiltua kun lähdemme joluristeilylle miehen kanssa,on myös meidän häämatka samalla..:)
Kunpa nappais.

Nyt lasten kanssa paketteja avaamaan..
Hyvää joulun aikaa ystäväiset!
 

Yhteistyössä