Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol.3 *UUSIN*

Milas
Hei vaan!
Menkat menossa ja niitten loputtua alkaa tjottailu tai yrittäminen, riippuen fiiliksistä :D
luulen että tjottailu, mulla on nimittäin niin kauhee työstressi, että tuskin vielä tässä kuussa elimistö on valmis ottamaan uutta ihmistä kasvatettavakseen.
Kesälomasuunnitelmia on yritetty vähän tehdä. Enää kaks ja puol viikkoo töitä ja sitten lomalle, jippii!!!
Eilen näin siskon tyttären vauvan ekaa kertaa. Vauva on nyt puoltoista kuukautinen ja niin pieni ja suloinen ettei toista :heart: Tuli kyllä tunne, että tahtoo samanlaisen ja heti.
Ikäasioista on täällä ollut puhetta. Me ollaan sitten sitä "vanhuspuolta" eli -70 lukulaisia. Minä ihan loppuvuosikymmeneltä, mies ihan alusta :D Mie aattelen, että seuraavat neljä vuotta on se aika jolloin meidän perheen loput lapset pitäis saada tehtyä, koska sitten koen olevani jo liian vanha.Vaikka eihän se välttämättä niin oo. Mulla on paljon ystäviä ja sukulaisia, jotka on tehneet lapsensa yli 35 vuotiaina ja ihan ongelmitta.
Hei muuten, kukas nyt on meidän päivittäjänä, kun eikö VellaVanilla
vetäytynyt tehtävästä? Olis varmaan aika tehä uus pino, alkaa olla tää aika pitkä. Ja etusivu vaatii päivitystä.
 
Tombatar tota noin...Miehen lapset on usein meillä ylimääräistäkin. Kun ei heidän äitiä jaksa kiinnostaa mitä touhuuvat :| Ja lapset eivät tule oikeasti äitinsä kanssa toimeen, valitettavaa, mutta totta. Muttä äiti ei ole piruuttaankaan halunut antaa lapsia mielle asumaan, vaikka lapset sitä ite ovat pyytäneet moneen kertaa. Mutta nyt on uusi lapsi tulossa kuvioihin, joten aika kovaa vauhtia on lapsia pistämässä pihalle. Mutta katsokaamme miten asiat etenee.

Melkein olisi juu hyvä tehdä hiukan pinolle päivitystä. Kuka haluaisi siihen hommaan? Itse olen niin onneton, etten ainakaan minä voi siihen ryhtyä! Joku fiksu ja filmaattinen?? :)
 
Tervetuloa mukaan, breezer ja Milas! :wave:

Päivittäjän paikka taitaa olla tosiaan avoinna... Mietin, että mulla olis kyllä aikaa ainakin alkukesästä päivitellä, mutta en oo palstaillut kovinkaan kauan enkä siten vielä oo kovin taitava näissä hommissa. Lisäksi saattaa olla, että loppukesästä vietän vähintään kuukauden ulkomailla. Mutta jos ei kukaan muu huoli päivittäjän nakkia itselleen, niin mä voin sen kyllä ottaa harteilleni. Tekemällä oppii, eikö niin :D
 
:flower:

Mä en kyllä "uskaltaudu" ilmottautua vapaaehtoseks päivittäjäks kun en aina tiedä missä viiletän näin kesällä eikä muutenkaan kokemusta/tietoa hommasta ole. :)

Tuli eilen taas todistettua, että meikä kyllä osaa. Olin tonkimassa kirjotuspöydän laatikkoa tossa makuuparven portaiden alla, ja tyylikkäästi nousin vauhdilla niin että koppasin pääni portaikkoon. :D Jumalaton kuhmu nyt vasemmalla puolella, tais tulla pieni aivotärähdyskin kun pyörrytti ja oksetti koko loppupäivän ja vielä aamustikin halailin posliinia. Mieshän oli jo innoissaan että varmasti on raskausoireita, mut kyllä itse pitäydyn tossa lievässä aivotärähdyksessä. Mies on kyllä niin hellyyttävä välillä, tuntuu että sillä on vielä isompi vauvakuume kuin mulla. :heart:

Nyt alkaa pieni paniikinpoikanen; huomenna elämäni ensimmäiset pääsykokeet, torstaina sitte toiset. Saa nähdä, tuleeko nukuttua yhtään.
 
no tuota meillä nyt menossa kp:18/28, elikkä mahdollinen testaus ois reilun kymmenen päivän pääst.. :D saas nähä tosissaan tuleeko hillitön synttärilahja.. :D tänään tuli aamulla joku jännä suht napakka kipu alavatsassa??? aattelin umpparii mut, tajusin et -08 poistettiin kysyinen osa multa?? taitaa vauvakuume tehdä tepposia tälle äidille... :LOL:
 
Tervetuloa uusille :flower: ja breezerille onnea pääsykokeisiin :)

Juu minunkin mielestä eka vapaaehtoinen saa ottaa päivityksen hommakseen :) Jos itsellä olisi hieman kiinnostustakin niin uskallus ei taida riittää :D

Täällä meni viikonloppu taas ihan liian nopeasti. Vielä ei olla tässä kierrossa ehditty lipsahteleenkaan :whistle: Edelleen on harkinnassa niiden ovistikkujen hankinta. Kai ne pitäisi tilata, jos vaikka sitten vahingossa tärppäiskin :D Mä kun olen just niitä ihmisiä joiden pään päälle kertyy sadepilviä sillon kun ei ole sateenvarjoa mukana :LOL:

Mutta mukavaa alkavaa viikkoa kaikille :flower: =)
 
breezer hyvin se menee, kun otat rennosti :) Mille alalle muuten haet?

Nyt on sitten viikko toimittu ihan oikeana sairaanhoitajana, ollut niin kiire ja paljon uutta opittavaa, että jopa vauvakuume ollut muutaman päivän pois mielestä. Sinäänsä ihan hyvä, että saisi vähän muuta ajateltavaa :) Ja syksyllähän yritys sitten alkaakin, sovittiin miehen kanssa, että ehkäisynä siihen keskeytetty ja vältetään ovispäiviä, mutta jos napsahtaa niin sitten napsahtaa. ööh.. niin en sitten tiedä niitä ovispäiviä niin tarkkaan, koska ainakin viime kierto venyi. :whistle:
 
nyt on niin kiire, etten ehdi lukemaan kaikkien kommentteja, mutta oli pakko tulla kertomaan, että näin yöllä unta, että olin raskaana :heart: Iso maha oli ja makoilin sohvalla ja mietin sitä, kuinka onnekas olen ja toivoin että vauvalla on kaikki hyvin siellä massussa. Kyllä oli kovin yksinkertainen mutta sitäkin ihanampi uni.

Onkos uutta päivittäjää jo löytynyt? Millos aloitetaan uusi ketju :)
 
Keiju123: Ensisijaisesti toivoisin pääseväni ihan ammattikoulupuolelle eläintenhoitajaks, mutta hain sitte noihin AMK:hin sosionomi- ja tietotekniikka-linjoille myös varmuuden vuoksi. Jotkut kyllä ihmettelee, että minkä takia haluan eläintenhoitajaksi kun ala on niin huonosti palkattu, mutta minkä sitä kutsumukselleen voi. =) Meillä on muuten samantyylinen suunnitelma, että käytetään keskeytyksiä "ehkäisynä" syksyyn asti, mutta vauva saa tulla jos on tullakseen. Syksyllä sitten toden teolla laskemaan tarkempia ovispäiviä jne.

TMirre: nuo raskausunet on kyllä ihania :heart: Näin kans joku kuukausi sitten unta, että olin tilannut hirveästi kaikkia vauvavaatteita, niiden piti olla vihreitä sekä ruskeita, mutta sitten ne olivatkin kaikki sinisiä ja mustia. Hirveää :D

Ciba Kovasti tärppionnea! :)

ON: Jänskättää, kp 29/? menossa. Tissit hiukan kipuilee, mutta edes mitään perinteisiä menkkaoireita ei ole. Joka tapauksessa saa olla tyytyväinen, on ainakin kierto tasaantumaan päin!
 
Kiva uni TMirrellä :D

Minun puolesta myös eka vapaaehtoinen saa ottaa päivityksen :) Ite en osaa käyttää näitä sivuja niin hyvin et voisin siihen ryhtyä :LOL:

ON: Täällä kp 19/28. Pää ollut tosi monena päivänä kipeä, yleensä se ei oo juuri koskaan. Ja oon ollu väsyny näin päivisinkin. Flunssaakin ehkä vähän pukkais??! Ovista en bongannu sillä cb testillä, enkä sit enää lauantaina jaksanu sen testin vuoksi herätäkkään aikasemmin, niin jätin kokonaan testaamatta. Mut katsotaan kuinka täs käy. Ihan hyvillä mielin mennään, ja mielestäni oon ainakin näin loppukierrosta pystynyt olemaan rauhallisemmin kuin viime yk:ssa :D
 
moikka moi

mäkään en taida osata päivittäää :|

mä kanssa ootan että pääsen mukaan yritykseen kun mulla on tosiaan se kierukan poisto 3 viikon kuluttua:)

tässä mietin pitäskö ommella kuopukselle vähän vaippoja kun tuppaavat jäämään pieniksi...:)

 
Heh, toivonmukaan TMirren uni oli enne uni ;)

ON: Tänään alko sitten juiliin mahasta. Taitaa olla vaan myöhäinen ovulaatio kyseessä. Ajattelen ainakin niin, vaikka joo, kyllähän sitä taas on käynyt vaikka mitä mielessä. Ovistestejä tuli katseltua tänään ja ajattelin Raskauskeijusta tilata. Onko kyseisestä nettikaupasta kokemuksia? Näytti olevan kivoja pakkauksia missä oli sekä ovis- että raskaustestejä ja hintakin oli aika kohtuullinen.
 
Heissan piiiiiiiiitkästä aikaa!

Mä olen käyny täällä teidän juttuja sillon tällön lueskelemassa, pari kertaa viikossa, mutta koska omat vauvasuunnitelmat on "jäissä" niin ei oo paljon asiaa ollut.

Tosi paljon tervetuloa uusille ja onnea plussanneille!! :flower: :heart:

Mä kävin myös pääsykokeissa tossa muutama päivä sitten. Heinäkuun alussa pitäis tulla päätös siitä, pääsenkö kouluun vai en. Töitäkin oon hakenu jos koulupaikkaa ei irtoa :)

Ikäjuttuja : Meillä minä oon 22v ja mies 27v. Mies sai vakkaripaikan tossa pari kuukautta sitten ja minä kotiäitinä ollu sen jälkeen kun valmistuin muutama vuosi sitten :)

Meillä tosiaan vauva-asiat on vähän jäissä kun ei tiedä mihin tässä elämä vie.. Luultavasti tässä kuukauden sisällä tietää taas vähän enemmän..

Yritän aktiivisemmin kirjotella taas.. :) Älkää heittäkö mua pihalle täältä :D
 
Yllätyyyys! :flower: Oli tylsää niin pläräsin tätä ketjua läpi ja laitoin listan uusiksi ja tein ihan uuden ketjun, vol 4:n, meidän pulinoille! Otin itselleni oikeuden laittaa sen pystyyn kun täällä kerran mielipide oli, että saa ottaa homman, ken tahtoo :snotty:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1752976#m20808280

siirtykääs siis kaikki sinne :)

( katsokaahan samalla että on lista ajan tasalla! )

 

Yhteistyössä