Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 6

Tuutunen ei auta manailla ei :D Aina saa jotain oireita varmasti aikaseks sillä...Toivottavasti selkä on jo paljon parempi!!

Ruutinen ihanan joululahjan sait :)

ON: Pahoinvointi jatkuu, mutta raskaustesti negatiivinen... :xmas: Minäkin aamun pimeinä tunteina tiirailin joka valossa testiä ja ihan kuin olisi "viivanpaikka" näkynyt, mutta sekin on varmasti toiveajattelua :LOL: Ja tässä on kiertopäivät vasta 28 menossa, joten voipi olla, että testasin liika aikasin?? Tai sit minulla on se vatsatauti ja vedän oireet raskaudeksi :whistle:
Riisipuuro on valmista ja lapset hereillä ja kuumalinja toitottaa tv:stä :D

Rauhallista ja nautinnollista Joulua kaikille!! Kuulkaamme ja jännäilkäämme Joulun jälkeen ;)
 
Hei vain pitkästä aikaa ja hyvää joulua kaikille:hug:

Nyt tulin itsekin taas pitkästä aikaa kirjottelemaan.
Oikein paljon onnea plussaneille on se ihana joululahja kun saa joulun aikaan sen odotetun toisen viivan testiin.

Ja nyt sitten omaa napaa.
Mulla on ollut kamalaa pahoinvointia noin 4 päivää ja itse asiassa kävin muutama minuutti sitten pönttöä moikkaamassa, että oikein mukava jouluolo ja vielä kun on ollut 38 asteen kuume flunssassa koko viikon.
Pahoinvoinnin lisäksi on ollut vihlontaa ja paineen tuntua alavatsassa, mutta nää on taas luultavasti näitä "oireita".
Odottelen sitä päivää, kun saa taas sen testin kaivaa kuoresta;)

Jouluisia plussatuulia kaikille :heart:
 
Heippa! Mites joulu on sujunut? Ootteko syönyt paaaaaaaaaljon? :D

Käykää ihmettelemässä mun testejä (ei mukana hullu tiedemies-testejä... juurikaan :p) tuolla kuvaketjussa... Maha on nyt kuinka monennetta päivää kipeä... muita "oireita" en oo keksinyt... nuo haamujenhaamut kyllä tekee ihan hulluksi, voisin olla koko ajan testaamassa... mutta ei oo viivat vahvistunu, ehkä noi on vaan viivanpaikkoja??? (ja juu, minä kun se toivoin näkeväni joskus haamun omassa testissä... :headwall: :D) Aion ostaa tänään apteekista muun merkkisiä testejä, vertailun vuoksi. Nuo viivaset on kyllä nostanu toiveet jo niin ylös, että täältä pudotaan kovaa jos menkat alkais nyt... Tiistain luulen olevan se "kriittinen" paikka, jos ovis oli oikeasti silloin kun luulin, niin sit ois kaks viikkoa menny siitä... Mites oikeen ovislimat tulee? Ennen vai jälkeen oviksen??? Jos ennen niin sittenhän mun dpo:t ois vieläkin pienemmät... hmmmm.
Kiitos avusta jos jaksatte vastailla! :)

Ansis: onko sulla sama tilanne? :D Mitä testejä sulla on? Toi tiiraileminen on yhtä hullunhommaa! :D :D Ja sit ajattelen myös, että jos en olisi ikinä mitään palstoja lukenut, niin olisin nuo mun testit vaan heittäny roskiin negoina (tai oikeesti testin, mä oisin entisessä elämässä tehnyt yhden testin ja sillä sipuli...), en ois ees tajunnu niitä lähteä tiirailemaan... mutku täältä on oppinut, että "jos sittenkin".... :ashamed: :D

Onko teillä välipäivinä paljon suunnitelmia? Me taidetaan lähteä tänään moikkaamaan jotain sukulaisia ja kavereita. Uudeksi vuodeksi mennään varmaan kavereille lasten kanssa leikkimään, jes, kerrankin vietettäis sellanen uusi vuosi ku minä haluan :) (eilen oli kavereita kylässä ja mies oli hieman humalassa, miten se onkin nykyään niin ärsyttävä kännissä....?)

Äh, housut kiristää... vaikka on vaan pyjamahousut jalassa... auts... oire??? :D :D

Voikaahan hyvin ja nähdään pian taas! :heart:

ps. mitä saitte joululahjaksi??? Mä sain suihkuun sellasen telineen vihdoin mihin saa laittaa shampoot sun muut, leffan, postimerkkejä ja lasten sulosia lautasia! :D :heart:
 
Aaton kunniaks täti kaarsi paikalle. Muuto puuhat edelleen vaiheessa, joten siteet oli sit tietysti vielä vanhassa kodissa, ei auttanut muu kuin laittaa pikku neidin vaippa housuihin ja lähteä eilen metsästämään avoinna olevaa siwaa.
Nyt siis odotellaan et menkat loppuis ja pääsis taas koittamaan koska mahdollisesti tärppäis.
 
Ärrinpurrin :kieh:

Sairastuin aattoiltana tosi rajuun vatsatautiin (samoin kuin muutama muukin sukulainen) ja vieläkin on tosi heikko ja ikävä olo. Tekisi mieli sydä jo jotain mutta jääkaappiin vilkaiseminenkin saa naaman vihreäksi :x Laitoin popcornikoneen surraamaan jos niitä vaikka vähän napsisi tässä..

Oireita on ollut, mutta en kyllä osaa sanoa ovatko ne kuviteltuja, oksennustaudista johtuvia vai ihan oikeita. Aattoaamuna tein negatestin mikä oli ihan odotettavissa kun testasin pösilönä aivan liian aikaisin. Mutta aattona huomasin, kuinka ohimolle oli ilmestynyt kauhea finni ja päivän mittaan niitä ilmestyi kaulalle ja rintakehään lisää. Kummallista.

Muutaman kerran on vihlaissut alavatsaa yskäistessä tai aivastaessa (aivan uusi oire) ja tänään on alaselkä ollut tosi kipeä ja kipu on säteillyt koko lantion alueelle. Ihan menkkakipuihin verrattavaa mutta kovempaa. Ja ilman menkkoja tietty :)

Olen tosi väsynyt ja itkeä tihrustan pienistäkin asioista. Tämä voi kyllä liittyä myös tuohon oksennustautiin kun kipeenä ollessaan nyt v**ttaa kaikki ja on sit vähän herkkis :D Myöskään alkoholi ei maistu vaikka sitä on joulunpyhinä tarjottu useemmassakin paikassa :)

Mutta rinnat ei ole kipeät, nännit vain kosketusarat. Alakerrassa on kuivuutta, ei lainkaan mitään valkovuotolorinaa niin kuin monet ovat kertoneet oireekseen. Ruumiinlämpökin on ihan normaali, 36,3. Niin kuin aina.

Testin teen seuraavan kerran 29. päivä.

Sori kaikille kun omanapailen nyt. Ei jaksa pidempään näpytellä kun olo on kurja. Taidan painua kohta nukkumaan |O
 
Ansis: Toivo tuskin on sulla vielä heitetty jos kerran menkkojakaan ei näy, kp28 on kuitenkin melko aikainen testausajankohta varsinkin jos kierron pituudesta ei ole varmuutta. Onko sulla käsitystä oviksen ajankohdasta? Jännitys jatkukoon ;)

tömpsis: Olet hellyyttävän hullu tiedenainen :D Toivotaan, että kemistinpuuhat tuo vielä toivotun tuloksen!! Jotenkin kuvittelisin, että ei ne ovislimat ainakaan oviksen jälkeen tule, mitä hyötyä niistä silloin olisi? Eikös niiden pitäisi olla siellä jo valmiina nuijapäiden kuljettamiseen kun muna irtoaa :p Voidaan yhdessä jännitellä sitten viikon keskivaiheilla, mullakin ois kp35 tiistaina, eli pidemmän kierron mukaan pitäisi keskiviikkona alkaa vuotamaan..

Maijamehi: Vaippa onkin varmaan miellyttävin vaihtoehto siteeksi ;) Plussatuulia uuteen kiertoon! Mullakin varmaan alkaa menkat juuri tänään pelkästään siitä syystä että unohdin kuukupin kotia ja pitäisi päivä olla töissä..

Ruutinen: Voihan räkä, toivottavasti sinun yökkötauti on jo ohitte! : / Sovitaanko että nämä selkäkipuilut on raskausoireita, kun niitä kerran kummallakin on ;)

Tätiä ei siis ole meillä vielä näkynyt, mutta eipä kyllä ole mtn suurempia oireitakaan. Alaselkäkipu hölläsi pariksi päivää, mutta palautui taas tänä aamuna. Joulun aikaan juili mahasta useempaan otteeseen ja välillä tulee semmoinen menkkamainen kuumotus hetkeksi, mutta ne menee aina ohitte. Ei (onneksi) semmoista jatkuvaa tuskaista menkkojenodotuskipua kuin aiemmissa luomukierroissa. Tisseissä ei mitään tuntemuksia, raskaat ne toki on, mutta se on ihan normaalia tässä vaiheessa kiertoa. Miehen kanssa aina nauretaankin, että minulla menee menkkaveri tisseihin ja sitten ku vuoto alkaa nin ei jää jäljelle ku lutut :D Semmoinen ihme tosin tapahtui, että minun iho koki ihmeparantumisen tuossa viimeisen vuorokauden aikana ja suurin osa finneistä hävisi kuin tuhkana tuuleen?!? Joulusuklailla olikin käänteinen vaikutus :p Viimesen viikon on ollut hermot ihan pinkeenä, mutta sen pistän joulun ja erityisesti aina yhtä rentouttavan sukujoulun piikkiin, onneksi on taas vuosi ennen seuraavaa koitosta.

Ainakin keskiviikolle aion vielä menkkoja odotella, koska kuten sanottu, olo ei ole (taaskaan) yhtään raskautunut. Ei viitsi turhaan itteään kiusata.
 
SuunniteltuVahinko Kiva kun pääsette yrittämään meidän muiden kanssa =)

Catherine josko olis plussa tulossa?? :whistle:

Tömpsis josko teillä olis tärpännyt? :D Kuulostaa meinaan hyvälle! Minä olen ostannut niitä ihan ruokakaupasta saatavia RFSU:n testejä...Aattelin, et ostan apteekista vasta sitten "paremman", kun tulee haamu noihin "halpis"testeihin...Sitä odotellessa :xmas: Itse olen taas onnistunut pitäytymään erossa, etten tekisi testiä ennen tulevaa torstaita, silloin menemme kaverin valmistujaisjuhliin ja siellä voi maistua alkoholi, joten ihan sen takia asian haluan poissulkea...Mieskin totesi,ettei hänellä olekkaan niin hyvät siemenet kuin nuorempana :LOL:
Välipäivinä painan töitä niin maan kamalasti...Joululahjaksi sain vaatetta, lahjakortin kultakauppaan, kirjoja jne.

Maijamehi voi hitsi sitä tätiä : /

Ruutinen Joko olo parempi ja kaikki joulusuklaat maistuvat?? Sinullakin kuulostaisi pienoisilta oireilta...Jospa vatsatauti ei olekkaan vatsatautia ;)

Tuutunen josko mun ovis olisi ollut tän kuun 15.pvä??? Eli kiertopöivillä 19/?...Silloin tuli sellasta hempeän vaal.pun limaa...:x En oikein ole ikinä osannut sanoa koska minulla olis voinut ovis olla...Mutta josko silloin olisi ollut!
Minulla on tänä vuonna ollut kanssa, että suklaasta ei ole tullut finnejä! olenkin kyllä syönyt sitä paljon normaalia vähemmän, mutta silti! Selvä oire ;)

Gallup Kyllä minä värjäsin aiempien raskauksien aikana hiuksiani, mutta en niin useasti, kuin normaalisti...Ja pakko tätä päätä on värjätä, koska on niin kamalan värinen luonnollisena :headwall:

ON: Kp31/? ja menkkoja ei kuulu ei näy. Ei ole edes sellasta tunnetta...rinnat hiukan kipeänä tuosta päältä, mutta voi johtua mistä vain! Pahoinvointi hiukan helpannut ja tälläkin hetkellä voi johtua jouluisesta ylensyönnistä :ashamed: Sain olla joulun kotona, eikä tarvinnut töihin mennä! Joten nyt sitten painetaan (eilisestä alkaen) 5pvä yks vapaa ja loppu viikko töitä... Mutta sitten saan seuraavalle viikolle pitemmän vapaan :) Mieli tekisi testata taasen, mutta tiedän sen olevan turhaa...Torstaina testaan, varmuuden vuoksi! Mukavia välipäiviä!
 
Viimeksi muokattu:
SuunniteltuVahinko: Tervetuloa :flower: Toivottavasti tärppää pian!

Toivottavasti Tömpsis et pahastu kun kerron täällä sun ihkut uutiset =) Selailin tuota ketjua missä on testien kuvia niin Tömpsishän oli täräyttänyt kaksi viivaa testiin tänä aamuna ellen väärin katsonut :heart: Onnea onnea onnea vain koko perheelle :flower:

Minulla ei tee vieläkään mieli syödä mitään, oikeastaan kuvottaa ajatuskin siitä että laittaisi jotain kiinteää suuhunsa. No lähteepähän nämä joulukalorit sitten tässä samalla :)

Toinen hyvä juttu on se, ettei tee mieli tupakkaa :O Olen tehnyt päätöksen että lopetan sitten kun plussa näkyy testissä (kuten edelliselläkin kerralla) mutta nyt kun sitä ei kerta tee edes mieli, niin sama lopettaa jo nyt. Tuon voisin jo laskea oireeksi!! Olen nimittäin polttanut 13 vuotta (miinus edellinen raskaus ja imetys) ja koskaan en aamutupakasta ihan heppoisin perustein luovu.

Tömpsiksen kysymykseen joululahjoista... Sain niitä perusjuttuja; alkkareita, sukkia, villasukat. Ihanan villa-angora-sekoite neuleen josta pidän valtavasti, Diana Gabaldonin kirjan, Juice Leskisen runokirjan, rannekorun ja sitten jotain pientä krääsää mitä mummut aina löytää jostain :D

Hiuksia värjäilin esikoisen odotusaikana ihan normaalisti. Kylläkään kovin usein en tainnut värjätä enkä mitään rajuja värinpoisto-vaalennus-värinpoisto -juttuja..

Ansis ja Tuutunen, mä laitan teille erityisplussatuulet kun ollaan niin samoissa kiertopäivissä :) Tällä viikolla me plussataan kaikki!! Ja oikeasti muillekkin aivan samat tuulahdukset :D puuuuuuuuuuh :whistle:
 
Täällä ovis pongattu, muttei kylläkään hyödynnetty :( Eli ei vielä yritystä olla aloitettu. Keskeytettyä yhdyntää käytetty...mutta nyt näyttäisi siltä et seuraavasta kierrosta sitten aletaan oikein yrittämään :)
josko jo tammikuussa sitten pääsisi jo oikein piinailemaan!

Nyt paljon plussa onnea kaikille! Hyviä oireita täällä monella!!
 
Ruutinen: Kiiiiitos :heart: En kyllä vielä julista asiaa koska mies ei vieläkään mukamas näe viivaa, tai tarpeeksi vahvaa mielestään... Eikä meidän apteekissa ollut digi-testejä, lukea se sentään osaa yhä... :p Mä oon ihan superonnellinen, hymyilen vaan ja ihmettelen sitä, miten vähän mua pelottaa keskenmeno tai muut (toistaiseksi). Aion nauttia raskaudesta niin paljon kuin pystyn, ei se pelkääminen sitä mahdollista keskenemenon surua pienennä yhtään.

Koskakohan saisin sellasen viivan testiin että mieskin uskois... Kertokaas viisaammat, että miten kemiallinen raskaus katotaan? Kun aina sanotaan, että ennen kuin kuukautiset on ees myöhässä, mutta mullahan on jo monta viikkoa myöhässä kun oviskin tuli noin kp 30. Eli jos huomenna alkais menkat, niin oiskos se kemiallinen vai keskenemeno? Missä se raja menee? Huomenna tasan 2 viikkoa hedelmöityksestä tai ainakin pupuilusta :D On tää vaan kummalista aikaa... :D

Gallup: Älkää suuttuko vaikka mulla onkin tässä asiassa kamalan tiukat mielipiteet... :D en tykkää yleensäkään luonnottoman näkösistä ihmisistä jne... Suurin osa naisista on paljon kauniimpia luonnollisena, valitettavan harva nykyään meikkaa nätisti, tai värjää nätisti hiuksiaan... eli minä en värjää muutenkaan hiuksia, enkä juuri koskaan käytä meikkiäkään, joten vastaan että en tietenkään värjäisi raskauden aikana. Niissä on niin karmeita kemikaaleja... tai ainakin paljon kemikaaleja joiden vaikutuksista ei voi olla varma. (Kuten miljoonassa muussakin asiassa tässä maailmassa). Mitenköhän paljon ihmisiin kertyy muutenkin vaarallisia kemikaaleja, ja sitten vielä lisätään sitä kuormaa itsekin "turhaan". Oottekos kuullut sitä kun joku tutkimus kieltäisi naisilta raskausaikana meikkaamisen? Mä oon tietty samaa mieltä ;) Mutta ennemminkin voisi tutkimus kieltää meikeissä vaarallisten kemikaalien käytön, kuin kieltää naisia niitä käyttämästä. Mutta pah, eihän ne teollisuudelle sellasia turvamääräyksiä voi antaa... :headwall:
Eli: en ottaisi tietoista riskiä, todennäköistähän on ettei niistä mitään haittaa ole, mutta miksi riskeerata? Sama juttu jonkun viinin juomisen kanssa, miksi pitää väkisin juoda "se yksi lasi illassa on sallittua raskausaikana!" kun siitä VOI olla haittaa? Äh, nyt mä alan paasaamaan, turpa tukkoon nyt.... :p :D :D

Missäs se Ambrosia on? Meillä kun oli se vertailutesti menossa... ;)

Kaikille tartutan paaaaaaaaaaaljon plussaa! Ootte ihania!!!!!! :heart:
 
Heippa kaikille! Pahoittelen kovasti tätä mun hiljaiseloa ja ennen kaikkea päivittämättömyyttä. Tämä viidennen yrityskierron alku veti mielen jotenkin ihan kauhean matalaksi ja etenkin täällä Kaksplussalla vierailu nosti melko pitkään palan kurkkuun. Juttelin asiasta miehenkin kanssa ja tultiin yhdessä siihen tulokseen, että mun kannattaisi vähentää roimasti täällä roikkumista, kun siitä tahtoo tulla vain lisää stressiä ja ahdistusta, vaikka samalla tämä on todella tärkeä kanava purkaa tuntojaan. Niinpä haluaisin nyt ainakin joksikin aikaa jättää päivittäjän hommat jonkun muun harteille. Pinon päivittäminen on erittäin helppoa, tuosta mun kokoamasta listasta voi aloittaa muokkaamisen niin, että painaa viestin oikeasta alanurkasta tuota Lainaa-nappia. Lista avautuu kirjoituskenttään ja siitä täytyy poistaa alusta se [ QUOTE=Jomi ; numerosarja ] ja lopusta [ / QUOTE ]. Sitten vain vaihdetaan päivämäärä, lisätään kiertopäiviin niin monta päivää kuin edellisestä päivityksestä on kulunut ja siirretään tippuneet listan alapäähän. Oon myös vaihtelevalla menestyksellä yrittänyt jaotella ihmiset kiertopäivien mukaan niin, että alimmaisena pinossa on kp 1-9, sitten kp 10-19 jne. Kun meitä pulisijoita tässä pinossa on suhteellisen pieni määrä, niin olen itse tykännyt siitä systeemistä, että joka sivulla on vain yksi lista, jota sitten muokkaan Muokkaa viestiä –namiskaa painamalla. Noita kuvia, listan jakajia ynnä muita löytyy mm. osoitteesta Glitter Graphics: the community for graphics enthusiasts!. Pesti on oikeasti erittäin helppo, kunhan siihen tottuu, eikä mun mielestä listaa välttämättä tarvitse joka päivä päivittää, vaikka siihen itse pyrinkin ennen tätä taukoa. Päivitän listaa vielä siihen saakka, että joku innokas ilmoittautuu – luotan siis siihen, että joku haluaa uhrautua! :)

Oikein hurjasti onnea plussanneille kamirarolle ja hopeful86:lle, vaikka ette taida enää täällä pyöriä, ja ilmeisesti vähintäänkin varovaiset onnittelut on paikallaan myös ihanan hullun tiedenaisemme tömpsiksen suuntaan! :heart: Kävin kurkkaamassa noita sun testikuvia ja ihan selvän viivan näin siinä viimeisimmässä. Sun miehellä ei vain ole niin harjaantunut silmä noiden testien suhteen ;) Onnellista ja stressitöntä odotusaikaa teille kaikille!

äiti88 ja Maijamehi Teille näkyi ainakin täti kurvanneen paikalle :hug: Oikein hurjasti tsemppiä ja plussatuulosia uuteen kiertoon!

SuunniteltuVahinko Tervetuloa!

Omanapailen vielä loppuun sen verran, että meillä meni joulunaika todella mukavasti. Oltiin ensimmäistä kertaa joulu ihan omalla porukalla eli kokoonpanolla mies, minä ja koirat. Molemmat oltiin erittäin tyytyväisiä tähän ratkaisuun (eikä nuo koiratkaan valittaneet :D ). Kinkunpaisto onnistui hyvin ja kuusi saatiin juntattua pitkän taistelun jälkeen jalkaansa ja siitä tuli koristelun myötä oikein kaunis, vaikka muuten vähän mutantilta näyttikin. Ollaan nautittu jouluruoista ja toisistamme, löhötty sohvalla lähekkäin ja pupuiltu ahkerasti :D Kiertopäivistäkään mulla ei mitään hajua oo just nyt, mutta kohta taas olen kartalla, kun päivitän listan. Alkukierrosta katsoin yhden ovislaskurin avulla, että kierron hedelmällinen jakso olis alkanut eilen ja ovis ajoittuisi kivasti uudenvuoden aattoon, mikä olis kyllä todella hieno ja poeettinen aika hedelmöittymiselle. Mutta koska kierron pituudesta ei mitään varmaa tietoa ole, niin tuloksen näkee sitten joskus tammikuun loppupuolella varmaankin…
 
Maanantai 27.12.2010





Yritys/TJOTtailu alkanut:

HekkuLiini ........... kp 81/28-32 .......... yk 1 ........... 2.
hah .................... kp 76/26 ................ yk 1 ........... 2.



Emeriini ............... kp 51/? .................. yk 2 ............ 2.



tömpsis (31)......... kp 45/? ................... yk 3 ............ 1.



satuh83 ............... kp 35/33-35 ........... yk 1 ............ 1.
Tuutunen ............. kp 34/31-35 ........... yk 3 ............ 1.
Ruutinen (29)........ kp 31/36 ............... yk 1 ............ 2./1.
Ansis (29) ............ kp 31/? .................. yk 1 ............. 3./1.




Catherine- (21)..... kp 26/? ................. yk 1 ................ 1.
Tine (25) ............. kp 25/28-38 .......... yk 2 ................ 1.



Ambrosia85 ......... kp 16/?-32 ........... yk 2 ................ 1.
Eevaliisa (26) ....... kp 16/25-30 .......... yk 1 ................ 3.



Jomi (24) ............ kp 12/27-35 .......... yk 5 ................ 1.
Salainen toive ...... kp 11/24-36(44) ... yk 2 ................ 2.
äiti88 .................. kp 9/30-40 ........... yk 6 ................ 3.
Maijamehi (29) .... kp 4/0 ................. yk 2 ................ 3./2.
pörhölä (31) ........ kp 0/0 .................. yk 3 ................ 4./2.



Yrityksen myöhemmin aloittavat:

Jumima ........................ 12/2010 ............................ 2.
Lolaa (19) ..................... 1/2011 ............................. 1.
Sinisilmä-91 ................... ? .................................... 1.
nuppu86 ....................... 02/2011 ........................... 2.
Kolmio .......................... 1-2/2011 .......................... 2.
chrisu............................1-2/2011 ...........................1.
Bassets ........................ kevät 2011 ....................... 3.
lily-rose ........................ 5-6/2011 .......................... ?
tryffeli89 ....................... 6/2011 ............................ 1.
Peepe ........................... 6-7/2011 ......................... 1.
Anna333 ....................... kesä 2011 ........................ 2.
bellabambini ................... 8-10/2011 ........................ 1.



Taustailijat:

An-nie





Plussanneet:

Kesäkuu 2010: tombatar
Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu,
Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123 (yk 1)
Marraskuu 2010: jasmin-- (yk 3)
Joulukuu 2010: kamiraro (yk 1), hopeful86 (yk 2)



kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen




+++ Plussarikasta joulukuuta! +++
 
Viimeksi muokattu:
Hyvä Jomi että olet löytänyt ratkaisun stressin poistoon :) Toivon että sinusta joskus vielä kuitenkin kuullaan!! Minä voin kyllä pestin ottaa vastaan jos muille sopii tämä? Kokeilen tässä vaikka testiksi laittaa päivitetyn listan ja katsotaan saanko kaiken oikein...

Muoks. Kerkesitkin jo, no mä kokeilen sit seuraavan vähän myöhemmin :)

Muoks2. Kokeilin ja osasin :) Mä kattelen tässä tammikuulle uuden ulkoasun mut tämä kuu mennään tällä sun tekemällä :) Yritän tehdä yhtä tyylikkään :)

Uskallan ottaa tän haasteen vastaan kun jotenkin on sellainen hytinä ettei tästä kierrosta ainakaan tärppää niin roikun täällä vielä :D
 
Viimeksi muokattu:
Jomi: kiitos kun oot ollut loistopäivittäjä! Ja Ruutiselle onnea pestiin :) Minä täällä surffailen ja pohdiskelen... alkaa pikkuhiljaa kaikki huolet nousta, vaikka omituisen onnellisena olenkin pysynyt. Vatsaan pistää ja viiltää ja vääntää, useammin oikealle puolelle. Tottakai mieleen tulee mahdollisuus kohdunulkoiseen... Nyt pitäis vaan saada malttia ja jotenkin pikakelattua päiviä eteenpäin... :whistle: :D :D

Mä pysyn vielä täällä, kerron sitten kun uskallan liittyä plussanneisiin.... Virallisesti en ole raskaana ennenkuin mieskin sen tunnustaa.... :p Ja aion imeä teidät mukaani tonne toiselle puolelle sitten jos sinne kunnolla selviän.... :D :D

Käyköhän Jasmin täällä vielä? Olen pitempään jo meinannut kysyä, että pitäisikö meidänkin ketjulle perustaa odotusajan puolella pino? Monella siellä jatkuu jutut, olis kiva seurailla muidenkin juttuja lisää, täällä kun on ihan parhaat tyypit :)

:hug:
 
Oi oi oi,täällä senkun plussaillaan,onnea kovasti!!!!

Mä oon kurkkinut tekayn sivuja ja katsellut,mikä olis la jos nyt tärppäis:)

Mut ei oo yritystä,ei oikeastaan mitään eloa makuukammarissa....
Talviväsymystä,talviunilla olisin mieluusti;)
 
Tömpsis: Ihanaa :heart: Paljon onnea, kyllä minäkin näin sen haamun!! Laitoin tarrasukkalähetyksen tulemaan. Kukas minun kanssa nyt testailee ovistestejä?! :)

Jomi: Kiitos ahkeralle päivittäjälle, toivottavasti löydät vähän mielenrauhaa palstahiljaisuudesta. Taitaa olla sama suunta minulla tämän kierron jälkeen.

Ruutinen: Tsemppiä uuteen pestiin, joskin toivotaan että tässä pinossa pyöriminen loppuu sinullakin ennemmin kuin arvaammekaan ;) Mitkä tuntemukset, millonka meinasit pistää puikon tulille?

Olen samaa mieltä että tämän pinon ihmiset voisivat jatkaa yhteiseloaan yhteisessä odotuspinossa! (..toivoo niiiiiin kovin että sinne pinoon sitten joskus pääsisi.. :ashamed: )

Äsh.. ois sittenkin voinu jouluhulinat kestää pikkasen pitempään, olipahan muuta ajattelemista eikä ehtinyt itseään tutkiskelemaan. Tänään (oletetun oviksen ja pidemmän kierron keston perusteella) pitäisi olla kierron viimeinen päivä, pelkään huomista kuin ruttoa. En tiedä kummin tuntuisi vähemmän kurjalta: että tekisi huomenna aamulla vaikka sitten negatestin vai huomaisi jossain vaiheessa vuodon alkaneen (sikäli siis kun ei ala jo tänään).. Alavatsatuntemukset on tosi kummia, ajoittain tulee voimakkaita polttavia tuntemuksia aina yhdelle puolelle kerrallaan ja alaselkä jomottaa edelleen kovasti. Viime menkat oli kyllä todella kivuliaat, joten niinköhän nämäkin sitä enteilee. Eilen illalla luulin jo tulleeni kipeäksi kun nenä meni tukkoon ja oli ihan hakattu ja huono olo, mutta se onneksi katosi yön aikana. Jostain syystä mitkään muut oireet ei anna itselle lupaa uskoa raskautumiseen kuin tissien kipuilu ja pahoinvointi - ja molemmathan minulta puuttuu.
Ääh.. tahtoisin niin olla raskaana : /

Ihme negatiivisuuspäivä tänään näköjään :headwall:
Cheer up dude..
 
Tuutunen: mä voin lohduttaa, että mun oireet on "alavatsakipu ja alavatsakipu" :D ei muuta :D Välillä tosi kipeestikin viiltää, välillä taas on ihan hissukseen. Niin ja tietty housut kiristää :p Kunhan Jasmin ja muut tästä ketjusta aikasemmin plussanneet löydetään, niin perustetaan tonne meille odotuspuolelle oma ketju, kiva sitten seurailla kavereiden kuulumisia. Kyllä te sinne pian tuutte :) Ja kiitos hirmusti tarrasukista, ne tulee tarpeeseen! :heart:

Mä en oikein uskalla vielä sinne kirjottaa... mitenkäs paljon pitäis olla dpo:t että vois luottaa ees siihen, ettei oo kemiallinen? Tänään sain liuskaan vahvemman viivan taas :) :heart: Mies oli eilen ihan hämillään ja rauhallinen, mutta kyllä ennen nukkumaanmenoa keskusteltiin jo isänpäivästä ja kaikesta sellasesta kaukasesta... :ashamed: :heart:

mä tartutan teihin plussan ku täällä pälätän ;)

Ja juu, meinaan jatkaa hulluja tiedetestauksia - jotta vertailutulokset olis virallisia niin niitä pitää tietenkin tehdä myös todistetusti raskaana ollessaan... ;) :D Äh, ois pitäny säästää pissaa jossain purkissa viime kierrosta, että sais tehtyä TOSI päteviä testejä..... :p :D :D :D :LOL:
 
Päivitin pinon nyt tähän kun en tietty pysty tota Jomin pinoa päivittämään :) siirrän sitten seuraavalle sivulle jos tänään tulee useita viestejä. Kertokaa jos mokaan siinä jotain kun aloittelen vasta.

Tämä on neljäs kerta kun yritän tätä viestiä kirjoittaa, mulla sekoilee joko netti taikka palsta. Nyt vasta hoksasin kopioida tekstin joka lauseen jälkeen ettei samoja lurituksia tarvitse uudelleen monesti kirjoittaa :LOL:

Tuutunen: Pstän tikun tulille varmaan samaan aikaan kuin ilotulitusraketitkin kun tuli eilen tyhmänä testattua puhdas nega :( Ja ostin vielä clearbluen plus -testejä joista myöhemmin lukaisin joltain palstalta että ovat aika susia. Saattavat näyttää väärän positiivisen, en sitten tiedä. Siinä vielä sanotaan et voi testata jo 4 päivää ennen oletettuja menkkoja vaikka herkkyys ei kait ole sen kummoisempi kuin se 25mlU/ml. Muissa saman herkkyyden testeissä sanotaan että edellisenä päivänä odotettujen menkkojen alkamisesta. Tiiä sitten :|

Mulla on myös negatiivisuuspäivä tänään. Ei oireita, ei mitään muuta kuin kiukkua vaan... ellei se ole oire. Tuskin :headwall:

Kiukuttaa jo valmiiksi sekin että seuraava kierto mahtaa olla mulle turha, kun tässä kierrossa kuitenkin sen oviksen niin selkeesti tunsin. Kun on vaan tuo toinen munasarja... eiku torvi.. no kuitenkin vain puolet mun vehkeistä toimii. Ja eikö ne pulpauta niitä munia vuorokierroin? Pihkura.

No mutta mukavaa päivää kaikille. Kyllä tämä minullakin vielä iloksi varmaan muuttuu :)

Niin ja tervetuloa Spukka :flower: Lisäsin sut pinoon.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä