Ex-kermit 15 vko 42

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuuli!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jazzille suuronnittelut...

Tehis saanut lääkettä. Minä en saanut. Ja sekin otti päähän.

Täällä ei mitään uutta. Aamulla otti niin päähän että lähdin reippaalle kävelylenkille jo seiskalta. Eihän ne mitään auta. Nyt en kävele enää mitään lenkkejä. Verirakkulakin tuli kantapäähän ;o(

Mulla on muuten ja ollut noita sisäreisivihlontoja. Iltaisin kun vauva liikkuu ja vähän supistelee. Ajattelin että osuisiko liikkeet joihinkin hermoihin.. En tiedä.

Nyt on niin iso kurttu otsassa että en jaksa enempää. Per...le!!!

Jazz: Valtavan paljon onnea "pienestä" pojasta koko perheelle ! ! !

Täällä ollaan pari yötä valvottu.. tai siis olen ottanut neidin kainaloon niin siinä sitten kelpaa tossottaa.. ; ) Isäntä oli viime yönä töissä, tai lähti eilen aamulla kuuden maissa ja tulee tänään joskus iltapäivällä.. Meillä oli sitten oikein perhepeti viime yönä.. molemmat muksut äidin vieressä.

Jos tässä vähän yrittäs haukata aamupalaa ja sitten rinsenssalle massu täyteen ja ulkoilemaan..

Pikku2+rinsenssa

Piti senoralle vielä laittaa, että laitoin sulle tonne suljetulle puolelle viestiä! Että käy kun kereet =)

Ja pistin muuten muutaman kuvan esille tästä meitin porukasta

Jazzille ja perheelle tosi isot onnittelut komeasta pikkuisesta prinssistä!!!!!!!

ja Antzille onnittelut hyvistä ultrakuulumisista :)

nyt riennetään.

Tehikselle ja Kirpulle suppareita

kapris 37+5

Kävin just suljetulla:

Ässälle: Lue mailit!
Tuulilla oli kyllä ihan kivan näköinen masukuva. Kuten muillakin, jotka kuvia ovat julkaisseet joko täällä julksisesti tai suljetulla...

Kirppu: verirakkula kantapäässä?? Ettei vesirakkula?? hmmmm.

Milloin nää aamuoksut loppuu?? Tänäänkin piti puolet puurosta käydä yökkimässä... Kyllä siinä puuroa mikrossa laittaissani koitin Ihimeelle selittää, että puuro on tervellistä, ja ett lasagnee ei nyt oo... Mutta kai tälle pikku-karviselle pitää huomisaamuksi lasagnee ostaa. Jospa sais nyt tässä vaiheessa siitä sitte tarpeekseen, ettei sitten isompana tarttis kovin usein... Kaalikääryleitä en kyllä hoksannu kokeilla... Viikonloppuna lämmitin alakerrassa leivinuunin ja kamarien kakluunit. Muutenkin oli virtaa kuin pienessä kylässä. Tein pari pellillistä kaalikääryleitä ja niitä sitten popsin yksikseni...

Lauantai oli taas joku herkkispäivä... Miehellä oli vapaata ja hirvijahdin jälkeen istuttiin nuotiolla... Mies siinä sitten kertoi kuinka liikuttunu oli niistä ultrakuvista... ja ettei oo ikinä nähny moisia... Ja mulla valu kyyneleet ja toinen oli ihan hädissään, ettei sanonu mitää pahaa tai ei ainakaa tarkottanu... En kyllä tiijä mistä moinen liikutus tuli. Kai vaan hämmästytti... reaktio tuli vaan niin jälkijunassa... Ois heti sanonu.. mutta kaipa hänen piti tunteitaan jäsennellä...

On kyllä kiva, että tuo lokakuulaisten suma alkoi purkautua... Tänne puolellehan hypitte sillä aikaa kun me oltiin siellä etelässä lomailemassa... Ja jazz sai nyytin syliinsä kun olin koulutuksessa. Pitäis kai olla useammin pois linjoilta.

Ai niin Jazzille ja perheelle vielä ihan omakätiset onnittelut!! Wau!

No niin, jos jotain ehtis, hetki tässä yksikseen aikaa..tietty asiakkaita riittää nyt sitte :/.

Vielä kerran Jazzille onnittelut! Hyvänkokoinen jäpikkähän sieltä sit ponkaisi. Kertomusta varmaan saadaankin sit jossain vaiheessa odotella..

Katzu, ei täälläkään niitä himoja ole juuri ollut.. ite olen tietysti ihan sopeutunut tilanteeseen, mutta miehellähän tuo tekee tiukkaa. (eikä ole edes tiukkaa tarjolla, silloin harvoin, kun jaksan virittäytyä tunnelmaan, heh...). Toivoa sopii, että tilanne korjaantuu viimeistään synnytyksen jälkeen.

Toivottavasti Ninni on jo paremmilla fiiliksillä. Aattele, huomenna teilläkin on jo nyytti sylissänne!!! Ja ehkä Kirpulla ja Tehikselläkin... ihanan samanikäisiä mukeloita tulee kyllä teille!

Tänne ei ihmeempiä. Ihan tyhmä olo, kömpelö. Ja illalla sattui niin v*tusti p*lluun; tulokas teki jotain akrobatialiikkeitä pitkän aikaa. Vielä aamullakin tuntui, kuin olis miljoona neulaa sisuksissa...Heh, luin muuten eilen liberovaippojen sivuilta raskauskalenterista, että olikohan vko 33 kohdalla kun luki, että "...nyt saatat tuntea itsesi väsyneemmäksi.." tai jotain vastaavaa. Just. Jos tästä vielä väsyneemmäks voi ittensä tuntea, niin ihan kiva..

Huomenna olis sit se ultra. Ei jännitä, odotan mielenkiinnolla.

Suuren suuret onnittelut Jazzille! Vihdoin se sunkin odotus sitten palkittiin.

Nyt vaan Tehis ja Kirppu perässä ja minä sitten torstaina. Omppu: ei nyytti vielä huomenna ole kainolassa, vasta ylihuomenna :)

Paremmilla fiiliksillä ollaan, hyvin nukuttu yö takana. Noustiin tytön kanssa vasta puol 10 jälkeen.

Ässälle kiitokset kuvista..oli niin suloinen pikkuinen.

Ja senoran ihime ei suostu puuroa syömään.

Katzulle..Minäkin jouduin tosi aikasin siirtymään äippähousuihin. Ja halut oli myös alkuun kadoksissa. Tai olleet kadoksissa vähän väliä ja välillä tullut himokkaampia jaksoja. Meillä ainakin laatu on korvannut määrän.

Ninni rv 39+5, 2 yötä jäljellä

Oman lapsen, pienen linnun
kannoit alla sydämen.
Nyt on onni täydellinen,
syliisi saat ottaa sen.
Tunnet käden, pienen, hennon,
tunnet posken pehmeän.
Voisko olla kauniimpaa
kuin alku uuden elämän.

Suuren suuret onnittelut Jazzille ja koko perheelle pikkuprinssistä!
T.Papu

Nyt ehtii jo jotain juoruillakin... Eilisen työsuma purettu ja huomista kauhulla odotellaan. Sijainen siis tänään vapaalla.. Kun oli shoppailureissu sovittu jo aikaa sitten, justjust...

Ihanaa kun alkoi vauvasuma purkautumaan pikkuhiljaa. Mojovan kokoisen pikkumiehen Jazz sieltä pyöräytti. Mielenkiinnolla odottelen myös synnärikertomusta, aika nopsaa toimintaa on siis myös siellä ollut sitten loppupeleissä.. =) Niisk, vauvat on ihania, tahtoo jo omaa nuuskuttelemaan... Ja Ninnilläkin aamut vähenee, niin se aika menee, hyvässä seurassa ainakin jos ei muuten.

Katzu lienee ihmetellyt montaakin juttua.. Mäkin siirryin äippähousuihin aika nopsasti, ei jaksanut kikkailla liian kireiden housunkaulusten kanssa yhtään ylimääräistä. Eihän siinä alkuvaiheessa masua riitä äippishousujen täytteeksi millään, mutta eipähän purista ja ahdista. Eikä muakaan hotsittanut minkäänmoinen norsuilu alkuvaiheessa tippaakaan, nytkin ne fiilikset tulee ja menee. Mies on onneksi ihan tyytyväinen, sillä meilläkin laatu korvaa määrän.. =) Yleensä norsuillaan (ihana termi...) viikonloppuisin kun on enemmän aikaa ja jaksatusta. Mä oon ainakin niin väsy arki-iltaisin että vedän ainoastaan yöpaidan päälle, villasukat jalkaan ja unta palloon, en mitään muuta.. =)

Taitaa olla Senoran Ihimeellä vaativa maku... Josko nyt etsisitte lasagnen tilalle jonkun helpommin saatavilla olevan vaihtoehdon, josko vaikka jugurttia, mysliä, leipää tms...? Eihän siitä puuroakaan tietty aina jaksa nauttia, pienet ihimeetkään.. Ihana tuo sinun miehesi purkaus. Ei meillä vaan... Mies on kyllä joka paikassa mukana ja osallistuu muuten (silittelee, taputtelee, juttelee masulle jne.) muttei tuollaisia syvimpiä tuntojansa kyllä väläyttele missään vaiheessa. En yhtään ihmettele että on siinä nuotiolla istuessa itku päässyt. Mua itkuttaa kun moista asetelmaa miettiikään..

Onneksi en pääse sinne suljetulle nyt mitään kuvia katselemaan, jos kerran nekin on itkettävän ihania.. Josko sitten illalla. Tai sitten en, kun tulee miehen sisko perheineen käymään. On ihan kiva nähdä heitä pitkästä aikaa. Yleensä treffataan pari-kolme kertaa vuodessa, ei juuri sen enempää.

Ompulla kömpelö olo, höh. Täällä samaa vikaa, vaikka viikkoja paljon vähemmän. Hmph. Eilen illalla haravoin pihaa pimeän tuloon saakka ja sitten siirryin sisätiloihin siivoamaan kun isäntä vei pojan ja koirat lenkille. Lopputulos oli se, etten taipunut enää mihinkään suuntaan ja otti tosi koville päästä istumaan sellaiselle matalalle jakkaralle poitsun sängyn viereen.. Väitin sunnuntaina miehelle että maha on ottanut ihme kasvuspurtin viikonlopun aikana ja eilen heti aamulla 3 eri työkaveri eri tilanteissa huomautti samasta asiasta. Ja me kuitenkin ollaan päivittäin töissä tekemisissä, joten on sen jotenkin täytynyt muuttua kun muutkin sen noteerasivat. Huhhuh, jos tätä tahtia kasvaa, niin oon kyllä ihan valaskala viimeistään jouluna. Ja vielä reilu 3kk ennen arvioitua laskeutumisaikaa... Toivoa siis sopii että tämäkin tekee yllärihyökkäyksen maailmaan paria viikkoa etupellossa, kuten veljensäkin.

Jahas, kai niitä töitä pitäis sit kuitenkin. Puhelin soi taukoamatta ja oon tätäkin viestiä tusannut varmaan sen puoli tuntia... Työ haittaa harrastustoimintaa pahemman kerran...

Leppoisaa päivänjatkoa!

Niksu rv.24+

Auts Ompulla ollut epämielllyttäviä tuntemuksia....

Niin muuten en ole oksentanut muuta kun sen yhden kerran (toistaiseksi), sikäli olen erittäin tyytyväinen asiaan. Vielä ei ole sen suurempaa pahoinvointia ollut. Ihan muutamana hetkenä on hiukan kuvottanut. No sekin aika vielä varmasti koittaa....

Senora minä myös lueskelin yhtenä aamuna miehen ammattilehteä ja yhtä kilpailusta kertovaa juttua, olin vedet silmissä kun pääsin jutun loppuun. Mutta oikeasti siinä jutussa ei ollut mitään liikuttavaa.... :)

Täytyy taas mennä

Niksu: Onneksi on mikrolasagne... Pari kertaakohan lienen tehny lasagnea itse... Jugurtti ei itteä innosta, voileipä ehkä... mutta ... täytyy kokeilla.

Eipä täälläkään tuo norsuilu oo kovin jokailtaista... Jos mies häipyy tupakille iltauutisten jälkeen, niin mä oon jo unessa siinä vaiheessa kun hän palailee takaisin. Reppanalla on nyt niin aikaiset ylösnousutkin...

Katzu: miehen ammattilehdessä on varmasti aika herkkis-juttuja... olihan tuolla suljetulla osastolla juttua sun miehen ammatista... ;) En mä juuri lehtijutuille oo kyynelehtiny, mutta muutama viikko sitten oli Kotivideoissa kooste häistä, joissa sulhaset pyörtyili... Ekaks naurettiin, mutta sitte rupes säälittämään ja kyyneleet valui...

Ja Ihana tuo Papun värssy...

Töitä olis kyllä enemmän kuin jaksaa/viittii tehä...

Senora: Tuossa jutussa ei SIIS oikeasti ollut mitään liikkistä ;) Luin yhden tuomarin kertomusta yhden kilpailun kulusta.....

Hui minua kyllä kauhistuttaa ajatus, että söisin aamulla lasagnea :) No en kauheasti syö sitä muutenkaan. Mistäs sitä tietää mitä mielitekoja ehtii vielä tulla....

Katzu... kyllä tajusin... oli mulla kyllä tuo hymiö.... mutta ois kai pitäny olla jo aiemmin ja useampia... Eikä se lasagnekaan mikään mieliteko ole, mutta kun oon tässä huomannu ettei puuro pysy sisuksissa. Yhtenä aamuna jääkaapissa oli puoli rasiaa lasagnee - lämmitin sen ja se pysyi sisällä... (tai mistäpä sen tietää jos vaikka oli oma mieliteko) Tänään muuten söin ekakertaa odotusaikana suolakurkkuja... ei tullu mitenkää himo, mutta toisethan syö niitä ihan hulluna...

Olin aamulla sängyssä kahvia hörppimässä ja kirjaa lukemassa kun puhelin piippasi Jazzin uutista. Suuren suuret onnittelut siis heille vielä tänne nettiinkin. Aika nopsaa oli toiminta. Ja oikein mukavan kokoinen pikkuherra sieltä tulikin. Onneksi tuntui synnytys menneen hyvin ja kaikki osapuolet voivat mainiosti.

Seuraavia uutisia odotellaan malttamattomana.

Senora, mulla voi vieläkin kaurapuuron tuoksu laittaa yökkäyttään. Viikonloppuna sain just ja just lapsille lautaset esille, puurokauhan varteen piti kutsua mies. Mikä lie siinä puuron hajussa oikein on?

Äsken kävin postittamassa toiselle koiruudellemme (joka siis kortteeraa velipoikani taloudessa Rovaniemellä toistaiseksi) paperit rokotusta varten ja matolääkkeen. Törmäsin siinä esimieheen, joka oli pakettia hakemassa. Häntä vähän varoittelin tästä mun mahasta, joka heittäytyy äreäksi heti ku jotain yritän tehdä. Maanantaina mulla on viimenen saikkupäivä ja neuvola. Otan asian siellä puheeksi.

Nyt matka jatkuu taas. Terveisiä kaikille.

Safiiri ja Nelkku 21+2

Täällä yksi kännykän piippailuun ja soimiseen totaalisesti kyllästynyt odottaja :-/
Mulla ei ole mitään erityistä paniikkia tämän ulos saamiseen, mutta muilla tuntuu olevan. Helvetti, jos en heti vastaa, niin olen ihan varmasti laitoksella! Miten voi olla niin ääliö mun oma äitikin, ettei tajua mulla olevan muutakin tekemistä kuin känny kädessä päivystää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Olisi varmaan jotain kommentoitavaakin, mutta nyt on ajatukset ihan lukossa. Päikkäreiden jälkeen (jotka kyllä tuli vedeltyä jo ajat sitten) ei muutamaan tuntiin ajatukset oikein kulje :-) Eipä ne tässä tilassa taida kulkea oikein muutenkaan enää!

Ei ollut vissiin tuolla ruiskeella vaikutusta ;-) Pitäis varmaan aamuin&illoin kylpeä spermassa, jotta jotain tehoais. Pitääkin pyytää isäntää täyttämään amme illalla valmiiksi :-D
Totta puhuen on tässä vähän tujumpia suppareita päivän mittaan ollu, mutta ei noista vielä mihinkään ole. Ei riittävän usein, eikä vielä kivuliaita.
Jazzin kokemuksesta taas sai muuten sen opin, että sinne synnärille ei todellakaan ole sitten mitään kiirettä. Varsinkin kun tuntee tämän oman synnytyskuvionkin. Ei ne sieltä yhtäkkiä tule! Ne alkusentit tosiaan on melkoista junnaamista ollu aina mullakin. Jazzillakin tosiaan loppusentit taisi edetä nopsasti.
Ei ole siis tuollaisia Pikku2:n kaltaisia pikasynnytyksiä! Terkkuja vaan kovasti sinne :-)

Tehis rv 40+2

Meillä Tehiksen kanssa sama "ongelma" eli kännykällä häiritsijät. Mä en edes jaksa enää vastailla, luulkoot vaan että olen synnyttämässä. Sitten päivitellään että "eikö vieläkään". Haistakoot huilun. Ja meillä myös mutsi soittaa koko ajan ja kysyy että miten tässä jaksellaan...

Ei täälläkään mitään suppareita. Tai vatsa itseasiassa tuntuu vähän oudolle ja vähän supistelee silloin tällöin muttei kovaa. Ja päiväunilta herättyä vessassa bongasin kirkkaan (siis läpinäkyvän) limaklöntin jossa aavistus verta. Limatulppa???? Ei ainekaan ollut sitä tavanomaista kananmunan valkuaista vaan oikeesti ihan kirkas. Ja sellanen hyytelömäinen....
Ei taida mustakaan tulla pikasynnyttäjää. Meillä lastenhoitajatkin ovat melkein tunnin ajomatkan päässä, joten toivoisin ettei ihan räjähdäkään käsiin tämä. Toisaalta on kyllä kypsytellyt aika mukavasti.
Iskä ja tyttö lähti uimaan. Ajattelin laittaa sämpylätaikinan kohoamaan ja vähän siivoilla. Ja syödä samalla suklaata. Kerrankin kun ei ole tyttö vinkumassa myös.

Kuulostaa kyllä Kirppu siltä paljonpuhutulta limatulpalta, jota itse en koskaan ole kyllä tavannut ;-)
Ei me taideta nyt tälle tiistaille saada vauvelia...
Täällä sama iltaohjelma; iskä ja kaikki lapset lähtivät just uimaan. Minä vietän siis rauhaisaa iltaa yksikseni. En taida kyllä mitään hyödyllistä viitsiä tehdä, joten siinä vähän poikkeaa Kirpun ohjelmasta :-) Jos vaikka netissä tässä surffailisi ja lukisi noita synnytyskertomuksia.

Olettekos muuten miettineet, että miten tuo palkkataistelu ym. mahtaa näkyä tuolla sairaalan ilmapiirissä tällä hetkellä? Onkohan siellä kovinkin kireä tunnelma :-)

Koitahan Kirppu sinäkin saada sitä norsuilua nyt vähän vielä... Minäkin laitoin taas aamutilauksen ;-) Jostain muuten luin, että nännihieronnalla saisi synnytyksen käyntiin. Pitäisköhän sitäkin kokeilla? ;-)