~ Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 ~ vol.5!!

tömpsis tervetuloa :)

Vielä niistä lasten kuolemista yms. että kyllä noilla keskustelupalstoillakin on aika rajua spekulaatiota aina. Pahimmalta tuntuu vanhempien syyttely ja tietämättömien päätelmät syistä, ja kun päättelijöiden tiedot perustuvat iltapäivä lehtiin niin soppa syntyy.

Täällä alkoi menkat, eli kierroksi tuli se 43 päivää. Tuon laskinkin noista oviskivuista. Pääsis jo kunnolla yrittää : / muutaman kierron kun vielä jaksais. Mies sai nyt loppuvuodeksi osa-aikaista omanalansa työtä, kerkeepähän samalla tehdä opparin loppuun. Keväällä olisi tarkoitus jatkua ihan kokoaikaisena.
 
tömpsis mukaan vain haaveilemaan, yrittämään ja onnistumaan! =)

Jessi hih, oispa jo perjantai ja voisit kunnolla testaa, vaikka mikä sen estää huomennakin! :whistle:

Keijulle kärsivällisyystsemppejä jos ja kun vielä muutaman kierron odottelette. Hyvä juttu että sun mies sai hommia ja tosiaan osa-aikasuudessa ainakin se puoli että ehtii siinä sivussa hoitaa kesken olevat jutut pois!

ON Meillä on huomenna tarkoitus käydä muutamassa asuntonäytössä, toisesta aiotaan myös tarjota. (Ollaan sitä käyty aiemminkin kattoon ja itseasiassa jo kerran tarjottu, ei menny läpi..)
Jos löytys koti, täältä pitää pakata tavarat marraskuun loppuun mennessä.

Kipeä olo ollut illan, mulla on nyt ollut monta päivää joku iltakurkkukipu joka alkaa tossa viiden aikaan ja kestää aamuun:O
 
jasmin toivottavasti löydätte mieleisen asunnon tai saatte tarjouksen läpi. toivottavasti et tuu kunnolla kipeeksi, nyt on kuulemma hirveesti sitkeetä flunssaa liikkeellä.

keiju keskustelupalstat ne pahimpia syyllistäjiä ja tuomitsijoita on, varsinki tää plussan mitäs nyt on aika :kieh: jaksuja odotteluun, se tässä niin tympeetä onki ku kestää aina niin kauan tää jännäys. menkoista kuukaus, pitkä aika :|
 
Kiitos tervetulotoivotuksista! :)

Nyt on ollut puuhailussa taas parin päivän tauko, mulla on hiivatulehdusten jäljiltä ilmeisesti paikat niin herkkinä, että heti alkaa tulee omituista vaivaa yhdynnän jälkeen :( Ei kivaa!!! Miten sitä vois ikinä jokatoinen päivä hommailla kun ei paikat kestä?! auts! Onko muilla ollu koskaan samanlaista ongelmaa? Välillä mulla on tää pahempaa ja välillä parempaa, gyne joskus käski vaan käyttää reippaasti bepanthenia niin paikat paranee. Gynolact on kans auttanu tosi hyvin hiivatulehdusten jälkeen. Mut ei se silti oo kiva, et joka rakastelukerran jälkeen alkaa inhottavat vaivat taas :(

Jasminille onnea asunnonmetsästykseen :)

Mites muiden viikonloppusuunnitelmat? Me käydään varmaan moikkaamassa mun äitiä ja jotain kavereita, sit ehkä vähän pihaa vois laittaa syyskuntoon... = aivan hirveesti hommaa... huoooh.

Aurinko ainakin paistaa :) Iloista perjantaita!
 
Taas on tullut oltua liian kauan poissa tästä pinosta. Ei vaan ole ollut aikaa :(

Meillä alkoi tjottailu tässä kierrossa :D Olen aika innoissani :) Eli ovista en yritä millään lailla bongata, katsotaan nyt jos vaikka tärppäisi ihan vahingossa :) Peitto on kyllä heilunut tavallista useammin ;)

Yritän nyt lueskella teidän juttuja, jotta pääsisin ajan tasalle :)
 
Hei tännekkin ketjuun! kp 30 testasin apteekin testillä haalean viivan (pientä pahoinvointia oireili) Sitten päätin odottaa perjantaille että saisin vahvemman vastauksen, joten eilen kp 33 tipahti digitesti laatikosta ja vastaus oli raskaana 2-3. Pahoinvointia ollut joka aamupäivä ja hajuaisti on kyllä niin herkkä että jotku hajut tekee NIIN pahaa. Nyt toivotan teille muillekkin kovasti plussia:heart: Pikku hiljaa siirryn tuonne odottajien puolelle.
 
tömpsis tervetuloa sakkiin! :)

äiti88 :hug: Voi kun ikävä uutinen! :'( Paljon jaksamisia teille...

Jasmin löytyikö asuntoa? Ja miellyttävää sellaista?

Jessi75 ei ole yritys käynnissä! Piti häiden jälkeen ottaa kierukka pois, mutta en yhtä äkkiä halunnutkaan niin...Ekan suunnitelmien jälkeen yrityksen piti alkaa ensi maanantaina. Mutta josko tossa loppu vuodesta sitten yrittäisimme uudestaan. Nyt on kovasti töitä (minulla) ja häästressi pukkaa päälle, kun nekin ovat ensi lauantaina =) Jahka sitten toipuu kunnolla juhlista niin on enempi aikaa ajatella vauvojakin...Häihin on kyllä tulossa muutamia söpöläisiä pieniä, joten voi olla et mieli muuttuu ;)

Mutta mukavaa sunnuntai päivää kaikille!!
 
amma Onnea ja tarroja mukaan :)

äiti88 Voimia :(

Täällä lähti nyt 1 YK käyntiin. Mies myöntyi :) Ja uskon, näillä pitkillä kierroilla voi mennä aikaakin kun/jos tärppää :( kp5/37-43. Eli ovista odotellaankin sitten yli 3 viikkoa :(
 
amma onnittelut!

äiti88 :hug:

ansis ok, onhan se hyvä tietty eka hoitaa häät alta pois. on tää kuumeiluki sellasta stressausta et ei tosi :kieh: ainaki mulla näköjään, tätä menoa kestää kauan enneku tärppää ku ainoo ajatus melkee päässä on tää vauvaprojekti. onneks on työt sentäs ni ei ihan koko aikaa kerkee kelaa.

keiju tärppionnea!
 
niin ja mulla ei siis vieläkään oo menkat alkanu, laskin et tänään ois pitäny alkaa jos ovis ois ollu sillon ku oletin. no ehkei se sit ollu. alkais nyt vaa et pääsis uuteen nousuun ja ettei kierto o ihan heittäny häränpyllyä.
 
äiti88 Olipa surullinen uutinen :'( Jaksamista ja voimia :hug:

keiju ihana juttu ja paljon onnea heti ekalle kierrokselle :flower: Mulla lyhyt kierto ja silti aika tuntuu pitkältä odotella ovista joten voin vain kuvitella miten pitkältä se susta tuntuu! :hug:


Jessi Höh, no ei sit vielä ole tärpännyt: / Missäs ihmeessä sitten sun menkat.. toivottavasti joo alkais tai sit joku myöhänen plussaus vielä :D


ansis wau, ens lauantaina oot sit rouva, jännät paikat! :)

amma paljon onnea! :heart:

hopeful tärppiä tjottailuun!!!

Tömpsis Itsellä ei ole ollut tuollaista ongelmaa joten en osaa auttaa mut bepanthen kyllä auttaa niin moneen vaivaan että toivottavasti siitä ois sullekkin helpotusta! :hug:

ON Viikonloppu vierähti reissun päällä,kävimme tapaamassa ukkiani joka on menehtymässä syöpään :'( Lääkäri puhui perjantaina että on kyse enää päivistä ja sen on kyllä näköinenkin :'( Eli elämä on tällä hetkellä luopumisen tuskaa täynnä.

Sikäli asiat ovat nyt hyvin että uusi koti löytyi, tarjous hyväksyttiin. Eli seuraava kuukausi tehdään muuttoa sitten. Huoh, se pakkaaminen...ja purkaminen!


Hyvät yöt ja viikon alut!




Hmm, oiskohan mulla nyt menossa kp 6/27, sitä ovista odotellessa :)
 
Jaa niin, tuolla toisessa pinossa oli keskustelua foolihaposta mitä pitäs elimistössä olla riittävästi erityisesti aivan raskauden alussa. Kävin perjantaina hakee apteekista raskaus-multitabseja ja olen nyt popsinut niitä, siinä purkissahan lukee myös että raskaana oleville, imettäville ja raskautta suunnitteleville. :)
 
Jessi75 yritän kuitenkin olla kauheasti kalenteria tuijottamasta ;)

äiti88 :hug:

amma onnea plussasta ja tarroja mukaan :heart:

ON: Menkkojen jälkeen oli tässä kierrossa pitkälle rusehtavaa vuotoa. Muutaman päivän pysy poissa ja alkoi uudestaan... Mistäköhän voisi johtua? Nyt olisi varmaan meneillään kp 12/31-38 eli ovis vois just ja just olla, jos olisi aikaistunut. Noh, aika näyttää.

Plussatuulia kaikille tasapuolisesti :heart:
 
Kiitos taas tervetulotoivotuksista! :)

Jasmin:
pahoitteluni ukin takia. :hug: mutta onnea uuden kodin johdosta! :) Muuttaminen on kyllä rankkaa, mutta on se sen arvostakin sitten :) Mä yritän hoitaa itteeni bepanthenilla, mutta oireet vaan jatkuu ja jatkuu, hermo menee! eikä gynelle saa moneen viikkoon aikaa, mitä mä oikein teen? :headwall: Harkitsen meneväni yleislääkärille millä kävin jo kerran tän saman vaivan takia, sillon tuomio oli hiiva, mut voikos noihin yleislääkäreihin luottaa näissä asioissa? Sillon sain 2 eri lääkettä, ja silti oireet palas heti lääkkeiden jälkeen, ainoo mikä on auttanu on Gynolact, eli onko se sillon ees hiivaa oikeesti?? sori tää pohtiminen, mut en oikeesti tiedä miten täs nyt olisin...

Mäkin syön RaskausMultitabsia :) Ja miehelle syötän tavallista monivitamiinia, että senkin foolihapot ois kohallaan ;)

Onnea plussanneille ja Äiti88:lle paljon voimia. :hug:
 
Amma onnea! :)

Jasmin :hug: Aina tuommoinen on rankkaa, mutta täytyy ajatella niin, että ukkisi pääsee kivuista eroon...Oma "vara"ukkini kuoli vatsasyöpään (N.5vuotta sitten), kivut olivat kovat, mutta piti mielensä vireänä loppuun asti. Tuntui pahalta käydä katsomassa häntä, mutta joka päivä siellä piipahdin, kun oli sairaalassa vastapäätä kouluani. Jaksamista teidän koko perheelle!

Jessi75 itse lopulta toivon, ettei kuume nousisi enään niin kauheaksi (kun tässä hetki takaperin oli). En ole tyttäriänikään ikinä kuumeillut. Joten vierailla vesillä mennään/mentiin, kun kuume nousee :whistle:
 
Hopeful86 Törmäsin tänään samaan ilmiöön, menkat loppui viime perjantaina, tänään ruskeaa tuhrua tuli pyyhittäessä ja hetken oli sellasta menkkamaista kipua mikä meni ohi. Mietin että mitähän tää nyt sitten on..?!

Kiitoksia myötätunnoista ukin suhteen. Kai se pahimmalta tuntuu kun näkee tähän asti niin virkeän ja voimissaan olleen ihmisen niin totaalisessa alennustilassa, kaikkine kipuineen ja lääketokkuroineen ihmisen irvikuvana :( Ei käy armo oikeudesta tuolla syöpäosastolla loppuvaiheen potilaille. :(

Tömpsis ootko käynyt kysyy apteekista jotain muita itsehoitolääkkeitä jos johtuiskin vaan jostain bakteerien epätasapainosta tms? Niin onhan se yleislääkäri aina yleislääkäri mut parempaa asiantuntijaa odotellessa varaa nyt ees sille aika jos oikeesti alkaa olla hermot riekaleina tuon vaivan takia! Paranemisia :hug:
 
jasmin jaksamista ukki-asiassa, rankkoja juttuja :( onnea kuitenkin talokaupoista vaikka muuttaminen onki saatanasta.

tömpsis ootko kokeillu femifloria? mulla se on auttanu jos on ollu hiiva tulossa tms.

tosta foolihaposta ni ite syön möllerin hyvää sydämelle-kapseleita, niissä on foolihappoa ja b-vitamiineja ja on tarkotettu just raskautta suunniteltaessa. syön myös magnesiumia ja kalsium+d-vitamiini-tabuja.
menkat edelleen hukassa, kyllä ottaa niin päähän!!! mikä lie superpitkä kierto tästäki nyt oikeen tulee :headwall: en jaksais yhtää ootella. miten toi kierukka on voinu noin sotkea?? tilasin nyt mammaksilta 12 ovistestiä ja 6 herkkää r-testiä ku saa aika paljo edukkaammin ku esim apteekista. mulla ilmeisesti sit kuitenki oli 2 ovista tässä kierrossa ku testihän näytti toisenki kerran vahvaa viivaa. mulla sen verran jo ikää et saattaa irtoilla enemmänki munasoluja. kaksoset ois kyllä katastrofi....
mä oon kipeeki, tosi arsesta. väsyttää ja heikottaa ja kaktus kurkussa mut töihin on vaa mentävä :/ palo pinna poikienki kanssa tänään useemman kerran ku ei jaksais nyt yhtään mitään. vanhempiki on kipee mut ei sitä kyllä siitä huomaa, riekkuu ja tappelee minkä kerkee :kieh:
 
Kiitos Jasmin ja Jessi75 kommenteista: olen kokeillut femifloria, ei auttanut mulla yhtään, mutta en kauheen pitkään sitä syönytkään. Gynolact on sama asia, mutta puikkoina toisesta päästä sisään siis :D Koitan nyt hiivalääkitystä taas, ensi viikoksi on gyneaika, jonne menen sitten valittamaan, kun tämäkään hiivakuuri ei varmana tuonut tulosta... heh, no joo kokeillaan nyt sitten taas, yhdyntä varmana tuo oireet taas takaisin... :headwall: No, mieskin on ollut niin kipeä, ettei senkään takia olla nyt päästy hommailemaan... tänään tein testin, liian aikasin joo, mutta haluisin tietää, että voinko ostaa hiivalääkettä vai en. Negaahan se näytti, nyt taitaa olla kp 28.

Onkos teillä käytössä noita Mammaksi.fi:n testejä? Ajattelin, että sieltä tilaisi useamman, niin säästäisi jatkossa. Onko ne luotettavia/selkeitä?

Iloista viikon jatkoa kaikille :)
 
Jasmin toivottavasti meidän kroppien outo käytös selkiäis :)

ON: Eilen alko nippailu alavatsassa, oikeella puolella. Tänään se on vaan pahempaa, useammin vihloo, töissä vihloi varmaan ainakin kerran tuntiin, nyt illalla on hiukan rauhoitellut. Jotkut liikkeet tekee välillä vihlontaa. Pissalla tarvi aamupäivästä käydä useammin. Ja raskaudelle olis täydet mahdollisuudet kyllä, mutta jospa tää kuitenkin on vaan oman pään kuvitelmaa.... Toivottavasti ei olis :heart: Toivossa on hyvä elää.

Niin ja vitamiini keskusteluun, itse syön ainoastaan D-vitamiinia. Ehkä sitten alan panostaan tohon vitamiini puoleen, kun yritys kunnolla alkaa, toistaseks kun mennään ihan vaan tjottaillen. Parempi olla miestä stressaamatta liikaa millään raskausvitamiinien popsimisella :) Meillä kun näyttää tulevan parasta tulosta etenemisen kanssa tällain vähitellen ;)

Plussatuulia kaikille! :heart:
 
Jessi Surkeaa kun oot sairastunut! Pikaisia paranemisia ja pitkää pinnaa lasten kans, voin kuvitella että päreet palaa kun on itelläkin pää kainalossa-olo! :hug:

tömpsis Toivottavasti saisit sieltä gynereissulta nyt kunnollista apua!

Hopeful lupaavia oireita, toivotaan jospa niille ois hyvä syy=) :whistle:

Poika sai äsken kauhukohtauksen : / Onneksi huusi vaan puolisen tuntia ja rauhottui sitten. Mut siirsin meidän sänkyyn nukkuun joten koska on turha kuvitella lukevansa nyt illan päälle siellä mitään niin roikun sit hetken vielä netissä =)

Hyvät yöt!
 

Yhteistyössä