Hopeful86: Oih, iiihanaa :flower: =) Tosi, tosi paljon onnea tästä ihanasta joululahjasta :heart:
Minä kun olen niin huono mihinkään merkkailemaan omia kehontuntemuksia ja oireita niin listaan niitä nyt tähän. Ompa mukava arpoa että tärppäsikö vai ei ja etsiä näitä oireita
Yks vauvantekopuuhien hauskimmista jutuista
Ja oppii tuntemaan omaa kroppaansakin paremmin.
- Alavatsa ollut oviksesta asti tosi hellä ja arka muutaman päivän. Nyt kun ei ole arka niin sitten painon tunnetta
- Tänään huomasin, että nännit on tosi arat. T-paita sattuu jos ei ole rintsikoita välissä
Voi olla raskausoire mutta voi kyllä johtua tuosta oviksestani. Enivei, oli mikä vain niin hyvä näitä on tähän listata ja sit seuraavassa kierrossa voi käydä tarkistelemassa että mitäs sitä viime kuussa tapahtuikaan
(kp 25 ei enää näin arat. Kosketusarat ehkä, muttei huomaa arjessa mitenkään)
- kp 24 kokeilin kohdunnapukkaa
D) ja se on toooosi kaukana ja kiinni. En meinannut löytää koko nappulaa sieltä. En tiedä on ko tämä oire ja mistä se on oire, mutta kuitenkin tähän tämän merkkaan niin opin lukemaan itseäni paremmin. Muok. Seuraavana päivänä kokeilin taas ja se oli aika lähellä eikä edes niin kova kuin aiemmin
Eli ton nipukkanapukan voin siis jättää rauhaan.
- Valkovuotoa alkoi ilmestymään. Toivoisin kovasti että tämä olisi raskausoire
Ansis: Ensin ajattelin että jouluaattona testaan mut nyt kun laskin uudelleen niin en tiedä haluanko aattoaamulle negatestiä
Tietty jos ostaa sen apteekin herkän testin, mutta silläkään ei periaatteessa vois testata mun kiertopäivien mukaan kuin vasta 27.-28. päivä :/ En tiedä miten sitten maltan