Tervetuloa uusille! :flower:
Ja tuosta miehen pehmittelystä. Olen pitkälti samaa mieltä Supuliinin kanssa, vaikka pitää myöntää että itse tuli aikanaan jankattua turhankin paljon
Ja vaikka asiasta ihan aikuismaisesti puhuttiinkin, ja tosiaan viime vuoden lopulla sovittiin aikataulukin, tuli aivan puskista helmikuussa miehen ehdotus ehkäsyn jättämisestä pois. Siitä asti ollaan pelattu varmoilla päivillä. Luulen kuitenkin että ehkä suurin sysäys miehellä tässä vauva-asiassa oli, kun alkoi vaikuttamaan että olisin raskautunut, joka ei kuitenkaan pitänyt paikkaansa. Molemmat oltiin asiasta jo aika varmoja. Samaten sitten kun osasin vaan olla vauvakuumeestani tarpeeksi hiljaa, mies ehdotti että jos syyskuussa aloitettaisiin yritys, vaikka alkuperäinen suunnitelma oli ensi vuoden aikana yrityksen aloitus. Eli loppujen lopuksi oma paras neuvo on se ajan antaminen ja asioiden sulattelu, jota muutkin ovat sanoneet
ON: Nyt on sitten meneillään kp 13/31-38. Tuntuu että ovulaatio on käsillä. Särkee hieman lantiota ja alaselkää. Että "Vahinkoa" odotellessa
Ainahan sitä toivoo vaikka muuten olisikin varsin tyytyväinen näinkin, kun tietää että se yritys kuitenkin alkaa loppusyksystä, tärppää sitten heti tai ei. Harjoittelunkin aloitan ensi kuussa, joka tuo muuta ajateltavaa tämän vauvakuumeen tilalle
Plussa onnea kaikille sitä kaipaaville :heart: